Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
De laatste 4 maanden... Maar goed, er zitten ook goede nachten tussen dus dan kan ik weer even bijtanken. Zo erg als vannacht en die par nachten van laatst is het meestal niet. Vaak komt ze 1x zo rond 2/3 uur.

Velours jurkje voor de meisjes in petrol is dan wel weer leuk....
Ja ik zag 'm. Leuk meisjes in zelfde jurrek

1 keer is nog wel uit te houden toch voor je? Op zich?
je hebt mail trouwens
1x is prima te doen hoor. Gaat ze om 9 uur slapen dus als ik echt te moe ben ga ik er dan ook in. 9-2, 2:15 tot 7:30 is dan genoeg om bij te tanken.

Maar he, ik ga vrij en za naar Maastricht dus dan ga ik me toch lekker slapen....

Wel apart, op stap zonder mijn baby. Toch langer geduurd voor ik dat bij Jeetje deed.
En jij dan? Die 6 uur wel lekker? Of liggen wachten tot ze zou komen?
Gaat ze nog steeds zo laat slapen? Hmmm, dat is wel een beetje jammer.

Met vriendinnen? Leuk!
quote:Suze02 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:16:

En jij dan? Die 6 uur wel lekker? Of liggen wachten tot ze zou komen?Ik werd uiteraard paar keer wakker om te kijken of ze het nog deed, dus ben nu na 2 redelijke nachten gaarder dan voorheen
Hallo,

Navel ok! 

We kunnen weer knuffelen!

Vandaag hoortest gehad, helemaal goed.

We zijn erg bezig met CG's start, dat krijgt nu een plaatsje. Schijnt normaal te zijn..

Raar, geen foto's op de groep. Die plaats ik gauw nogmaals! Zit nu in bed te voeden.

Oja, incl bev verhaal.

Mal, J al naar school! Wat zeiden ze hoe het ging? Ander gevoel dus? Ga je hem brengen?
Haaaa moeder van verse zoon

Nog kraamtranen gehad? Leuke kraamhulp?
quote:Star schreef op 17 augustus 2010 @ 22:04:

Bestelling bedoel je Bam?yep
He Compu! Je klinkt gelukkig, ondanks verwerken van CGtjes geboorte. Ben reuze benieuwd naar meer foto's! Hoe vindt CGtje CBtje?

Star, ik kan me er wat bij voorstellen. Ook benieuwd of ik weekend echt goed slaap of toch stiekem lig te draaien...

Goed, voor vandaag genoeg dames! Slaap lekker.
Niet echt emo, meer irritatie over onverwachts bezoek. En CV heeft veel moeite met alles dat 'moet', maar dat is zijn terugkerende probleem.

KVS supermeid en zo leuk met CG!

Die ga ik missen. CV heeft volg week vakantie.

Dat wordt samen op terras met kinderwagen. Raarrrrr.

Succes vannacht dan Star! Nog voedende?
ohh ik zag geen foto's van verse baby op de grop of kijk ik kippig?

Je klinkt erg happy compu, leuk.

Logisch dat het van cg en plekje moet krijgen
Compu, wat klink je ondanks de irritatie over onverwachts bezoek heerlijk genietend. Zo fijn om te lezen!

Star, voor kind op eigen kamer.

Suze en Star, gezellig zijn jullie zo samen .
Ja he, beetje keuvelen en ondertussen komen er dan leuke meisjes een bakkie doen. Betere leven zeg maar

Hai wijffie. Hoest met je meneer en het oog?

Ik antwoord morgen want moet nu echt te bed....
Trusten! Ik ga ook slapen. Oog niet goed, zal morgen naar speciale arts gaan. Zal wel een update op groep schrijven als ik meer weet.
Hai!

Suus: succes met nachten, nie fijn!

Star: ik wil ook die paarse! En jouw uk op aparte kamer, ach gossie... Wat zal ze lekker tukken zonder gesnurk

Bam: oh lekker daar dus nog evengoed. Leuk!

Mamax: kun je link doen van plukken? Lijkt me leuk! Is dat ook 's ochtends vroeg? (Ik heb al die data al iets, balen... Maar elfde pas aan einde van de dag)

Mal: gelukkig dat je wel verslag kreeg. Is natuurlijk ook wennen. Zal steeds beetje beter gaan!

Jin: ik heb dingen voor oudste op de groep gezet. Kijk er maar keer naar als je tijd hebt.

Compu: ah fijn! Ben benieuwd naar meer foto's. voor alle onverwachte bezoekjes en dingen die plekje moeten krijgen!

Hier vanmiddag dus op werk. Was ook wel weer leuk gelukkig... begin zowaar een ietsie pietsie zin te krijgen na 5 weken

Vanavond gesport en mylene party bij vriendinnetje dus ook leuk! En nu bedje in rollen!
En goedemorgen!
Jij was er laat en vroeg bij zeg! Ik zet de link wel even in Hyves onder de krabbels. Het is vanaf 10 uur 's ochtends.

Star, ah, Eetje in d'r eigen kamertje. Hoe ging het? Ik ga deze week de Bugaboo op Marktplaats zetten, ook zo'n slikmoment.

Bam, vandaag heb je beter weer volgens mij, hier schijnt het zonnetje in ieder geval!

Jin, balen dat het met Oudste's oog niet goed was. Wanneer moet je naar andere arts?
Goedemorgen!

Bridge, hoe kom je aan die stralende zon en stuur die hier eens naartoe

Star, hoe heeft Eetje geslapen in haar eigen kamertje?

Mamax, kan me voorstellen dat het een slikmoment is.

Kokos, nog een extra

Jinny, wat naar van dat oog. Hoop dat de nieuwe arts met goed bericht komt.

Hel, wat knap dat Maatje al zonder zijwieltjes gaat fietsen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Stom hè, hij staat al een jaar ongebruikt, maar toch vind ik het moeilijk. Waarschijnlijk gaat het ledikant ook op Marktplaats (Mini krijgt Maxi's peuterbed en Maxi waarschijnlijk een Hemnes met onderschuifbed), dan heb ik zomaar ineens geen baby/peuter meer, maar gewoon 2 grote kinderen...
Jin, ze hebben een topic voor je geopend! We love ...... HEMA!
you make my day Mamax! Sommige dingen vind ik ook moeilijk om weg te doen Mamax, en sommige dingen gaan makkelijk. Emotionele waarde he? Oog Jinnyman is niet goed (best zorgelijk), Oudste heeft een ontstoken oog maar het druppelen gaat nu goed dus die moet er over tien dagen vanaf zijn.

Mal, mogge! Hoe ging het vannacht met J.? En is hij zonder huilen weggegaan naar school?

Bridges, fijn dat werk leuk was. Ik kijk er straks even naar, dank alvast! Jouw kleurenklok-tip is echt super. Ik werk heel veel met de klok, ding hangt als een soort pronkstuk duidelijk aan de muur. Hij vindt het heel fijn om die structuur te hebben. Fijn!
Man en ik werken druk om een speelkamer te maken. Ik ga weer puinruimen!
Compu, yep nog voedende.

Gaat BV bij jou ook lekker?

Moest wel erg lachen om alle afkortingen in je post

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven