Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Heerlijk weer! Als we aankomende week in Luxemburg ook zo'n weertje hebben, daar teken ik voor!

Lianne had gisterochtend iets voor moederdag gemaakt, a.s. zondag. Dat heeft ze met papa verstopt.

Zonnebrilletje voor haar gekocht gisteren. Ze liep zo trots en wijs de Hema uit. Lachen. Kijkt ze me aan:"Mama zonnebril en Janne ook". Daar liep ze dan! En waterschoentjes gekocht, daar was ze ook al zo blij mee. Hoe blij kan je zijn? Heerlijk, zo'n vrolijk kind.

Compu, ik heb gestemd

Amalia, riebelig, zoiets dacht ik al

Zwembadje! Die moet nog in de caravan, goed dat je erover begint. Hier ook een verdwaald plasje, maar Lianne is er echt niet aan toe om zindelijk te worden. Ik had gistermiddag haar luier afgedaan, zegt ze:"Janne mag niet in de tuin plassen hè?" Toen ik zei dat het geen probleem was, en ze het uiteindelijk wel had gedaan riep ze hard om een schone luier. Ik denk dat we haar wat teveel pushen, dat heeft ook geen zin.

Juud, voor Mart.

Suze, lange dag had je gehad gisteren.

Bridges, veel plezier bij de voorbereidingen van de doop.

Bam, succes met de drukte (Giraffe shop?)
Hier vandaag wel twee plassen en een poep op de pot! Knappe jongen hè! Ben helemaal trots! Wij laten hem stickertjes plakken na elke keer dat hij op de pot gaat, laten hem meegaan als we zelf gaan en dan mag hij zelf kiezen of hij luier af wil op de pot, en vragen regelmatig. Tsja... Hij lijkt eraan toe maar we dwingen niks. in ruim 3 weken nu 8 stickertjes! (vanmorgen koos hij de prinses, zo lief!) Oh ja en heb dus bobbi op het potje (afgrijselijk boekje wat hij erg leuk vindt) en thomas moet poepen. Vindt hij ook erg grappig!
Zo dametje is weer goedgekeurd en lekgeprikt... Heeft zich weer als echte dramaqueen gehouden, flink huilen dus!

Meterstanden: 5735 gr en 60 cm. Prima dus!

Slapen: als echo goed is gaan we idd inbakeren want ze slaapt dus nog niet genoeg, als zou "moeten" zeg maar, ze vonden haar ook onrustig overkomen. Gelukkig, ik ben dus niet de enige die het ziet, haha!
Zielig Bridges!

Oooh. Laurens is op zijn gezicht gevallen. Zielig. en sliep ook heel lang, ik heb hem net wakker gemaakt. Lag al bijna 4 uur te slapen. Ik was bang dat hij weer een hersenschudding had. Maar hij is nu vrolijk en hij eet, dus dat zit goed.

Juud, knap van Mart.

Is het nu heeeel lullig als ik zeg dat Berend sinds anderhalve week ook kusjes kan geven....

Oh, laurens is nog wel een beetje peeuwerig (hebben we het woord weer!). Nouja, zal wel moe zijn gewoon.

Dag dag...
Boos???? Nee hoor!
Compu, ik ga zo unaniem voor cg stemmen hoor!

Juud, ja was erg leuk met alle kindjes. Druk, maar erg gezellig.

Bridges, knap van Ties! En mooi popje is Fieke!

Amalia, arme Laurens. Gelukkig gaat het goed! Ook wondjes aan zijn val overgehouden?

Shit, ik wilde vroeg gaan slapen (nu dus), maar heb alleen nog overhemden met lange ouw voor Jinnyman. De rest zit in de was. Dat kan ik hem toch niet aandoen met dit weer... Dus maar wassen. Wat een huisvrouw ben ik...
Bam, succes met de drukte!

Compu, cg heeft mijn stem hoor!

Bridges, ik doos had nooit aan een campingbed buiten gedacht. Dank voor de tip, veel lol van.
Kokos, heerlijk, even een weekje weg. Die afleiding zal je zeker goed doen. Wat goed dat jullie hebben gehuild én gelachen bij het afscheid.

Bam, nog gefeliciteerd! Helemaal gemist gisteren, shame on me. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Bridges, zo hee, dat gaat serieus richting zindelijkheid! Hier 1 verdwaald plasje op het potje, paar weken terug. Hoop dat je snel kan gaan inbakeren met je onrustige meiske. Heeft ze nog last van de prik gehad?

Jin, alles goed gegaan met kindjesbezoek? Hoeveel waren het er eigenlijk?!

Naat, mevrouw hier slaapt in een romper onder een dekbedje (van de winter met 'n extra deken). Slaapzak had ze genoeg van en pyama's wil ze ook niet. Heeft Hema geen leuke & betaalbare? Ik heb ze bij Zeeman ook wel eens gezien trouwens, die zijn vast ook niet zo duur.

Amalia, he bah, Laurens op z'n gezicht gevallen. Hoe kwam dat dan? Je bent goed bezig met dat spinnen joh! Ik zat er ook aan te denken. Het verbrandt onwijs veel calorieen toch? Ik vind fietsen op zich goed te doen. Heb alleen nooit zo'n zin in van die klasjes op vaste tijden.

Suus, en, ben je je aan het afmatten onder het genot van House? Hoe is 't met je openslaande deuren?

Compu, fijn dat de MRI meeviel. Jullie hebben een dapper meiske!

Mal, zijn jullie al over?!

Juud, echte kusjes, wat lief!
Ehm Hel, ik mis wat hoor. Hoe is het met Huize Helenita?

Zeven kindjes dit keer dus viel mee.
Auw, brand ik m'n verhemelte aan een gloeiend heet stuk pizza (of eigenlijk de mozarella daarop). Rotgevoel.

Anyway. Actieve dag vandaag, vanochtend om 09.00 al in de sportschool (eigenlijk vanavond maar vriend is weg en m'n moeder sliep hier vannacht omdat we gisteren laat terug kwamen van een concert dus die heb ik vanochtend twee uur exclusieve quality time met 'r kleindochter kado gedaan ) en de rest van de dag met Mare op sjouw geweest. Heel end gefietst, boodschappen gedaan en uiteindelijk in het pierenbadje in het V park terecht gekomen, erg leuk. Ze was helemaal afgepeigerd, hihi (ik ook trouwens).

Ik ga eens kijken of ik m'n nieuwe laptop nu eindelijk eens gebruiksklaar kan maken!
Ha ha, alles goed hier Jin. NIks bijzonders te melden eigenlijk. Zeven kinders plus aanhang, wow! Gezellig hoor! Overhmeden in de was inmiddels? Hopelijk zijn het van die kreukvrije?
Oh eh, zag dat iemand het vroeg, weet niet meer wie, maar vriend z'n appartement is nog niet verkocht. Wordt nou wel tijd dat er eens iets gebeurt. Sowieso moeten we zo onderhand eens serieus gaan hypotheekshoppen. Maar thanks for asking!
Spannend Hel van die verkoop van het appartement. Het juiste bod komt vast snel! Het is een super gaaf appartement op die foto´s!
Jinny zingt uit volle borst (letterlijk want moet zo voeden ):

T is stihil aan de overkant, t is stil aan de ooooverkant! \\:-)//.
Hel, pizza mozzerella?? Was jij niet heel erg aan het afvallen?

Net idd weer gespint, viel tegen, want de pap zat nog van dinsdag in mijn benen. En heeeeet dat het was!!! Zo,. Nee, ik moet echt in zo'n klasje op gezette tijden, anders schuif ik het steeds door.

Ga douchen en erin. Voedse Jin.

Oja, Laurens wondjes??? Hij heeft een heel zielig hoofd! Zal ff een foto plaatsen van het arme kind
Ziehielug Amaal! Beterschap voor poppie...

Jin, nou nog niet uitgestreken (en dus nog niet in bed????). Ga slapen!!!!!!!

Zo, ik bn na weer een lange dag weer thuis en kotertje slaapt dus moeders gaat er ook in.

DOEI meissies
zielig hè? Lief vond het er wel stoer uitzien. hij heeft er gelukkig geen last van.

En nu ga ik plat. Ciao!
Morgen,

Aaaaaaah Laurens!!! Gelukkig heeft hij er geen last van. Was het buiten gebeurd?

CG is gisteren ook 2 keer gestuiterd, eerst met kin op vensterbank, daarna op vorige bult op haar hoofd. Ik zag 'm gewoon binnen 10 sec. opzwellen. Vanmorgen alleen een blauwe kin gelukkig (vallen en stoten gel werkt volgens mij?).

Ik heb haar 2 keer gewekt, maar ze had meer last van een piepklein verbrand plekje.

Amalia, ik weet het niet meer, had hij eerder een hersenschudding? Hoe stellen ze dat vast en wat adviseren ze dan?
Goedemorgen,

Meisje is ingesmeerd met factor 50, ze ruikt nu naar Zwitsal :-) Het wordt 25-27 graden vandaag!

Gisteren een laagje water in de deksel van haar zandbak gedaan, Lianne met d'r blote kont er in gezet. Ze werkte erg tegen, maar toen ze er eenmaal in zat:"Janne lekker in badje mama!". Zo zie je maar weer.

Bridges, applaus voor Ties! Knap hoor.

Hel, lekker bezet dagje heb je gisteren gehad? Mare lekker doorgeslapen?

Amalia en Compu, aaaah, arme Laurens en CG! Dikke voor hen. Schrikken!

Ik ga boodschappen doen, caravan vullen en even naar mijn ouders.

Tot over een week meiden!
Leuk he, Kokos. Hier ook een zwembadje van Ariel. Precies de goede grootte. En ze vindt het super! (en wij kunnen erbij haha)
Man man man wat een drukte hier... Moest wel 15 berichtjes bijlezen!!! ;)

Amalia: ach arme Laurens! Ziet er wel stoer uit inderdaad. Meisjes vallen daarvoor hè, hij zal het wel druk hebben op de psz! Wat lief dat B. ook kusjes geeft!!!

Jin: haha en dan ben ik een mutserige huisvrouw! JIj wacht de was voor je man af, haha! Jij kan er ook wat van hoor! Fijn dat het gezellig was. Jammer dat aan alle gezelligheid een eind komt hè...

Kokos: lekker in het badje. Wij gaan hem morgen maar neerzetten, ben benieuwd. Hij z5al het vast heerlijk vinden! Fijne week!

Hel: hè jammer dat het nog niet verkocht is. Wel nog veel kijkers?

Compu: ach CG dus dubbel gevallen. Wij hebben arniflor en belliflor, helpt inderdaad oook goed. Voel je je alweer iets prettiger thuis na vandeweek?

Suus: haai en zwaai en baai!!!

Mamax: hoe is het nu met man? Knapt hij wat op?

Enka: hebben jullie het nieuwe hondje al? Hoe gaat hij heten eigenlijk?

Noos; geniet je nog met Shanna en Helena? Ben je al goed hersteld?

Naatie: weet iedereen eigenlijk wat het wordt?

Bam: ben je verwend en zo ja met wat?

CD: loopt de bv nog goed? Hoe slaapt Twan nu?

Ris: hoe is het daar? Redt je het allemaal nog met zwanger zijn en werk en zo?

Star: gaat alles wel goed met je??? Je bent er weinig maar ook niet zo "vrolijk"...

Cin: al nieuws over het huis?

Juud: weet jij misschien meer over hoe het met Jonathan is gegaan? En wanneer gaan ze op vakantie?
Hmmm Bridges, sjans op de psz? Jammer dat het vakantie is en ze dicht zijn!

Compu, volgens mij schreef je hier nog niet toen laurens een hersenschudding had. Was in maart 2007. Hij zat net op het nwe kdv hier en toen ik hem een keer lekker op tijd wilde ophalen sliep hij nog. Vreemd om half 5, maargoed, kan. Hij was gevallen tegen de spijl van zijn bed omdat hij niet wilde slapen en was tijdens het troosten op schoot in slaap gevallen. Vond ik ook vreemd, want dat doet hij NOOIT. Anyway, ik nog even langs de Hema, daarna wilde ik hem ophalen, sliep hij nog. Wakker gemaakt, ging moeizaam, op de fiets naar huis en daar was hij heel suf en viel steeds tegen mij aan in slaap. Huisartsenpost gebeld --> reageert hij nog: ja. Drinkt hij: ja. Dan geen probleem.

Oh.

's Nachts bij ons in bed genomen nadat hij 2x in zijn eigen bed had overgegeven. Toen nog 2x ovegegeven. Lief thuisgebleven, toch maar een ha gebeld (hadden we hier nog niet), mocht meteen komen. Laurens kwam kotsend de spreekkamer in en de ha stuurde hem meteen naar het zkh voor een scan. Ik meteen naar huis gegaan om hen bij te staan. Om een lang verhaal kort te maken: na een roesje en 2x vastgetapet met zijn hoofd te zijn geweest om zo;n scan te maken bleek er geen schedelbreuk of gebroken oogkas te zijn, maar ;gewoon' een hersenschudding.

Dacht daar al aan, gezien het overgeven en vele slapen, maar je gaat rare dingen denken in zo;n zkh,.

En omdat hij nu ook suf was en niet wilde eten en viel sliep, dacht ik weer een hersenschudding. Maar niet hoor gelukkig.

Zo, wat een verhaal.

Ik zie dat iedereen lekker in de zon ligt en geen tijd heeft om hier te komen, op een paar die hards na

Fijn pinksterweekend!!!
Oh Amalia, wat een schaafwond zeg. Gelukkig heeft ie er geen last van!

Compu, wat een schrik ook bij cg. Gelukkig gaat het beter!

Bridges, ik muts haha. Erg he? Maar jij ook dus dat is een troost.

Kokos, lekker zo´n badje! Ik heb het babybadje gevuld met water, bij gebrek aan een echt zwembadje.

Enka, hoe bevalt het als getrouwde vrouw?

Star, ik ben het eens met Bridges, je bent stil! Gaat het wel goed met je? Een knuf zomaar voor jou omdat je die misschien kunt gebruiken?

Ik ga zo douchen. Wacht nog even op Jinnyman, de hardwerkende echtgenoot. Vanmiddag kwam een vriendje van Thomas spelen, erg gezellig.
Hallo, hier een drukke moeder van 2!

Ben veel alleen en erg druk, want vriend werkt de hele week al over van 's morgens vroeg tot 's avonds erg laat.

Hier gaat het verder goed hoor, alleen kom handen en voeten te kort dus. Huishouden ligt al achter, omdat we veel buiten zijn nu.

En ik ben nog erg moe, Twan komt weer wat vaker nu 's nachts... vannacht ook 4x...pffffffffff Zal wel komen door de warmte, en dat ie dus dorst heeft ofzo.

Maar goed, vriend morgen nog werken (wordt weer een lange dag) en dan heeft ie gelukkig even 2 dagen vrij. Blij van, want gezellig vind ik het niet zo. En ik vind het zo sneu voor Kevin, want die huilt echt tranen met tuiten als papa weer weggaat als hij even 5 min. wat gegeten heeft. (als tie dat al doet).

Maar vandaag het zwembadje even opgezet voor hem en hij heeft zich kostelijk vermaakt.

Maar wat een gedoe zeg, pfff. voor elk wissewasje als ik naar binnenmoet, moet hij weer mee, en dat lukt bijna niet dan. Nee, gek he, hij vindt dat water prachtig natuurlijk!

Maar ik durf hem echt niet daar te laten bij het zwembadje, ondanks dat er niet zo veel water in zit... duurt ook veel te lang voor ik weer terugben en ik heb absoluut geen zicht op het zwembadje. Dus moet ik hem weer meelokken, haha.

Twan heeft lekker buiten in de kinderwagen geslapen.

Kevin kan trouwens ook al goed tellen, hij telt zo tot 10!

En vandaag hoorde ik hem in het Engels tellen, one, two, four, five... zo lief!

En laatst wilde Twan niet slapen, ging hij naar binnen bij de kinderwagen staan (waren bij schoonouders) om liedje te zingen: buiten loopt schaap, schaap witte voetjes, drinkt melk zoetjes, slaap kindje slaap.

Lief he!

Nou, was even ego, maar ik moet weer even verder, en heb ook hoofdpijn dus ga zo douchen en slapen.

Bye ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven