Good Luck
zaterdag 27 maart 2010 om 15:17
quote:Jinny schreef op 27 maart 2010 @ 10:46:
Hoe gaat het bij jullie Mal?
Ach, ik lees hier helemaal overheen. Mr J en ik nog steeds zeehondjes, maar ik denk dat het wel minder wordt. Vooral als we net wakker zijn hoesten enzo.
Jammer dat je er vanavond niet bent
Hoe gaat het bij jullie Mal?
Ach, ik lees hier helemaal overheen. Mr J en ik nog steeds zeehondjes, maar ik denk dat het wel minder wordt. Vooral als we net wakker zijn hoesten enzo.
Jammer dat je er vanavond niet bent
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 maart 2010 om 15:25
Dat doet die van mij dan weer niet volgens mij. Ik ga nooit mee tanken eerlijk gezegd, hij doet dat vaak en dan koopt hij meteen sigaretten. Die koop ik niet meer sinds ik zwanger was, en dat hebben we er maar in gehouden. Zo naar als mensen je boos aankijken met je dikke buik terwijl je sigaretten voor je vent koopt
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 maart 2010 om 15:29
quote:Maleficent schreef op 27 maart 2010 @ 15:26:
Hoe staat je kersenjurk Star, ik lees net dat ie binnen is gekomen. Of doe je hem aan vanavond?Ik vind hem geweeeeeeeeeeldig leuk en hij zit onwijs lekker. Doe 'm niet aan vanavond want wel een beetje te 's zomers voor nu nog. En bijbehorende schoenen zijn nog niet ingelopen
Hoe staat je kersenjurk Star, ik lees net dat ie binnen is gekomen. Of doe je hem aan vanavond?Ik vind hem geweeeeeeeeeeldig leuk en hij zit onwijs lekker. Doe 'm niet aan vanavond want wel een beetje te 's zomers voor nu nog. En bijbehorende schoenen zijn nog niet ingelopen
zaterdag 27 maart 2010 om 15:43
Met hoeveel zijn we nou vanavond? Ze gingen een ronde tafel opdekken en ze zei dat het handig zou zijn als ik het definitieve aantal door zou geven anders moet ze wear afdekken. Dat is op zich niet zo erg, maar het is gezelliger als er gedekt is voor het aantal dames die komen. 8?
Mal,
Juud,
Star,
Amalia,
Naatie,
Hel,
Enka
Ik kom nu op 7. Gaat Bridges nog mee? Suze, jij?
Mal,
Juud,
Star,
Amalia,
Naatie,
Hel,
Enka
Ik kom nu op 7. Gaat Bridges nog mee? Suze, jij?