Good Luck!
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:09
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:15
1x is prima te doen hoor. Gaat ze om 9 uur slapen dus als ik echt te moe ben ga ik er dan ook in. 9-2, 2:15 tot 7:30 is dan genoeg om bij te tanken.
Maar he, ik ga vrij en za naar Maastricht dus dan ga ik me toch lekker slapen....
Wel apart, op stap zonder mijn baby. Toch langer geduurd voor ik dat bij Jeetje deed.
Maar he, ik ga vrij en za naar Maastricht dus dan ga ik me toch lekker slapen....
Wel apart, op stap zonder mijn baby. Toch langer geduurd voor ik dat bij Jeetje deed.
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:21
Hallo,
Navel ok!
We kunnen weer knuffelen!
Vandaag hoortest gehad, helemaal goed.
We zijn erg bezig met CG's start, dat krijgt nu een plaatsje. Schijnt normaal te zijn..
Raar, geen foto's op de groep. Die plaats ik gauw nogmaals! Zit nu in bed te voeden.
Oja, incl bev verhaal.
Mal, J al naar school! Wat zeiden ze hoe het ging? Ander gevoel dus? Ga je hem brengen?
Navel ok!
We kunnen weer knuffelen!
Vandaag hoortest gehad, helemaal goed.
We zijn erg bezig met CG's start, dat krijgt nu een plaatsje. Schijnt normaal te zijn..
Raar, geen foto's op de groep. Die plaats ik gauw nogmaals! Zit nu in bed te voeden.
Oja, incl bev verhaal.
Mal, J al naar school! Wat zeiden ze hoe het ging? Ander gevoel dus? Ga je hem brengen?
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:34
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:35
Niet echt emo, meer irritatie over onverwachts bezoek. En CV heeft veel moeite met alles dat 'moet', maar dat is zijn terugkerende probleem.
KVS supermeid en zo leuk met CG!
Die ga ik missen. CV heeft volg week vakantie.
Dat wordt samen op terras met kinderwagen. Raarrrrr.
Succes vannacht dan Star! Nog voedende?
KVS supermeid en zo leuk met CG!
Die ga ik missen. CV heeft volg week vakantie.
Dat wordt samen op terras met kinderwagen. Raarrrrr.
Succes vannacht dan Star! Nog voedende?
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:27
Hai!
Suus: succes met nachten, nie fijn!
Star: ik wil ook die paarse! En jouw uk op aparte kamer, ach gossie... Wat zal ze lekker tukken zonder gesnurk
Bam: oh lekker daar dus nog evengoed. Leuk!
Mamax: kun je link doen van plukken? Lijkt me leuk! Is dat ook 's ochtends vroeg? (Ik heb al die data al iets, balen... Maar elfde pas aan einde van de dag)
Mal: gelukkig dat je wel verslag kreeg. Is natuurlijk ook wennen. Zal steeds beetje beter gaan!
Jin: ik heb dingen voor oudste op de groep gezet. Kijk er maar keer naar als je tijd hebt.
Compu: ah fijn! Ben benieuwd naar meer foto's. voor alle onverwachte bezoekjes en dingen die plekje moeten krijgen!
Hier vanmiddag dus op werk. Was ook wel weer leuk gelukkig... begin zowaar een ietsie pietsie zin te krijgen na 5 weken
Vanavond gesport en mylene party bij vriendinnetje dus ook leuk! En nu bedje in rollen!
Suus: succes met nachten, nie fijn!
Star: ik wil ook die paarse! En jouw uk op aparte kamer, ach gossie... Wat zal ze lekker tukken zonder gesnurk
Bam: oh lekker daar dus nog evengoed. Leuk!
Mamax: kun je link doen van plukken? Lijkt me leuk! Is dat ook 's ochtends vroeg? (Ik heb al die data al iets, balen... Maar elfde pas aan einde van de dag)
Mal: gelukkig dat je wel verslag kreeg. Is natuurlijk ook wennen. Zal steeds beetje beter gaan!
Jin: ik heb dingen voor oudste op de groep gezet. Kijk er maar keer naar als je tijd hebt.
Compu: ah fijn! Ben benieuwd naar meer foto's. voor alle onverwachte bezoekjes en dingen die plekje moeten krijgen!
Hier vanmiddag dus op werk. Was ook wel weer leuk gelukkig... begin zowaar een ietsie pietsie zin te krijgen na 5 weken
Vanavond gesport en mylene party bij vriendinnetje dus ook leuk! En nu bedje in rollen!
woensdag 18 augustus 2010 om 09:06
Jij was er laat en vroeg bij zeg! Ik zet de link wel even in Hyves onder de krabbels. Het is vanaf 10 uur 's ochtends.
Star, ah, Eetje in d'r eigen kamertje. Hoe ging het? Ik ga deze week de Bugaboo op Marktplaats zetten, ook zo'n slikmoment.
Bam, vandaag heb je beter weer volgens mij, hier schijnt het zonnetje in ieder geval!
Jin, balen dat het met Oudste's oog niet goed was. Wanneer moet je naar andere arts?
Star, ah, Eetje in d'r eigen kamertje. Hoe ging het? Ik ga deze week de Bugaboo op Marktplaats zetten, ook zo'n slikmoment.
Bam, vandaag heb je beter weer volgens mij, hier schijnt het zonnetje in ieder geval!
Jin, balen dat het met Oudste's oog niet goed was. Wanneer moet je naar andere arts?
woensdag 18 augustus 2010 om 09:20
Goedemorgen!
Bridge, hoe kom je aan die stralende zon en stuur die hier eens naartoe
Star, hoe heeft Eetje geslapen in haar eigen kamertje?
Mamax, kan me voorstellen dat het een slikmoment is.
Kokos, nog een extra
Jinny, wat naar van dat oog. Hoop dat de nieuwe arts met goed bericht komt.
Hel, wat knap dat Maatje al zonder zijwieltjes gaat fietsen!
Bridge, hoe kom je aan die stralende zon en stuur die hier eens naartoe
Star, hoe heeft Eetje geslapen in haar eigen kamertje?
Mamax, kan me voorstellen dat het een slikmoment is.
Kokos, nog een extra
Jinny, wat naar van dat oog. Hoop dat de nieuwe arts met goed bericht komt.
Hel, wat knap dat Maatje al zonder zijwieltjes gaat fietsen!
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 18 augustus 2010 om 09:26
woensdag 18 augustus 2010 om 09:36
you make my day Mamax! Sommige dingen vind ik ook moeilijk om weg te doen Mamax, en sommige dingen gaan makkelijk. Emotionele waarde he? Oog Jinnyman is niet goed (best zorgelijk), Oudste heeft een ontstoken oog maar het druppelen gaat nu goed dus die moet er over tien dagen vanaf zijn.
Mal, mogge! Hoe ging het vannacht met J.? En is hij zonder huilen weggegaan naar school?
Bridges, fijn dat werk leuk was. Ik kijk er straks even naar, dank alvast! Jouw kleurenklok-tip is echt super. Ik werk heel veel met de klok, ding hangt als een soort pronkstuk duidelijk aan de muur. Hij vindt het heel fijn om die structuur te hebben. Fijn!
Mal, mogge! Hoe ging het vannacht met J.? En is hij zonder huilen weggegaan naar school?
Bridges, fijn dat werk leuk was. Ik kijk er straks even naar, dank alvast! Jouw kleurenklok-tip is echt super. Ik werk heel veel met de klok, ding hangt als een soort pronkstuk duidelijk aan de muur. Hij vindt het heel fijn om die structuur te hebben. Fijn!