Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo Star jij bent goed op dreef! Haha.. ik heb eens al die topics bekeken van haar maar ik irriteer me er nu al aan! Inderdaad 1 zin en dat was het.

En Helen is je lootje al gespot

Leuk zeg dat mini loco, maar laat Tobias eerst maar eens meer gaan zeggen dan papa en mama.Of zou het juist goed zijn voor zn spraak?

Zo net even een vergadering gehad, wel een beetje jammer op mn vrije dag weer terug naar mn werk, maar we hadden de vroege versie gelukkig. Van 19.00 tot 21.00. Fijn. Boeiende info hè?
goedemorgen!!

Hel: lootje al bij jou beland?
HIEPER DE PIEP.... HOERRRAAAA!

RISSIE, VAN HARTE GEFELICITEERD!
Ris Happy Birfdee meid!

Naat, irritante topics hè?

Goed voor spraak? Dan moet je gaan memoryen met hem
Hallo,

Rissie van harte gefeli! Je eerste verjaardag als gelukkig getrouwde vrouw.

CD, wat een spannend verhaal van vriendin en haar baby! Operatie tijdens zwangerschap..

Mamax, hield de docu je nog lang bezig?

Hel, over de test; heel veel is idd een leuk spel voor CG. Maar ze moeten haar toch uitdagen om meer te doen dan ze kan, dus dan is het huilen.

Dus leuk en niet leuk.

We hadden het tot nu toe zo ongeveer verwacht. Het is nog niet de definitieve uitslag natuurlijk. Volgende week nog de logopedist en de visie van de fysio eroverheen. Je vermoed zeker een achterstand als je het met andere kindjes vergelijkt. Voor mij valt er meer een puzzeltje in elkaar (geeft rust).

Zat toch ook wel met de vraag waarom ze zoveel in haar mond stopt b.v. Dat is dus echt een teken dat ze nog in een andere fase zit.

Mal, het is niet duidelijk of ze het inloopt. Niemand weet het bij kindjes met microcephalie. Daarbij kan er een verstandelijke beperking bij het daarnaast vermeende syndroom horen. Niemand kan zeggen hoe de toekomst loopt.

Ben wel nieuwsgierig naar de kid-n test. Heb je die via het epi forum?

Hadden jullie dat artikel nog gelezen over het stel plus baby waarbij dat matje een alarm afgaf? Dat is bij ons ook 2 keer gebeurd. Wij hadden dat ding gekregen na de eerste ademstilstand van CG op de tweede dag na de bevalling. Hij doet dus echt zijn werk.

Zaterdag is hier de aankomst van de Sint op de gracht, 1 straat verder.

Wat dat betreft is dit een superlocatie.

Gaan jullie nog naar een intocht met de kids?
Rissie, GEFELICITEERD! Maak er maar een leuke dag van.

Verder niet helemaal bijgelezen, ik wilde jullie nog even een prettig weekend wensen en tot dinsdag zeggen

En vanmorgen alle kadootjes voor het lootje al gescoord!!! Nu alleen het gedicht nog

Zo nu ga ik echt...lekker met mijn blote billen de sauna in.

DOEI!!!!
quote:enka schreef op 15 november 2007 @ 13:54:

Zo nu ga ik echt...lekker met mijn blote billen de sauna in.

DOEI!!!!

Ha, ha, jij durft

Gezellige dagen Enka!
Meisje slaapt niet, ga d'r maar weer uit bed halen. Doei!
Zo, m'n avatar weer even gepimpt.

Rissie, gefeliciteerd met je verjaardag!

Enka, fijn weekend en geniet van de sauna!

Compu, zolang ik er niet teveel aan denk gaat het wel. Dan kan ik het ook wel goed van me afzetten. Op het moment dat Sam daar lag ben je gewoon per dag met alles bezig, als hij dan eenmaal thuis is geniet je daarvan, maar nu met die documentaire kwam alles in een keer terug. Misschien valt het jullie niet eens op, maar dat getingel op de achtergrond hoor je vrijwel constant. Dat wil zeggen dat er ergens bij een kindje een alarm afgaat omdat er een snoertje niet goed zit van de monitor of dat het kindje een saturatiedaling heeft (bijna altijd het gevolg van een oppervlakkige ademhaling met soms ook een hartactiedaling). Op het moment dat het ernstig wordt, gaat hij nog doordringender tingelen. Als de hartslag te ver daalt en het kindje hersteld zichzelf niet dan moeten ze hem wakker 'porren' (behoorlijk ruw over de rug of tussen de schouders wrijven). Elk alarm ben je dus op gefocust als je daar zit.

Gisteren hier ook aan het opruimen geweest, toen kwam ik de eerste foto's ook weer tegen. Mannetje helemaal bont en blauw omdat ze hem niet goed te pakken kregen. Sneetje in z'n rug omdat ze hem geraakt hebben bij de keizersnee, dan denk je wel even; wat heb ik je allemaal laten doorstaan. Het is maar goed dat ze zich er later niet zoveel van herinneren...

Hier wat minder nieuws, m'n moeder belde gisteravond dat m'n duitse oma gisteren op de Intensive Care is opgenomen. Ze wordt al een tijdje steeds vergeetachtiger, vooral d'r korte termijngeheugen is bijna weg. Max kan ze zich enigszins herinneren, maar die heet consequent Collin (zoontje van m'n neef), Sam is elke keer weer een verrassing ('heeft Mamax 2 kinderen? Wist jij dat opa?' en dat na 5 minuten weer). Bijna grapppig als het niet zo zielig was. M'n opa is een week of 3 geleden toch maar naar de dokter gegaan met haar, maar van Alzheimer of ouderdomsvergeetachtigheid konden ze niets vinden. Eergisteren een scan gehad. Ze heeft 6(!!!) tumoren in d'r hoofd. Eentje ter grote van 3/4 tennisbal achter d'r oog en nog 5 kleinere. Morgen doen ze een punctie om te kijken of ze goedaardig of kwaadaardig zijn. Ik hoop er het beste maar van.
Och jeetje Mamax, dat is schrikken zo'n bericht. Ik weet niet hoe oud je oma is, maar vast op een leeftijd dat je bij vergeetachtigheid alleen aan altzeheimer of dementie denkt, en dan blijkt dit aan de hand.... Hoe is je opa eronder? En dat je weer zo moet denken aan die periode na Sam z'n geboorte, ook al zo heftig. Misschien helpt het om het een goed plekje te geven. Want net wat je schrijft, echt tijd voor bezinning en terugkijken is er nauwelijks omdat je door de dagelijkse dingen in beslag wordt genomen. Maar jeetje, je verdient wel een extra knuffel hoor!

CC, ja, dat geeft natuurlijk frustratie en tranen - was beetje dom van mij om te veronderstellen dat het allemaal maar leuk is, sorry. Fijn dat je dingen nu beter kunt plaatsen. Ook dat is een aspect van testen waar ik nog niet bij had stil gestaan. Je schrijft het allemaal zo helder op! En positief. Respect!

Ah, de Sint (wat een overgang niet..), komt in H ook zaterdag aan, op een mooie oude stoomboot. Een vloot van klassieke scheepjes vaart hem vanuit de haven tegemoet en vriend is schipper op één daarvan. Als het niet te koud is gaan Mare en ik mee, lijkt me wel spannend. En anders storten we ons in het strijdgewoel aan de kade.

Ik ga eens even checken of m'n lootje binnen is! Kan even duren voor ik terug ben, want ik heb hier een antieke computer....
Mmm, wat ik al dacht, dat %$#^%$# spamfilter heeft de lootjesberichten opgegeten. En ik kan er met die flitstonecomputer hier ook niet bij. Maandag dus pas. Grrrrr....

Anyway. Verder niet echt wat te melden. Dus bye for now ladies!
Hallo, ben ik even kort.

Compu, ik was net zo dom als Helenita, dacht ook dat het "alleen maar" positief was. Sorry daarvoor. Heftig om te lezen dat bij jullie dat matje ook twee keer is afgegaan. Doodeng lijkt me dat. Een extra knuf voor jou. Lijkt me heel moeilijk als ze dan zo in tranen is.

Enka, veel plezier in de blote kont! Heerlijk zo´n middagje sauna!! Met wie ga je?

Kokos, is er nog nieuws van vriend? Hoe reageerde de werkgever op het ontslag van Kokosman na zo´n lange tijd?

Rissie, van harteeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerddddddddddddd! Ga je wat leuks doen vandaag?

Mamax, wat akelig, zes tumoren. Dat is echt veel. Ik duim! En het lijkt me toch heel moeilijk om te zien zo´n documantaire die zo dichtbij je staat. Ook een extra knuf voor jou!
Star, dank voor de tip van de loco. Leuk! Ik vond dat vroeger echt helemaal geweldig. Ik heb voor Th de bambinoversie besteld. Dank!

Naatie, succes met werken op je vrije dag...

Grrr, mijn kind is echt erg. Hij speelt graag met de blender (tja) en nu was ie boos, keek hij mij aan en pakt de kom (plastic) en wil gooien, ik zeg NEE en hij doet het toch expres. Man, je zou hem toch? Gat in de kom, dag blender van twee maanden oud...
Op de gang zetten, heb ik ook gedaan met Lianne vanmiddag. Vond ze hélemáál niet leuk. Ik ook niet, maar wie niet luistert....
Hij heeft ook op de gang gastaan (even) Kokos. Ik laat me toch niet door een dreumes koeieneren zeg. En bruuuuullen, oh en dan breekt mijn hart, maar ik houd vol. Even op de gang en dan zeg ik: brave venten mogen weer binnenkomen en dan een knuffel en zijn we weer vriendjes, maar je zou ze toch!

Wat deed Lianne dan?
Oe, da's zonde Jinny!

Ik vond Mini Loco zelf ook altijd erg leuk vroeger.

Mamax, wat naar van je oma. Ik hoop heel hard met je mee dat het goedaardige tumoren zijn. Arm oud mensje
Oh, ik had ook een heel ander beeld van die testen. Ik dacht eerder dat ze alleen maar zou huilen (ben niet altijd posi hoor haha). Maar het viel mij dus mee. Geen sorry hoor Hel en Jinny.

Jinny, moeilijk he. Gelukkig mag je daarna knuffelen!

Wel zonde van blender..

Wat leuk dat hij meevaart met de Sint-vloot, Hel. Wat voor boot vaart hij?

Mamax, wat een ongelooflijk verhaal van je oma. Sterkte!
Niet meer ego, Star! :-)

Lekker aan het shoppen voor de dec. maand?
Hai!

Ik leef nog hoor maar ben weer geveld door flinke moeheid en snotterigheid dus iets minder aanwezig. Lees wel, maar niets te vertellen. Vanmorgen bij vk was goed, dus dat is fijn. Ties doet het prima en kamertje schiet al op.

Mamax: vervelend joh! Zal kaarsje voor je branden!

rest weet ik even niet meer. en geen zin om terug te lezen nu dus komt wel. Dag!
Ik snap je ff niet Compu. Naast ego nog blond ook

Ja, lekker sjoppen. Jij ook al begonnen? Was echt al slagveld vandaag bij Bart Smit. Bleeeegh.
Oh ja wel leuk dat ik een ppool heb in het schema! Mag ik ook meedoen? ;)
Je onderschrift blijft aangeven dat je ego reageert, Star. Ook na een sociale posting.

Ik koop niet veel, want drie keer Sint.

Vorige week hadden we oppas en zijn we naar Ikea gegaan, daar o.a. een poppenbedje gekocht. CG is nl. een poppenmoedertje.

Was trouwens heerlijk om daar met z'n 2-tjes lekker relaxed te lopen.

Bridges, sterkte met de rondwarende virusjes en daarbij horende vermoeidheid!
[quote]Jinny schreef op 15 november 2007 @ 18:11:

Star, dank voor de tip van de loco. Leuk! Ik vond dat vroeger echt helemaal geweldig. Ik heb voor Th de bambinoversie besteld. Dank!

Waar heb je hem besteld Tineke, Online toevallig?, ik was vanavond in de speelgoedwinkel en daar was hij uitverkocht. (heb ik weer)
als het die site is, die helen gegeven heeft, die slaat bij mij op hol.

Morgen eens beneden proberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven