Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
[quote]Jinny schreef op 19 september 2010 @ 18:26:

Bam, hoe was het poep vandaag? Gezellig met Juul en zijn vriendje?

Het was echt super leuk.

Ik heb nu nog buikpijn van het lachen...X-D

Haha echt een aanrader.

Mannen vonden het ook helemaal geweldig.

Vriendje is van 13:00 tot net geweest en er is geen onvertogen woord gevallen tussen die 2.

Ook wel eens leuk als je gewoon eens wat anders kunt gaan doen dan politieagentje spelen

Onvoorstelbaar hoe fantasierijk je moet zijn om zo iets te kunnen.

en ik ben heel fanatsierijk, maar ik had het niet bedacht...X-D
Misschien maar goed ook dat je zoiets niet bedenkt Bam . Klinkt helemaal leuk zeg. Fijn dat het zo geslaagd was!

Hier ook een leuke dag gehad. Ik heb de hele dag met oudste dingen gedaan en man is met jongste naar modelvliegen gaan kijken. Ik zei al tegen Jinnyvent, dan mag je zelf wel een nerden-hobby hebben, maar oh wee als je van mijn kind ook een nerd maakt . Was leuk heb allemaal pompoenen met oudste gekocht. Hij heeft ze uitgezocht, erg gezellig.

Star, hoe lang van te voren kan ik die taart maken denk je? Heb em zaterdag nodig.
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 19-09-2010 19:04
Reden: kennieschrijfu
% gewijzigd
Klinkt als erg knus en gezellig Jinny.

Haha Oudste was toch al helemaal verzot op vliegtuigen?
Bam, oudste vindt vliegtuigen wel leuk ja. Maar ja, ze krijgen het met de paplepel ingegoten he. Is het druk met de giraf?
Het valt wel mee, het is goed te doen.

Ben alleen onwijs druk met de webwinkel omgooien.

Er komt 7 oktober een nieuw apparaat met heel veel nieuwe artikelen, moet ook nog een plekkie krijgen in de webwinkel.
Klinkt spannend dat apparaat! Tipje van de sluier?
Klinkt goed Bam, zowel Poep als zoete vriendje als de appelpannenkoek als de webwinkel...

Jin: fijn dat je leuke dag gehad hebt met oudste en man met jongste. Kun je ook enorm van genieten hè!
Ja, was echt leuk vandaag. Veel buiten geweest, doet het goed voor oudste. Ik kon hem éénopéén aandacht geven, doet het ook goed, en we deden leuke dingen en veel beweging gehad, doet het ook goed .
quote:Jinny schreef op 19 september 2010 @ 19:37:

Klinkt spannend dat apparaat! Tipje van de sluier?Google maar op snijfolie
quote:Jinny schreef op 19 september 2010 @ 20:01:

Ja, was echt leuk vandaag. Veel buiten geweest, doet het goed voor oudste. Ik kon hem éénopéén aandacht geven, doet het ook goed, en we deden leuke dingen en veel beweging gehad, doet het ook goed .Jij sloeg dus drie vliegen in een klap.. doe je goed
ik las snijf-olie haha.
Ziet er ingewikkeld uit! Wat ga jij er mee doen? Of is dat GEHEIM?

Dit zegt wat meer denk ik.

daar ga ik mee bedrukken op textiel/tassen etcetera.

Maar dat heb ik toch wel eens verteld
En dan kan je ook multomappen met een linnen kaft bedrukken?
quote:bridges6 schreef op 19 september 2010 @ 20:43:

En dan kan je ook multomappen met een linnen kaft bedrukken?

Ik denk van wel ja.

Zet ik even op mijn vragenlijstje
Stoer Bam, en helemaal van deze tijd! Knap van je!
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker Jinny
Mooi Bam, dan kun je ook veel leukere t-shirts maken he, met glitterfolie enzo? Gaaf hoor!

Goedemorgen allemaal!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 08:12:

Mooi Bam, dan kun je ook veel leukere t-shirts maken he, met glitterfolie enzo? Gaaf hoor!

Goedemorgen allemaal!

idd en gekleurd. Maar ook tassen, laptophoezen etc.

Al krijg ik volgende maand laptophoezen waar foto's op kunnen.

Het wordt nog eens wat met bammie
Goedemorgen!
Ik heb ook weer wat hoor. Morgen heb ik de nekplooimeting-echo, en ik kon de afsprakenkaart niet vinden, dus ik belde even om de tijd te vragen, heeft iemand zonder dat ik het wist allebei de afspraken gestorneerd. Die vrouw snapte er niks van waarom dat was gebeurd, en ik heb ook geen bericht gehad (goed dat ik belde dus). Maar ja, nu kon die meting wel een andere keer gedaan worden, maar dan kom ik helemaal in de knoei met de vakantie, als er een slechte score uit komt.

Dus... ik was al helemaal in tranen net, en toch maar weer gebeld dat ik het er niet mee eens ben, en mijn afspraak terug wil. Nou ja, nu mogen we dus een uurtje later, en we worden gebeld nog over het waarom en of er nog sancties volgen daar, want zomaar afspraken storneren dat is wel vaag natuurlijk.
Jee, Mal wat vaag zeg. Goed dat je teruggebeld hebt. fijn dat je toch nog terecht kan!
Nou, ik werd al helemaal zenuwachtig. Ben ik nu een momzilla?

Normaal zou ik er niet zo moeilijk over doen, maar ik vind dit gewoon een belangrijke afspraak.
Dat is raar Mal! Fijn dat je evengoed nog terecht kunt (ook niet meer dan terecht natuurlijk). Hoe lang moet je op de uitslag wachten? Goed dat je het bedje gekocht hebt! Hij is leuk.

Bridge, ik vind de Miss Etam jurk ook niet leuk. Die van de Hema dan weer wel en die is ook nog een stuk goedkoper.

Star, heb jij die groene nog gekocht? Ik zag hem bij mijn Hema nog wel hangen.

Compu, wat een rare kraamvisite! Zulke dingen hebben ze bij ons gelukkig nooit gedaan. Hoe reageer je daar op?

Jinny, jammer dat Oudste een zwaar weekend had. Wel fijn dat je dat met man nu zo op kunt lossen!

Wij hebben zaterdag een bril uitgezocht voor Maxi. Hij staat hem erg leuk. Daarna maar meteen nieuwe schoenen voor beide mannen en een nieuwe winterjas voor Mini gekocht.

Mini heeft deze:

Maxi dezelfde, maar dan in bruin.

Mini's jas is van We, die kan ik niet plakken, dit is hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven