Good Luck
zaterdag 27 maart 2010 om 15:57
quote:Star schreef op 27 maart 2010 @ 15:54:
Nee man, routenet zegt drie kwartier. Gewoon gassen
Die van mij zegt bijna 1 uur.
Vanaf waar laat jij berekenen dan? Wij komen uit de verkeerde kant van de stad. Je moet niet vanuit de westkant berekenen, daar zitten we niet dichtbij.
Nee man, routenet zegt drie kwartier. Gewoon gassen
Die van mij zegt bijna 1 uur.
Vanaf waar laat jij berekenen dan? Wij komen uit de verkeerde kant van de stad. Je moet niet vanuit de westkant berekenen, daar zitten we niet dichtbij.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 maart 2010 om 16:25
Maar ik moet naar de andere kant van Tha City
Aargh, weet niet wat ik aan moet doen. Ik heb 3 jurkjes uitgeleend aan mijn zus, en dan heb ik er nog maar 1 hangen die ik morgen zelf aan moet. (Zus gaat morgen belijdenis doen in de kerk).
Ik ga maar voor de good old spijkerbroek denk ik.
Aargh, weet niet wat ik aan moet doen. Ik heb 3 jurkjes uitgeleend aan mijn zus, en dan heb ik er nog maar 1 hangen die ik morgen zelf aan moet. (Zus gaat morgen belijdenis doen in de kerk).
Ik ga maar voor de good old spijkerbroek denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 maart 2010 om 20:51
Zijn wij van de balen-dat-we-er-niet-bij-zijn-groep? Ik ben er hoor! Ook nog eens helemaal alleen hier en ook kindjes alleen naar bed gebracht.
Drukke dag. Bij moeder geweest, daarna bij vader, vent naar voetbal gebracht en nu zit ik net na de was en zo op de bank.
Moeder gaat gelukkig al beter. AB slaat goed aan. Als het zo goed blijft gaan end e waardes zakken, mag ze misschien maandag over op AB in pillen en dan mag ze misschien ook weer naar huis en thuis uitzieken. Dat zou mooi zijn!
Amalia: gats zeggen dat je leuk nieuws hebt maar niks zeggen is stom!
Star; we willen een plaatje van de jurk!
Mal: haha moest lachen om Star d'r opmerking over de ruitenwissers! Ging het met rijden?
Jin: gezellige avond samen! leuk!
Mamax: vervelend dat je nog niet helemaal opgeknapt bent!
Suus: welk jurkje is het geworden?
Drukke dag. Bij moeder geweest, daarna bij vader, vent naar voetbal gebracht en nu zit ik net na de was en zo op de bank.
Moeder gaat gelukkig al beter. AB slaat goed aan. Als het zo goed blijft gaan end e waardes zakken, mag ze misschien maandag over op AB in pillen en dan mag ze misschien ook weer naar huis en thuis uitzieken. Dat zou mooi zijn!
Amalia: gats zeggen dat je leuk nieuws hebt maar niks zeggen is stom!
Star; we willen een plaatje van de jurk!
Mal: haha moest lachen om Star d'r opmerking over de ruitenwissers! Ging het met rijden?
Jin: gezellige avond samen! leuk!
Mamax: vervelend dat je nog niet helemaal opgeknapt bent!
Suus: welk jurkje is het geworden?
zaterdag 27 maart 2010 om 21:34
En voor wie zich verveelt... Kinderen uit mijn klas deden stukje op de bruiloft. Ik kreeg als cadeau een peper en zout molen en een peper en zout kookboek. Daarbij zongen ze dit liedje
http://www.youtube.com/watch?v=Mv7f4b_KXRg
http://www.youtube.com/watch?v=Mv7f4b_KXRg