Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
poppenbuggy, poppenloopkar, meisjesstapelpop
Buggy en kar zijn al in the house!

Wat is een stapelpop? Eens even nog een rondje giraf doen...
Bam, jippieee!!! wel een beetje rustig aan doen he (ik weet dat het moeilijk is voor jou )

ga ook zo naar bed, morgen op hoog bezoek!
Stressed is just desserts spelled backwards
Baaaaaam, wat fijn! En wat schattig dat Juul weer helemaal heppie de peppie is, maar ook heel zielig hè?

Hou je je wel rustig? Niet dat wij je daar niet aan gaan herrinneren hoor

Oh dinsdag trakteren? Ik dacht vandaag. Hmm, beetje in de war... solly.
Goeiemorgen,

Mark en Julia gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag! Hele fijne dag vandaag!

Hey Bam je bent weer thuis! Hoe sliep dat in je eigen bed? Lukt het een beetje met de drain? Heb je dan ook zo'n zakje erbij? (ik ben daar niet zo in thuis )

Star komt de familie Mal vandaag op bezoek? Gezellig! Veel plezier!

Bridge lijkt me pittig al die adviesgesprekken, maar ik dacht dat jij groep 7 had?

Ons kinderdagverblijf is wel op slot. Je komt alleen binnen door aan te bellen en dan doen zij de deur open.

Ik heb een nieuwe fohn en nu heb ik ineens een enorm volume, gaaf man!

Cas zijn doorslaapnacht was maar eenmalig helaas . Het blijft een spookje 's nachts.

Cin hoe is het bij jou?
Gefeliciteerd voor Mark en Julia!!!! Fijne dag gewenst met een hoop leuks!!!

Hoera voor Mark en Julia!!!!
Hmm, heb m'n hyves account gedeleted. Nu ben ik jullie allemaal kwijt. Komt wel weer goed hoor Ik snor jullie weer op, maar je mag mij ook wel opnieuw uitnodigen!
Gefeliciteerd voor Mark en ook voor Julia!!

Fijne dag gewenst met gezellige bezoek en leuk kado's!!

Leuk alle verjaardagen zo op een rijtje. Was een bevallingsexplosie 3 jaar gelee. Of zei ik dit vorig jaar ook al?

Wat fijn dat Bam lekker naar huis is!!! Werd wel tijd zeg.

Hou je rustig thuis he, Bam. 'Gelukkig' fluit je lichaam je dan terug. Geniet voor zover het kan lekker van elkaar!

Jinny, ook al wat opgewekter goddank! Goh, wat heeft dat mannetje een jasje uit gedaan zeg. En wat zul je je rot hebben gevoeld om hem.. Heeft man alles goed opgevangen thuis?

Hoop dat hij nu echt goed gaat herstellen!

Star, cornflakes en vla addict geworden haha? Ik zal aandelen kopen in die bende. :-)

Word je niet misselijk als je Cee iets ziet eten? Dat had ik de afgelopen dagen bij CG.

Heftige gesprekken Bridges. Zo zie je maar hoeveel het te maken heeft met het eigen verwachtingspatroon. Moet je helemaal loslaten, al is het moeilijk.

Ga jij nog kijken bij E. of ben je er al uit voor de kids?

Mal, leuk dat je vlakbij zit! Jammer dat we elkaar niet kunnen zien. Ik was eerst geveld door buikgriep, nu door keelpijn etc., dus goed dat je uit de buurt blijft!

Helaas mis ik de meeting van het KG, jammerrrr!

Goed weekend y'all!
Hel, heb net gegoogled naar Happy Feet (leuk!) en Muis en het Molletje, de laatste is niet te traceren. :-)

CG zei vandaag 'TATOUS'.

Mmmm wat zou dat nou zijn?

'Zeg het eens met je handjes'. Toen liep ze naar de tv en wees ernaar. Aha!! Pippi Langkous!!!

Tatous. :-)
Mark en Julia, gefeliciteerd mopjes!

(Kaartjes ietwat vertraagd)

Tatous, heel goed! Is ook moeilijk woord natuurlijk

Compu, Cee mag best eten van me, maar gisteren had ze bijvoorbeeld een blikje sardientjes en daar ging ik dus echt bijna van over mijn nek.

Zo, Hoog Bezoek is weer onderweg naar huis. Was gezellig!

Kinderen zijn lief samen, al spelen ze niet echt samen
Mark en Julia gefeliciteerd!!! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad vandaag!

Fijn dat je naar huis mocht, Bam en fijn dat Julian zich ook weer lekker voelt nu. Fijne verjaardag morgen met z'n allen!

Hier gaat het wel aardig. Vandaag even wat minder omdat ik niet gelegen heb vandaag. Lukte niet omdat Cas rondscharrelde en schoonmoeder steeds daar was waar hij net niet was. En dan til ik 'm zonder na te denken wel eens op en dat kan ECHT nog niet. Dus veel pijn nu en dat moet ik weer even wegrusten. Komt in de loop van de week wel weer goed.

Ok, even wat kusjes geven en dan gaan ze er lekker vroeg in. Sam is logeren bij een vriendinnetje en de jongens zijn moe.

Cin

Jinny mag begin avond met medicatie naar huis

Nou ja, Jongste dan
Oja, Gijsje had het vandaag even moeilijk. :-) Zo sneu. De kinderen hebben eigenlijk nog helemaal geen heimwee naar het oude huis gehad dus we dachten eigenlijk dat dit het wel was zo. Gewoon psychisch redelijk oppervlakkige kinderen.

Maar vandaag ging Eduard het oude huis even schoonmaken samen met Gijs.

Oh-oh.

Hij heeft een uur HARTVERSCHEUREND gehuild dat alle spullen terug moesten en dat hij daar wilde slapen en toen hij zijn lege slaapkamer zag werd hij helemaal ontroostbaar.

Dat vergde even een uurtje pittige psychische bijstand.

En net heeft hij bij mij op schoot ook nog wat gesnikt en onder het genot van een chocoladekoekje heeft hij nog een keer verteld dat zijn huis helemaal leeg was en zijn bed kwijt, en mama's bed kwijt, enz, enz.

Stakkertje.

Ach arme Gijs! Snap het wel hoor, hij dacht zeker dat het huis precies zo bleef als in zijn herinnering.

Was leuk bij Star, Starman, Ceetje en het dierenpark Z is lief en de caafs ook!

Julia en Mark, gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Joehoe! Jin en jongste lekker naar huis!!! Fijn!!!

Cin: fijn dat het beter gaat, op vandaag na dan... Maar in ieder geval de goede kant op! En arme Gijs... Klinkt inderdaad erg zielig...

Fijn dat het leuk was Star en Mal! Foto's op site van C.?

Verder ook genoten mal?

Hihi, meisje rapleyt vandaag wel 8 kale poffertjes weg. Zou ze gewoon een snoeperd zijn en daarom veel andere dingen weggooien? Nog maar eens bewezen dat het echt mijn kind is...

Compu: ja het gaat waarschijnlijk E. worden. Vriend wil liever andere maar heeft geen steekhoudende argumenten en legt de eindbeslissing bij mij neer. Dus ik denk denk denk dat het dus freinetonderwijs gaat worden...
Fieke had net gepoept en Ties ging helpen met verschonen.

"Mama, waar is Fiekes piemel?"

"Fieke heeft geen piemel. "

"Is Fiekes piemel in de prullenbak?"

"Nee, Fieke heeft een plasser."

Stilte

"Ik wil ook geen piemel..."

Raar kind...
Julia en Mark, van harte gefeliciteerd!!! Een hele fijne dag gewenst.

Joepiedepoepie, we zijn weer thuis! De patient huilt eigenlijk aan één stuk door, die kan het allemaal maar moeilijk verwerken, en hangt non-stop aan mij. Ik ben zo blij dat we weer thuis zijn! Oh, wat is het kind ziek geweest. Niet reageren als je voor hem staat maar naar één punt staren, alleen maar huilen, niet willen staan of zitten etc. Heel akelig allemaal. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. We hebben een paar heel akelige uren gehad, maar nu gaat het gelukkig weer! Ik ben heel erg blij weer thuis te zijn.

Bam, wat heerlijk dat jij ook thuis bent. Ik heb heel veel aan je gedacht.

En iedereen heel erg bedankt voor de stapels lieve kaartjes (Cin,Mal, Hel, Star, Bam, Amaal etc.), doet een mens erg goed.
Heerlijk Jin dat je thuis bent. Nu komen jullie vast weer lekker bij!

En een pluim voor mama die zich er doorheen heeft geslagen!

Cin, gelukkig gaat het redelijk wat ik ervan begrijp. Dat je teveel doet, lastig hoor. Daarna moet je er weer voor boeten. Arme Gijs, zijn eerste traumaatje!

Echt Bridges, E.?? Wow, had ik niet gedacht. Omdat je zelf op een radicaal andere school lesgeeft. Of zie je dat zelf niet zo?

Mijn nichtje is van jouw school naar E. overgestapt (heb ik al 10 keer verteld denk ik haha).
Tsja hoe wij nu lesgeven is anders dan toen denk ik (was aantal jaren terug toch? SWij zijn de laatste 5 jaar echt wel anders ghaan werken) En E. lijkt in mijn ogen nu nog het meest op mijn school qua onderwijsvisie. De rest is vrij saai en traditioneel (doe nu ALLEMAAL je rekenboek open op blz. 25. Maak nu ALLEMAAL som 3 en 4. Stop. wacht. Ja nu mag IEDEREEN som 5 en 6 maken) (Nou goed, hier en daar wat overdreven, maar het is minder zelfstandig en vernieuwend en mijn school is dat de laatste jaren wel meer.

Jin: joehoe! Fijn dat je er bent joh!!!
Voor Mark en Julia! gefeliciteerd!!!

Voor Jinny en Simon:

wat fijn dat jullie vannacht allemaal weer in je eigen bedje slapen. Hoop dat Simon het allemaal een beetje kan verwerken, arm manneke....
Aha, dat wist ik niet. Dat het zo veranderd is Bridges. Ga je binnenkort kijken? Ben benieuwd naar je bevindingen.

Kijk je eigenlijk nog uit naar een andere baan of geen fut voor?
Beterschap Compu, gaat het weer een beetje?

Ik kruip nu ook maar weer mijn bedje in. Voel me nog steeds niet top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven