Good Luck!
zondag 19 september 2010 om 10:55
Veel plezier in Vlieland, Amalia!
Bridge, dat jurkje van Miss Etam/Wehkamp vind ik zelf niet zo leuk.
Je hebt het jurkjesvirus wel te pakken he?
Compu, gatver dat sommige mensen zulke stomme dingen doen met je baby. Heb je dan niet de neiging om hem snel uit de armen te trekken ow dat is wel veel poep als ik het zo hoor.
Je kunt toch ook aan de kleur van de poep zien of ze teveel melk drinken (heb ik eens gelezen volgens mij).
Nou manlief is bedje aan het bekijken, ik ben benieuwd!
Bridge, dat jurkje van Miss Etam/Wehkamp vind ik zelf niet zo leuk.
Je hebt het jurkjesvirus wel te pakken he?
Compu, gatver dat sommige mensen zulke stomme dingen doen met je baby. Heb je dan niet de neiging om hem snel uit de armen te trekken ow dat is wel veel poep als ik het zo hoor.
Je kunt toch ook aan de kleur van de poep zien of ze teveel melk drinken (heb ik eens gelezen volgens mij).
Nou manlief is bedje aan het bekijken, ik ben benieuwd!
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 19 september 2010 om 10:59
Bam, lekker veel verse appelmoes maken, hmmmm!
Ik zag deze week wel een recept met peer op de AH staan. Citroenkip met aardappelen en dan salade met peer erbij (zoiets).
Naatie, leuk kado hoor! Wat voor planten heb je gehaald?
Star, haha, dat heb ik dus ook een keer gedaan met het haar van Malman, en die was ook niet echt blij ach het groeit zo weer aan.
Ik zag deze week wel een recept met peer op de AH staan. Citroenkip met aardappelen en dan salade met peer erbij (zoiets).
Naatie, leuk kado hoor! Wat voor planten heb je gehaald?
Star, haha, dat heb ik dus ook een keer gedaan met het haar van Malman, en die was ook niet echt blij ach het groeit zo weer aan.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 19 september 2010 om 18:36
quote:Maleficent schreef op 19 september 2010 @ 17:38:
Bam, bij de V&D (prijzencircus folder) zag ik ook wat van die modellen staan van waar je laatst om vroeg. Poppetjes met organen die je eruit kan halen enzo.
Wie weet wordt Juul wel arts later!
Jaaa, ik zag ze.. zal eens kijken of dat wat is.
Enne Juul wil idd dokter worden Mal.....
Bam, bij de V&D (prijzencircus folder) zag ik ook wat van die modellen staan van waar je laatst om vroeg. Poppetjes met organen die je eruit kan halen enzo.
Wie weet wordt Juul wel arts later!
Jaaa, ik zag ze.. zal eens kijken of dat wat is.
Enne Juul wil idd dokter worden Mal.....