Good Luck!!!
donderdag 10 juni 2010 om 13:42
Gestript, mooi!! Nu afwachten wat het gaat doen. Hoop dat je je een beetje kunt ontspannen..
De datum is zeker mooi zeg.
Heeft man na de bevalling vakantie eigenlijk?
Nou, vanmorgen extra vroeg heen en het verhaal rustig gedaan. Het werd serieus genomen, meester reageerde dat ze niet meer samen gaan spelen. Hij heeft verder niks gemerkt, de juf ook niet. Hij zei dat CG ook wel plagerig kan zijn en dat hij daar op gereageerd kan hebben. Van dat plagen staat ook in het verslag dat ik van de week kreeg, in de vorm van aanraken om aandacht te krijgen. Ik zei dat we dat thuis proberen in goede banen te leiden.
En hij zei dat hij alert zou zijn op school. En dat hij het zou rapporteren aan de anderen.
Dus nu afwachten hoe het loopt.
In haar klas zitten 12 kids met motorische handicap en vaak gedragsstoornissen. Ik weet niet hoe hij met andere kinderen omgaat eigenlijk, heb hier geen andere ouders over gesproken.
Cursus weerbaarheid is ook zeker op school, maar de kids zijn vaak ouder. Ik heb haar vandaag weer meegegeven dat ze naar meester of juf moet gaan als iemand haar pijn doet.
Ze gaf het gisteren aan toen ik ernaar informeerde, ze zei dat ze pijn had en toen kon ze me dat duidelijk maken op haar manier.
Vanmorgen Pilates bij de fysio gedaan, dat was lekker intensief zeg.
De datum is zeker mooi zeg.
Heeft man na de bevalling vakantie eigenlijk?
Nou, vanmorgen extra vroeg heen en het verhaal rustig gedaan. Het werd serieus genomen, meester reageerde dat ze niet meer samen gaan spelen. Hij heeft verder niks gemerkt, de juf ook niet. Hij zei dat CG ook wel plagerig kan zijn en dat hij daar op gereageerd kan hebben. Van dat plagen staat ook in het verslag dat ik van de week kreeg, in de vorm van aanraken om aandacht te krijgen. Ik zei dat we dat thuis proberen in goede banen te leiden.
En hij zei dat hij alert zou zijn op school. En dat hij het zou rapporteren aan de anderen.
Dus nu afwachten hoe het loopt.
In haar klas zitten 12 kids met motorische handicap en vaak gedragsstoornissen. Ik weet niet hoe hij met andere kinderen omgaat eigenlijk, heb hier geen andere ouders over gesproken.
Cursus weerbaarheid is ook zeker op school, maar de kids zijn vaak ouder. Ik heb haar vandaag weer meegegeven dat ze naar meester of juf moet gaan als iemand haar pijn doet.
Ze gaf het gisteren aan toen ik ernaar informeerde, ze zei dat ze pijn had en toen kon ze me dat duidelijk maken op haar manier.
Vanmorgen Pilates bij de fysio gedaan, dat was lekker intensief zeg.
donderdag 10 juni 2010 om 14:01
Fijn dat het serieus wordt opgepakt Compu! Begrijp ik nou goed dat leerkracht ervoor gaat zorgen dat ze niet meer samen spelen (beetje onhandig geformuleerd)? Of dat hij geconstateerd heeft dat ze uit zichzelf al niet meer samen spelen? Ik snap wel dat weerbaarheid ook een deel van de opvoeding is. Maar het blijft wel heel dubbel dat jij en CG ermee aan de slag moeten terwijl Dat Jong natuurlijk het probleem is. Daar zou je hart toch van krimpen, je kindje met pijn thuis uit school...
donderdag 10 juni 2010 om 14:08
Fijn dat je serieus genoemen werd Compu! Ik snap dat ze niet altijd alles zien, maar dat een kind pijn gedaan wordt op school is wel erg. Zou hij het nog aankaarten bij de ouders van dat jochie? Jullie kunnen CG natuurlijk weerbaarder maken, aan de andere kant kunnen die ouders hun kind leren dat hij andere kinderen geen pijn moet doen.
donderdag 10 juni 2010 om 14:49
Goedzo Compu. Inderdaad wat Hel zegt; ben je tevreden met de reactie of had je meer/iets anders gehoopt/verwacht? Dan moet je nl morgen nog even gaan hoor. En niet van; ik wil dat jullie hem apart zetten (weet ik veel wat), maar gewoon uitspreken dat je toch nog een knagerig gevoel hebt ofzo. Zowel jij als Cg moeten zich heel veilig voelen op die school. En er kan natuurlijk altijd wat gebeuren, en als zij heel irritant doet en dat jongetje kan zich slecht uiten en hij geeft een ram is dat best begrijpelijk. Maar dan moeten ze Cg en dat jong goed in de gaten houden zodra ze bij elkaar komen ofzoiets. Al lees ik dat ze dat ook wel gaan doen nu.
Maar fijn dat je het hebt kunnen zeggen vandaag.
Nou jullie merken al; ik zit hier nog rise en shiney Baal ervan, maargoed, dan is het de tijd nog niet.
Goede nieuws is; ik kan mijn schoenen die ik donderdag gekochtg heb weer aan
Maar fijn dat je het hebt kunnen zeggen vandaag.
Nou jullie merken al; ik zit hier nog rise en shiney Baal ervan, maargoed, dan is het de tijd nog niet.
Goede nieuws is; ik kan mijn schoenen die ik donderdag gekochtg heb weer aan
donderdag 10 juni 2010 om 17:51
Sjees, ik ben toch een partij duizelig! Van die klote-fitbal. Was even vergeten dat ik vorig jaar zo'n last had van mijn evenwichtsorgaan.
Dus nu pizza en veel tv kijken. Want aan CV heb ik ook niks, die ligt ziek.
Ik ben tevreden over de reactie. Dat hij het serieus nam, daar was ik blij mee. Nu vind ik het zijn probleem. Maar ik hou het extra goed in de smiezen natuurlijk.
De ouders...die zien hem vrijwel niet, omdat hij niet thuiswoont.
Laatst kwam hij op school en toen vertelde de begeleider samen met Het Jong aan de meester dat hij 's morgens had gehuild om zijn moeder i.p.v. dat hij agressief werd.
Dan breekt mijn hart als ik dat hoor..
Amalia, uitgerust voor nachtelijke weeen?
Dus nu pizza en veel tv kijken. Want aan CV heb ik ook niks, die ligt ziek.
Ik ben tevreden over de reactie. Dat hij het serieus nam, daar was ik blij mee. Nu vind ik het zijn probleem. Maar ik hou het extra goed in de smiezen natuurlijk.
De ouders...die zien hem vrijwel niet, omdat hij niet thuiswoont.
Laatst kwam hij op school en toen vertelde de begeleider samen met Het Jong aan de meester dat hij 's morgens had gehuild om zijn moeder i.p.v. dat hij agressief werd.
Dan breekt mijn hart als ik dat hoor..
Amalia, uitgerust voor nachtelijke weeen?