Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niks bijzonders Hel, alleen maar migraine vanmorgen.

Djies, tegen de tijd dat die van ons zo oud zijn is de leeftijd verlaagd naar tien misschien wel. Iemand een website met kruisheidsgordels?
Lieve foto Hel! Schattig met die handjes.
quote:Star schreef op 27 november 2007 @ 16:37:

Niks bijzonders Hel, alleen maar migraine vanmorgen.

Djies, tegen de tijd dat die van ons zo oud zijn is de leeftijd verlaagd naar tien misschien wel. Iemand een website met kruisheidsgordels?Die ken ik niet Star, wel kuisheidsgordels

Hel, superfoto!

Goed meisje heeft toch geslapen (lees: 2 uur!), ligt nu te gillen. Tijd dat ze uit bed gaat.

Manlief is naar een storing in Almere, zal niet laat worden, in het donker op het dak kan 'ie weinig beginnen. Laat die glazenwassers maar een nachtje hangen (proest.....). Nee hoor, volgens mij hangen ze niet vast maar is er 'gewoon' een storing.

Meiden, spreek jullie vanavond nog wel.
hier
Ehm.... ik had gegoogled op kuisheidgordels hè?
Ghe ghe, beetje wat connecties in mijn hoofd niet helemaal in orde door migraine denk ik

Lianne niet op tijd naar bed dus vanavond
Kuisheidsgordels? Ik ga vast een plekje in een klooster reserveren....
O ja dat kan ook. Geen goede nonnenschool in de buurt?
Hee,

CG ziek... Was te verwachten he in deze tijd.

Ik bracht haar net met stijgende koorts naar bed (38.5 ongeveer) en ze slaapt nu. Zouden jullie haar nog tempen als ze rustig ligt te slapen maar wel warm is??
(even wat anders dan de lijn van dit topic-->kuisheidsgordels haha)
Ooh Star nu weet ik het weer maar ik heb hem gezien met moorkoppen, zal vast wel ongeveer hetzelfde zijn. Ik vind zijn shows erg leuk en ik heb hem ook een paar keer live gezien maar ik vond dit ook wat tegenvallen.

Bam wat vervelend dat hij ineens zo'n uitslag heeft. Zakt het al af? Op het kdv zeiden ze dat het anders te onrustig is voor de andere kinderen en toen zei ik dat ik wel snap dat ze daar voor gekozen hebben maar dat het voor ons gewoon lastig is. En toen was het gesprek klaar.

Ooh Mal beterschap voor J of ben je zelf ook ziek?

Compu met 38.5 zou ik hem/haar in jou geval laten doorslapen. Vervelend heeft ze alleen koorts?

Mamax fijn dat Sam nu ook actiever is.

Bumba bij jullie ook al zo favoriet, hier ook. Meneer heeft nu zelf door hoe de dvd werkt, dus dvd eruit, bumba erin en dan op play , maar nu is Bumba dus "kuk", want hij zit natuurlijk onder de krassen en nu blijft het beeld steeds hangen, eigen schuld dikke bult zeggen wij hier dan \\:-)// .
Nee, ik zou haar daar niet voor wakker maken. Tenzij je er wat mee wilt doen uiteraard. Ik ben niet van de paracetamol, alleen bij pijn. Wat ik begrepen heb is koorts een afweermechanisme van het lichaam. Gewoon niet te warm laten slapen. Sterkte!

Manlief durfde al bijna geen meisjes meer bij Sam in de box te leggen
Ha ha ha Hel, uitgeperst tijdens de bevalling.Komisch.

Oja Mamax, zo´n Kawasaki ofzo wil ik ook wel. Maar ik heb net een laptop gekregen.... Misschien is er online ook wel zo´n brainspelletje te doen. Ik deed aan het einde van de zwangerschap veel sudoku´s, maar dat is op den duur nogal saai.

Ojee, arme CG Compu. Sterkte ermee!!

Net een mooie tegel voor het terras in de tuin uitgezocht. Leuk. Lief heeft een enorm stijve pijnlijke nek, dus bleef ziek thuis. Ik heb hem dus maar even meegesleurd. Half januari wordt de tuin opnieuw gedaan, fijn! En dan nog openslaande deuren. Laat de lente maar komen.
Goed, ik weet genoeg! Ga nu even voor mijn surprise op pad (vriend heeft babyfoon aan).
Bumba vind hij helemaal het einde, Juud. Als het aan hem ligt staat die DVD de hele dag aan. Hij speelt dan wel, maar kijkt ondertussen steeds. Meestal gaat hij er hier zo rond vijven in, dan kan ik mooi in alle rust het eten maken.
quote:amalia schreef op 27 november 2007 @ 19:17:

Oja Mamax, zo´n Kawasaki ofzo wil ik ook wel. Maar ik heb net een laptop gekregen.... Misschien is er online ook wel zo´n brainspelletje te doen. Ik deed aan het einde van de zwangerschap veel sudoku´s, maar dat is op den duur nogal saai.

Ik heb bij Bol.com meegedaan aan wie van de drie. Misschien heb ik hem 5 december wel gewonnen, zou leuk zijn!

By the way, Star, weet jij wat er bij Psyche aan de hand was? Of iemand anders, maar meestal is Star het forum orakel
Hier precies hetzelfde Mamax. Alleen aan het eind van de dag wil hij er lekker voor gaan zitten en verder moet hij gewoon aan als achtergrond... Daar ben ik dus echt niet voor dus hij staat regelmatig krijsend met Bumba in de hand voor de tv. Heel irritant, maar de aanhouder wint he!
Wat ga je met de tuin doen Amalia?
Moeten jullie niet eens vragen of ik alweer ongesteld ben geworden ?
Hai!

KOm ik op het goede moment? Juud? verklaar u nader?
Konijntje!
quote:Suze2 schreef op 27 november 2007 @ 19:37:

Konijntje!

zou het...?
Bridge, volgens mij zit jij stiekem de hele dag hier te wachten tot je weer voor die koelkast kan gaan.....
Haha Suze alleen Kokos voelde nattigheid, mutsen .

Ja Bridge, nu 6 weekjes! Leuk he!
Hoeveel moet je er als eerste raden voor je de koelkast binnen hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven