Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enka, wauw, dat is fijn nieuws! Gefeliciteerd! Dat heeft ook zo moeten zijn he, net voor die afspraak...
Zo, ik zie dat UPC mijn internet verbinding precies op tijd gemaakt heeft:

ENKA gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Leuk, leuk leuk!

(en wat een geweldige foto van Thijmen in het schema, die is echt niet bang voor water denk ik zo?)

Ris, Juud, Noos, fijn dat jullie er weer zijn en goed te lezen dat alle verse kindjes het zo lekker doen!

Mamax, hai! Hoe is het met je meneer? Al helemaal klachtvrij en aangesterkt?

ff posten en plassen. Misschien zo nog even maar anders zondag meer...

Kus, kus!
Gefeliciteerd Enka!!!!
Jeeh..Enka, wat goed! Gefeliciteerd!!
Mogge allemaal!

Naatie, hoe gaat het met jou en Tobias? Gaat het iets beter op het kdv?

Dat wordt dus zondag meer Suus!

Enka, ik vermoed dat de oppas geschrokken is (aan de telefoon) dat we een "buitenlands" gezin zijn. Helaas, niks aan te doen. De andere oppas was niets. Dus maar weer verder met de zoektocht. Veel plezier met de eilandvrienden.
Morguh

Jin, pech van die oppas!

Allemaal een goed weekend
Dat wilde ik ook nog zeggen Enka, dat die foto van Thijmen zo gaaf is. Suze, je neemt de woorden uit mijn mond!

Ris, hoe gaat het nu met de bo? Helemaal overgewaaid?

Mogge Kokos! Hoe gaat het met je vandaag? Moe enm isselijk? Stomme vraag?

Straks komt er weer een babysitter kennismaken. Duimen maar weer!
\\:-)// Jaaaaahaa, het is gelukt! Ik heb een oppas gevonden! Een rechtenstudente die ook padvindster is .

. Referenties gecheckt en die zijn erg tevreden. Joepie!
Ik zou maar oppassen met een rechtenstuderende padvindster

Maar fijn dat het gelukt is!!!
Ja haha, echt een degelijk type die vast niet met zich laat sollen door een peuter.

Hoe is ie daar in Starstad? Nog mot met vent of mot op? (zou oudste zoon zeggen, die roept dat alles op is namelijk).
In Stardorp () is het goed hoor. Vanmorgen bij Bam geweest, vent was mee en heeft oren van arme Bammans kop gekletst

Zijn voor een weekje weg aan het kijken bij Munchen in de buurt, Ammersee, heel mooi daar zo te zien.

Mot op, gekke zoon
Hij praat echt ineens. Gaat met sprongen vooruit. Je zou hem haast niet herkennen haha.

Leuk naar Bam! (denk ik dan he).

Munchen schijnt echt heel erg leuk te zijn. Not bad! Wanneer geht es los daar naar Munchen?
Oh, ik ben echt blij met de akela .
Oh ja, is Starman al met de job begonnen? Bevalt het goed?
Einde deze maand, begin volgende maand. Even kijken wat er nog vrij is.

Job is ok, maar nog andere job op stapel. 13 augustus moet hij daar psychologische test voor doen. Hij hoopt heel erg op die baan, want meer mogelijkheden voor van alles en nogwat.

Akela

Is Oudste Zoon nu ook minder frustie?
Op die enorme driftbui van vanmiddag na.... Gaat iets beter trouwens, maar is nog steeds zo´n wilde. Was hij vanmiddag tussen het hek van de buren en onze carport gekropen (man riep neeeeeee, maar had geen effect) en toen zat ie daar vast met een voetje aan een plant. Nou, probeer hem dan maar eens los te krijgen zonder het hek van de buren te amputeren...

Spannend van de baan zeg. Meer buitenlandmogelijkheden?
En toen werd hij dus boos omdat zijn voetje vast zat? Eigen schuld en wie zijn billen brandt enzo

Wel bij grote multinational ja, geen idee alleen waar ze nog meer zitten

Nog plannen dit weekend?
Man gaat zo met wat collega´s voor een afscheid van één van hen naar de kroeg. Morgenochtend met Nederlandse "vrienden" in een cafe bij een park afgesproken. Rest rustig. Had een drukke week met sociale dingen.

Jij?
Hel, Suus en Bam, eet smakelijk!
Hai

Hel Suus en Bam, eet smakelijk! Hoop dat jullie evengoed een leuke avond hebben!

Jin: gefeliciteerd met je akela!!! Wat fijn zeg, echt een lekker gevoel dat je iemand hebt kunnen vinden!
Heeeeeeeeeeeeeeeej, wat lees ik nu! Gefeliciteerd Enka! Leuk hoor!

Bam, Suus en Helen zijn ook wel uitgegeten inmiddels. Was het lekker?

Leuk dat je er ook weer bent, Juud! CB lekker laten lullen en voeden op vraag! (hoe dik ie ook wordt). Hij is er vroeg bij, nu al clusteren! Maar dat komt vast ook door het warme weer (geen water ofzo bijgeven maar dat weet je al wel).

Fijn dat je oppasprobleem opgelost is, Jinny! Scheelt weer een hoop stress!

Vakantie hier was leuk. We hadden wel pech omdat mijn portomonnee gestolen is (op mijn verjaardag die mijn hele familie vergeten was) en nog wat autopech. Maar de kinderen hebben echt genoten!

Gijs is echt een durfal in het water en Cas denkt ook dat hij kan zwemmen en dat levert ook een boel zelfmoordmissies op. Maar ze leven alledrie nog!

Texel was ook leuk maar voor mij wel vermoeiend zo zonder man en met die drie blagen. Gijs vond de boot echt helemaal fantastisch. Zo leuk om te zien!

Star, superbedankt voor de kaart. Je snapt natuurlijk wel dat hij ZEER goed in de smaak viel bij mevrouw hier.

Jullie ook nog bedankt voor de felicitaties en kaartje op mijn verjaardag! Leuk! Mijn hele familie inclusief man was het vergeten dus ik had niet echt een leuke dag (en manlief dus ook, en die liet OP mijn verjaardag MIJN portomonnee nog stelen ook).

Morgen een drukke dag. We vieren Sam's verjaardag en dat is altijd heel leuk maar ook druk. En dan volgende week weer een beetje zoeken naar een ritme want ik merk heel erg dat Gijs dat mist. Hij mept en bijt veel (ook een hapje mama, AUW!) en heeft veel driftbuien. Tussen Sam en hem botert het al helemaal niet en Cas stoort hem bij alles wat hij doet. Hij moet ook echt wat meer 1-op-1 aandacht gaan krijgen want hij schiet er vaak wat bij in. Het is een bewerkelijk kereltje. Wel een lekker bewerkelijk kereltje natuurlijk.

Cas is ook een echte ondeugd. Die heeft me echt een paar jaar van mijn leven gekost de laatste paar dagen. Hij kan goed trap klimmen inmiddels maar ik ben daar nog niet echt aan gewend. Sta ik even te praten in een speeltuin met een vriendin (minuutje maar) zit ie ineens bovenaan de HOGE (!) glijbaan. En een lol dat ie had. En in het zwembad klom ie ook steeds op de glijbaan om er dan op zijn buik af te glijden en onderaan zonk hij dan zo naar de bodem. Kon ik 'm eruit vissen.

Ok, bedtijd!

Even wat fotootjes nog!

Wat een plaatjes Cin! Die Sam, wat een mooi grietje is het toch! Wat zul je trots zijn! balen van je portemonnee en je verjaardag... Hopelijk gaat daar vandaag een leuke dag tegenover staan!!! Veel plezier!
Nou lekker dan Cin, gejatte portemonnee. Mooie foto´s. Bjoeties hoor! Veel plezier vandaag met alle drukte. Heb je dan zelf helemaal niks gekregen voor je verjaardag? Schandalig!!!

Bridges, hoe gaat het daar????? Tell me ja!
quote:Jinny schreef op 02 augustus 2008 @ 18:53:

Man gaat zo met wat collega´s voor een afscheid van één van hen naar de kroeg. Morgenochtend met Nederlandse "vrienden" in een cafe bij een park afgesproken. Rest rustig. Had een drukke week met sociale dingen.

Jij?

Gezellig rustig weekend dus.

Geen plannen hier, vandaag lekker niks en hangen.
Lekker niksen jij! Ik ga zo even wat administratie doen voor de akela, eens kijken hoe het zit met contract, verzekering ed. Is vast goed voor mijn Duits....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven