Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben van de rellen ja maar Eow kan het goed zelf
Hallo daar, even een berichtje vanaf de laptop van schoonvader. Met uitzicht op een prachtige woeste zee, en Mr J en ik worden stierlijk verwend door opa en vriendin. De hele dag lekkere hapjes & drankjes en Jonathan krijgt alleen maar aandacht en kadootjes. We zijn lekker lang in bad geweest vanmorgen. En het is maar goed dat ik hier ben want M had al weer herrie met schoonmoeder, het is weer eens zover, we hebben het heel gezellig gehad met hun, maar dan gaat er iets niet helemaal naar de zin en dan zijn we weer niet gastvrij genoeg, zucht Net even wezen shoppen met vriendin van schoonvader en 2 hele mooie sjawls en nieuwe schoenen gekocht, en een trekmeeuw van hout voor op de kamer van Jonathan.

Bam, wat een goed nieuws!!!!!!! Lekker naar huis joh

Star, waar is de rel???

Jinny, ooo ik hoop zo dat jullie naar huis mogen! Sterkte en een dikke
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 23 januari 2009 @ 15:51:

Ja ik ben van de rellen ja maar Eow kan het goed zelf Ik probeer jou net te bellen maar hij staat uit! Mogen we morgen op de terugweg nog even komen?
Bam, wat lekker zeg dat je weer naar huis mag. En niet gelijk van alles gaan doen hoor! Gewoon lekker thuis aansterken.

Mal, wat lekker dat jullie toch gegaan zijn! Het is nu echt prutweer hier, maar de zee blijf ik echt met alle weersomstandigheden super vinden. Jammer van dat andere....

Thijmen en ik hangen hier al de hele dag een beetje rond, waren pas om 10.30 beneden en vanmiddag wilde Thijmen weer slapen en nu wil hij zijn bed niet uit... Komt vast door dat fantastische weer.

Naatie, ooh moet je volgende week alweer beginnen??? Echt snel. En hoe vond hij het op het KDV? Was Tobias er ook naar toe vandaag? Had je zus een zaaltje gehurrd ofzo? Wij doen het gewoon thuis en houden dan een soort van kraamvisite-inloopdag. Wat hapjes, drankje etc.

Star, vandaag dus weer zo'n fijne :puke: dag. Ik hoop dat dat snel zal omslaan, maagzuur zal wel niet beter worden. Tenminste bij mij wisten ze te vertellen dat het bij de eerste later komt en dan bij een eventuele volgende kunnen je hormonen dus allerlei seintjes gelijk geven van "hallooooo, ze is zwanger!" En dan maakt je lichaam dus al alles klaar alsof je al 6 mnd bent ofzo. Ben jij trouwens al eens bij die gorges geweest? Zo ja, nog een tip voor een leuke camping?

Suze, ja grappig hè die dingen, Thijmen sjouwt hem ook steeds mee. Hoe is het bij jou met en (.)(.) ?

Hier trouwens nog niets geboekt hoor voor de vakantie, eerst maar eens een baby en dan zien we wel weer verder. We gaan toch pas in het naseizoen dus dan is er meestal nog wel wat te boeken.

Mmmmm, niet doen gaat ten koste van mijn brein denk ik, gaat volgens mij ook op non-actief. Weer even teruglezen
Bam!!! Wat fijn!!!

Hoe was het trakteren van Julian?
Wat vreselijk inderdaad van dat kdv!!! Zie het nu pas op het journaal... ben helemaal ontdaan
Julian trakteert dinsdag pas volgens mij Amaal
Star, heb jij een ander telnummer? Ik krijg steeds melding dat het nummer buiten gebruik is.
Ik heb je net gesmst!
Joehoe voor Bam!!! Lekker thuis!!! Wel rustig aan blijven doen hè!
Oh dat kdv... ik ben er ook helemaal door aangedaan. Vreselijk! Zijn jullie kdv's "beveiligd"? Weet nou ook niet of ik dat zou willen hoor, die van ons is niet beveiligd... Maar als je dit hoort... op het nieuws werd gezegd (dacht ik) dat 90 % beveligd is d.m.v. bijvoorbeeld een pasje. Brrr... Naar dat het nodig is...

Mal: lekker dat je geniet en dus niet met allerlei andere sores bezig hoeft te zijn! Malman nog ziek geworden?

Jin: fijn dat medicijnen nu goed aanslaan... Hopelijk snel naar huis!
Hier vandaag weer een berg adviesgesprekken gehad. Gisteravond ook nog. Gisteravond een hele asociale moeder die flink uit d'r plaat ging waar kind was omdat dochter niet naar school kon waar ze heen wilde. En alle andere scholen konden natuurlijk echt niet want: teveel buitenlanders, beneden hun niveau, slechte leraren en nog veel meer belachelijke dingen. Arme kind zat er zoooo klein bij... Zelfs vader werd boos op moeder tijdens het gesprek. Zo sneu... Vandaag ouders die zo blij waren met het advies van hun dochter dat ze moesten huilen. Beide ouders hebben nooit meer gedaan dan Mavo en wat opleidingen erna, en dochter kreeg Havo advies. Dat was wel weer heel aandoenlijk... Nu volgende week nog een avond en middag en dan zit ook dat erop!
Malman gaat het wel goed mee, die is door de proeftijd heen (vond hij nog wel een beetje spannend).

Ik vind het ook verschrikkelijk. Waar Jonathan zit is ook geen beveiliging. Maar ja, gekken heb je overal lopen, daar kun je je niet tegen beveiligen denk ik. Zoiets als dit verwacht je toch ook niet? Dit is gewoon te ziek.
Ach, wat sneu voor zo'n meisje, een moeder met zulke hoge verwachtingen....

Die andere ouders zijn wel weer leuk qua reactie.
Ja walgelijk nieuws ja en kan er wel om janken. Ons kdv niet beveiligd en vind ook eerlijk gezegd dat een angst als deze niet reeel is. Dan kan je wel in een zuurstoftank gaan wonen ofzo.
Nee inderdaad, voor mij hoeft het ook niet. Wij hebben het op school ook besproken na die moord op die school. Tsja je kunt niet alles beveiligen. Gekken zijn er altijd maar man o man... het zal je kind zijn... En dader was gewoon ook nog "maar" 20 jaar. En dan dus blijkbaar al zo gestoord...
Ja, het zal je kind maar zijn...

maar als het Jonathan was, dan is hij de mijne. Maakt nie tuit hoe lang ik zelf moet zitten maar ik zou hem persoonlijk omleggen.
Pfff nou inderdaad hoor...

Maar, bedenk het me nu ook, het zal je kind zijn, de dader... Hoe kun je als ouders verder als je kind zoiets walgelijks heeft gedaan!
Denk dat de ouders wel afstand nemen van zo'n kind. Dat zag je ook met de ouders van de dader bij Christel Ambrosius.
Ja inderdaad. Pfff. Wat een narigheid allemaal...
Bammie is Thuisss...
Joehoehoehoe!!!!! Fijn voor je Bam! Juul helemaal blij zeker! En nu wel nog rustig aan doen hè!
Bammie

Ik ga naar bed, morgen hoog bezoek
ja juul helemaal Happy

Bamman en bammeisje waren helemaal verbaasd, hij was nogal pieperig enzo en geen land mee te bezeilen, en sinds ik weer thuis ben is tie als een blad om een boom omgeslagen, mijn kleine vent had het echt heel zwaar

Leuk Star!

Ja ja ik doe rustig aan
Wat zijn ook alweer leuke cadeautjes voor eerste meisjesverjaardag? ik weet het gewoon niet meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven