Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Mamax, hoe is 't nu?

Suus, mijn kreeft viel tegen, en begeleidende pasta/noodels (niet helemaal duidelijk ) waren ook flauwtjes. De gamba's waren wel heel erg lekker (jummie...).

Mal, taaie eend, huuu!
Amaal voor je vriendin, wat naar.

Mozarella dingen waren echt goor, taaie flauwe hap. De carpaccioberg was wel smakelijk

O en euhm, brood niet bijzonder. Dus gooi maar in de mail

Net lekker twee uur getukt met meisjes en vent, toch best wel een kort nachtje zo.
Amalia, wat enorm verdrietig voor je vriendin
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh Amalia, wat naar.. Hoop dat ze het gauw een plaatsje kan geven.

Suze, ik pak ze dan altijd op Iens terug. Ideetje misschien..

Haha, de carpaccioberg! Ideaal om zwangeren een oog uit te steken.

Ik vond die 40 euro actie bij Bam ook wel heel erg zeg. Hebben jullie dat nog meegekregen?

Bridges, zijn er al ergens foto's te bewonderen? Ben zo benieuwd!
Ja dat was wel erg bijdehand om er maar meteen vanuit te gaan dat iedereen dan 40 euro zou doen. Beetje raar wel idd.
Compu, in de krabbels op onze groep heeft Bridge een link gezet met foto's!
Amalia, wat een contrast in jouw posting. Wat afschuwelijk voor je vriendin. Ben je er zelf ook erg verdrietig van? En dan zelf alles leuk op orde maken, dat is dan ook niet meer zo vrolijk lijkt me. Sterkte!

Mal, knap van je dat je hebt gereden! Ook met die opleidingen .

Hel, wat fijn dat de aangifte gedaan is! Zoveel tijd had je ook niet meer he? En wat een zoeterd is Mare! Fijn zo´n kind op het juiste moment .

Star, klinkt smakelijk dat eten van jou....

Arme Suus, lekker slapen vannacht! Hopelijk lukt dat!
Hoe was de voorstelling Jin?
Theater echt geen succes. Ventje bleef maar wiebelen en met de vingers in de oren kijken en heeft paar keer gezegd dat hij naar huis wilde om te spelen. Hij deed raar met zijn mond, bleef maar "salto´s maken" met zijn tong. Hij klapte niet, zong niet mee, deed geen gebaartjes mee, danste niet op de stoel, helemaal niks. Stug voor zich uitkijken.

Volgende keer ga ik alleen naar het kindertheater .
Oh Jin toch. Wat jammer dat hij het niet kan verwerken. Hoe gaat het als hij voor tv zit? Doet hij dan wel mee als je iets dergelijks op zet?
Jammer Jin!
Balen Jin! Dat is niet leuk...

Amalia: wat een verdriet zeg! Heel naar. Krijg er kippenvel van.

Allemaal korte nachtjes daar haha. Ik kakte gisteravond in dus gelukkig goed geslapen, maar nu wel moe. Stomme stomme uur. Moeten ze afschaffen!
Bridges, wat vervelend voor je moeder! Is er al meer duidelijkheid? Tante al gearriveerd in Nederland?

Echt niks is leuk met mijn oudste. Ik word er zo moedeloos van, je schaamt je rot voor hoe hij zich soms gedraagt. Het is zo´n ontzettend leuk ventje, maar dat komt helemaal niet meer uit de verf. Om te huilen, echt waar.
Nou Jinny, je hebt het in ieder geval geprobeerd toch. Wanneer mag het gips er nou af?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben niet moe hoor

Jin, ik ben er idd ook wel verdrietig over. Ze moest ook huilen aan de telefoon (herstelde snel hoor) en ik deed bijna mee. Ik denk er wel de hele tijd aan. Echt heftig, ze heeft het iedereen al verteld, en dan krijg je zoveel vragen. Je verwacht het ook niet meer met 17 weken, toch?

Ik ben 'blij' (weet even geen ander woord) dat ik al zwanger was voordat zij het werd, en een andere hele goeie vriendin was ook al zwanger. Niet fijn dus, 2 zwangerschappen in je hele dichte omgeving. Maar omdat we verder zijn, voelt het toch een beetje anders. Weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar ik weet uit ervaring dat dat toch anders voelt als iemand al verder is na een miskraam.

Nouja, snap je? Dat je haar dus niet inhaalt qua zwangerschap en je schuldig voelt dat het dan wel goed gaat.

Ja, heel tegenstrijdig. gelukkig heeft zij ook 2 prachtige mannetjes waar ze zich op kan storten.

Suze, ze wil geen curettage/abortus. Bij een andere vriendin is dat vorig jaar hopeloos mis gegaaan; verklevingen. En die is nu nog bezig in het zkh om het weer ok te krijgen. Dat verhaal kent zij ook, dus ze doet het liever met zo'n pil.

Nouja, genoeg. Ik hoop dat ze de tijd neemt om het te verwerken. Ze heeft nogal de neiging zichzelf voorbij te rennen.

Arme Jin, helemaal geen succes dus het theater....
Amalia, klinkt echt heel verdrietig. Fijn dat je het qua gevoel op een rijtje hebt naar haar toe. .

Mal, WOENSDAG (ga er van schreeuwen haha) mag het gips er waarschijnlijk vanaf! Joepie!!!
quote:Jinny schreef op 28 maart 2010 @ 20:02:

Bridges, wat vervelend voor je moeder! Is er al meer duidelijkheid? Tante al gearriveerd in Nederland?

Echt niks is leuk met mijn oudste. Ik word er zo moedeloos van, je schaamt je rot voor hoe hij zich soms gedraagt. Het is zo´n ontzettend leuk ventje, maar dat komt helemaal niet meer uit de verf. Om te huilen, echt waar.

Ben ik niet met je eens (ok, ik zie hem niet 24/7), maar beide keren dat ik hem gezien heb vond ik het ook een ontzettend leuk ventje.

Met andere woorden, kwam dus nog wel uit de verf
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 28-03-2010 20:45
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Star, zondag ging het inderdaad wel redelijk. Dat is wel een momentopname, maar als je dan ziet wat we daar voor moeite voor hebben gedaan en hoe hij achteraf moet afreageren is het voor hem echt niet fijn. En soms is het echt wel gewoon oke hoor, maar dat is maar heel soms.

Hij was wel gecharmeerd van Ceetje trouwens, zijn andere vriendinnetje Ceetje (die met die andere schrijfwijze) noemde hij zijn Ceetje. Hij vroeg of hij jullie Ceetje ook zijn Ceetje mocht noemen .
Geen duidelijkheid verder Jin. hangt af van bloedwaardes die ze morgen weer gaan checken.

Woensdag dus. Spannend! Ik hoop dat het eraf mag. Heb enorm met je te doen! En natuurlijk is het een leuk ventje! Kan me voorstelen dat bepaalde situaties voor hem lastiger zijn en dat zien anderen misschien weer eerder... Maar dat doet niets af aan het jongetje wat hij is: jouw prinsje! Jouw kanjer!
Bridges, wat klote voor je moeder zeg. Had ze zich vast op verheugd dat ze naar huis mocht. Kan je haar opzoeken in het ziekenhuis?
Ja gelukkig wel. Ga dagelijks heen en daarnaast veel telefonisch of sms contact.
Hebberig ventje zeg, twee vriendinnetjes willen

Maar goed, al zijn ze schaars de goede momenten, onthou ze wel (paar dagen geleden schreef je nog dat ze zo lief aan het spelen waren samen); de handvaten om het voor zowel Oudste als jullie leuker te maken komen hopelijk snel
Star, hij wil nu al een harem .

Ik onthoud ze wel zeker hoor, die momenten!

Bridges, fijn dat je dagelijks heen kunt. Dat zal ze vast heel fijn vinden! Smsen is ook fijn ja! Sterkte hoor!
Jin, wat naar dat je mannetje het niet naar z'n zin had. Fijn dat het gips er WOENSDAG af mag, hopelijk knapt z'n humeur er van op!

Amaal, wat verschrikkelijk voor je vriendin. Lijkt me voor jou ook heel moeilijk

Mmm, eten was niet denderend dus? Carpaccioberg klinkt wel erg lekker...

Ben met de eettafel bezig. Iemand hier een tip? Twijfel voor het blad aan beits of olie en was. Het moet een beetje een stoere uitstraling krijgen, het zijn 4 brede planken namelijk, maar ook wel makkelijk schoon te maken.
Zo natuurlijk/ongelakt mogelijk zou ik doen dan Mamax, dat vind ik wel het stoerst.

Hoe voel je je nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven