Good luck!
maandag 3 mei 2010 om 10:19
mamax, doe je een link van het huis op de groep? Ben benieuwd!
Joepie, ik heb ook mail
Bam, ik gok Juul die mee typt.
zooo, wat een heerlijk campingweer! Blij dat we vanmiddag pas gaan, dan moet het wel over zijn toch? Ik had zo bedacht op maandagmiddag geen files die kant op, maar nu wordt FC Twente gehuldigd dus zal het alsnog druk worden richting oosten. Nouja,we merken het wel. zitten we tenminste LEKKER WARM in de auto . Ik zei al tegen man: als ik het deze week op die campingstoelen niet meer trek met mijn rug en stuitje ga ik lekker in de auto zitten met de stoelverwarming aan
35 weken zwanger op een camping, wie bedenkt het?
Joepie, ik heb ook mail
Bam, ik gok Juul die mee typt.
zooo, wat een heerlijk campingweer! Blij dat we vanmiddag pas gaan, dan moet het wel over zijn toch? Ik had zo bedacht op maandagmiddag geen files die kant op, maar nu wordt FC Twente gehuldigd dus zal het alsnog druk worden richting oosten. Nouja,we merken het wel. zitten we tenminste LEKKER WARM in de auto . Ik zei al tegen man: als ik het deze week op die campingstoelen niet meer trek met mijn rug en stuitje ga ik lekker in de auto zitten met de stoelverwarming aan
35 weken zwanger op een camping, wie bedenkt het?
maandag 3 mei 2010 om 13:56
Jemig Amalia, jij durft! Leuke camping, ken je het daar? In een caravan of huisje hoop ik??
Mamax, succes met bezichtigen!! Altijd leuk om bij weg te fantaseren, zo'n bouwval. Kijk jij ook altijd de TV Makelaar? Of keek eigenlijk..het was vorige week nl. niet.
Juud, jij moet veel rusten zeg. Hoe doe je dat in de vakantie? Gaat dat wel?
Texeldames, hoe was het?? Veel schaapjes geteld?
Mary P. was geweldig! Jammer dat CG nog te klein is, zij zou het super hebben gevonden. Daarvoor high tea, ook goed.
Star, baby reageert heel goed op geluiden! Was ik ook alert op. Krijgen we straks een hooggevoelige, i.p.v. slechthorend. Heel wat anders haha.
Badkamer is nu leeg hok! Laat het zo ruim blijven..
Mamax, succes met bezichtigen!! Altijd leuk om bij weg te fantaseren, zo'n bouwval. Kijk jij ook altijd de TV Makelaar? Of keek eigenlijk..het was vorige week nl. niet.
Juud, jij moet veel rusten zeg. Hoe doe je dat in de vakantie? Gaat dat wel?
Texeldames, hoe was het?? Veel schaapjes geteld?
Mary P. was geweldig! Jammer dat CG nog te klein is, zij zou het super hebben gevonden. Daarvoor high tea, ook goed.
Star, baby reageert heel goed op geluiden! Was ik ook alert op. Krijgen we straks een hooggevoelige, i.p.v. slechthorend. Heel wat anders haha.
Badkamer is nu leeg hok! Laat het zo ruim blijven..
maandag 3 mei 2010 om 14:19
Zwaai
Wij zijn alleen naar man zijn concert geweest toen snel weer naar huis en in de namiddag naar schoonzus d'r verjaardag. Gistermiddag kinderverjaardag en toen was het weekend weer om
Suus en Hel, vertel, vertel, vertel!
Amaal, ik hoop dat het weer opklaart!
Hé voor B. zijn eerste stapjes.
Compu, wat bijzonder als je het voetje vast kan pakken van je kindje in je buik
Lekker dagje uit (MP) gedaan!
Bam, voor Juul en onderhandelen op de vrijmarkt; ik moet hard lachen. Mooi!
Star, shit, balen van die aanrijding. Ik had 2 weken geleden ook bijna een aanrijding, mijn fout. Ik zag de auto totaal niet. Allebei een noodstop en flink geschrokken. Ik zag het gezicht van de vrouw en haar mond die iets riep van Kutwijf! Ze had gelijk
Juud, goed dat je de hechtingen nog laat nakijken.
Mamax, hoi. Ik ga op de groep kijken naar het bouwval (zal toch wel meevallen?)
Man heeft de caravan al gehaald zaterdag, ik ga alvast wat spulletjes inladen. Doei!
Wij zijn alleen naar man zijn concert geweest toen snel weer naar huis en in de namiddag naar schoonzus d'r verjaardag. Gistermiddag kinderverjaardag en toen was het weekend weer om
Suus en Hel, vertel, vertel, vertel!
Amaal, ik hoop dat het weer opklaart!
Hé voor B. zijn eerste stapjes.
Compu, wat bijzonder als je het voetje vast kan pakken van je kindje in je buik
Lekker dagje uit (MP) gedaan!
Bam, voor Juul en onderhandelen op de vrijmarkt; ik moet hard lachen. Mooi!
Star, shit, balen van die aanrijding. Ik had 2 weken geleden ook bijna een aanrijding, mijn fout. Ik zag de auto totaal niet. Allebei een noodstop en flink geschrokken. Ik zag het gezicht van de vrouw en haar mond die iets riep van Kutwijf! Ze had gelijk
Juud, goed dat je de hechtingen nog laat nakijken.
Mamax, hoi. Ik ga op de groep kijken naar het bouwval (zal toch wel meevallen?)
Man heeft de caravan al gehaald zaterdag, ik ga alvast wat spulletjes inladen. Doei!
maandag 3 mei 2010 om 16:58
Ik had laatst al een nieuwe klant waar ik een hele leuke opdracht voor moest doen (een uitnodiging voor een seminar in een dierentuin, dus ik kon me echt uitleven), die klant was al superenthousiast over wat ik had gemaakt en die wil meer laten doen door mij (huisstijl etc) en nu wil de drukker die het moest drukken mij ook ontmoeten en moet ik mijn portfolio laten zien. leuk!!! Sowieso komt half mei weer het tijdschrift wat ik eind vorig jaar heb gemaakt, dus het begint weer aan te trekken!
Stressed is just desserts spelled backwards