Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah wat een nare berichten allemaal!

Star, sterkte voor Starman en jou. Ga jij nog met Ceetje over voor de begrafenis?

Bridge, kun je niet met Ties de deur uit? Of met hem koekjes bakken ofzo aan de keukentafel. Als hij toch weinig contact had met buurman zou ik met de dood nog even wachten denk ik.
Starman komt zondag weer terug. Begrafenis is morgen en zaterdag. Wij gaan niet over, te duur (ticket van Starman 350 euro, dus keer 3 slaat echt werkelijk waar nergens op) en voor Ceetje ook niet zoveel 'aan'.
Sterkte Star, en ook een voor Starman.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, wat een nare berichten hier allemaal

Suus en Star, dikke knuffel en sterkte.

Brigdes, is buurman al thuis? Ik zou gewoon zeggen als Ties het vraagt: de buurman is dood en als hij er verder niet op ingaat is het toch goed? Niet helemaal moeilijk doen en uitleggen wat dood is enzo lijkt me omdat de buurman te ver van hem afstaat.

Of vind je dat te bot?

Pff buurmeisje hier op bezoek (2 jaar) want haar ouders moesten vandaag naar een begrafenis (het is echt erg deze dagen!!!!) maar ze hangt de hele tijd aan m'n been en als Bomba haar kant op kijkt huilt ze al terwijl ze hem echt wel kent.

Verder wel echt een schatje hoor.
Wie Bomba of dat grietje?

Ik zou het net zo doen als Amaal Bridge. Ceetje wilde ook weten waarom daddy verdrietig was en toen hebben we gewoon verteld dat ouwe oma dood is. Ging ze verder niet op in.
Goeie vraag Star
Hallo,

Eindelijk even tijd, al is Twan wel wakker nu, maar die vermaakt zich nog even met de oud papier bak!

Hij is gelukkig weer wat beter en sinds gister eet hij ook weer beter en drinkt z'n flessen weer!

Het had ook een vreselijk heftige sprong kunnen zijn, want sinds gister kruipt hij dus echt! Echt op de knietjes!

Maar zo heftig heb ik die sprongen nooit gehad bij Kevin, zelfs niet willen eten en drinken en alleen maar huilen, de HELE dag?!

Nou ja, gelukkig gaat het weer beter nu!

Huisarts kon ook niet echt wat ontdekken, dacht aan een kinderziekte misschien.

En ik heb eindelijk gisteravond weer een avond rustig op de bank kunnen zitten, dat was sinds zaterdagavond dus niet meer het geval. Twan was elke avond dan huilen huilen huilen, maar gisteravond ging hij warempel slapen!

En Kevin ook eindelijk om half 9, nadat ik hem 4x opnieuw de slaapzak aan heb gedaan en in bed heb gezet!

Nou, even Twan verschonen en aandacht geven, hij huilt nu alweer...

Tot hopelijk later!
Nou CD, klinkt al beter. Ik heb ook het idee dat de sprongen van Laurens minder heftig waren dan die van Berend. Maar toen zat je er de hele dag bovenop omdat je er maar 1 hebt. Heb je veel meer tijd. En nu moet die tijd verdeeld worden, dus komt het mss ook wel heftiger over.

Oja, Berend heeft dinsdag zijn 1e losse stapjes gezet!!!!!! Yoeheoeoeo, 14 maanden en 6 dagen. Knap kind
Goed zo, Berend!!! Nog even en je holt achter je broer aan!

CD, fijn dat Twan weer beter is!
Ties zou tegelijk aankomen met buurman die thuis kwam, dus qua timing "lastig", maar hij maakte niks van de auto en heeft het niet doorgehad. Toen hij in ziekenhuis lag heeft hij wel veel om buurman gevraagd. Als hij nu gaat vragen, leggen we het kort uit, en anders maar niet... We zien wel hoe en wat...

CD: fijn dat het beter gaat.

Joehoe voor Berend!!!!!
Meisjes, wat een nare berichten hier allemaal.. Star, , Bridge, das toch ook wat van je buurman, snel gegaan? Fijn dat Ties het niet gezien heeft, hij is nog wel een tikie klein voor dood enzo.

Hier nog geen nieuws. Sprak net mijn moeder: de morfine is nu verdubbeld en eigenlijk had iedereen verwacht dat ze er al niet meer zou zijn maar het mensje is oersterk. Hopelijk duurt het niet zo lang meer want dit is ook niks. Mijn tante is nu aan het waken. Ze zijn met 6 kinderen (mijn vader heeft 5 zussen..) dus er is steeds iemand bij.

Dank voor jullie lieve woorden. Kokos, helemaal waar! De mijne is ook 94 en je weet dus al een jaar of 10 dat het einde er aan komt maar toch...

Afijn, moet ook ongesteld worden dus zal ook wel pms zijn enzo.

Ik heb wel een gezellige ochtend gehad: Hel en Mare waren hier. We hebben koekjes gebakken met de meisjes. Was erg leuk! Nu zijn ze net weer huiswaards met een zak vol verse koekjes.

Goed, nu maar even boodschappen doen. Moet J wakker houden, die maakte er nu 's avonds echt een zootje van dus mag niet meer slapen. Gaat al 3 dagen goed dus even doorzetten...
Nog even voor Berend: GOED ZO! De wereld is lopend nog mooier!
Gecondoleerd Star.

En Bridges wat naar. Hoe oud is hij geworden?

Suze ook al in sombere tijden...

De vallende blaadjes zijn symbolisch momenteel.

Hoop dat ze zachtjes kan wegglijden Suus.
Bedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankt voor die BLUMEN, schatjes van me! Smak smak smak!

Star, gecondoleerd!

Even bijlezen, zag alleen dat van Star van van Berend snel!

APPLAUS voor Berend!

Leuk Amalia! Liep hij al veel langs de tafel enzo? Foto!!

CG is wakker en roept mij: 'Madieje!' Papa heet 'Diede'.

Vandaag voorlichting gehad over de slechth. school, lijkt erg goed.

Wat was het trouwens koud vanmorgen he? Muts, sjaal en wantjes weer uit de kast gehaald.
Malletje ik ben trots op je!

Suze wat verdrietig allemaal .

Bridge wat heb je met Ties gedaan? Ik zou het denk ik op z'n beloop hebben gelaten. Kijken of hij er zelf mee zou komen en of die wel wat zouzien. Maar ik bedenk me ineens dat jullie woonkamer natuurlijk aan de straat grenst... Ooh ik lees het al, is hij er nog over begonnen?

Cin hoe is het met je? Is het gelukt met de opvang voor je schatjes deze week?

Amaal wat goed van Berend!

Star vervelend voor Starman. Kende jij haar ook?

Ooh heerlijk Kokos doe mij zo'n man die je ruiten schoonmaakt. Hoe was het op het cb? Mart gaat hier ook weleens uit logeren hoor, even rust in de tent want de nachten zijn hier waardeloos en hij slaapt overdag ook niet meer dus dan kan ie lekker bij opa en oma spelen en kan ik even bijtanken of een wat doen in huis.

Suze Mart slaapt 's middags ook niet meer maar tegen vieren begint de vermoeidheid hier wel toe te slaan, maar tegenwoordig ligt ie er 's avonds weer op tijd in, heerlijk! Leuk en lekker koekjes bakken met de meisjes! Hoe vindt Julia het op de nieuwe creche?
Ooooh wat vreselijk:

Ik heb Berend rond kwart over 12 met een fles in bed gelegd. Hij ging vrij snel slapen, prima.

Rond kwart voor 4 wilde ik hem maar een keer gaan wekken, maar ik hoorde dat hij al wakker aan het worden was. Kom ik boven, ruik ik op de gang al een lekkere poeplucht. Vond het wel vreemd, want zo erg ruikt het nooit.

Doe ik de deur open van zijn kamer, stinkt het me daar toch! Vreseslijk. Dus ik doe de gordijnen open en kijk in zijn bed; ligt ie helemaal in de poep. Een drol in zijn hand, poep aan zijn bed gesmeerd. Maar niet van hem, nee, van de kat die in zijn bed had gepoept!!!!

Ik heb hem meteen in bad gedaan en nu zit alles op een dubbel-dubbel wasprogramma in de machine. Ik vind het nu nog ruiken aan z'n handen, maar dat kan bijna niet. Zal wel psychisch zijn.

Echt heel goor. Ik heb hem dus gewoon in die drol gelegd, want de kat zat er niet toen ik hem uit bed haalde. Waarschijnlijk vanmorgen ingesloten gezeten toen ik de deur van zijn kamer dicht deed.

Echt zielig... voor Berend dan hè?

Ik heb nog geen foto van Berend die loopt, want hij heeft nu in totaal 6 stapjes gezet (dus 3x 2 stapjes ofzo). Ik hoop dat dit doorzet, echt leuk!
Oma niet meer bij Suus? Hoop dat ze rustig heen kan gaan

Sorry Amaal, moet lachen om poepende kat.
Amalia, nou moest ik toch ook ff hardoplachen..... Sorry!

Star, Oma schijnt nu rustig te zijn. Dat duurde even wat ze was erg aan het vechten tegen de schimmen (waanbeelden). Vandaar dat de morfine nog wat opgekrikt is. Ze zullen er nu steeds wel een tikkie meer geven. Nou ja. het is idd te hopen dat ze straks rustig wegzakt.

Juud, dat is hier idd ook. Ik was vanmiddag nog even boodschappen doen en dan moet ik echt blijven praten want anders knalt ze die 3 mniuten dat het rijden is in slaap. Gelukkig gaat dat dipje nog wel over dus ze eet prima.

Even een gezellig eet verhaal: vanavond schafte de pot gewokte peulen, sugar snaps, paprika (rood en geel) en rode ui. Met zout zure saus en Panga-filet en bami. Julia is dol op vlees, en op bonen. Toen ik de vis watervlees noemde en de ui en rode paprika rode bonen at ze die met zeer veel smaak op. De gele paprika moest ze niet (niet geproeft ook) was dat lust ze niet zei ze... Als ik het nou gele boon genoemd had was ook dat er vast wel in gegaan, ha ha ha. Afijn, het was lekker.

Compu, fijn dat de school goed lijkt voor CG. Dat moet je hebben he (veel keuze zal er niet zijn per slot van rekening). Wat goed dat ze aan de praat is!!!

Cin graag gedaan. Hoest verder? Ziet u door de bomen het bos nog een beetje? En wat kwam er gisteren uit gesprek???

Man is thuis, even zijn eten wokken
Ach dat arme oude vrouwtje. Doet me denken aan mijn oma vorig jaar, had ook van die waanbeelden, heel zielig. Hou je haaks!

Haha, gek kind die Juul. Eten andere benaming geven werkt hier ook vaak wel.
Oh, nog even wat anders: t-shirt plan is binnen maar te klein. Is er iemand die er ook nog 1 wil gaan bestellen en die wil ruilen? Ik heb een L en ze vallen echt super klein...

Verder morgen oude huis overdragen. Zijn we daar ook maar weer vanaf, mooi!

Kokos, Julia dankt Lianne en Tim voor hun prachtige schilderij! Hij hangt op haar kamer.
Star, was overlijden Oma Starman onverwacht?

En hoe gaat het nou met jou Opaatje?
Hmmm, dan zal een XL mij zelfs niet passen

Nee, niet onverwacht, was al twee maanden erg slecht. Dus gelukkig voor haar is het vechten over.

Opa heeft ups and downs.
Ik vrees idd dat het hier met XL ook niet gaat lukken maar goed. Stel dat ik ooit de geest nog eens krijg en 10 kilo afval...

Ja dat vechten van die mensjes is niet fijn he. Ik denk dat ze hier, mocht het morgen nog niet zover zijn overgan tot een nog actiever beleid (als in nog meer morfine).
Hè Star wat naar ook voor jullie. Vind je het vervelend dat je niet meekan? Sterkte voor jou en starman...

Suus: ook sterkte bij jou. Hopelijk kan ze een mooi plekje in het hiernamaals vinden!

Blgh wat een narigheid allemaal. Mijn andere buurman heeft ook kaner, lag "toevallig" twee kamers verderop bij andere buurman. Hij heeft net tweede chemo achter de rug. Niet meer te genezen, chemo is alleen om het proces stop te zetten. Gok dat die er volgend jaar ook niet meer is. Sneu hoor. Beste man heeft 11 jaar voor zijn invalide vrouw gezoprgd die na hersenbloeding niet meer de oude is geworden, zowel lichamelijk als psychisch, wat voor hem dus erg zwaar was. Nu is zijn vrouw sinds een jaar in een verzorgingstehuis. Hij weer wat rust, krijgt hij dit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven