Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Mal succes vandaag!

Brigde ben nu bijna 30 weken. Had Ties ook een echo voor z'n heupen gehad?

Ik vind Berend echt wel op Laurens lijken. Lijken ze ook niet op elkaar als je foto's van dezelfde leeftijd naast elkaar legt? Waar Laurens speelt is dat bij jullie achter? Laat je hem daar al alleen spelen of ben je er steeds bij?

Compu hoe was het vandaag?

Cd ik vind het nog niet zwaarder. Ik heb ook bijna geen kwalen, alleen last van een te zware buik, teveel vocht en teveel gewicht . Maar Mart slaapt 's middags nog en als ik dan vrij ben dan ga ik ook even liggen, als hij niet slaapt en aan het eind van de middag strontvervelend is dan vind ik het wel weer zwaar. Maar zo houd ik het nog wel 10 weken vol .

Kokos hoe was het vandaag?

Zo nu even filmpje van Twan bekijken...
Leuk filmpje Cd en hij houdt het ook lang vol he! Lijkt Twan op Kevin?
Hallo lieve meisjes,

Wat een geweldige foto´s zeg! Knappe kinders, maar die kinders lijken natuurlijk allemaal op de januarimamma´s haha.

Doei, ik ga weer naar buiten.
Jeetje Jin zit je nu alweer in je tuin . Is het gezellig met je broer en schoonzus of zijn ze alweer naar huis?
Leuk filmpje! Schattig.

Bridges, Berend kreeg een röntgen. Nu moeten zijn balletjes steeds worden afgeplakt anders kan ik van hem mss geen oma worden De uitslag kreeg ik vrijwel meteen bij de orthopeed.

Verder niets, even shoppen bij Albert.nl. Volgende week 3x SB gerechten voor de avond, heel goed!
Hoi hoi,

MRI achter de rug (duur 0.45 min, in totaal zie je haar pas een uur later). Het viel mee. Daarna bleeft ze huilerig totdat ze Kapitein Koek in mijn tas zag. Vanaf toen ging het heel goed, het was gewoon honger dus. Hierna begonnen de praatjes.

Mal, CV ging mee met het kapje. Contrastvloeistof heb ik nog om gevraagd op het laatste moment. En ook of ze het gezicht (spieraanleg) en oorgebied (gehoor) mee wilden nemen.

Het oortje kon dus nu niet geopereerd worden, dat wordt een andere keer.

Bij thuiskomst moest CG gelijk voor 3 dagen naar Brussel. Niet leuk helaas.

Enige foto's weer meiden!

CD leuk filmpje van je vrolijkerd.

Amalia, wat een stoere gozertjes! Hebben ze nou lichte wimpertjes?

En Bridges, super die tractor!
Fijn dat het goed ging Compu. Daar zijn jullie weer vanaf! Kapitein Koek, waar die al niet goed voor is :-)

Ja, lichte wimpers. Man en ik ook, dus wat mij betreft: lang leve de mascara!!!
Nee Juud, ze lijken echt niet zo op elkaar. Zelfs als Berend kleren aan heeft in de combi die Laurens ook aan had op die leeftijd gaat er geen lichtje op. Ik vind zelfs dingen niet leuk bij B staan die ik bij L wel leuk vond staan. Heel gek.

Nou, even doorgeven op de sportschool dat ik kom spinnen... zucht...Eigenlijk mijn yoga avond maar zus is er niet en zij is gisteren alleen wezen spinnen dus nu moet ik wel anders gaat zij donderdag veel beter. Ik kon gister niet. Hopelijk gaat het wat beter dan de do-ochtend na K-dag. Maargoed, toen had ik weinig slaap, veel drank en nog 2 sigaretjes ook... Móet nu wel beter gaan.

En noooooit meer roken. Ben verdorie al 3 jaar gestopt!
Hé lieve meiden,

Vandaag was de begrafenis van oma. Er was een dienst van Woord en Gebed en ondanks dat wij niet geloven, en ik bij 1 tekst niet begreep waar het over ging, was het een mooie dienst.

Heb gehuild én gelachen toen een aantal familieleden nog iets hadden gesproken/gedicht voorgelezen. Dat was zo mooi, zo was oma

Toen naar de begraafplaats waar de kleinkinderen witte rozen hebben neergelegd. Ik had een stukje van een tekening van Lianne uitgeknipt, en dat als kaartje aan de roos vastgemaakt. Met als tekst:"Dag lieve 'grote' oma" > 'grote' oma omdat ze al een oma heeft, zo zei ze het altijd:"Janne naar 'grote' oma"

Het was heel apart dat op het moment dat we bij het graf stonden er vogels begonnen te fluiten. Heel bijzonder en mooi. Mijn moeder zei het later ook.

Het zal vreemd zijn dat we niet meer naar oma toe kunnen. We gingen bijna elk weekend bij haar op visite.

We gaan zondag een week naar Luxemburg (met de wandelclub), was al gepland. Dat zal ons goed doen. Mijn ouders komen later in de week, donderdag gaan ze met familie de kamer van oma leeghalen.

Met mij gaat het redelijk. Ik ben alleen helemaal op nu, dus ga lekker op de bank hangen.

voor jou Kokos!

En ook een voor jou Compu, fijn dat allemaal goed is gegaan!
Kokos, fijn dat het een mooie dienst was!

Compu gelukkig viel het mee. Lijkt me wel moeilijk hoor om je kleine meid daar zo achter te laten.Pff..

Gelukkig hielp Kaptein Koek!

Amalia, wat grappig dan dat sommige kleertjes Berend niet staan. Wel leuk dat ze dan zo verschillend zijn.

Leuke foto's Cin! Mooie kinderen hebben jullie hoor!

Juud, 30 weken alweer! Gaat snel zeg! Ben je al uit de namen?

Jinny is het lekker in de tuin?

Star hoe is het met Ciara? Is ze nog vriendjes met het konijn?

Bridges, hoe gaat het met het slapen? Lukt het doorslapen nog een beetje?

Tobias was vandaag bij mn schoonmoeder. Ze had hem goed ingesmeerd, maar hij ging net onder de douche en hij had toch rode armen Ik hoop dat het morgen weer een beetje weggetrokken is!

Liggen jullie schatjes ( zo af en toe ) nog in een slaapzak?

Hier wel, heb alleen geen zomerslaapzak meer. Ik twijfel of ik er nog een moet kopen. Tot nu toe wil hij geen deken of iets. Dan wordt hij boos en pakt zn slaapzak weer..haha..

Iemand nog een tip? Wel of geen slaapzak en waar dan eventueel kopen?
Kokos, klinkt als een mooi afscheid. Mooi dat die vogels begonnen te fluiten. Een begrafenis is ook om te lachen en te huilen. Het is natuurlijk verdrietig, maar het is ook fijn om mooie momenten terug te halen waar je om kan lachen. Ik kan me voorstellen dat je op bent. Fijn dat je volgende week gaat wandelen. Komt dus toevallig goed uit.

Naat, hier geen slaapzak meer. Ik heb met kerst een dekbed gekocht en daar wilde hij gelukkig onder. Maar mét slaapzak. Én pyama. Snikheet, ha ha. Een week of 2 geleden wilde hij de slaapzak niet aan, en dat hebben we er mooi ingehouden! Maar ik zou gewoon nog een zak kopen hoor. Ze 'mogen' er tot 3 jaar in. Bij Prénatal hadden ze leuke in de aanbeiding, tot 110 cm, moet passen.

Ha, weer gespind. Ik ging echt stuk. Ben nu nog riebelig, maar heel happy.

Snel nog even wat bij Albert.nl bij bestellen en dan naar bed.
Kokos: klinkt mooi inderdaad! Wat kunnen kleine dingen dan bijzonder zijn hè, fluitende vogels, zonnestralen etc... Mooi.

Compu: bij jullie ook alles goed gegaan dus, lekker. Haha en kapitein koek dus de held van CG! Haha.

Amalia: hmmm denk dat je geen bruiloft bedoelt...

Naar hier wel nog slaapzak. Op het kdv geen meer, maar thuis "wil" hij nog dus we houden hem er zo lang mogelijk in, heb het idee dat als ik ergens aan ga sleutelen wat slapen betreft, hij de middag wel eens helemaal over zou kunnen gaan slaan en daar is mama nog niet klaar voor... Doorslapen? Daar doen we allang niet meer aan hoor! Fieke heeft 3 weken geleden 2 nachten achter elkaar doorgeslapen en dat was het! Momenteel is het allemaal weer zozo, dus we wachten het vrolijk af en ik hoop hoop hoop dat ik na de heup-echo "mag" inbakeren eigenlijk... Druk meiske...
Kokos, wat fijn dat de dienst zo mooi was. Een passend, mooi afscheid! Veel plezier alvast met wandelen .

Compu, wat goed dat de scan gelukt is, en dat de honger snel gestild was. Ook voor jou een .

Naatie, hier nog een slaapzak, maar ik heb al wel een dekbed klaarliggen. Het zit op het randje hier.

Ik ga even koffiedrinken. Broer en vriendin zijn net weg . Het was echt zo gezellig! Vanmiddag komen er weer allemaal kindjes spelen, dus druk druk druk .
Goedemorgen,

Bedankt voor meiden.

Bam, bedankt voor je kaartje, doet me goed.

Volgens mij ben je vandaag jarig? (Kalender MSN). Zo ja: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Een hele fijne dag.

Compu, wat fijn dat het zo goed is gegaan in het ziekenhuis.

Naatie, Lianne ligt al heel lang niet meer in een slaapzak. Ze heeft een dekbed. Gisteravond haar in hemd en onderbroekje laten slapen want ze had het erg warm in haar pyjama.

Amalia en Cin, wat een prachtfoto's!

Amalia, hi,hi, riebelig na het spinnen??? Verklaar u nader. Riebelig komt niet in mijn vocabulaire (ahum...) voor .

Jin, , kan me voorstellen dat het moeilijk moet zijn als je broer en vriendin weer weg gaan, zeker als je het zo gezellig hebt gehad. Veel plezier vanmiddag.

Even wat drinken nog en dan meisje weer ophalen van psz.
Vergeet de helft:

Juud, wat lekker dat je zo'n goede zwangerschap hebt.

Bridges, druk meisje heb je dus. Hopelijk is de uitslag van de heupjes zo meteen goed!

Hel, hoe staat het met de verkoop van appartement?

Mamax en Suze, alles oké?
Mal: hoe is het gegaan vandaag? Heb aan jullie gedacht...

Bam: gefeliciteerd dus dan... Hopelijk heb je een leuke dag. Ben je verwend?
Bam, gefeliciteerd!!!!!!

Kokos, riebelig --> rillerig, iebel, naar dat soort dingen. Ik geloof niet dat het een echt woord is, maar je kan je er vast wel wat bij voorstellen.

Lekker vandaag het zwembadje in de tuin voor Laurens. Leuk hoor. Al zou ik nu het water niet meer aan willen raken, vol met zand, zonnebrand en gras. En ws ook nog ergens een verdwaalde plas

Mal, hoe gaat/ging het?
Warm hè?
Heerlijk Amaal zo mag het altijd wel zijn. Niet te heet, gewoon heerlijk!

Jaaa Mart kan eindelijk kusjes geven! We hebben er bijna 2 1/2 jaar op moeten wachten maar nu dan eindelijk krijgen we een echte kus van hem .

Jin was het gezellig met alle kindjes in je huis?

Naat hier ook nog een slaapzak, hij vraagt er ook nog zelf om en zonder slaapt hij erg slecht. Wij zijn nog niet uit de namen. Ik dacht dat we eruit waren maar nu kwam Vent weer met een andere naam . Gelukkig hebben we nog even.

Kokos bijzonder dat de vogels gingen fluiten, vast een laatste groet van oma .
Hee,

Willen jullie op CG stemmen?

http://jgz.wsite.nl/content.aspx?id=30

Thanx!
Beurt! Go CG, go!

Zo, even snel:

Kokos, wat klinkt dat mooi, het afscheid zo met de vogeltjes.

Compu, fijn dat het zo goed ging allemaal.

Malletje, benieuwd hoe jullie gisteren gevaren zijn?

Bam, gefeliciteerd!

Sterretje, kom eens terug! Je bent toch niet boos op ons????

Zo, het was vanmorgen 6.15 uur dus ik ben moe.. Ik kom dit weekend weer uitgebreid voorbij.

Kus, kus!
Bam nog de felicitaties, het kan nog!! Leuke dag gehad?

Trusten!
Compu: ik heb ook gestemd hoor!

Star boos? Nee toch? Heb ik iets gemist?

Zondag 8 juni wordt meisje gedoopt! Ben weer blij dat datum staat en we zijn weer de enigen dus mag weer eigen boekje en viering samenstellen! leuk leuk leuk!
Goedemorgen!!

Ik wil iedereen even bedanken voor de kaartjes en felicitaties: Dankjewel!

Compu: Fijn dat alles is goed gegaan met CG, dat is gelukkig maar weer achter de rug.

Kokos: Goed om te lezen, dat het een mooie dienst is, apart met die vogeltjes, dat zal heel bijzonder zijn geweest.

Ik kom later op de dag terug (probeer ik), Ik ben onwijs druk, en zat dus al iets na 6-en achter mijn pc-tje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven