Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star gelukkig je doet het nog . Heb je tegen Starman gezegd dat je het hele weekend op de bank moet blijven zitten en dat je niks zelf mag pakken alleen maar mag aannemen .

Bridge dat is nog wel een goed idee om de foto in zwart-wit te plaatsen, zal eens wat gaan proberen.

Mal ik weet welke winkel je bedoelt, ik vind hem erg leuk. Het overbuurmeisje heeft er ook een en mart weet altijd die fiets te pakken te krijgen. Waar heb je gegeten? Wij gaan morgen lekker uiteten.

Vanmorgen om 6.15 uur ging de bel, de overbuurman ( , zo stond mijn haar dus ) dat het konijn buiten liep en dat hij hem gered had van de kat. Dus om 6.15 liep ik in mijn badjas met de buurman het konijn te vangen.... Maar goed die hadden we gelukkig snel te pakken. Wel aardig van hem want hij was ook nog in zijn ochtendtenue.

Vandaag mijn laatste werkdag gehad! Zo fijn! Alle ouders kwamen nog in de klas om gedag te zeggen en van alle kinderen een mooie bloem gekregen.
Leuk cadeau Enka! En gezellig om dat met z'n drietjes te gaan doen.

Spannend Compu dat je al naar scholen op zoek bent, jij bent toch ook al op zoek Bridge?

Fijn Bam dat oma de foto leuk vond :-) .

Zo nu ga ik even naar het nieuwe paleis van Compu kijken...
Leuk huis Compu! En een mooie grote tuin ook!
Proest, ochtendtenue. Ik lig op de grond van het lachen, leuk kennismaken met die beste man! Maar wat een leuke laatste werkdag had je, en nu losjes genieten van jouw taak als volledig gezinscoach!

Hoi, hoi, wij hebben genoten van de zon! Lianne is zo lief, weet nu dat mama een baby in de buik heeft en geeft spontaan kusjes op mijn buik. Vanochtend kwam ik haar kamer binnen, vroeg:"Lekker geslapen?"

Zegt ze:"Lekker geslaapt. Mama lekker gedoucht?"

Kokosman heeft gisteren een grote zon opgehangen op zolder, plafondlamp. Bij Ikea gekocht, zo leuk. Aangezien Lianne gek is van zonnetjes tekenen en kleuren, wees ze die gelijk aan in de winkel.

1 hor geplaatst en de rolgordijnen hangen nu ook. De rest komt later als de slaapkamer voor Lianne wordt geleverd. Thema: zee en vissen.

Amaal, jij wilde toch nog een keer een derde? Over getrappel gesproken.....

Leuke fiets!

Mal, ik denk dat ik ook heel makkelijk wat zou pakken of woorden zou invullen, dat gaat zoveel sneller. Zit natuurlijk wel logica achter dat ze dan op die manier nog niet 'leren'.

Jin, ik kreeg echt niet de indruk dat je klaagde, maar gaf je zomaar een knuffel.

Enka, gezellig weekend. Leuk vooruitzicht in september.

Aha, jij doet dus aan het bekende Nanny strafmatje. Als het maar werkt hè?

Compu, hoe bedoel je, rk bassischool te groot? Te grote groepen? Hoeveel kinderen dan?

Spitsuur weer 'overleefd' ?

Juud, dat was wel heel vroeg van die buurman, ha, ha! Fijn dat je laatste werkdag zo goed is afgesloten. En nu genieten?

Ris, voor jou!

Tijd voor een bakkie koffie. Goede avond meiden!
Als jullie de lamp willen zien, ga naar Ikea.nl. Klik op kinderkamer, kinderkamerverlichting.

Smila sol is de zon en we hebben een groene kever die heet Smila bagge.
Juud: hahaha ik zie jullie al gaan achter het konijn aan ;)

Star: Fijn dat alles goed is gegaan!

Amalia: Fiets al opgehaald?

Compu: Heb je al wel een idee, waar je Cg naar school wilt doen?

Kan iemand mij een portie werkzin bezorgen? pfff loop heel de week al achter de feiten aan, en er lijkt maar geen eind aan te komen, bah bah bah en nog eens bah....
Een stapje naar links, een stapje naar rechts, een berichtje aan een digidin en hoppa, daar is de werkzin!
Voor Bammie...

(kreeg ik toen ik googlede op werkzin...)

Juud: jaja ik ben van de goede tips! Kom maar, nu willen we het zien ook! (al is het toch allemaal roze, maar goed...) Haha al vroeg op pad jij... Gefeliciteerd met je verlof!
Kokos, dank voor je zomaarknuffel! En ik ken de lampen, vrolijk zijn ze!
Hai Jin!!!
Haai Bridges!

Bam, ik weet alweer waarom die driewieler nog niet zo´n succes is. De trappers staan te ver weg voor de beentjes en voetjes en tegen de tijd dat ie daar bij kan is ie volgens mij toe aan een echte fiets. Dan is ie twintig en kan ie vast wel van de driewieler!
Starman heeft het begrepen hoor Juud

Heb chips, chocola, Magnum, kaneelstokjes en alcohol gekregen voor bij de films die hij gehaald heeft

Laatste werkdag alweer, gaat hard zeg!

Hoe was konijn ontsnapt dan???

Ceetje heeft groene keverlamp ook, leuk issie!
Jij zit lekker te smullen Star! Alles door elkaar?

Over de scholen, er zijn er heel veel hier. Keuze zat dus, maar nu overal kijken en merken wat goed voelt.

En dan wordt het misschien nog speciaal onderwijs.. Maar dat zien we dan wel weer!

Haha Juud, leuke film speelde zich bij je af! Was het hok niet dicht genoeg?

Kokos, geen spitsuur hier thuis hoor! Op het forum bedoelde ik..

Zit naar de Nanny te kijken, altijd leerzaam hihi.

Vandaag was CG zo boos in het fietszitje, ze lanceerde zich er zo uit! Vriend had haar nog net aan 1 been te pakken, we schrokken ons wild. We fietsten dus door de straat met dat koophuis en hadden geen aandacht voor haar wens. That was all.
Je moet je kind ook een gordeltje omdoen op de fiets Compu

Nee niet door elkaar, al kan ik daar wel heel goed tegen

Speciaal onderwijs ook wel vlakbij mocht nodig zijn?
Oh, Starman rules!

En Thomas begrijpt CG helemaal hoor moest ik van hem zeggen.
Jinnyman aan de bak?
Aan de bak in bed, hij moet vannacht op dus die ligt op één oor
He gets, ook ongezellig
Doe mij ook een starman! (heb een sas-weekje... heb maar een buikcorrigerend hemdje gekocht dus ach... dan kan ik net zo goed lekker wat snaaien toch? na het weekend wel weer wat strenger...) (Met ek. jaja... Nou ja we zien wel)
Ja het bruist hier Star!
Die werkzin is niet overgekomen, heb net film zitten kijken
Morning,

Als je maar hebt genoten Bam. Kun je er weer tegenaan (toch niet vandaag?).

Star, ze zat vast! Ze had zich in haar drift losgewurmd binnen no time, ongelovelijk maar waar.

De school voor sh kindjes zit pakweg 20 km verderop. Een speciale school zit hier in de stad. Wat ik nu moeilijk vind, is dat er ook kinderen met gedragsmoeilijkheden zitten. Ik zie CG daar nog niet tussen zitten. Maar als zij daar gelukkiger zou zijn, dan gaan we er natuurlijk voor. In de loop van volgend jaar wordt haar ontwikkeling weer getest en op basis daarvan kun je beslissen.

Wij hebben voor vandaag met de buurt een feestje georganiseerd op het plein. Er komt een bakfiets met speelgoed. We hebben mooi weer in elk geval.
Jonathan is alweer ziek...! hij kreeg gisteren koorts op het KDV en toen we thuis waren wilde hij helemaal niks eten en toen werd de koorts 's avonds nog hoger en toen zijn we maar naar de HAP gegaan, en nu heeft hij zijn keelamandelen ontstoken...! Dus hij heeft nu een AB kuur, een hele smerige, en die moet hij 10 dagen gebruiken 3 keer per dag, en het is nu al zo'n gevecht om het te geven, dus dat wordt nog wat de komende tijd. En die AB kuur kan de epi verergeren staat in de bijsluiter, dat was bij de vorige kuur ook al zo, en dat gebeurde ook dus ik ben er weer bang voor. Bah, arm ventje heeft ook nooit eens een tijdje rust! Nou ja we moeten volgende week naar Dr H, dus ik laat hem er maar eens goed naar kijken. Jonathan is al zo snel gevoelig voor deze dingen, of dit er dan ook uit moet....maar even overleggen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Godsamme Mal, het is ook niet eerlijk allemaal zeg. Arme kleine druif

Misschien keelamandelen ook eruit dus? Pfffff.

Compu, 20 km wel end weg op zich. Kan me wel voorstellen dat je liever daarvoor kiest dan voor school waar ook gedragsmoeilijkheden voorkomen. Is toch heel anders idd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven