Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik onthoud deze voor als er weer iemand eens een domme vraag stelt haha

http://www.fuckinggoogleit.com/
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb 'm ook opgeslagen
De wasmachine doet het weer er zat een sok van Jonathan ergens in een pomp.
quote:compu schreef op 13 maart 2008 @ 20:09:

Kijk, dat zijn nog eens tips! Dankje. Ik ga ze opslaan!

Mal, heb jij dat topic nog gelezen over wanneer een tweede kindje? Ik skip het, word er nu wel een beetje verdrietig van.Ik kijk eigenlijk helemaal niet op dat soort topics, ik word er ook altijd een beetje somber/verdrietig van en soms ook heel opstandig dat mensen er zo makkelijk over praten. Het voelt zo oneerlijk dat het bij sommige mensen zo makkelijk en vanzelfsprekend gaat. Niet dat ik dat een ander niet gun maar het steekt soms. Je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
Gelukkig dat het maar een sok was! Moest je nog veel betalen voor de sokkenzoektocht of viel het mee? Logisch hoor, dat het wel eens steekt als je hoort dat anderen zwanger zijn. Dat had ik toen ik niet zwanger raakte (en ook niet zou kunnen raken) van Gijs ook maar gelukkig kon ik het wel altijd anderen blijven gunnen. Toch volkomen logisch dat je jezelf ook al het beste en het mooiste van de wereld gunt!

Zo, hoe is het hier verder? Hier slapen de kindjes allebei! (jaja, Amalia, ALLEBEI! )

Wedden trouwens dat die Xander nog een 'love interest' opdoet tijdens dat programma?

Joepie, bijna weekend! En we hebben niks gepland dus heerlijk, lekker niks!

Oja, vijf kilo afvallen gaat hier even niet lukken dit weekend. Ik heb een halve puddingkruimelvlaai gekocht. Slecht slecht slecht! Maarja, ik gedraag me snoeptechnisch al zo lang heel erg goed dat ik dit even een keer niet kon laten. Dus vanavond wordt er lekkers gegeten.

Volgende week gaat de Efteling weer open! JOEHOEPIE!!!!

Even snel

Ik heb met mijn stomme kop alle gegevens gewist op de group.

Sorry.

Dus als jullie willen mogen jullie je gegevens opnieuw invoeren, dan beloof ik dat ik nooit meer de verkeerde knopjes aanraak
Oh Hel, wat knap zeg!

Zo, jongste zoon moest ingeent vandaag. Hij is helaas al zes weken verkouden en zat ook wat in de longetjes, dus mocht niet. Nu soort kuurtje en dan hoop ik over tien dagen wel inenten. Hij is wel gegroeid. 59cm en 6200gram ruim. Wordt ook weer zo´n joekel.
quote:Cin31 schreef op 14 maart 2008 @ 13:11:

Zo, hoe is het hier verder? Hier slapen de kindjes allebei! (jaja, Amalia, ALLEBEI! )

ik ga over een uurtje weg, bij mijn ouders slapen en morgen -jodela hietieieieiei- gaan we richting sneeuw.

Daaaag lieve vriendinnetje, tot volgende week

Noos, even dat kind binnen houden hoor, ik wil wel tribune kunnen zitten :-)
Aaaaah Amalia, viel spass! Ik vind het stoer hoor, op vakantie zonder de kinders!

Zooo, wat een heerlijk weer vandaag. Ben met Mare naar het strand geweest, zij zat uit de wind met 'r schepje en emmertje te prutten en mama in het zonnetje te relaxen - helemaal goed.

Star, het geheim zit in een doos en heet Weight Care Intensief. Je wordt er niet blij van (maar wel slank ).

Mal, wasmachineperikelen, altijd balen... Is Mr J nog zo hangerig?
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier, Amalia!!!!!

Tot volgende week!
Hier nog even snel vanaf mijn vader's laptopje.

Heeerlijk Hel, naar het strand! Hoe kom je er op? Goed idee zeg! Jij dacht zeker: ik ben nu bikinistrak, dus showen die buik

Oei oei, ik vind het nu toch allemaal wel echt en spannend worden zo zonder kinderen . Nouja, ze waren allebei heel blij opa en oma te zien, dus het komt echt wel goed. Maar als het met mij ook maar goed gaat, ha ha.

Doei! Nu echt!!!
Goedemorgen allemaal! Wat is het hier rustig! Het gaat nu gelukkig veel beter met Jonathan, hij is vrolijker en begint ook steeds minder wankel te lopen weer. Gelukkig! Vandaag komt mijn zus op hem passen zodat ik ook eens een keer kan meehelpen in het nieuwe huis.
Goedemiddag,

Daar ben ik ook weer. Heb alleen maar leuke dagen gehad; verjaardag van vriendin donderdag (ze was vrij, ik ben 's ochtends met Lianne geweest en 's avonds met Kokosman), vrijdag naar andere vriendin en vanochtend met mijn mams naar een Outdoorwinkel in H'wijk geweest.

Amalia, fijne vakantie!

Bam, ja, ik heb een mail van je gehad, maar had het nog niet gezien

Enka, jammer dat Plien en Bianca tegen viel.

Repeteren thuis schiet er bij in, omdat ik 's middags 9 van de 10 keer op bed lig. De repetities op dinsdagavond zijn maar drie kwartier, dus dat lukt wel.

Mal, leuke huislofjes voor Jonathan!

Lees net je laatste posting, fijn hoor. Lekker klussen in het nieuwe huis, veel plezier meis.

Cin, wat fijn voor je vriendin!

voor Jinny en Compu

Hel, hoi! Ik vroeg me al af hoe het met je gaat. Goed van je! En wat lekker dat Mare zo lief is. Wat voor sollicitatie?

Zangtalent?
Zangtalent, hoe dat zo Kokos? Klinkt gezellig, jouw daagjes.

O, wilde meer schrijven maar ik moet Mare even helpen met haar duplo bouwwerk...

Mal, wat fijn dat Mr J weer wat beter in z'n vel zit!
Zoho Hel, doe maar ruig. Naar het strand, lekker zeg!

Amalia, doegie! Heel erg veel plezier (spuit elf hier).

Kokos, wat een gezelligheid en bedrijvigheid daar in Kokosstad. Leuk hoor, van die leuke dingen allemaal. Hoe bavalt het Kokosman in zijn nieuwe baan?

Wij ook een gezellig dagje hier. Vanochtend naar een kinderverjaardag (waren we halverwege was ik het cadeautje vergeten...., konden we weer terug) en net gewandeld. Nijn heeft nu een buitenhok, het is echt een lief beestje.

Compu, hoe gaat het? Beetje bijgekomen van gisteren?

Star, u is rustig hier op het forum. Druk?

Bam, gaat het allemaal oke met die nieuwe artikelen? Hoe gaat het met Bamman en zijn nieuwe baan?

Rissie, zwaai!
waarom slaapt Julia tot half 9 als het papa's beurt is om op te staan en tot half 7 als mama de bok is???? Lekker hoor dit

Mogge jongelui,

Mal, je laatste bericht klonk goed! Heb je lekker in je nwe huisje kunnen klussen? Wanneer komt de keuken?

Zo, jullie nog leuke plannen vandaag?

Hier een rustige dag. Volgens KNMI hele dag regen dus ook niks aan...

Moet alleen een veer en ontstopper halen bij Praxis want er zit een verstopping in afvoer en ik heb dus geen zin om voor 90 euro een mannetje te laten komen als ik het zelf wel kan voor 20 euro.

Oh ja, nog ff: Star, zag je topic over de groei van Ciara:
Goeiemorgen!

Wat een takkeweer. Echt heel gezellig zo met 3 kinderen thuis. We zouden gaan koffiedrinken bij een vriendin maar als ze niet naar buiten kunnen kan ik misschien beter alleen gaan, straks zetten ze d'r hele huis overhoop.

Suze, afvoer verstoppen vind ik mannenwerk hoor :-) .... kun je het niet uitbesteden aan jouw mannetje?

Getver, m'n rechterborst staat echt op springen. Hij drinkt zo weinig de laatste dagen en die borst wil dat maar niet snappen. Echt geen fijn gevoel. Nu ben ik zo scheef.

Nouja, ik zal m'n bed eens uitkomen en onder de douche gaan staan.

Fijne zondag!

Nou, ik dacht gisteren bijna klaar te zijn met het afsteken van de werkkamer, zat er een stuk behang onder wat wit geschilderd was NEEEEEEEE dat gaat er zo slecht af! Dit hebben we al in 3 kamers....! maar goed, we gaan dus nog even vrolijk verder met behang afsteken

Jonathan had het heel leuk gehad met zijn tante, is natuurlijk wel verschrikkelijk verwend met chippies en patat enzo, maar daar heb je je tantes voor.

Hij was alleen om 5 uur al wakker vanmorgen . Dat was dan weer niet de afspraak. Omdat ik gisteren een beetje overstuur was, we hadden een film gekeken (die heel leuk was) maar daarna kreeg ik een flinke huilbui om alles van de afgelopen tijd en ik kon daarna niet slapen, mocht ik vanmorgen blijven liggen, maar nu loopt Malman met wallen als dakterrassen, en die moet nog klussen vandaag.

O ja, ik vond gisteren in onze tuin een dode slang! IIIIIIEEEEEKKKS. Ik was met mijn vriendin die langs was even aan het kijken wat voor struiken en planten er stonden, en ik dacht dat het een rare donkerbruine wortel oid was, toen keek ik goed, zat er een hoofdje aan met een bekkie en een ruimte voor oogjes. Hij was niet zo groot en doordat hij er al lang lag was hij heel donker. Ik hoop niet dat een van onze nieuwe buren slangen als hobby houdt, die ze af en toe kwijtraakt ofzo. Zijn toch ook geen dieren om thuis te houden.
Cin: je hebt mail van mij met bv-vraagje...
Een fijne zondag allemaal!
Brr.. wat voel ik me klote. Heb gister de hele dag overgegeven. Bij elke hap en elke slok kwam het er gelijk weer uit. Bah!

Vanmorgen een halve boterham op en een glas water, ga ik net weer over mn nek! Bah. Het was allemaal al verteerd want er kwam alleen maar water uit wat ik net nog gedronken had.

(Sorry)

Naatieman is van 13.00 tot 20.00 uur weg en heeft net Tobias naar mn moeder gebracht en hij blijft daar vannacht ook slapen omdat mn moeder morgen toch ook op moet passen.

Ik vind het niet helemaal leuk dat hij dan zo lang weg is, maar ik kan dan wel ff rustig aan doen. Ik denk dat ik morgen toch niet ga werken.

Zucht...

Zo ff lekker geklaagd, thanks!
naatie, balen dat je zo misselijk bent! Is het van de zwangerschap of heb je wat onder de leden?
He gat Naatie, beterschap! Wilde hetzelfde vragen als Mal...

Wat een druilerige dag zeg. Niks aan! Jongetjes zo in bad en dan of al in bed tv kijken of beneden wat lezen of zo.

Bam, gegevens zijn weer ingevuld hoor, op de groep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven