Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier Cars favoriet! Gelukkig kan die elk moment op pauze

Hel, bedankt voor je kaart namens Laurens. En ook nog voor de uitnodiging voor Mare's feestje. Ik ga mijn best doen erbij te zijn, vind ik wel heel leuk. Sowieso een goeie om je grachtenpand te komen bewonderen!
Ik doe altijd rustig aan Star... moet jij toch weten.....

Ik heb gewoon laten merken dat ik het onzinnig vind om me langer in het zkh te houden. Krijg vandaag voor laatst antibiotica via infuus ( hebben ze vandaag 3x moeten prikken, ben nogal ontstoken gevoelig momenteel). En ik voel me best oke verder. Moet alleen leren de drain te onderhouden, want die moet gezellig mee naar huis.

Er mag alleen niks geks gebeuren, want dan gaat het hele feest niet door...
Hier liggen ook al een berg kaarten ( nou ja, thuis) voor Juul klaar, haha hij mag ze pas zondag openmaken van manlief.

Heb net de laatste traktaties zitten maken voor de kleine jongen. Hij geeft morgen toch zijn feestje op school. Dinsdag was er al een ander kindje en vrijdag vind ik dan weer te ver weg na zijn verjaardag!

Juul heeft wel zin in een feessie.

Ging net redelijk met weggaan, ik moest wel meelopen en zwaaien, nou dat doen we dan met liefde als dat werkt.
Enka: fijn dat het aangekomen is, ik had al van die visioenen, hahaha
Rustig aan jij?

Nee meen het serieus hoor, maak me wel een beetje zorgen om je.
niet doen.. ik ben een taaie...

Ik houd me wel rustig hoor, ik kan namelijk niks, ben meteen doodmoe..

Kut zeg dat er geen msn op zit
He he, eindelijk fijn nieuws Bam! Als je je nou morgen verder als perfecte patient gedraagt mag je vast zondag naar huis He bah, wat een hartverscheurend, Juul zo verdrietig. Gelukkig ging het vandaag beter.

Juud, joehoeee, we duimen voor vannacht! Wond gaat goed, thanks for asking. Je vroeg nog iets maar dat ben ik vergeten. Ha ha, nee, als ze speciaal voor jou die cursussen zo gepland hebben is het lullig om af te haken. Klinkt wel erg interessant trouwens.

Mamax, een blauwgebloemd onderbroekje met roezels, geweldig! Productief dagje had jij. Nog wel even met de beentjes omhoog gezeten (o, misschien was dat gisteren)?

Amalia, vgs mij is dat dat virus dat nu zo huishoudt dat voor die vermoeidheid zorgt. Hoor van veel mensen: niet echt ziek maar zooooo moe... Of het is je nieuwe baan natuurlijk.

Enka, de eerste woont je uit en de tweede plaatst meteen een loungebank, whahaaaa! Mijn kriebels zijn meteen over Leuk, vakantieplannen. Al geboekt?

Bridges, misschien pompoen? Dat lijkt een beetje op wortel qua smaak. Maar klinkt toch alsof ze al best wat eet? Bloemkool? Ha ha, ik las het ook net, van sesamstraat. Het staat hier nooit aan 's middags. Als we dan al kijken is het een dvd - happy feet, pipi langkous, muis en molletje zijn momenteel favoriet). Ah, ik ben gelukkig niet de enige die Dora niet kent (ja, van de boekjes, Mare vindt het wel leuk ook, maar we hebben 'r nog nooit op tv gezien).
Nee, Hel, was vandaag. Maar met paracetamolletje erin ging het best. Ipv op de bank heb ik achter de computer gehangen.
Hé Bam, wat een goed nieuws! Nou geen rare dingen doen Gal en Lever en rest van Binnenste van Bam!!!!! Lekker thuis voor de kleine man!
Bam kan je MSN niet even downloaden daar?
Hel, hier ook nooit Dora op tv, maar Laurens ziet het soms bij buurmeisje. En laatst bij de kinderkapper kreeg hij een tv voor zijn neus geduwd met Dora erop! Tsss, het moet niet gekker worden. Hij kreeg ook limonade en een snoepje terwijl hij in een raceauto zat.

Dit alles voor slecht 14,95! Zo wil ik ook wel even stil zitten

Neeeheee, ik was al moe vóór dat werken, ha ha!

Bam, ben echt blij voor je! Helemaal super. Mooi kado voor Juuls; verjaardag! Geweldig.

Juud, oooh wat heerlijk! Het is dus ws toch die spruw geweest? Nou moet ie het wel volhouden zo in de nachten hè? Super! Wat lekker, nu ga je uitrusten.

Star, hoest met de misselijkheid? Heb je al iets gevonden wat helpt?
Ja Amaal, cornflakes en vla

Nee gewoon kleine beetjes eten en rustig aan.
Ja zo durf ik mezelf ook wel tot kinderkapper uit te roepen Amalia!

Gaat t nog goed met het cornflakes-vla-dieet Star?

Hoe is het Bam, goede nacht gehad? Nog uitslagen gehoord van bloedonderzoeken?

En bij jullie Jin, al zicht op wanneer jullire naar huis kunnen?

Juud, en en en? Doorgeslapen? Dank voor je kaartje!

Zo hee, ben ik om half 12 gewoon de eertse vandaag! Zitten jullie allemaal naar de regen te koekeloeren?
goeiemiddag!

Jin, hoe is het daar?

Bam, hou jij je een beetje koest?
Ja lekker weer hoor buiten zeg

Gaat geweldig met mijn dieet Hel

Vandaag weer slechtere dag, bleugh.
Boehoe, saaie boel hier...

O ja, Mare is helemaal verliefd op Frank. Was groot succes! Toen vriend haar gisteren op ging halen waren ze aan het dansen met het hele groepje. Op Nick & Simon en De Drie J's. Met haar integratie komt het wel goed.
O haai Star, gelijk gepost (nu is het geen saaie boel meer natuurlijk ) He gets, wat balen van die misselijkheid. Weer close met de pot vandaag? Of valt het spugen mee? Hier gevalletje PMS. Dat mis je dan maar mooi een jaartje...
Ik ga even boodschappen doen. Zodra ik spruit heb losgweekt van de tv...
Jinny: Hij is heel ziek geweest, maar medicatie slaat eindelijk aan. Hij is nu van extra zuurstof af en krijgt ab via infuus. Mss van het weekend naar huis, nog slap.

Zweettest was ok. Mochten we naar huis mogen, dan volgen nog wel onderzoeken. Niks aan om je kind zo ziek te zien.
Nu denkt iedereen dat je in dat vissendorp woont Hel

PMS ga ik nog langer missen want ga na bevalling gewoon weer aan de Cerazette. Die pil roelde echt
Bam wat fijn dat je waarschijnlijk zaterdag naar huis mag! Geen koorts krijgen dan hoor!

Star, fijn de vla en cornflakes. Balen dat je je vandaag weer minder voelt.

Oh arme Simon. Hoop dat hij snel wat opknapt en naar huis mag. Echt niet leuk zo'n klein hummeltje zo ziek.

Ah Mare ook van de Nick en Simon? Nou ik doe ook wel mee hoor. In de catagorie lekkere hapjes
Enka, een trillende baby? Nee hier niet gevoelt. Gaat het verder wel goed? Leuk een kraamfeest, mn zusje heeft ook een kraamfeest gehad en vond het helemaal leuk!

Mamax, hihi..schattig zo'n onderbroek. Fijn dat Max er helemaal blij mee is

Amalia balen dat je zo moe bent. Ben je soms stiekem zwanger?

Bridges, hier kan sesamstraat niet boeien, ( hier is Tobias fan van deal or no deal..hihi.. zit hij alle cijfers op te noemen en elke keer heel hard deal te roepen.. ) dus geen last van de tijden. Wel grappig dat de kamer er vragen over gaat stellen..duhh..
Hier is Robin gister 2 uurtjes op het dagverblijf geweest om te wennen. Ahh..hij is nog zo klein

Maandag mn eerste werkdag (een week eerder,maar ze hadden ernstige problemen, dus tja, ik ben te goed voor deze wereld )

En dan lees je het bericht dat er in België 2 kindjes + leidster doodgestoken zijn dat is pas om te huilen!!!

Star, moest jij niet even meerellen op het peuter roken topic? Jij bent toch van de rellen?
Bammie gaat zo naar huis
Verdomme, ben je me toch nog voor Bam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven