Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Suus! 'Gelukkig' is ze rustig heen gegaan.

Vorig jaar bij mijn oma is Ceetje ook meegegaan, vent ging inderdaad met haar op de gang zitten toen ze teveel kakelde.
Hoe was het vandaag met vent Star, hoe was de crematie?
De begrafenis () was wat ik begreep wel fijn/mooi. Ik heb hem maar even heel kort gesproken toen hij van begrafenis op weg was naar locatie om te eten met z'n allen.

Hij klonk een stuk opgewekter dan gisteren in ieder geval; blij dat het nu over was denk ik.
Gelukkig maar Star! Morgen is hij weer thuis toch?
Yep, morgenochtend naar Schiphol om hem op te halen. Kan ik even bijslapen want ik barst van de pijn in het koppie nu.
Fijn dat het achter de rug is Star! En sterkte met je kop.
Hè gets. Nou sterkte met koppie en morgen lekker het weerzien!
Ja ik ga alvast mijn slowmotion rennen oefenen
Er is een topic over weerzien hè, ik moet even...schreeuwen! zo heet het...
Moest vanmiddag trouwens zo lachen om kind. Ze had een heel gesprek met mijn vader. Mijn vader zei dat hij niet te hard mocht rijden, want dat de politie dan zou komen en dan moest hij heel veel centjes betalen en hij had niet zoveel geld meer. Dus ze knikt heel wijs met haar hoofd en zegt: 'Mama maakt centjes ook weg'
Star, fijn dat je meneer wat opgewekter klonk en dattie morgen weer lekker thuis is bij jullie. En sterkte met je koppie meis. Rustig aan met dat rennen
Ach Suus, oma toch nog snel overleden dus... Gecondoleerd. Voor haar en voor jullie goed dat het einde is gekomen. Maar verdrietig. Hoe is het met je vader?

Star, misschien tref je die gast van dat tv programma van Schiphol morgen wel!

Amalia, DDR1 en 2, hmmmm. Is vast geen kleurspoeling he, dat blond? Oh, wat zielig idd voor Berend. Je beschrijft het ook wel erg beeldend.

Juud, goeeeeeeed van die speen zeg! Ik teken ook voor zo'n scenario. Ha ha, en "die is mooi voor jouw borstjes" - geweldig!

Compu, ken jouw exacte agenda-eisden niet, maar is de Opzij vrouwenagenda niks? Ik zweer er al jaren bij...

Jin, kat met kadolint, iiiiieeeeeuwwww... Gelukkig heb ik al gegeten.

Mamax, ha ha, ik zag gisteren hetzelfde programma en had precies dezelfde gedachte: allicht dat 't werkt want de lust vergaat je spontaan. Ahm ie Sendung mit der Maus, die ken ik nog wel van vroegah, met die klikoogjes, schattig...
Jemig, die Sendung met die Maus is zooooooo 1980!
Zeg Hellus, hoest daar??????????? Heb jij de sleutel van je nwe villa? En hoe bevalt dat?
En Star, al elegant met de heupen zwieren geoefend?
Heb je de sleutel al Hel????
quote:Jinny schreef op 01 november 2008 @ 22:19:

En Star, al elegant met de heupen zwieren geoefend?Hoorde je het daar kraken?
Ooooo ja, gisteren sleutel toch Hel? Vandaag al het bezoek gehad? Vertel!!
Joris Linssen!
quote:Star schreef op 01 november 2008 @ 22:20:

[...]

Hoorde je het daar kraken? als het kraakt is het wel een heftig weerzien.....
Ha ha ha, stelletje mutsen!
Zo, nou, daar was ik dus weer. Met grotemensenhuis, samenlevingscontract en testament. Eindelijk vaste verkering. Meeen, wat een leuk huis, haha! Ben er helemaal blij van.

Vriend heeft een feestje en ik heb het restje bubbels van gisteren soldaat gemaakt. Dus ik ga heeeeeel lekker slapen.
Ow, jullie zijn nog wakker, gezellie!

Eh, ja sleutel dus gisteren. Eerst inspectie, toen notaris, en toen weer terug naar het huis maar dan met eigen sleutel de deur open gedaan. Vriend heeft me over de drempel getild, haha (dus als jullie iets hebben horen kraken kan dat het ook zijn geweest)!

Ja, maf wel hoor. Is het zomaar helemaal echt van ons.

Jin, 1980? Ik ben al effies ouder hoor.

Star, Joris Linssen, yes, die was het ha ha!
Suze, gecondoleerd. En sterkte deze week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven