Good Luck!
zondag 25 januari 2009 om 20:10
quote:Suze2 schreef op 25 januari 2009 @ 09:53:
Morgen meisjes,
Dank voor jullie lieve verjaardagswensen en de mooie kaarten! Kokos, ze vindt hem echt super leuk, dank je wel!
Jinny, wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn. Hoe is de nacht gegaan? Arme jongste, wat een gedoe aan zo'n klein mannetje he?
!!!!
Lieve Juul, mijn kaartje komt te laat. Ik ben namelijk een Muts.
Komen meer kaartjes te laat, ben de dagen een beetje kwijt.
Suus, bleeegh voelen is goed
Kokos, hier je kaartje ook een groot succes, dank je wel
Mal, morgen bellen, spannend. Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen dat je je snel bij Suze en mij aan mag sluiten!
Amaal, dan moet je ook eerst vragen aan vent wat hij lekker vindt voor je je gaat uitsloven Mannen zijn lastig!
Zo heb ik een keer een hele lekkere bietenstamppot gemaakt, bleek ie ook niet te lusten. Sindsdien vraag ik of hij het lust of niet.
Morgen meisjes,
Dank voor jullie lieve verjaardagswensen en de mooie kaarten! Kokos, ze vindt hem echt super leuk, dank je wel!
Jinny, wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn. Hoe is de nacht gegaan? Arme jongste, wat een gedoe aan zo'n klein mannetje he?
Mal, morgen bellen, spannend. Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen dat je je snel bij Suze en mij aan mag sluiten!
Amaal, dan moet je ook eerst vragen aan vent wat hij lekker vindt voor je je gaat uitsloven Mannen zijn lastig!
Zo heb ik een keer een hele lekkere bietenstamppot gemaakt, bleek ie ook niet te lusten. Sindsdien vraag ik of hij het lust of niet.
zondag 25 januari 2009 om 21:43
quote:Star schreef op 25 januari 2009 @ 20:10:
[...]
Het is maar goed dat januari bijna om is
Kennelijk
Ik denk dat ik het ook niet zou lusten... bietenstamppot... :puke:
[...]
Het is maar goed dat januari bijna om is
Kennelijk
Ik denk dat ik het ook niet zou lusten... bietenstamppot... :puke:
zondag 25 januari 2009 om 22:05
Ja het is ook wat, al die kaartjes elk jaar op tijd de deur uit. Had ik jou vorig jaar niet een kaart uit de toekomst gestuurd Star? Feestelijkheden overleefd trouwens? Gezellig partijtje hoor (ben nog steeds in shock van je buurtgenote in skinny naast me, heeft die echt 2 wkn geleden haar derde kind in 3 jr tijd geworpen?)
Jij ook weer bijgekomen Suus? Ook errug gezellig bij jullie. Nog laat geworden? Zit nu alleen wel met een extra step want Mare raakt niet uitgepraat over die van Julia, zullen er vrees ik ook zo eentje moeten aanschaffen...
Mal, jee, dat klinkt erg concreet, fijn!
Jin, jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd! Kom je een beetje bij van alle spanning en emotie? Is oudste blij dat je er weer bent?
Bam, en jij, hoe voel je je? Heb je thuiszorg voor de drain? Hoop dat je hoe dan ook van Julian z'n verjaardag hebt genoten.
Hier staat alles min of meer in het teken van schoonmoeder. Ze is donderdag opgenomen maar het gaat alleen maar slechter. Vriend is er erg druk mee. Vandaag is ze de hele dag hier geweest, maar dat gaat eigenlijk helemaal niet. Hij is haar nu weer weg brengen, samen met z'n oudste zus. Hoop dat hij snel thuis komt, hij zal wel kapot zijn.
Jij ook weer bijgekomen Suus? Ook errug gezellig bij jullie. Nog laat geworden? Zit nu alleen wel met een extra step want Mare raakt niet uitgepraat over die van Julia, zullen er vrees ik ook zo eentje moeten aanschaffen...
Mal, jee, dat klinkt erg concreet, fijn!
Jin, jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd! Kom je een beetje bij van alle spanning en emotie? Is oudste blij dat je er weer bent?
Bam, en jij, hoe voel je je? Heb je thuiszorg voor de drain? Hoop dat je hoe dan ook van Julian z'n verjaardag hebt genoten.
Hier staat alles min of meer in het teken van schoonmoeder. Ze is donderdag opgenomen maar het gaat alleen maar slechter. Vriend is er erg druk mee. Vandaag is ze de hele dag hier geweest, maar dat gaat eigenlijk helemaal niet. Hij is haar nu weer weg brengen, samen met z'n oudste zus. Hoop dat hij snel thuis komt, hij zal wel kapot zijn.
maandag 26 januari 2009 om 00:05
http://www.nos.nl/nosstud...ilingfeyenoord-shirt.html
Hugo heeft ... zijn naam genoemd in de uitzending ging als volgt. Heel gesprek over feyenoord en daarna wilde Jack van Gelder over iets anders beginnen. Toen zei Hugo wacht even, zei ik heb een bijzonder shirt ter veiling. Deze heb ik van de vader van een ziek kindje gekregen, ... 3 jaar ... .... Die heeft een energie stofwisselingsziekte en er moet toch minimaal 2500 euro voor betaald worden.
Echt gaaf !
Hugo heeft ... zijn naam genoemd in de uitzending ging als volgt. Heel gesprek over feyenoord en daarna wilde Jack van Gelder over iets anders beginnen. Toen zei Hugo wacht even, zei ik heb een bijzonder shirt ter veiling. Deze heb ik van de vader van een ziek kindje gekregen, ... 3 jaar ... .... Die heeft een energie stofwisselingsziekte en er moet toch minimaal 2500 euro voor betaald worden.
Echt gaaf !
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 26 januari 2009 om 09:19
maandag 26 januari 2009 om 09:22
Ja, dat berichtje was van Maneficent want ik was in slaap gevallen ik was zo moe! Maar we hadden het opgenomen en ik heb het vanmorgen gezien. Wel raar om je shirt zo op TV te zien. En nu duimen dat er iemand veel geld voor over heeft!
Leuk feestje gehad gisteren? Ceetje flink verwend?
Leuk feestje gehad gisteren? Ceetje flink verwend?
maandag 26 januari 2009 om 09:39
Nou, wij rijden daar vaak langs en het is zo'n mooi huis van buiten en toen zag ik dat het te koop was, dus mijn verwachtingen waren hoog gespannen. Tot ik het van binnen zag. Echt met een kamer voor HEM en HAAR, en in de kelder kun je 'Cheers' spelen
klik om te kijken
wat moet je in vredesnaam met een eigen café in je huis. O ja, daar kun je wel roken . Verder een prachtig huis hoor, maar het is een hele drukke straat.
Leuke foto's van Ceetje. Ach, bang op de fiets....
klik om te kijken
wat moet je in vredesnaam met een eigen café in je huis. O ja, daar kun je wel roken . Verder een prachtig huis hoor, maar het is een hele drukke straat.
Leuke foto's van Ceetje. Ach, bang op de fiets....
maandag 26 januari 2009 om 12:57
En Jinny natuurlijk ook nog van harte!
En natuurlijk welkom thuis!
Bam, ook nog een leuke dag gehad gisteren?
Ik had voor deze maand alle kaarten al begin jan gemaakt en allemaal netjes op datum neergezet, ja ja wie last heeft van zwangerschapsdementie moet slim zijn
Mal, spannend zeg. Net als Suus, ben ik wel nieuwsgierig of jullie toch niet al eerder het voortraject in gaan.En wat gaaf zeg van het shirt, ik heb het niet gezien want ik lag al op 1 oor.
Hel, wat vervelend van vriends moeder. Kan ze verder nog wel op zichzelf wonen?
Gisteren ben ik met 2 vriendinnen en kids naar Dirk Scheele geweest in het theater, echt geweldig! De kinderen vonden het helemaal leuk en hebben een dik uur meegeklapt, gedanst en gebiologeerd zitten kijken. Nog een cd gekocht met de liedjes en handtekening erop gerkregen en net dus een gitaar moeten maken van karton want anders kon meneertje niet meedoen met de muziek.
Gisterochtend nog gelachen, Thijmen vroeg aan me "mama, mag de baby even uit je buik?"Ik; "nee dat duurt nog wel een tijdje" Hij; "ja, maar het hoeft maar even, dan mag hij weer terug"
Zij favoriete boekje is nu Bobbi wordt groete broer, en die vraagt dus ook of de baby snel komt.
Nou ik ga zo weer even stoppen, zo even naar een open dag van een school en daarna zwemmen.
Tot later maar weer
En natuurlijk welkom thuis!
Bam, ook nog een leuke dag gehad gisteren?
Ik had voor deze maand alle kaarten al begin jan gemaakt en allemaal netjes op datum neergezet, ja ja wie last heeft van zwangerschapsdementie moet slim zijn
Mal, spannend zeg. Net als Suus, ben ik wel nieuwsgierig of jullie toch niet al eerder het voortraject in gaan.En wat gaaf zeg van het shirt, ik heb het niet gezien want ik lag al op 1 oor.
Hel, wat vervelend van vriends moeder. Kan ze verder nog wel op zichzelf wonen?
Gisteren ben ik met 2 vriendinnen en kids naar Dirk Scheele geweest in het theater, echt geweldig! De kinderen vonden het helemaal leuk en hebben een dik uur meegeklapt, gedanst en gebiologeerd zitten kijken. Nog een cd gekocht met de liedjes en handtekening erop gerkregen en net dus een gitaar moeten maken van karton want anders kon meneertje niet meedoen met de muziek.
Gisterochtend nog gelachen, Thijmen vroeg aan me "mama, mag de baby even uit je buik?"Ik; "nee dat duurt nog wel een tijdje" Hij; "ja, maar het hoeft maar even, dan mag hij weer terug"
Zij favoriete boekje is nu Bobbi wordt groete broer, en die vraagt dus ook of de baby snel komt.
Nou ik ga zo weer even stoppen, zo even naar een open dag van een school en daarna zwemmen.
Tot later maar weer
maandag 26 januari 2009 om 13:34
We hadden een vogel en een poes. We hebben er nu een vis bij. Heeft Lianne van vrienden gekregen, compleet met aquarium, plantjes, grint en een kasteel. Ze noemt hem Nemo en wil constant naar hem kijken. Roept dan:"Niemoo zwemt mama"
"Ja, schat dat doen visjes". En gisteren zong ze:"Alle visjes zwemmen in het water".
Hi Enka, wat lachen van Thijmen
Dirk Scheele zegt me niets, even googlen zo
Mal, naam in je berichtje over veiling shirt.
Hel, mag ik vragen wat je schoonmoeder heeft? Wat sneu dat het niet goed gaat met haar.
Suze, bonbonnetjes al op?
Bridges, oh leuk! Al bezig met de trouwvoorbereidingen.
Ha, ha, die Ties, humor!
Juud, wat voor föhn heb je? Ik wil ook volume in mijn haar en wat ik ook probeer het zakt altijd in.
Jammer dat Cas nog niet doorslaapt.
Jin, hoe gaat het met Simon? Is Jinman ook thuis?
Star, werkt de gember? Je had toch capsules?
Wij gaan naar buiten, ciao.
"Ja, schat dat doen visjes". En gisteren zong ze:"Alle visjes zwemmen in het water".
Hi Enka, wat lachen van Thijmen
Dirk Scheele zegt me niets, even googlen zo
Mal, naam in je berichtje over veiling shirt.
Hel, mag ik vragen wat je schoonmoeder heeft? Wat sneu dat het niet goed gaat met haar.
Suze, bonbonnetjes al op?
Bridges, oh leuk! Al bezig met de trouwvoorbereidingen.
Ha, ha, die Ties, humor!
Juud, wat voor föhn heb je? Ik wil ook volume in mijn haar en wat ik ook probeer het zakt altijd in.
Jammer dat Cas nog niet doorslaapt.
Jin, hoe gaat het met Simon? Is Jinman ook thuis?
Star, werkt de gember? Je had toch capsules?
Wij gaan naar buiten, ciao.