Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Hel, ben jij WK fan? Moet het even proberen voor te stellen haha.

We reden van de week onze nieuwe straat in en jahoor, voor onze deur alles vlaggen. Geweldig om dat gezicht van CV te zien. Hij is voetballiefhebber, maar vindt dat verschrikkelijk.

Gedoe zeg, met alleen een nieuw bed. Komt veel bij kijken!

Mmm...denk maar niet te veel na bij die laatste opmerking.
Wat een engerds toch die wolter kroes en ... wie is die andere vetklep bij RTL blvrd?
Oh Frans Duijs. Wie ís dat eigenlijk???????
Oh, ok. Dat moet vandaag nog? Djees, dat wordt dan dus bikkelen tot diep in de nacht. Nou ja, het jngste kind slaapt waarschijnlijk toch weer niet dus dan heb ik daar wel even tijd voor. Hopelijk lukt het op de aaIfoon.

Zo, drukke dag gehad maar even melden dat het kleine mokkeltje 8,6 kilo en 71 cm doet. De oudste ook even onder de lat gezet: 110 cm. Gaat lekker dus met de meissies.

Ik ga nu Jeetje in bed stoppen dus tot laterrrrr
Dat zijn de ideale maten Suus
doen ze goed die meiden van jou Suze!
IK BEN HET ZAT!

Zo. Dat wilde ik kwijt.
Nog geen teken van bevallen begrijp ik Amalia? kan me voorstellen dat dat tegen valt.
Tel tot 10 Amaal... Alles waar je lang op moet wachten is extra goed toch en zo?

Zo. Ingevuld hoor...
Goedeavond

Compu, fijn dat het gesprek goed verliep.

Wat is er met CV? Griepje?

Suus, dat gaat goed met de dames

Amaal, slaap je 's nachts nog redelijk goed?
Zo, burgerplicht (weer) gedaan. Go Brasil, Go Italia!

Ik heb de winkansen gespreid

Amaal, ik snap het helemaal

Ik zal eens even kijken wanneer het een beetje beter beval weer wordt want daar zit de larf op te wachten. Nu al kieskeurig..

Ok, ik heb even de foon geraadpleegd: zaterdag! 19 graden, niet meer zo benauwd en een lekker zonnetje. Dat is de dag waar we op wachten!
Hmm man zegt net dat het volgende week donderdag gaat gebeuren. Daar ben ik echt niet blij mee. Ik wil positive vibes hier...

Kokos, sinds 2 nachten slaap ik idd weer goed beter. Daarvoor zei ik nog tegen man dat het na de bevalling alleen maar beter zou kunnen gaan, ook al moet ik 5x voeden per nacht

Zaterdag Suze? dan zit ik hier met de tuinman, gezellig Die weet neit wat m overkomt haha.
Hmmm als ik google op positieve vibes krijg ik vage plaatjes waaronder iets met veel bier. Kun je daar iets mee?

En de tuinman? is dat die met die mooie ogen?
Ik ga naar bed trouwens. Bye!
Welterustuh bridges.

lekkere man heb jij Amalia, met zijn voorspelling. Die bedoeld gewoon deze donderdag, en dan donderdag op vrijdagnacht, zoiets..hmm ik heb ook al vaag gelul
Hier weer iets heel grappigs van zoonlief, al zal het vast niet zo grappig overkomen, als je het je voor moet stellen. Maar ik kwam vanmiddag niet meer bij achter mijn krantje

Juul: mama er zit een mier in de kamer.

Ik: Zet de mier maar buiten dan.

Juul: Is goed mama.

Hij verwoede pogingen om dat beestje te pakken te krijgen met zijn vingers, maar mier is steeds veel sneller.

Dat ansich was al erg lachwekkend. Hij was ook tegen die mier aan het praten, van zo je moet naar buiten, niet weglopen etc. Echt ook nog serieus bekkie erbij.

Jullie begrijpen wel dat het niet lukte om dat beestje te pakken te krijgen en ook dat het geduld een keer op is.

Dus ineens pets Juul die mier op zijn kop en zegt: zo en nu ga je naar buiten en pakt de mier op en loopt naar buiten. Ik moest echt wegduiken achter mijn krantje want ik schaterde het uit van het lachen, hahaha.
Bridges dat je dat nog weet van die ogen haha ha. Ja die! zal vast tegenvallen zaterdag Het is een jonkie hoor.

Ik vind het erg komisch van die mier Bam. Die van mij B, begint echt keihard te krijsen als er een insect in de buurt komt. Wat een wijf. Ik wijt het maar aan het feit dat hij vlak voor zijn 1e verjaardag in zijn lip is gestoken door een bij.
En ik kan wel wat met veel bier. Nu even niet maar normaal best wel hoor
Goeimorgen.

Slapen m'n kinderen nog, maakt m'n man me wakker.. Vaag. Hier nog een bib hoor
Fijn zo'n kerel. Had hij wel een geldige reden? Ik zeg nu dat je maandag gaat bevallen. Lekker onder Nederland-Denemarken.

Bam, wat een grapjas die Julian !

Mag ik de poule vandaag ook nog invullen (voor 16 uur uiteraard)? Ik heb er geen seconde meer aan gedacht.
Nee dat gaat niet meer Mamax, gesloten...

Niet dat ik er wat van weet en meedoe, maar dat schreef Jin op hyves.
Volgens mij kan het nog mamax. Maar ik weet niet of het tot 16 uur kan
Brazilie - Italie in de finale dus Suus? Shit, dat wordt een pittige strijd tussen onze dames dan X-d
Goedemorgen.
quote:amalia schreef op 11 juni 2010 @ 09:18:

Nee dat gaat niet meer Mamax, gesloten...

Niet dat ik er wat van weet en meedoe, maar dat schreef Jin op hyves.Ik kan mijn poule nog aanpassen, dus het is nog niet gesloten naar mijn idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven