Good Luck!
donderdag 21 augustus 2008 om 14:25
Hé wat leuk, ik heb 2 jaar geleden op een bruiloft heel lang met Maarten van Weijden gesproken en geborreld. Hij was in training voor de Olympische Spelen (althans, hij hoopte dat hij er heen mocht) en ik lees net dat hij goud heeft gehaald! Hoera!
Niet dat ik echt in de OS geïnteresseerd ben, maar die Gouden Medailles zijn natuurlijk wel leuk om bij te houden , helemaal van een 'bekende'.
Niet dat ik echt in de OS geïnteresseerd ben, maar die Gouden Medailles zijn natuurlijk wel leuk om bij te houden , helemaal van een 'bekende'.
donderdag 21 augustus 2008 om 14:44
Hai!
Ik wil ook mee maar heb het ook niet op mijn rekening staan. Maar ja, wil inderdaad dan wel samen zitten...
Naat: haai!
Noos: ook haai en vervelend voor je.
Star: buik in de weg haha! Zal dat ooit over gaan? Ik heb de hoop hier zowat al opgegeven al houd ik me nog (vrijwel) keurig aan mijn buikspieroefeningen... School was dus leuk? Fijn! En ze hebben nog plek?
Bam: Haha geen bridge meer over dan. Nee oké, maar kilootje of zes nog te gaan en zelfs daar heb ik moeite mee... Maar goed, moet straks in mijn trouwjurk, dus goed streven!
Ik wil ook mee maar heb het ook niet op mijn rekening staan. Maar ja, wil inderdaad dan wel samen zitten...
Naat: haai!
Noos: ook haai en vervelend voor je.
Star: buik in de weg haha! Zal dat ooit over gaan? Ik heb de hoop hier zowat al opgegeven al houd ik me nog (vrijwel) keurig aan mijn buikspieroefeningen... School was dus leuk? Fijn! En ze hebben nog plek?
Bam: Haha geen bridge meer over dan. Nee oké, maar kilootje of zes nog te gaan en zelfs daar heb ik moeite mee... Maar goed, moet straks in mijn trouwjurk, dus goed streven!
donderdag 21 augustus 2008 om 15:15
ik ook inspiratieloos. En ties eet niets, al maanden en wil zo graag iets lekkers maken wat hij wel eet... maar ja die pannenkoeken zijn ook zo uitgekauwd op een gegeven moment haha
ik had laatst gewokte witlof met noedels. Was erg lekker. Kwam van het sonja bakker forum. Erg lekkere recepten stonden erop.
ik had laatst gewokte witlof met noedels. Was erg lekker. Kwam van het sonja bakker forum. Erg lekkere recepten stonden erop.
donderdag 21 augustus 2008 om 15:28
Hmm, even denken wat eet ik... ik denk rijst met een groentenpakket, kip en kerriesaus. Niet te zwaar want ik moet nog sporten.
Berend is wakker en vrolijk! Heeft zowaar meloen met yoghert gegeten. Als het maar vloeibaar is. Hij wil nu niets vastigs meer eten. Maar hoe moet dat stukje taart er morgen dan in ?
Berend is wakker en vrolijk! Heeft zowaar meloen met yoghert gegeten. Als het maar vloeibaar is. Hij wil nu niets vastigs meer eten. Maar hoe moet dat stukje taart er morgen dan in ?
donderdag 21 augustus 2008 om 18:54
Bridge, Jonathan vind het familiegerecht Oosterse wraps lekker. Misschien een tip.
Ik kan ook niet alles inene voorschieten, heb net een computer gekocht...
en nu? stress...! als we nu allemaal precies tegelijk boeken haha! dan zitten we vast naast elkaar.
Noosje, balen dat het over is, hoop dat je snel een oplossing hebt voor alles....! :knuf:
Naatie, het komt vast helemaal goed, vriendin van mij had een 10-ponder en die was er in 1 vloek en een scheet uit zonder scheurtje of niks.
Jonathan vandaag weer een draakje, maar dat had ik al wel gedacht. Gelukkig was de thuiszorg er en die is met hem naar de kinderboerderij gegaan. M en ik hebben behangen!
Ik kan ook niet alles inene voorschieten, heb net een computer gekocht...
Noosje, balen dat het over is, hoop dat je snel een oplossing hebt voor alles....! :knuf:
Naatie, het komt vast helemaal goed, vriendin van mij had een 10-ponder en die was er in 1 vloek en een scheet uit zonder scheurtje of niks.
Jonathan vandaag weer een draakje, maar dat had ik al wel gedacht. Gelukkig was de thuiszorg er en die is met hem naar de kinderboerderij gegaan. M en ik hebben behangen!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 21 augustus 2008 om 19:33
Pannenkoeken eet hij, maar alleen met zoet. (stroop of suiker) jam wil hij vrijwel niet. gepureerd fruit kan ik proberen maar vrees het ergste. Pizza eet hij sinds kort (nou ja piccolini's), dus die ga ik maken met groentes erdoorheen. Wraps eet hij niet en al zeker niet als ik er iets op doe. Aaardappelen eet hij als zijn pet ernaar staat. groentes: worteltjes, verder niets. Heeeeeel soms drie maiskorrels. Vlees: gehaktbal en heel soms stukje kip krokant schnitzel. En dat is het wel. ja toetjes, fruit eet hij gelukkig goed, en brood redelijk, maar cracjkers wel weer goed. Overdag maak ik me ook niet druk om, maar die avondmaaltijd is echt prut. En maar geduld hebben... Het gaat vanzelf over zeggen ze. Duurt nu al bijna 1 jaar... Wil hem mee laten doen met voedselintroductie van Fieke. de fruitpotjes eet hij wel, de groentes weigert hij te proeven. Ga binnenkort zelf weer koken en heb goede hoop dat hij dan meedoet...
donderdag 21 augustus 2008 om 19:35
Speciaal voor Star!
Gerecht: hoofdgerecht
Aantal personen: 4
Keukensoort: onbekend
Magazinenummer: 10
Magazinejaar: 2007
Magazinethema: Helemaal herfst
Bereidingstijd: 25 min.
Ingrediënten:
4 struiken witlof
1 snufje zout
400 g kip
4 champignons
1 eetl. olijfolie
zout en versgemalen peper
1 eetl. bieslook
12 cherry-/kerstomaatjes
1 eetl. poedersuiker
300 g noedels
4 toefjes peterselie
Voorbereiding:
Maak de witlof schoon en snijd het in de lengte door. Verwijder de bittere kern en snijd de witlof in lange, smalle reepjes. Breng in een pan het water met zout aan de kook en blancheer hierin de reepjes witlof gedurende een halve minuut, net voldoende om het resterende bittertje weg te halen. Laat de witlof vervolgens uitlekken in een vergiet. Snijd daarna de kip in reepjes en halveer de champignons.
Bereiding:
Verhit de olijfolie in een koekenpan en roerbak hierin de kip goudbruin. Voeg de champignons en witlof toe. Breng op smaak met peper, zout en bieslook. Roerbak de tomaatjes mee, voeg als laatste de poedersuiker toe en laat dit even kort karameliseren. Breng ondertussen de noedels aan de kook.
Serveren:
Verdeel de noedels op een bord en serveer hierover de roergebakken kip, champignons, witlof en tomaatjes.
Garneer met een toefje peterselie.
Gerecht: hoofdgerecht
Aantal personen: 4
Keukensoort: onbekend
Magazinenummer: 10
Magazinejaar: 2007
Magazinethema: Helemaal herfst
Bereidingstijd: 25 min.
Ingrediënten:
4 struiken witlof
1 snufje zout
400 g kip
4 champignons
1 eetl. olijfolie
zout en versgemalen peper
1 eetl. bieslook
12 cherry-/kerstomaatjes
1 eetl. poedersuiker
300 g noedels
4 toefjes peterselie
Voorbereiding:
Maak de witlof schoon en snijd het in de lengte door. Verwijder de bittere kern en snijd de witlof in lange, smalle reepjes. Breng in een pan het water met zout aan de kook en blancheer hierin de reepjes witlof gedurende een halve minuut, net voldoende om het resterende bittertje weg te halen. Laat de witlof vervolgens uitlekken in een vergiet. Snijd daarna de kip in reepjes en halveer de champignons.
Bereiding:
Verhit de olijfolie in een koekenpan en roerbak hierin de kip goudbruin. Voeg de champignons en witlof toe. Breng op smaak met peper, zout en bieslook. Roerbak de tomaatjes mee, voeg als laatste de poedersuiker toe en laat dit even kort karameliseren. Breng ondertussen de noedels aan de kook.
Serveren:
Verdeel de noedels op een bord en serveer hierover de roergebakken kip, champignons, witlof en tomaatjes.
Garneer met een toefje peterselie.