Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
NIET VERGETEN DE KLOK TE VERZETTEN!!!!! 27 MAART!!!!

ik ben echt zo Fokke en Sukke fan!

En Amalia is stom, zal je net zien dat ze iedereen die mee is het leuke nieuws nu al verteld. Zijn wij 2 keer zielig
Ik heb d'r ge-sms-t dus ik weet het
Goeiemorgen!

Ben ik de eerste? Had Suus toch echt verdacht van een berichtje vannacht, maar nee.

Dames, ondanks dat ik de laatst arriverende en de eerst vertrekkende was, vond ik het heel gezellig!! Leuk om de groep eens bij elkaar te zien, al waren we helaas niet compleet.

Terugreis ging lekker vlot, gewoon gas op de plank.

Suus, erg bedankt voor het loodsen door H, dat was fijn.

Parkeergarage heeft ons dankzij assertieve Suus niks gekost, goed he!

Amalia gezellig nieuws?? Niet gehoord hoor (toch?)!

Heb wel een zak met jongenskleding gekregen, leuk!! Ik zie het nu helemaal zitten met een klein mannetje.

En hij krijgt geen camouflage en doodskoppenkleding aan!!! Zo, dat is eruit.
Ah...hoor je 'm vallen?? Even oprapen hoor, dat kwartje.
Goeiemorgen,

Ik vond het erg gezellig gisteravond en leuk om Compu en Amalia te zien. De rest ook hoor, maar jullie had ik al een keer gezien.

Zo ik was om half 1 thuis. Best nog vol te houden met lolly

En ik schrok om 8 uur wakker ( nieuwe tijd), ik dacht echt dat Robin en Tobias lang hadden geslapen..haha.. was het eigenlijk pas 7 uur!

Ik ga even thee drinken en dan aan het verven bij zwager. Gezellig
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap zijn we al toe aan het toetje? O nee, dat hadden we al gehad. Om 23.30 ofzo
quote:mamax schreef op 27 maart 2010 @ 21:58:

ik ben echt zo Fokke en Sukke fan!

Wel een beetje jammer dat dat dan Fokke en Sukke niet zijn
Wilde gisteren nog reageren maar man had de iPod vertstopt:-(

leuke nieuws was dat compu kwam

gezellig!!!

Ik vond het erg gezellig dames. Idd leuk om naatie te zien!

Maar wel de laatste x dat we daar zijn gaan eten hoor, ik vond het erg onder de maat en onwijs lang duren. Heb ik nog gezegd, en het kwam omdat het druk was en omdat we op een druk moment met z'n 10en gingen bestellen. Ja hoor als je het niet aankan moet je geen groep aannemen toch?

Man en jongste zwemmen en l en ik hebben al een leuke paasknutsel gemaakt

compu, zat er nog wat bij in de zak? Ik vind die oranje trui zelf erg leuk en dat groene prince charming truitje ook.

Ik ga eens douchen!
Klinkt helemaal gezellig gisteravond! Jammer dat het zo lang duurde zeg!

Compu, fijn dat je de zak hebt gekregen van Amalia! En wat leuk dat je kon komen! Grote opkomst zeg gisteren!

Bridges, wat een fijn nieuws dat moeders naar huis mag misschien. Kan ze naast tante zieken . Is tante nu onderweg? Heb helaas nog steeds geen geluid op pc, dus kan het niet bekijken.

Mamax, heb je een beetje geslapen? Weer wat fitter?

Mal, is het gelukt met rijden? Geen Kokosmaneuvres gemaakt?

Naatie, veel plezier met de thee!
Bridges, fijn dat je moeder naar huis mag Daar knap je toch met snelst op.
Rustig hier zeg. Iedereen aan het herkauwen?

Ik ga zo met oudste en nog immer potentiele vriendin met kind naar het theater.

Hoop maar dat het lukt met oudste, vorige keer sloot hij zich af en dan is het niet per defenitie een theaterganger zeg maar
Haha Jin, herkauwen en de zak van Amalia gekregen!! Jij bent je nederlandse humor nog niet verleerd.

Plezier in het theater! Wat is het precies?

Amalia, die waren idd leuk! Lekker kleurig. Wij waren ook erg blij met het zwembroekje en het Haai shirt! Super hoor!
Ha dames, ik ben ook weer terug van de kerk!

Was gezellig gisteren, moeten we gauwe weer doen! Terugweg door Bamstad was ook weer heel apart met alle opleidingen maar we waren om half 1 thuis, oude tijd( ach ja, zo zie je nog eens wat)

Ach, het was toch wel mooi in de kerk. De dominee raakte een beetje geëmotioneerd bij het moment van mijn zus, en toen begon mijn zus te huilen, en toen ging de hele kerk meedoen. Ik vond het dapper dat haar schoonouders er toch waren, voor hun toch ook best moeilijk allemaal, en schoonmoeder was ook helemaal in tranen. Is toch naar als je zoon zoveel verdriet veroorzaakt bij zijn gezin. Nou ja, het is niet anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nog niet zeker hoor dat ze naar huis mag... Infuus irtiteerde dus moest eruit. Bloedwaardes waren weer iets gestegen (schijnt normaal te zijn) dus nu vandaag al aan de pillen maar niet naar huis. Dat bekijken ze morgen pas, en dan nog niets zeker...

Tante inderdaad onderweg naar huis. Flinke rit in ambulance maar allemaal goede kant op!

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad gisteravond! Zijn er foto's gemaakt? (Wil graag nieuwe foto van Bam... En van jullie allemaal ook natuurlijk... )

Mal: fijn dat het mooi was. Had je er moeite mee om erbij te zijn? Zijn haar schoonouders erg boos op hem geweest? Hoe is het met andere zwager eigenlijk?

Compu: ah wat leuk, kleertjes! Wordt het alweer iets echter hè!leuk!

Jin: veel plezier in het theater! Hopelijk doet oudste het leuk!
Suus, heb je nog meer nodig? http://www.jurkjes.nl/product-bestellen/1013.html
quote:Maleficent schreef op 28 maart 2010 @ 13:56:

Ha dames, ik ben ook weer terug van de kerk!

Was gezellig gisteren, moeten we gauwe weer doen! Terugweg door Bamstad was ook weer heel apart met alle opleidingen maar we waren om half 1 thuis, oude tijd( ach ja, zo zie je nog eens wat)

.Zo leer je nog een hoop ook
Haai meiskes, even melden dat ik het gisteren heel gezellig vond! Eigenlijk heb je drie avonden nodig om iedereen echt te spreken, maar dat mag de pret niet drukken.

Zo, belastingaangifte klaar, valt niet tegen, best wel een pak van m'n hart.

Kind zit al een dik uur superzoet voor de tv boekjes te lezen zonder me te storen. Ga 'dr even knuffelen. Laters!
Oh Bridges, dat is een beetje een tegenvaller... hopelijk morgen dan naar huis!

Mijn lieve vriendinnetje die 17 weken zwanger was van haar 3e heeft een niet levend kindje in haar buik...

Vanmorgen wat bloed, vk kon geen hartje vinden en op de echo zagen ze dat het niet meer leefde. Dinsdag krijgt ze een pil wat de 'bevalling' opwekt. Het is te groot voor curettage schijnt. Ze ziet er zo tegenop, afschuwelijk. Ik heb zo met haar te doen...

Dan iets beter nieuws; B zijn kamer is nu leeg, hoera! Ik kan eindelijk de babykleertjes wassen en in de commode stoppen en behang gaan uitzoeken. Hè hè

En bloep, buik ging op en neer. Ha ha ze voelt dat er een plekje voor haar in huis is.

B ligt nu in de 'bijkamer' van L. Helemaal goed. Dus man zegt; 'dat ziet er goed uit, dan kan wel zo blijven. Zo hebben ze toch een eigen kamer. Dus als we op zolder nou 2 kamers maken, kunnen er nog 2 kinderen bij.'

Ik meteen: 'Nou, 2 is wel veel, maar 1?'

Zegt ie: 'Volgens mij hebben we dit gesprek al gehad.;

Ja, hij begon!!! Tsss, flauw.

Nouja, ik geloof dat 4 ook wel erg veel is hoor Ik vind het wel prima zo.

Iedereen een beetje uitgerust of nog aan het bijkomen van het uur tijdsverschil?
Mijn kat vindt eindelijk de kinderen leuk!! Hoera, Nouja, 1 van de 2. Ze weten nu dat ze heel rustig moeten doen en ze zoekt hen echt op nu. Cute
Och jeetje Amaal wat een triest nieuws

(als ze toch echt liever een curretage heeft: abortuskliniek)
Middag dames.

Ik heb hoofdpijn van het slaapgebrek...

Half 1 oude tijd thuis. Toen nog kolven en daarna werd Meetje wakker voor een slok. Ik denk dat ik half 3 nwe tijd sliep. En de koters waren om half 8 weer wakker (en mijn vent niet uit zijn bed te krijgen dus weer de sjaak).

11-12 nog dut gedaan maar te kort natuurlijk. Durfde alleen niet langer te gaan liggen want dan lukt slapen vanavond weer niet. Na ja, op tijd naar bed maar.

Het was inderdaad weer gezellig. Compu, leuk je te ontmoeten!

Verder ga ik restaurant nog wel een mailtje sturen hoor want het duurde echt achterlijk lang en de mozzarella loempia's moeten van de kaart want niks aan. Nog meer gerechten waar we niet over te spreken zijn? Ik laat het wel weten als we gratis terug mogen komen
Ha ha ha Mal, opleidingen

Wel rot dat jullie zo'n gedoe gehad hebben, zit je op dat tijdstip ook op te wachten, NIET.

Jin, Bridge, Mamax, Kokos (hoe gaat het met je??), jullie werden wel gemist hoor.
Suus, mijn eend was erg taai. Verder vond ik het eten wel lekker hoor. Maar kan je daar achteraf nog op terugkomen dan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Jee Amalia, wat een verdrietig nieuws voor je vriendinnetje.

Suus ook te weinig slaap dus (dacht ik even zielig te zijn met 1 kind dat om half 7 heel blij was me te zien maar het kan dus altijd erger ).

Bridges, schrikken weer voor je moeder zeg, wat naar. Ik dacht idd ook aan verwijderen (maar als dat een optie was hadden de artsen dat vast al wel aangegeven)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven