Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Morgen op het schoolplein maar eens even roepen kijken...
Whahaha of juist boehoe voor dat kind, waar hebben die ouder met hun verstand gezeten?

Wat een mega werk zeg zo'n foto album...maar ik ben al trots op mezelf dat ik het nu meteen doe. Daarna dan alle kinderalbums

(oh nee we hebben er 1, T van 0 tot 1), vorige vakanties en de trouwerij
Gezellige boel nog hier

Haaaaai die Mal! Je lijkt mij wel, wij komen ook altijd een dag eerder terug van vakantie. Wel lekker gehad? Dametje wacht op jou hoor

Enka, 40 seconden..schiet niet op. Maar idd als het helpt is elke seconde goed toch?!

Bam, alleen maar eieren??? Bah. Het lijkt me ook niet zo gezond. Heb me niet in DrFrank verdiept hoor, maar je mag toch veel niet. Hoe moet dat dan als je op gewicht bent?

Tja, sportschool, doorzettingsvermogen... heb ik ook niet. Was blij dat ik me de afgelopen maanden achter een zwangerschap heb kunnen verschuilen

En verder..oja, Star, wat is nou het laatste getal van jouw 06??
Jaaaa hoor, en nu is iedereen weer weg... nou, ik ga maar even Gooische Vrouwen verder kijken. Heb die 1e afleveringen nooit gezien, leuk.
Tsssk ik doe het wel zonder jullie in het zkh....

Jaaaaa het is zover hoor. Weeen zijn niet te houden
Om 02.21 is onze dochter geboren!!! Viel niet mee... Naam zie Hyves. Star en mamax mogen eerst raden

Gefeliciteerd! Toch nog snel gegaan als ik zo je posts zie.

Nou nu lekker genieten van je echte roze wolk!
Huh wat? Zo snel?!?!?!?
Jaaaaaaa! Daar is ze dat, die lieve Aatje!

Mamax, Star, we hebben de naam goed

Amaal, goed gedaan meis!
Ik kan de naam nog niet vinden?

Maar Aatje dus? Lieve naam
Amaal is druk denk ik, ik zet het er wel even op. Kreeg net een sms.
liggen wij te slapen werpt amalia een baby. Joehoeeeeeeee..

Gefeliciteerd met Desteny
Waaah, toch de 16e! Wat snel!!!!!!! Volgens mij heb je d'r gelanceerd, of niet? Hoe vinden L en B het?
Tsss, trouwens, een beetje stiekem 's nachts bevallen. Hebben we voor niks die tribune opgebouwd!
Gefeliciteerd, lief dat ze toch op me heeft gewacht.

geniet er nu van met zijn vijfjes
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja lief wel dat ze gewacht heeft
Jeehhhh.. wat een goed nieuws op de vroege ochtend!

Amalia, gefeliciteerd!
Dat lanceren viel wel mee, ik vond het behoorlijk tegen vallen. Goed dat het de laatste is, pff niet mijn hobby.

Lekker popje hoor, slaapt veel. Ga ik ook dien nu. Die foto waar mamax om vroeg krijg ik er met de iPhone nog niet op. Moet wel lukken maar nu even niet. Komt snel!!
Ik ga me even afmelden voor 2 weken. Vandaag heel druk met de laatste dingen inpakken. Morgen moet ik werken van half 9 tot half 7 en daarna nog een afscheidsetentje van mn werken. En vrijdagochtend vertrekken we naar Schiphol

Dus toedeloe allemaal. Niet teveel punten halen in de voetbal poule En tot over 2 weken

Hé Amalia, jij hier

Ga jij eens lekker relaxen zeg, ipv hier op de viva te zitten. Haha.. Veel geluk meid en zn 5en!
quote:amalia schreef op 16 juni 2010 @ 09:44:

Dat lanceren viel wel mee, ik vond het behoorlijk tegen vallen. Goed dat het de laatste is, pff niet mijn hobby.

Lekker popje hoor, slaapt veel. Ga ik ook dien nu. Die foto waar mamax om vroeg krijg ik er met de iPhone nog niet op. Moet wel lukken maar nu even niet. Komt snel!!Kom op met dat verhaal
Wat? Jee zeg! Ze is er! gefeliciteerd!!!! Hartstikke leuk! Fijn dat je het achter de rug hebt nu Nu lekker genieten!

Hiephiephoera voor Amalia en dochter!

Gefeliciteerd!

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven