Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jemig Mal... Het zit echt niet mee bij jullie zeg! houdt het dan nooit op... Heb echt met jullie te doen hoor...Sterkte met het toedienen van de antibiotica...

(even tussendoor: hoe ontstaan die ontstekingen? weet niet of het met weerstand te maken heeft? Bij Ties ben ik toen bij osteopaat geweest die ook kineseologie deed (geloof dat het zo heet) en die kwam erachter dat Ties weinig weerstand had door het gebruik van suiker. Hij kon allerlei voedingsmiddelen doormeten. Nogmaals geen idee of dat bij Mr. J. ook zo is hoor, maar anders is het misschien een tip...)

Compu: die andere school in S.? De B. de W. school? Dat is namelijk wel een heel leuke school. Tsja speciaal onderwijs lijkt wel een vergaarbak soms en dat is voor ouders niet leuk. Geen enkele ouder wil zijn/haar kind bij andere kinderen met gedragsproblemen. Zeker in het geval van CG is het denk ik fijn als ze op het regulier onderwijs kan, met genoeg begeleiding... Hebben jullie nu ook al een persoonsgebonden budget eigenlijk? Of is dat pas als ze wat ouder is?

Star: hoe is de voet vandaag? Weer wat beter?
Gelukkig weer wat beter ja, maar wel beroerd geslapen. Hobbel nog wel hoor
He bah Mal wat vervelend dat hij ziek is. Zijn ontstoken keelamandelen niet hetzelfde als een keelontsteking? Misschien dat het andere kuurtje op vakantie toen niet goed z'n werk heeft gedaan. O nee volgens mij heb je daar geen AB gehad toch? Beterschap!

Star hoe is het met het voetje? Mooi dat Starman het begrepen heeft, lekker uitbuiten .

Bam al wat werkzin gevonden? Ik heb het ook niet meer voor je in de aanbieding. Wel nesteldrang .

Zo gisteravond zat ik op de bank en toen bedacht ik me ineens dat ik het laatste stuk wel kon gaan behangen, dus nog gauw nieuw behang gekocht en het zit er bijna helemaal op. Een stuk moet nog maar daar staat een kast voor dus die moet eerst aan de kant door Vent.

Ik word helemaal gek van de muizen hier. Vannacht hoorde ik ze gewoon over het dak lopen. En aangezien wij onder een plat dak slapen en ze vast niet buiten zijn, betekent dat dus dat ze tussen het plafon en de dakpannen doorlopen, bah!

Vanmorgen deed ik de kast open en toen zat er gewoon een hele dikke vette muis van zo'n 15 cm mijn chocomelk op te drinken. Nu hebben we alles dichtgepurd en op de grote gaten bakstenen gelegd. Maar nu doet de hond zo raar in de keuken dat ik bang ben dat ze onder de plint zitten en nu dus niet meer door de gaten het kruipruim in kunnen. Zo maar even kijken voor een ongediertebestrijder, oorlog aan de muizen!
Gatver Juud, lekker dan! Heb je geen kat? Zou er toch maar een nemen.

Nou Mal, het houdt echt niet op daar hè? Wat een ellende weer zeg, arme Jonathan. Beterschap!!!

Star, rotnacht dus, balen. Veel sterkte!

Hier een zielige hond:

Vanmorgen was hij heel schrikkerig en aan het stuipen. De dierenarts gebeld en we konden om 1 uur langskomen. Ws heeft hij slakkengif binnen gehad, of hij is epileptisch. Dit laatste uit zich vaak wat eerder (tussen het 1e en 4e levensjaar, Bomba is 5). Hij heeft nu pillen en hopelijk gaat het dan binnen 48 uur weg. Ik moet zeggen dat het al een heeeeel stuk minder is. Die sukkel eet ook alles wat maar een geurtje heeft, domme hond. Gelukkig gaat het beter. Maar het zag er echt eng uit. Zakte door zijn poten, gleed weg op het parket en dook in elkaar als je m wilde aaien. Zo sneu.

De fiets voor Laurens is in da house! Ik heb er net zijwieltjes opgezet. Hij slaapt nu, maar als hij wakker wordt kan hij mooi met lief gaan fietsen! Ik ga er niet achteraan rennen, ben brak van gister. Ik stond om kwart voor 1 ;s nachts met een half uur vertraging op station Weesp, zucht.. lag er pas kwart voor 2 in. Ik was met 2 vriendinnen in Amsterdam wezen eten. Heel leuk, maar om nou 2 uur (van deur tot deur) er over te doen om terug te komen.... zucht. Lang leve OV. Ik ga volgende keer weer met de auto, gooi die meter vol en mezelf niet. Ben ik eerder thuis en ook niet zo brak :-)
Hallo,

Vanmiddag hadden we een afspraak in het Brabantse land, afgebeld, ik was niet lekker. Kokosman is met Lianne naar het strand gegaan en ik ben mijn bed ingedoken. Nu gaat het weer.

Net maar de tuin gesproeid, we dachten voor het avondeten dat het ging regenen, maar dat trok over.

Compu, die CG! Je schrikt je inderdaad rot, wat een kracht heeft zo'n klein mensje dan hè?

Wel een leuk pleinfeest gehad?

Mal, ach gossie, arm ventje toch! van Lianne voor Jonathan.

Juud, voor jou!

Muizen, bah. Zal ik Sita even een weekje laten logeren? Nee, serieus, ik heb nooit muizen gehad, maar lijkt me héél vervelend en vies.

Amaal, jeetje dat zal inderdaad schrikken zijn geweest van jullie hond. Nu maar 'hopen' dat het slakkenvergif was en dat 'ie opknapt.

Hé leuk dat Laurens zijn fiets er is!

Mal, dikke voor jou en je vent.
Moet stiekem wel lachen om die chocolademelkstelende muis hoor Juud

He gets zeg, arme Bomba! Eng altijd als beesten zo raar doen.

Jezelf vol laten lopen is toch wel leuker dan meter volproppen

Maar ja, snap je ook wel, ik HAAT het OV echt.

Welterusten en beterschap Kokos!
Naaf.
Naaf!

Nou kuurtje doet zijn werk wel snel! Ventje wou al weer alles eten vandaag en de koorts ook al weg. Maar ja het toedienen is echt een gevecht. Vandaag waren opa en vriendin er en hebben we lekker buiten pannekoeken gegeten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jemigdepemig Mal.. Wat sneu en ellendig weer. Ging het met de med.? Krijg je nog eens stress van erbij grrr. Koorts gezakt?

Ik duim dat het geen epilepsie geeft.

Bridges, ja die school in S. Ken je die dan?

Ik merk ook dat basisscholen niet staan te springen om een kind met een handicap. Kun jij je daar in vinden?

Ben je al klaar voor morgen?

Leuk jullie te zien!

PGB kunnen we aanvragen. Tot nu toe niet gedaan, alles tot op heden vergoed.

Gatver Juud, muizen! Kijk ook uit met hondenvoer, daar zijn ze dol op!

Amalia, wat naar te zien van je hond. Hopelijk verbetert het gauw! Haha die meter vol gooien en jezelf niet. :-)

Waar heb je gesmikkeld?

Kokos, feestje was erg geslaagd. Goed weer en CG vindt andere kinderen erg leuk. Er was door de gemeente ook leuk speelgoed meegenomen, dat mochten we gebruiken.

Gaat het nu weer?

Vriend zei vandaag: eh..de voetbal komt eraan en ik wil toch wel veel kijken omstreeks zessen. Ik vertaal dat in: wil jij de komende weken het eten en bedritueel doen? Lekker dan.

Maar het kwam er op neer dat ik stond te koken en dat hij door CG werd beziggehouden (in de tuin!). Daarna bracht ik haar naar bed en ruimde hij op. Dus daar was ik wel tevreden mee.
Goed Mal! Ga je prettig de nacht in. Of ga je naast hem slapen?

Is het vloeibaar? Mag het ergens door?
Het is vloeibaar maar we doen het met een spuitje in zijn mond. Als we het door het eten doen dan eet hij straks niks meer. Ik ga wel naast hem slapen ja. Hij is nu al zo lang zonder aanvallen, dan is de eerste van de nieuwe vaak weer heel heftig en door deze kuur kan het wel weer terug komen. Ik hoop het niet.... Maar goed, als het wel zo is dan hebben we deze 2 weken weer in de pocket.
Zo is het. En dan weet je wel heel goed deze oorzaak.

Ik heb je een keer getipt over een kindermedicijnspuitje weetjenog?

Nog een paar dagen, dan gaan we op vakantie. Ik probeer CG erop voor te bereiden met foto's, rijmpjes en uitleg te geven bij de tas. Ben benieuwd hoe ze reageert op alles.
Waar gaan jullie heen? Leuk hoor! Hoe is het nu met het huis wat jullie zagen?
We gaan naar Vlieland, huisje aan zee. Maandag gaan we naar het huis kijken. Buurt valt ietsje tegen naar onze mening, huis zijn we zeker wel in geinteresseerd.

Rijd je nog wel eens langs het oude huis, Mal? Hoe voelt dat?
Leuk Vlieland!!! Hoop dat het lekkere weer blijft!

Soms moet je toch ergens even doorheen. Ik zei vroegah altijd dat ik nooit in deze wijk wilde wonen, maar de gemeente heeft ambitieuze plannen met deze wijk en een heleboel slechte stukken gaan plat en daar zijn ze volop mee bezig. En nu ik hier woon vind ik het ook wel een mooi groen stukje en het is hier veel rustiger dan de oude straat. Maar dat vind ik nog wel moeilijk om doorheen te rijden hoor *slik* het was wel een mooi straatje en zo lekker dichtbij de stad. Ik heb daar meer dan 10 jaar gewoond, mijn eerste eigen huisje nadat ik het huis uit ging. (heb wel op kamers gewoond maar dat was allemaal gedeeld zeg maar). Dat blijft toch moeilijk. Ik fietste vanmiddag bijna verkeerd vanaf de stad naar het verkeerde huis.
Voorspellingen zijn minder helaas. Het wordt frisser. Maar dat vind ik niet zo erg.

Jouw oude huis heeft mooie herinneringen zeg. J. is er toch ook geboren? Komt jouw hospita nog op bezoek in het nw. huis?

Ik vind het wel een stap om te gaan kopen. En dan wil ik het helemaal goed doen. Dat ik er minstens 10 jaar kan gaan wonen.

Andere wijken staan bovenaan ons lijstje. Maarja.. misschien is het huis wel erg overtuigend. Er is wel heel veel interesse of had ik dat al gezegd?

Ik ga afsluiten. Goede nacht voor jullie gewenst!

En voor de anderen ook natuurlijk.
Kun je mij een link geven van dat spuitje compu, ik kan het me helemaal niet herinneren, die tip, maar ben wel geïnterresseerd!
Hoera voor Cas!!!! Fijne dag vandaag!
Hieperdepiephoera voor Cas!!!!

Cas, van harte!!!!!
Oh, dit bovenstaande berichtje staat minder leuk dan ik het had bedacht
Kan iemand me de voetbalpoule uitleggen? Ik snap niets van die puntentelling. Ik heb 15 punten, maar beide keren de winnaar goed. En Mare heeft 21 punten en maar 1x de winnaar goed. Thijmen heeft de 1e uitslag goed voorspelt (way to go Thijmen!!!), maar staat daarmee niet bovenaan. Ik zal wel heel dom zijn, maar kan iemand me zeggen waar ik de uitleg kan vinden?
Aaaah, even gezocht en ik heb 'm hoor. Beetje vaag dat de doelpuntverschillen worden afgetrokken van het aantal winnende punten... maargoed, zal wel kloppen...

ben het er toch niet mee eens geloof ik...
Gefeliciteerd aapie

Cas, van harte gefeliciteerd!

En nog een feestje, Fieke gedoopt! Hoe was het Bridges?

*negeert het verhaal van Juud, negeert het*.

Mal, hoe gaat het nu met Mr J? Slaan de medicijnen aan? Gek he, verhuizen? Ik ben er intussen heel goed in geworden haha, maar als ik in oude woonplaats ben in Nl en ik zie mijn oude flatje heb ik een licht weemoedig gevoel hoor. Herkenbaar dus!

Spannend van het huis Compu. Huizen kijken is leuk! En dus ook nog op vakantie, ben gek op de waddeneilanden, dat wordt helemaal leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven