Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
ff snel: Enka van harte met jullie zwangerschap! Jeuj! Leuk leuk!

Ik ga weer want Helena is zo gezellig:-)

Oja morgen krijgen wij een andere pc dus hoop dat ik nu wat regelmatiger weer mee kan doen!

Doeiii
Hallloooo,

Lekker gegeten en gekletst, Bam, Hel en Suus?

Jin, hé wat goed van de oppas

Stomme vragen bestaan niet zeg ik altijd . Gisteren een berg energie. Heb van de week ook wat vaker de fiets weer gepakt, heen en weer naar het centrum, toch 20 minuten bij elkaar. We zijn naar Lelystad gegaan, daar zouden schepen liggen. Nu hebben wij hier in ..... ook zo'n dag maar dan ligt de hele haven vol met hele mooie en grote schepen en is er van alles te doen. Zoiets had ik ook verwacht in Lelystad, maar dat viel tegen. Er lagen drie schepen. Wij enthousiast de Ark van Noach binnen, moest je 5 euro per volwassene betalen en 3 euro voor een kind. Niet gedaan. Even door Bataviastad gelopen (allemaal outletwinkels) en toen weer naar huis. Lianne vond het allemaal prachtig. Vanochtend zei ze:"Boten kijken?" Toen door naar mijn ouders, daar blijven eten en vakantiefoto's/cd bekeken. Was gezellig.

Vandaag wat meer moe, maar al lang niet misselijk meer gelukkig. Ben net wakker

Star, lekker niks doen heeft ook wel wat op zijn tijd.

Cin, wat een mooie kinderen heb je toch!

Balen van je gejatte portemonnee.

Naatie, hoe gaat het met je?

Hoi Noos, dag Noos
Jee wat een lekkere afwisseling Kokos, zo´n berg energie! Al is het maar een heuveltje, dat is al lekker, toch? Ik ben jaren geleden eens in Bataviastad geweest. Toen vond ik het een beetje tegenvallen, maar uiteindelijk had ik toch veel gekocht voor weinig. Jammer van de bootjes, maar leuk dat Lianne zo heeft genoten! Wij hebben vanochtend geroeid met vier volwassenen en vier kinderen in een klein bootje. Was best even spannend, maar erg leuk!
Zwaai Noos!
Hoi,

Even kort; Bridges ik was vanmorgen in de HV en het was zo leuk! Ik heb me vergist, dacht dat het er niet leuk was, dus we gingen steeds ergens anders zwemmen (dom dom).

Echt iets voor jullie ook met de twee kids straks!
Oh Cin, wat een prachtfoto's weer!!

En Jinny, lekker dat je een oppas hebt. Komt ze alleen de werktijden of ook 's avonds enzo?
Meisje is ziek... Op zich niet heel erg, maar moet morgen weer werken dus voel me er erg rot over... Ze heeft vanaf vanmorgen bijna alle flessen uitgespuugd, ook als we maar heel klein beetje gaven. Nu ligt ze in bed met paracetamolletje en laatste voeding zit er nog in, dus wie weet houdt ze het vanaf nu binnen... Erg jammer want ze sliep ook zomaar plotseling vanuit het niets een nachtje door van vrijdag op zaterdag, maar vannacht dus natuurlijk niet meer.

Nou ja, al met al vind ik het gewoon heel zielig voor mijn meisje... (En ook stiekem beetje voor mij omdat ik moet werken... Nu ga ik morgen maar heel hard werken, want deze week is overleg en lokaal inrichten, zodat ik dinsdag misschien niet hoef zodat ze dan thuis kan blijven als ze niet naar kdv kan...) (lange zin trouwens )

Verder alles oké hoor! Jullie peuters ook zo dwars? Man de mijne is zijn oren kwijt en luisterrt dus niet meer, bejhalve als het om koekjes gaat, dat verstaat hij dan weer wel! Maar verder is hij wel ontzettend lief hoor, lach me suf om hem!
Gatverdamme Bridges!! Dat ze nu net ziek moet zijn op je eerste werkdag. Sneu voor jullie beiden. Hopelijk een rustige nacht en geen spugerij.

Hier oren als wij het willen haha (gehoorapparaat). Het voordeel van een slechthorend kind (oei, kan dit grapje wel?)!

Dames, hoe was de avond gisteren? Lekker gegeten?

Ik heb er samen met Bridges nog wel over gehad of we gingen.

Maarja, je kent die mop van die mannen die naar Parijs gingen..
Die kennen we Compu, die gingen niet.... Leuk zeg zwemmen! Als het huidje van jongste zoon waz beter is wil ik ook eens gaan zwemmen, leuk leuk! Nog met de Duitse dames gespeeld?

Oh Bridges, kom hier voor een knuf. Bah meisje ziek enw eer werken. Slik. Hopelijk is ze snel beter en kun jij heeeeeeel hard werken morgen. Ik denk aan je! En aan Fieke! Wie is er morgen dan bij haar?
Aaaa Bridge, arm meidje! Beterschap en sterkte vandaag! x
Goedemorgen (ja, het is weer 10.00u Star )

Bridges, voor je meisje maar ook voor jou!

Hier geen dwarse peuter, komt zelden voor dat ze echt dwars is.

Star, hoi! Lekker niks gedaan gisteren?
Bridges succes vandaag!!
Bridge hoe is het nu met Fieke? ben je de hele dag onder de pannen of alleen de ochtend? Heb je wel weer zin om aan het werk te gaan?

Fijn Jin een oppas! Ben je weer helemaal bijgelezen met alle regeltjes enzo?

Hier regelmatig een dwarse peuter. Laats deed hij de deur voor mijn neus dicht en zei "wegwezen mama!" Maar ja je weetwat ze zeggen, een dwarse peuterpuberteit is een makkelijke puberteit .

En Noos hoe is je nieuwe pc?

Cin mooie kindjes hoor! En wat lijken de jongens op elkaar!

Jammer Kokos dat je bootuitje geen succes was, maar jullie hebben het wel gezellig gehad, ook niet onbelangrijk.

Naat lekker aan het genieten van je verlof?

Hier twee hele beroerde nachten gehad maar vannacht snapte meneer ineens weer waar de nacht voor bedoeld was en sliep hij weer redelijk. Vent is sinds vandaag weer aan het werk en Mart is naar de creche dus Cas en ik hebben het lekker rustig vandaag. Ik ga hem zometeen maar even wegen want ik ben wel erg benieuwd hoe zwaar hij nu is, ik vind hem ineens zo groot.

Bam ik kom niet meer op de group, ik heb denk ik iets te vaak een verkeerd wachtwoord ingetypt. Zou je mij opnieuw kunnen aanmelden?
Op de site van Mart staan foto's van Cas
Hoi hoi,

Pff.. nou hier ook een dwarse en niet willen slapende peuter. Erg moe word ik er soms van. Alles is nee of op. Nee, niet bed..op. Nee niet brood..op. Zucht.

Ahh arme Fieke en Bridges! Niet leuk nu je weer moet gan werken.

Lekker dat je even tijd met Cas alleen hebt Juud. En was hij al veel aangekomen?

Zo Jinny jij durft met zn 8en in een bootje.. iedereen in de zwemvesten

Kokos, fijn als je lekker energie hebt! Dan voel je je gelijk weer heel goed!

Cin, mooie foto's weer zeg! Knappe kinderen.

Balen van je portomonnee zeg.

Star, lekker rustig weekend gehad?

Hier verder alles goed, dit is beter weer voor een zwangere

Kind zit nog wel erg hoog, dus soms is zitten erg irritant, dat geduw tegen mn ribben. Maar verder hoor je mij niet klagen hoor

Ik ga even de hond uit laten met Tobias. Die wil echt niet slapen helaas. Terwijl hij vanmorgen om kwart voor 7 al voor mn bed stond.
Juud, wat een mooie foto's!! Ga jij even fotomodel spelen als je net hebt gebaard haha! En dat knuistje van Cas, om te zoenen.

Nu nog een foto van het hele gezin?

Mijn meisje heeft vanmorgen een rose poppenbuggy gehad. Helemaal blij is ze ermee.

En ik ben vanmorgen ongesteld geworden, dus op naar de volgende poging.
Mal, ken jij de TOG regeling al? Hier kun je kijken of je er recht op hebt.

En vanaf hun derde levensjaar hebben we ook kans op een luiervergoeding.

Ik ga de TOG papieren downloaden en op mijn gemak invullen.
Haai!

Bridges, succes met eerste werkdag en ziekige Fieke! Wat naar dat ze net nu niet lekker is...

Cin, wat een skaatjes! Eentje met bruine ogen en twee met blauwe! Man heeft toch als troost en boetedoening zeker wel z'n creditcard ter beschikking gesteld?

Jin, heeft zo moeten zijn dat die andere oppas afzegde. Ik wil ook wel een akela!

Kokos, jammer dat 't botengebeuren tegenviel. Tip: weekend van 15 aug historisch botengebeuren in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen (is bij jullie vandaan een wippie, de dijk over), daar zal Lianne zeker van genieten. En dan kan ik meteen je buik bewonderen

Naatie, oei, niet slapen komt de dwarsigheid meestal ook niet ten goede...

Juud, lekker dagje met Cas? Hoe was het met z'n gewicht? Hi hi, leuk weer zo'n iniminibabietje wegen... Ik ga snel even je foto's kijken!

Ris, wat klink jij ook verliefd, heerlijk! Hebben jullie je draai al wat gevonden met z'n viertjes?

Compu, ha ha, ik vind 'm kunnen hoor (je grapje)! Leuk, roze poppenbuggy. Is hier ook erg geliefd!

Star, spannend - ik duim!

Eerste werkdagje weer. Was lekker, die 2 wkn thuis.... Zaterdag lekker gegeten en bijgebept met Bam en Suus, was errug gezellig dames!

Benieuwd hoe Mare het morgen weer op het KDV vindt (vandaag is ze thuis met papa). Ze heeft het heel vaak over 'dr maatjes daar dus ik denk dat ze het wel weer leuk vindt.
Mooie foto's Juud - mooi mannetje!
Hoe is het gegaan, Bridges??? Ook niet leuk, zo beginnen! Maar misschien is het wel heel erg meegevallen! Hoe is het met je meisje nu? Toch nog wat opgeknapt?

Prachtig kereltje, Juud! Lief ook, die foto's met Mart erbij.

Compu, balen, ongesteld. Maar weer op naar de volgende ronde en hopen op een lentekindje.

Hier zijn er 2 monsters uit logeren, ik heb alleen Cas nog hier. Lekker rustig! Straks lekker eten op de bank met z'n 2-en. Heerlijk vind ik dat!

Helen, Eduard heeft het wel goedgemaakt hoor. Gisteren kwam hij ineens met een enorm cadeau op de proppen. Voor mij! Een Wii heb ik gekregen. Helemaal leuk! Gekregen van hem en iedereen die aanwezig was. Echt leuk!

En Sam heeft een DS gekregen en dat is ook al zo leuk. Maarja, die is logeren en ze heeft 'm mee. Jammer jammer!

Hihi, Jinny, een akela ... leuk! Mooi dat het opgelost is!

Jouw zwangerschap schiet ook al op, Kokos! Je bent tegelijk uitgerekend met een vriendin van me. Dus ik zit straks op 2 tribunes.

Ok, ik ga even wat doen!

Gelukt!

Hai,

Vanochtend een vreemde melding hier, nu lukt het wel.

Net het kraampakket gekregen, op zich natuurlijk niet veel bijzonders. Maar het zat in een opbergkrat met deksel (erg handig én over nagedacht) en als cadeau zat er een luiertas bij. Ik vind hem helemaal goed, dus ga het zeker gebruiken.

Naatie, inderdaad prima weertje voor zwangere vrouwen

Bridges, ik heb aan je gedacht; hoe is het gegaan?

Compu, ongesteld....valt het tegen?

Hel, ik zal 15 augustus onthouden. Toevallig heeft man een vrije dag aangevraagd, want het is de datum dat we verliefd op elkaar werden in Thailand

Cin, ha, ha, je krijgt het nog druk met 2 tribunes straks.

Ik ga koken (nieuwe 'wereldgerecht' van Knorr).
Jeeee wat is je meisje groot geworden Kokos!! Wat een scheet zo! Ze is vast wel eens wat drakeriger

Cin, een Wiiiiiiiiiii! Goehoed!!!
Aaaaaa wat een scheetje is Cas!!! (Van Juud dus )

Lijkt hij op Mart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven