Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja en waar komt dat dan wel niet vandaan Bridge?

Drie maiskorrels, toe maar

En laten meehelpen met eten maken en dat hij iets mag kiezen helpt ook niet?

Hmm, misschien dient zich er nog een rijk persoon aan die mee wil naar DO en anders moeten we allemaal tegelijk op de knop drukken
wat zijn we toch een arme sloebers
Stressed is just desserts spelled backwards
hahaha Star, dat is ook een goeie.

Ik wil wel mee, maar kan helaas niet op de 18de. Maar wil voor jullie wel even bestellen hoor. Als iedereen het dan zo snel mogelijk naar mij overmaakt.
O joh, gaan jullie echt naar Derek? Spannend! Ik durf niet hoor.

Amalia, dus nu weet je nog niet precies wat er is? Lastig. Mijn moeder heeft dat met hartritemstoornissen, kunnen ze alleen ondezoeken als het gaande is (en zaten we dus een keer bij de SEH dat het net weer over was). Enfin. Maar gelukkig geen heftige krampen meer dus. Ik duim voor een fijne verjaardag morgen! Verwacht je veel bezoek?

Bridges, da's een serieuze aanslag op je geduld, zo'n kieskeurige eter...

Noos, ha, daar ben je weer. Wat ellendig, met de relatie... Zit je er tegenaan te hikken dat je de knoop niet kunt doorhakken? Geniet for now maar driedubbel van je meiskes!

Bam, bij mij gaat het ook lang zo hard niet meer als in het begin helaas. Maar de aanhouder wint!

Star, goed joh, de school al gekozen en ingeschreven! Is het zeker of ze geplaatst wordt, of afwachten? Verder nog goed nieuws?

Mal, heerlijk, van die knuffeldagen! Dat vooruitzicht zal net even wat extra energie geven op de mindere dagen. Hoe is het met M z'n afkickproject van de Cola Light eigenlijk, en met z'n maag? Mooi nieuws speeltje heb je trouwens!

Naatie, de baby's gedijen goed in je buik!
Weet er iemand een leuke site met leuke betaalbare kinder tapijten? Liefst met een dier erop. Ik zoek me suf, maar vind alleen maar hele dure
Sjonge, ik kijk vanuit mijn keuken/balkon precies in de achtertuin van een erg vaag huishouden. Geen idee waar ze vandaan komen, ik gok Balkan-ish. Die tuin ligt vol met zooi, het groeit letterlijk tegen de schuttingen op, er zitten van vroeg tot laat mensen luidkeels te praten/lachen/ruzie te maken, te eten (met z'n allen met de handen uit een grote pan) en drinken (geen appelsap), en sinds kort slapen er zelfs mensen in een tentje in de tuin. In het begin vond ik het nog wel komisch, maar het wordt nu echt naargeestig. Vooral dat er een kindje van ik gok anderhalf tussendoor scharrelt. Nou ja, weet niet wat ik ermee moet. Niks waarschijnlijk.

Goed, even ander nieuws. Gisteren met Mare langs de ha voor het voetje. Ze kon niks vinden maar stuurde ons toch maar door naar het zkh voor een foto. Dat vanochtend gedaan, gelukkig niets aan het bot te zien, morgen ha weer bellen of we nou nog iets moeten. Denk van niet. Ze loopt alweer beter (hoewel ze nu wel de hele dag trots roept "Mare loopt een beetje mank!").

En nu ga ik snel even een yoghurtbavarois in elkaar flansen voor morgen. Dagje met ex-team bij een ex-collega thuis, iedereen neemt wat mee voor het eten. We zouden gaan varen, maar dat zie ik somber in. Nou ja, in elk geval een lekker toetje.

Bam, kindertapijten, mmm, geen idee... Ikea misschien? Maar dat had je zelf vast ook al bedacht.

Trusten vast!
Huh? Mijn hele post is weg. Raar.

Ik zei tegen Bam; HUH? Je had vanmorgen toch een goede site gevonden?
Polen Hel?

Kleine ondeugd Mare. En dan zeker verwachten dat ze heel zielig wordt gevonden en lekker aandacht krijgt?
even een snelle update...

het gaat hier heel goed. Anne slaapt echt ongelovelijk veel. Ik merk nu hoe weinig mark sliep en hoeveel hij huilde de eerste weken. Mark is heel trots op anne. Hij vraagt altijd meteen naar haar en wil haar dan kusjes geven en op zijn arm. Kijkt ie helemaal trots. Vorige week lachte anne naar me, echt bewust (da's dan weer een voordeel van te laat geboren worden, tellen de weken in de buik ook nog mee dus lachen ze lekker snel) En toen mark maandag bij ons op het grote bed kroop om aangekleed te worden, keek anne naar hem en gaf hem toch een big smile!! Echt zat met tranen op het bed te smelten... En gister deed ze het weer en waren er getuigen bij, begon een beetje aan mezelf te twijfelen omdat iedereen zei dat dat niet kon. Gister was ik toevallig aan het filmen, dus het staat vast nu, zo schattig. Verder is ze 's avonds erg 'veel eisend' (lees ' ik slaap het liefst bij mem op haar borst' ) dus dat doe ik ook en ik geniet er echt met volle teugen van! 's Nachts slaapt ze ook goed. Gaat wel eens een nacht wat minder, maar over het algemeen komt ze rond 4en en dan weer rond 7en en gaat ook meteen weer slapen. Of ze kijkt lekker om haar heen, dan laat ik het licht gewoon aan.

Kraamvisite komt eindelijk op gang. Baalde echt enorm dat er niemand kwam. net of anne niet belangrijk genoeg was ofzo. Zaterdag komen al m zijn collega's in 1x. 22 man totaal!! Heb ik wel enorm veel zin in. Is een gezellige groep.

Oh mark heeft nu al 2 dagen achter elkaar zijn middag slaapje over geslagen... Is 's avonds wel erg lekker; we leggen hem neer en hij slaapt (en da's fijn met een klussende buurman) maar het avondeten.... Nooit geweten dat mijn mannetje zo eigenwijs kon zijn zeg, hihi. Nou maar zien of dit zich doorzet. Ik leg hem er morgen gewoon weer in. Hebben we ook weer de eerste zwemles, dus denk dat ie dan wel moe is.

Ik heb weer niet bij gelezen, dus moet het weer ego houden... Anne komt nl zo voor de laatste voeding, dus dan wil ik boven zijn, anders blijf ik weer hangen tot veel te laat.

Meiden fijne avond verder en tot snel!
Ha ha, vooral veel aandacht ja! Ze vindt het reuze interessant allemaal. Nou ja, gelukkig maar (beter zo dan dat ze het eng of naar vindt).

Polen, mmm, nee, ik denk eerder Bulgaren.
quote:Star schreef op 21 augustus 2008 @ 21:37:

Polen Hel?

Kleine ondeugd Mare. En dan zeker verwachten dat ze heel zielig wordt gevonden en lekker aandacht krijgt? Je hebt zeker niet erop geklikt of naar de prijs gekeken?
ehhhh, foutjuh slaat op de post van star waar mijn naam bijstaat
quote:Star schreef op 21 augustus 2008 @ 21:36:

Huh? Mijn hele post is weg. Raar.

Ik zei tegen Bam; HUH? Je had vanmorgen toch een goede site gevonden?Op deze dus
Ha Rissie, goed je weer te horen! Je klinkt helemaal in de (roze) wolken met Anne! Wat heerlijk dat ze zo lekker veel slaapt. En de nachten dus ook al heel mooi. Dat doet ze goed! En wat een trotse grote broer, lief... Wat gek dat er nu zo veel minder kraambezoek is. Maar aan de andere kant: dan hebben jullie haar lekker voor jullie alleen! En wow, 22 man in 1x, dat maakt idd een hoop goed!

Zo, nu echt aan de bavarois...
Rissie, wat klinkt dat heerlijk zeg! Fijn dat je zo geniet.

Bridges, hier ook een slechte avondeter. Hoe vaak hij wel niet met een leeg buikje naar bed gaat En soms krijgt hij de geest! Hij vindt nu gebakken kleine krielaardappeltjes lekker, die wraps die MrJ lekker vindt eet hij ook, en rijst ook wel. Meestal droog, soms met kerriesaus. Duurt ook al heel lang. Meekoken doet hij, maar dat heeft qua eetgedrag geen gevolg. Oja, en rauwe worteltjes lust hij sinds kort, prima!

Hel, lekker vaag zooitje daar beneden. Goed dat je daar weggaat! Ik durf ook niet naar DO hoor, brrrr. Straks ziet ie wat.

Bam, wat zoek je? Bij mij in de Javastraat in Amsterdam zaten heel veel Turkse winkels met van alles en nog wat en daar stonden buiten ook heel veel kindertapijtjes. Volgens mij ook met dierendingen. Kost niets, en je kan ook nog afdingen

Ha, 'mijn' Maarten vd weijden op tv! Heel goed.
Tsja, hij gaat echt niet met lege maag naar bed hoor. Daar eet hij overdag te goed voor. (alhoewel, als hij dat niet doet, eet hij ook niet) Meekoken vindt hij leuk, maar helpt ook niet. Hij "durft" het gewoon niet te proeven lijkt wel. Ach het komt wel weer goed. Ik was ook ooit een lastige eter en jullie zien aan het recept wat ik nu eet! Maar op0 momenten is het frustrerend en ik hoop gewoon heel heel erg dat hij straks wat wil eten van wat ik Fieke voorschotel als ze zoveel eet dat ik er zelf tegenaan kan koken. (vind 1 worteltje koken voor haar nog niet leuk, dus dat ga ik straks doen als ze van alles en nog wat door elkaar mag)(En dat eten van haar gaat al echt enorm goed dus dat zal wel vlot gaan gok ik zo, Alle groentes en fruit komen in rap tempo aan de orde en het dametje kan er geen genoeg van krijgen!) (Had Ties ook ooit, dus dat belooft nog wat haha)

Tapijten? Nee geen verstand van...

Hel: haha mooi dametje, die Mare! Fijn dat ze niks konden vinden. Nu gaat het vast ook snel helemaal over!

Oh, accu is leeg, betekent dat ik naar bed moet...

FF snel: Ris je klinkt heerlijk! Fijn dat het goed gaat!

Trusten allemaal!
Goedemorgen
HIEP HIEP HOERA, BEREND IS 1 JAAR!

Van harte gefeliciteerd Berend!

En Amalia en man en Laurens natuurlijk ook!
Zo, dat was mijn aandeel vandaag.

Kids slapen even, moet nog vele manden was vouwen..... dus ga maar even wat doen..

Afstoffen hoef ik nu even niet te doen, haha. Schoonvader heeft toen wij op vakantie waren de muur uit de woonkamer gebroken van dat deel wat erbij zou komen, dus tis een grote bende daar. Gelukkig is het straks klaar, zodat wij een paar meter extra ruimte krijgen, tis nu wat krap in de zithoek.

Nadeel is wel dat de hele kamer en keuken dus opnieuw in de latex moet... en de kleur die ik nu heb, vind ik onwijs mooi, maar weet de kleurnummers niet meer... nou ja, misschien vind ik een kleur die in de buurt komt.

Oh, even de hond naar binnen halen, het begint ineens hard te regenen.....
Hoi hoi allemaal,

Hier ook weer eens even een update. ben op het moment een beetje gaar...tsja die eerste weken hè.. Maar verder gaat dat allemaal goed. Ben ook erg druk op het werk geweest en dat was niet super, deze week is de situatie die er speelde geescaleerd en hebben twee te horen gekregen dat hun contracten niet worden verlengd. Dus erg gezellig was het allemaal niet. En ik kreeg van ze te horen dat ik zogenaamd al het werk van mijn collegas had gevraag die nu op vakantie zijn zodat ik kon zeggen dat ik alles had gedaan...nee tuurlijk daar zit ik echt op te wachten al het werk van mijn vakantievierende collegas. Was met een andere reden dat ik dat op mijn bord heb gekregen maar daar heb ik nu ook verder niet zoveel zin in om over uit te weiden.

Maar nu even een dagje lekker met Thijmen. En vanavond ga ik uit, ik weet nog niet waar naar toe want dat heeft vent als verrassing geregeld. Ik kreeg een uitnodiging. Ik ben benieuwd.

Thijmen is op dit moment erg van de ups en downs, kan heel vrolijk zijn of super eigenwijs en boos. Op de nieuwe groep op het KDV moet hij nog steeds wennen en hij vindt het dus ook niet echt leuk als we hem wegbrengen. Ik hoop dat dat snel over is. Nou ja nog 1 weekje en dan lekker even een weekje er tussen uit. Hij roept nu al tegen iedereen "Tijnen op vakantie met de viegtuig" om daarna te vertellen dat ik en oma ook met het vliegtuig gaan en papa, opa en quispel met de auto. Ik heb er wel zin in, zeker na de afgelopen week op mijn werk.

Mal, wat fijn dat J zo goed gaat met de verlagingen, oke hier en daar dus wel last maar zoals ik het lees gaat het erg goed. Ik ga denk ik ook maar eens naar die muziekpot kijken want hier schiet het nog steeds niet op. Hij wil wel op het potje als we het vragen maar zelf aangeven doet hij niet.

Suze, is er al een bod gedaan? Kan toch bijna niet anders met zoveel bezichtigingen.

Noosje, fijn dat het zo lekker gaat met de meisjes en voor dat andere

Hel, gelukkig valt het dus allemaal mee met Mare haar voetje. Dat kunnen ze heel lang aanhouden hoor. Thijmen roept ook wel eens dat hij auw heeft en dan wijst hij naar zijn elleboog waar 2 maanden geleden een korst op zat en als ik dan zeg nee, die is al weg dan wijst hij naar zijn knie

Bam, wat een gezeur op het CB, Thijmen is ook lang, ik geloof nu 97 cm en weegt 12,5 kilo ofzo... dat is nu eenmaal zijn bouw, altijd al die curves gevolgd. Kijken ze bij jullie niet naar de ouders? Kars is toch ook lang en slank?

Rissie, wat fijn dat het zo lekker loopt allemaal en dat Mark zo'n trotse broer is. En wat super dat ze al zo lacht, ik kan me voorstellen dat je dan je smeltmomenten hebt.

Amalia, de nacht nog een beetje doorgekomen? Wel fijn dat je in het ZH wel serieus wordt genomen de HA moet nu toch ook wel eens snappen dat dit niet meer op te lossen valt met een zetpilletje.....

Bridges, dat lijkt me toch wel moeilijk, dat Ties al zolang eigenlijk geen avondeten meer wil, moeilijk. Ik weet geen oplossing want ik ken het probleem niet zo. Ik laat Thijmen wel altijd mee helpen koken, hij mag ook snijden (met zijn mes en dan dingen doen in een pan of sla maken. hij snoept dan ondertussen heel wat weg) Ik zag van de week wel een programma op tv -op Ned3 de hele week over eten- en daar leipen beroemde acteurs op een school en die gingen dan ook mee lunchen en doe aten dus alle groentes en de kinderen die erbij zaten van ongeveer 5jr, toen ineens ook.

FF posten
Haai,

Gefeliciteerd Amalia met Berend!! Goh, een jaar alweer. Heel veel taart eten denk ik?!

Hier alles redelijk. Ik ben erg bezig met het verhaal van vriend. In m'n koppie dus. Maar heb nu echt het gevoel dat dit was waar de schoen wrong.

Verder wordt CG baldadig genoemd op school en vertoont ze soms diva-gedrag! :-)

Goed weekend y'all!
Joehoe Berend 1 jaar alweer! Gefeliciteerd allemaal daar! Ik hoop dat jullie een geweldig leuke maar vooral krampvrije dag hebben (gehad)!!!

Compu: voor jou... Vervelend allemaal en logisch dat het jou ook bezighoudt... Geweldig van CG trouwens!

Enka: pfff bij jou dfruk en hectisch dus. Naar... Hopelijk kun je genieten van je welverdiende vakantie straks!
Dank voor de lieve kaartjes en felicitaties hier! Het was een hele gezellige dag die veel te snel voorbij ging, net als het hele jaar veel te snel ging! Allemaal leuke kado's, dus mams ook blij :-)

Even een update: gisteravond weer kramp, dus ik zat om kwart voor 11 in het zkh. Echo gemaakt, maar niets gevonden. Ze waren bang dat zijn darm in elkaar schoof en dan knelt het af en dat kan ook afsterven. Maar dat is het -gelukkig- niet. Nu is het dus afwachten wat de bloed en ontlastingonderzoeken brengen. Balen.

Vandaag ging het super met hem, hij at ook weer (jaa, taart, maar niet teveel hoewel schoonmoeder het gretig naar binnen schoof 'kijk, hij eet goed hoor!' 'Nou, stop maar even want hij is net heel erg ziek geweest...'). Nu ligt hij wel te mekkeren in bed, maar volgens mij is hij er aan aan wennen dat ie steeds even bij ons mag s avonds!

Bridges, Laurens is wel aan het proeven tegenwoordig. Heel knap. Maar dat is sinds kort hoor. We zeggen dan: probeer het even en als je het niet lekker vindt dan tuf je het weer uit. 9 van de 10x doet ie dat ook, maar soms vindt ie het toch lekker! Mss werkt dat? Maar ik blijf het ook lastig vinden hoor.

Leuke bikini hiernaast! Lekker bruin en slank ook
Hieperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdepiep Hoeraaaaaaaaaa voor Berend!!!

Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Leuk man, zo'n eerste verjaardag! Wat heeft ie allemaal gekregen en hoe heb je het gevierd, Amaal?

Enka, bah, niet gezellig op je werk! En die eerste weken zijn altijd vermoeiend en dan dat er nog bij, niet fijn!

Noosje: Nare berichten van jouw kant. Sterkte!

Rissie: Heerlijk, zo'n slaapkopperige baby. Je hoort dat wel vaker, dat er dan minder kraambezoek komt bij een tweede. Alsof mensen het wat langer afwachten. Hier was dat niet zo maar ik had tussen Sam en Gijs nog wat nieuwe vrienden gemaakt Geniet lekker van je meisje, het klinkt heeeeeeeeeeeerlijk rozewolkerig!

Mal: GAAF speeltje! Jonathan is dus gepromoveerd van zwaantje naar draakje. We moeten ze eigenlijk allemaal eens in de Efteling aan de 'echte draak' gaan voorstellen. (Cas begon hard te huilen toen ie 'm van de week zag )

IEK IEK IEK IEK, Derek! Ik wil niet mee. Ik vind dat maar eng, straks gaat ie enge dingen zeggen. Nee, laat mij maar blissfully ignorant zijn!

Ennuh ... ik had het ook niet voor kunnen schieten hoor.

Compu: Hahahahaha, DIVA-gedrag! Nou, dat vind ik een compliment hoor! Geweldig! Sterkte met alle trubbles ronduit je vriend. Niet leuk, die zorgen.

Bridges> Klein kieskeurig kereltje heb je daar! Hier wordt redelijk gegeten maar bij Gijs besteed ik er geen aandacht aan. Eet ie dan eet ie, eet ie niet dan eet ie niet. Pas vanaf 3 gaat er een regel in 'je moet proeven' en 'bij groente die ze lusten 3 hapjes eten'.

Ok, ik moet naar bed. Wij gaan morgen naar Plopsaland en dat is 2 uur rijden dus we vertrekken om 8 uur. Lange dag want het is tot 23.00 open. Met vuurwerk enzo.

Wordt nog lachen, met ons bijna-zindelijke Gijsje. Achja, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel schone broeken mee voor de zekerheid.

Hij is trouwens voor de laatste keer naar het KDV geweest. 1 week moet ie logeren (want ik moet werken volgende week en Sam en hij hebben nog vakantie) en daarna naar school. Horen jullie dat wel: MIJN KLEINE MANNETJE GAAT NAAR SCHOOL!!! Waaaaaaaaaaaaah. Waar blijven al die baby's toch? Zo liggen ze in de wieg en zo zitten ze gewoon op school!

En oja! We krijgen de sleutel donderdag. SPANNEND!

Dat wordt klussen, klussen, klussen, klussen en nog wat klussen.

Ok, nu ga ik echt naar bed.

Fijn weekend ladies!

Goedemorgen allemaal!!!

Gefeliciteerd Berend met je 1e verjaardag!!!!!!!!!!!!

Wat heeft ie allemaal aan kadootjes gekregen? Balen dat hij weer zo'n kramp had. Het doet me heel erg denken aan dat kindje van die kennisen van ons, en daar hebben ze toen een endoscopie bij gedaan. Misschien is het allemaal wel helemaal geirriteerd geraakt bij Berend door die buikgriep. Ik hoop dat ze het nu snel vinden, arm manneke.

Gaan we nu snel spijkers met koppen slaan over Derek Ogilvy? Ik durf er wel heel want ik heb (even afkloppen want bijgelovig) weinig mensen die heel jong zijn overleden eigenlijk alleen mijn opa verloren op normale leeftijd. Dus hij pikt mij er toch niet uit . Als we het samen doen via Bam dan maak ik het geld over namelijk. Krijg jij trouwens sowieso nog geld van mij Anders was ik gisteren wel even gekomen hier maar ik had een bloedspoedopdracht. En daarna hebben we nog snel de hal afbehangen, tjonge dat is echt mooi geworden.

Cin, gaat Gijs volgende week al naar school!!!! Jeetje wat gaat dat snel! Familie van M heeft de kindjes daar ook op school, het is wel een mooi systeem daar. Ook veel meer orde op de scholen dan in Nederland.

Bridge, gewoon moed houden met het eten. Je weet dat Mr J ook zo'n zeikerd was maar die eet nu s avonds aardig. Hij eet wel het liefste alleen zijn vlees op en de groente niet, maar dat probeer ik een beetje spelenderwijs zonder dwang ofzo.

Star, weten jullie al meer over de sollicitatie?

Jinny, hoe gaat het daar bij jullie? Ik kreeg een melding dat je mail het niet doet, heb je ook geen i-net?

Nanda, lekker snel op vakantie! hier is het ook niks qua weer... Bah, niet leuk van die werkperikelen! Hoop dat de sfeer snel beter wordt.

Compu, haha Divagedrag! Wat doet ze dan? Hebben jullie al wat meer duidelijk over CV?

Rissie, misschien komt het kraambezoek ook wat minder op gang door de zomer, door vakantie's? Januari is iedereen er wel en juli toch minder. Fijn dat Anne zo lekker slaapt! Heerlijk hoor.

Aaaaah, gisterennacht is mijn kat ontsnapt en ik weet niet hoe en ik had het ook niet door. Is hij dus de hele nacht de hort op geweest. ' s morgens kreeg ik het door, en toen ging ik hem zoeken, zat hij te mauwen bij de buren in de tuin. Wat zou hij allemaal hebben uitgespookt? Nou, ik ga even kleine man eten geven.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven