Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morning!

Cin, gefeliciteerd met je grote deerne!! Wat gaat ze voor moois krijgen? Veel plezier op Texel.

Heerlijk uit eten geweest gisteren en daarna naar het strand geweest en de afgelopen 10 jaar besproken.

Mooie zonsondergang gezien.

Star, het gaat prima in de speeltuin! Lief dat je ernaar vraagt.

Het blijft natuurlijk hetzelfde: vragen en pesten is ook al gebeurd.

Maar ik kan er veel beter op reageren, gewoon een kwestie van aanvoelen en oefenen.
Goedemorgen!

Cin, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je grote meid! En een heel fijn weekend!

Compu, klinkt goed van je etentje en de zonsondergang

Mal, fijn dat jullie mogen afbouwen. Ik heb er drie maanden over gedaan, maar dat is natuurlijk persoonlijk, hoe je er op reageert. Succes ermee, ik hoop dat J. er niet al te veel problemen van heeft.

Bridges, hoi! Goed geslapen?

Naatie, ha, rompertjes en nog meer gewassen! Schiet ook al op voor jou hè? Hoe gaat het met Tobias?

Was hangt al aan de lijn, we gaan boodschappen doen, voordat de hitte toeslaat. Het wordt 30 graden vandaag .

Gezellige dag meiden!

Oh, Lianne zegt net dat ze nu wel een poepje in haar luier heeft, fijn
Afgelopen tien jaar besproken, wel laat geworden dan zeker?

Fijn dat het nu beter gaat qua incasseringsvermogen van jouzelf in de speeltuin Compu!
Hé Noos en Juud en Rissie weer online! Gezellig.

Volgens mij genieten jullie erg, Juud en Rissie, van jullie nieuwe wondertjes. Erg leuke foto's Ris, wanneer kunnen we jullie schoonheid bewonderen Juud?

Cin, gefeliciteerd met je dochter en gezellig een weekendje Texel, lekker toch?!

Mal, wat een goed nieuws zeg dat het afgebouwd mag worden. Wel weer een spannende periode dus.Ik duim dat alles goed gaat en dat jullie de lijn van de afgelopen periode mogen blijven volgen.

Compu, fijn dat je er nu al wat beter mee om kan gaan, het lijkt me heel moeilijk dus een dikke En nog gefeliciteerd met jullie 10-jaren feestje

Bridges, hoe gaat het nu met je stiefvader?

Naatie, de nesteldrang begint dus al te komen geloof ik. Hoe vindt Tobias je buik eigenlijk?

Jinny, Hoe gaat het dar? Werk weer overleefd en de oppas?

Kokos, oh dus helemaal gestopt met de sax, ja als je al benauwd bent lijkt het me ook geen goed plan. Wat een leuke uitspraken heeft Lianne allemaal. Schrijf je ze ook op?

Wat is het hier trouwens rustig de laatste dagen. Niemand zin met dit mooie weer? Ik weet het, ben er zelf ook schuldig aan.

Thijmen is trouwens ook nog niet zindelijk, als we hem op het potje zetten doet hij altijd wat maar uit zichzelf taalt hij er niet naar.

Wel gaat hij steeds grappiger praten, zijn nieuwe zinnetje is "mama zag je dat?" Bij veel wat hij ziet, een mier, een trein, een vliegtuig etc. Verder begint hij wel een beetje te begrijpen dat zijn krijs/driftbuien niet echt werken. Als ik dan weg ga en zeg dat ik terugkom als hij klaar is en normaal kan doen , roep hij na nog een aantal minuten krijsen "Mama, Thijmen is klaar" Moest ik wel weer om lachen.

Nou ik ga me weer even op de speelgoedfolders storten, tot later
Hai zonnetjes!

Ik wil wel foto's plaatsen maar op de een of andere manier kom ik niet op de group. Ik zal vanavond Mart z'n site bijwerken of een site voor Cas maken en dan kunnen jullie daar ons nieuwe schatje zien.

Star (of iemand anders van de bv-maffia ) heb jij voor een goeie site voor de bv? Ben jij trouwens nog met die opleiding bezig? Cas wil aan het eind van de dag zo ontzettend veel drinken. eigenlijk wil ik er twee uur tussen hebben zitten maar gister avond heb ik van 17.00-22.30 ieder uur gevoed. Ik denk door de warmte maar als hij zo vaak drinkt dan krijgt hij toch ook weer meer last van krampjes?

Vanmiddag gaan Vent en Mart naar mijn schoonouders op de camping. Ik vind het veel te warm om met Cas buiten te zitten dus ik blijf lekker thuis. Aan de ene kant wel jammer want zo'n lekkere koele duik in het zwembad is wel erg aantrekkelijk nu maar ja ik mag toch nog niet zwemmen en ik pas ook nog in geen enkele bikini dus zo lost alles zich vanzelf weer op .

Compu jullie uitje klinkt gezellig en een zonsondergang zien, hmm dat hebben we hier niet. Leuk hoor!

Mal waar ga jij zwemmen met Jonathan? In het buitenbad?

Leuk met de stoomtrein dat wil ik ook, maar Vent zegt dat we dat Cas niet kunnen aandoen dus nog maar even wachten. weet jij tot wanneer hij rijdt? En weet je al wanneer je met het afbouwen begint? Nog wat nieuws gekocht voor de bruiloft?

Hier ook nog geen zindelijk kind. Hij weet het dondersgoed wanneer hij moet maar hij vertikt het om op het potje of op de wc te gaan. Laatst had hij het maar in de tuin gedaan. kwam het daarna wel netjes vertellen maar ik ben voor de wc.

Zo nu ga ik de kleine Cas wakker maken voor de borst en dan even lekker naar bed. Morgen komen ze van het cb, ik ben benieuwd hoe zwaar hij nu is...

Nou fijne dag allemaal en tot vanavond!
Cin gefeliciteerd met Sam! Wat lekker een paar dagen naar Texel, je hebt er heerlijk weer voor! Ga je kamperen? (ik denk dat ik het antwoord al weet, vast niet namelijk )
www.borstvoeding.com Juud!

Google maar eens op clusteren, dat is precies wat Cas nu aan het doen is. Settel je lekker op de bank of in de tuin en laat hem maar lekker drinken.
Kind in bed gelegd, ze was er blijkbaar aan toe, vroeg er zelf om.

Enka, de meest grappige opmerkingen die ik over Lianne hier plaats kopiëer ik naar een document in Word.

Over het saxspelen: eerlijk gezegd heb ik er ook helemaal geen behoefte aan. Vraag me af of ik na de bevalling er nog wel mee wil doorgaan, maar dat zien we dan wel weer.

Juud, slaap lekker (als dat gaat lukken met deze hitte).

Star, goede website.

Ik ga weer, volgens mij is het tegen de 40 graden hier boven.
Hallo Juud! wat klink je gelukkig! Ik denk dat Cas wel meekan hoor, gisteren waren er ook mensen met een klein babietje in de trein in de reiswieg. Het is alleen wel lastig met instappen enzo (heel hoog) maar dat kadoen, kadoen, van de trein is wel slaapverwekkend. Jonathan vond het pas leuk als hij de trein echt zag met het stoom en de fluit. In de trein lijkt het natuurlijk net alsof hij in een auto zit ofzo. Ik zwem niet in het buitenbad maar daar waar wij peuterzwemmen doen. Dat buitenbad wemelt van de wespen en daar heb ik een hekel aan.

Compu, gefeli met het 10 jarig jubileum! Waar hebben jullie elkaar eigenlijk leren kennen en hoe?

Enka, heb je in je folder de nieuwe kijk en voel boerderij gezien van Little People? Ik denk dat Jonathan die ook wel leuk vind. Goed dat Thijmen zelf merkt dat zijn driftbuien geen zin hebben.

Cin, gefeliciteerd met Sam! En veel plezier op Texel.

Ik hoop dat alle (kleine) babietjes het een beetje vol hebben gehouden vandaag in de hitte, Fieke, Twan, Anne en Cas.

Jonathan had net echt een verschrikkelijk drift en huilbui om niks. Zou dat nu al kunnen komen omdat hij vanmorgen minder frisium kreeg?
Stressed is just desserts spelled backwards
Nog gefeliciteerd Compu, met jullie 10 jaar samenzijn. Was het leuk gisteren? Heerlijk he, een speeltuin. Ik ben vanochtend de hele ochtend geweest met potentiele vriendin en haar zoon en mijn oudste zoon. Erg lekker!

Cin, alvast gefeliciteerd en heel veel plezier op Texel! Ben jaloers maar niet afgunstig.

Star, mmm mot met vent. Mot over?

Kokos, wat gek dat je geen saxzin meer hebt. Komt vast wel als alles weer in evenwicht is toch?

Juud, jongste zoon heeft ook ´s avonds een hongerig twee uurtje. Dan zit ik veel met hem aan de borst (wordt iets minder nu trouwens). Wat leuk dat Mart hem zoveel kusjes geeft!

Enka, ik heb het werk weer overleefd. Morgen komen twee oppassen kennismaken. Duimen!!!! Hoe gaat het met jou? Houdt de babywens jullie heel veel bezig? Mag ik dat vragen? Ik hoor je er nooit over namelijk en het lijkt me heel onzeker (nou ja, je snapt me hopelijk). Fijn dat de lichttherapie zo goed werkt!

Jeetje Mal, wat goed zeg, afbouwen!!! Joepie!!!! Super!!!! En wat doe je een leuke dingen met Jonathan. Erg leuk! Warm he? Hier ook om te stikken.
Huh, heb ik Helles gemist op vakantie? Veel plezier!

Suus, sta je al op Funda?

Bam, had je mijn mail naar de giraf gekregen?

Rissie, we hebben al gesmst over de bo. Gelukkig gaat het beter!
quote:Jinny schreef op 31 juli 2008 @ 19:19:

Kokos, wat gek dat je geen saxzin meer hebt. Komt vast wel als alles weer in evenwicht is toch?

Dit zinnetje moet je niet ff snel lezen...

Hai!

Wat is het bloedje heet geweest vandaag. Vond het helemaal niet meer lekker en mijn kinderen ook niet... Maar het is nooit goed want dat van morgen is ook niks!

Huh: Hel, vakantie? veel plezier dan!!!

Suus: staat je paleis al op funda? Mooie foto's? Reacties?

Compu: nog gefeliciteerd inderdaad. Waar heb je gegeten?

Juud: je klinkt happy, lekker hoor!!! Fijn dat alles zo goed gaat!

Mal: zou dat zo snel werken? Kun je dat ergens nazoeken? Tsja het is niet voor niets in kleine stapjes afbouwen natuurlijk, dus wat dat betreft zou het best kunnen...

Kokos: lekker dat Lianne even wilde slapen, voor jou wel fijn lijkt me... Slapen hier is nog steeds niet zo best. Nog 2 weken dan "mag" ze pap, al denk ik niet dat dat verschil gaat maken...

Enka: haha mama zag je dat, geweldig! Hier de hele dag: mama gaan we morgen eten en mama hoe laat is het. Tsja... Hoogdbegaafd kind hè, dat is bij deze duidelijk...

Jin: hè zie opeens al van mijn vragen al in jouw stukje staan. Je maait het gras onder mijn voeten weg, haha! Oeh spannend dus morgen! Ben benieuwd!!!
Goedemorgen!

Ja hoor Jinny dat mag je best vragen (ben je telepatisch?). Ik ga straks de HA even bellen om een verwijsbrief voor de Gyn AF te bellen want na 14 mnd kunnen wij zeggen dat waarschijnlijk 4 april 2009 de volgende datum is!

Nu ga ik weer even verder stuiteren.....
O, wat een geweldig nieuws Enka!!!!! Fantastisch!
Stressed is just desserts spelled backwards
WAUW ENKA!!!!! JE BENT DUS ZWANGER!!!! gefeliciteerd, wat fijn voor je! hoe voel je je ? Nou dat is nog eens een leuk bericht om de dag mee te beginnen
Oh wat een super nieuws om de dag mee te beginnen!!!!! Geweldig nieuws Enka, super!!! Gefeliciteerd!

Yeah!!!! Wat een goed nieuws! Enka en man: gefeliciteerd!
Mal, ik denk niet dat de driftbui van Jonathan het gevolg is van het afbouwen. Gisteren was het bloedheet en Lianne was ook niet zo te spreken. Ik denk dus dat het eerder aan de warmte lag, zijn driftbui.

Bridges, jammer van de nachten, maar net wat ik hierboven schrijf: het is heel benauwd. Kan me wel voorstellen dat Fieke dan moeilijk slaapt en misschien heeft het nog wel met voeding te maken hoor, maar nu denk ik aan de warmte.

Jin, succes met de gesprekken vandaag. Ik hoop dat er een goede oppas bij zit!

Ik wilde alleen even bijlezen, maar dat gaat dus niet. IK MOET FELICITEREN!

Oh wat leuk Enka, goed nieuws! Spannend naar de gyn!! Oh wat leuk, wat een goed nieuws.
Shit, één van de babysits heeft afgezegd. Echt balen, die leek helemaal perfect.Ik heb nog een maand, een maand.....
Wat een muts van het cb. Dat wist ik natuurlijk al want met Mart moet ik ook altijd naar haar toe maar die adviezen van haar zijn echt uit de tijd . Ik moest Cas maar met water bijvoeden als hij zo'n dorst had. Hoe komt ze erbij overal wordt dat afgeraden en zij komt met dit advies???? Maar goed toen Mart nog alleen de borst kreeg en hij zo ongelooflijk dik was moest ik hem ook maar minder de borst geven, dan zou hij wel slanker worden. Nou ja zeg het is gewoon zijn bouw. Cas vond ze ook aan de dikke kant terwijl wij hem echt heel klein en fijn vinden. Maar ja wij zijn natuurlijk Mart gewend. Al krijgt hij wel bolle wangen dus maandag maar even naar het weeguurtje wandelen, ben wel benieuwd hoe zwaar hij nu is.

Het enige voordeel van de cb-muts hier op de koffie is dat mijn huis nu netjes is .

Jin is de andere wel geweest? Komt degene die had afgezegd een andere keer terug of is ze helemaal van de baan?

Enka gaat toch juist niet meer naar de gyn?

Hmm ik heb zin in wat lekkers maar wat??? Vent ligt nog in bed met een kater dus die ga ik er zo eerst maar eens uitslepen en dan allemaal lekkere boodschappen halen die hij voor mij mag tillen . Ik denk dat ik eindelijk weer eens een heerlijk broodje carpaccio met rucola ga eten, mmm.
Dank voor de felicitaties Wij zijn echt superblij. En Juud je hebt gelijk, nu gaat de gang naar de Gyn juist niet door. Man was net geweest voor zijn controle en nu zou ik dus binnenkort onder de loep worden genomen aangezien het nu al 14 mnd duurde en wij er niet jonger op worden (woorden van de HA) Maar nu dus niet meer nodig. Ben ik wel om want ik zag daar wel tegenop.

Ik voel me verder erg goed, alleen hier en daar wat krampen, maar verder nog geen klagen, als het goed is begint morgen mijn 6e week alweer. We hadden wat lang gewacht met testen ivm onregelmatigheid en nogal grote teleurstellingen in het verleden.

Jinny, wat vervelend dat de oppas heeft afgezegd, zonder opgaaf van reden? Leuk dat het zo gezellig was met je potentiële vriendin.

Bridges, wat vervelend dat het slapen nog steeds niet goed loopt bij Fieke, merken jullie wel verschil als jullie bij de therapeut zijn geweest?

Mal, Ik weet niet of dat van het afbouwen komt maar zoals ik al schreef heeft Thijmen ook wel eens van die buien, is er werkelijk niets aan de hand/voorgevallen. Ik denk dat je het even in de gaten moete houden in welke frequentie ze komen en anders aan J vragen of hij pijn heeft, boos/bang/verdrietig is. Dat vraag ik dan vaak aan Thijmen en als dat niet het geval is laat ik hem in zijn sop gaar koken en kom ik dus terug als hij denkt klaar te zijn.

Zo ik ga nu even het huis opruimen voor de visite, vriendin met haar kinderen van Tersch., dus alvast een heel fijn weekend!
JAAAA!!!!!! Gefeliciteerd Enka!! Geweldig!

XXX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven