Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poeh, een paar dagen niet online en je mist een hele berg jarigen. Allemaal van harte gefeliciteerd!!!

Mal, ik wilde bij uitzendinggemist even terugkijken, maar kun je studio sport daar niet terugkijken?

Zo, moet de zolder even vrij maken. Ketel is definitief overleden (het is ook f*cking koud hier), maar gelukkig kunnen ze morgen al een nieuwe ophangen.
Brrr koud Mamax!

Enka, lachen van Thijmen! Schattig. Hoe verzinnen ze hè?

Mal, wat gaaf dat Hugo dat zei! Kan je hier niet een link van de uitzending plakken of is het niet terug te zien?
Star, las net aan de andere kant dat je morgen de eerste echo hebt. Hoe laat mag je?
goedemiddag

Bam en Jin, gelukkig weer thuis. Goed nieuws!!! Hoe is het met jullie?

Enka, met anne had ikn ook vaak een trillend gevoel. Net als je oog dat trilt als je moe bent (ken je dat?).

Compu, kindgebondenbudget was vorig jaar kindertoeslag en zou je automatisch moeten ontvangen.... Zou.....

Juud, ja raar hè dat je op zo weinig uren kunt functioneren. Sinds ik aan het werk ben is anne ook weer wakker 's nachts, minimaal 1x. Is nu dus al bijna 3 maanden. Functioneren is dan ook het enige wat ik doe, absoluut geen energie over. Dus Hel ik hoop dat ik idd ook een uitslaap meisje ga krijgen. Snel, heeeel errug snel! haha

Mal ik heb het gezien van shirt!! Cool hoor. 2500 zou echt mooi zijn als dat het opleverd!

scholen zijn wij nog niet mee bezig. Zitten er 2 in dit dorp dus zal wel plek zijn. Over een half jaartje maar eens kijken.

Als jullie op F5 drukken krijgen jullie dan ook een melding? iets over overflow geloof ik.

Zo hier een weekverslagje

donderdag was mark erg beroerd, maar wilde persé naar school. Dus toch naar school gegaan, ging goed, maar juf zei al dat ie erg stil en op zichzelf was. Steeds wat zitten enzo. Toen ik klaar was met werken snel naar cb met hem. Hij is nu 99 cm en weegt 15,4 kilo. Ogentest ging heel goed.

Vrijdag hoeste mark nog wel erg, maar verder niks aan de hand, dus op naar het zwembad. In het zwembad echt zo'n aapje om mijn nek. Toen hij in het water sprong kreeg hij een slok water binnen en moest spugen dus meteen eruit en naar huis. 's Middags even op bed gelegen met hem (hij wilde niet alleen) en taarten voor zijn verjaardag gemaakt. 's Avonds was mijn zusje er, dus kon ik kamer versieren en taarten afmaken. (man was weg)

Zaterdag verjaardag. Was erg leuk 's morgens. mark kreeg de trein van duplo en een brandweer auto/kraan. Verder nog boekjes. Toen de visite weg was zei hij ineens dat zijn oor zeer deed (het oor waarvan cb al had gezegt dat het geïrriteerd was) dus werd ie heel erg hangerig en heel hard huilen. M naar apotheek voor neusspray en paracetamol (we hadden alleen zetpillen) Dus na een uurtje ging het wel weer. Toen kwam de 2e horde visite, dus kwam mooi uit. 's avonds werd mark nog 1x wakker en was beneden op mijn schoot weer in slaap gevallen.

Zondag lekker rustig aangedaan. Lekker spelen met zijn nieuwe speelgoed.

En vandaag getracteerd op school. Ik had gister brood-egeltjes gemaakt. Wit bolletje met geraspte kaas erop en 2 rozijntjes als ogen. Best nog wel goed gelukt vond ik zelf.

Anne gaat goed, alleen dat slapen.... Gister werd ze om 12 uur wakker en lag te keten tot 2. Toen kwam mark om half 3, dus was ik echt klaar wakker. Uur of 4 sliep ik denk ik, en om 6 uur riep mark weer... Voel me dus niet zo best. (ook grieperig hoor, allemaal snot en koppijn) Dus ga nu nog even plat op de bank. Kindjes zijn bij opa en oma en eten daar. Man is vandaag en morgen nl ook weer laat thuis.

tot snel
http://www.nos.nl/nosstud...ilingfeyenoord-shirt.html
Dit is het shirt van Malman
Die link had Mal al geplakt

13.00 verloskundige, 14.10 echo. Nog redelijk op tijd wel dus gelukkig. Ga gewoon uitslapen heb ik besloten.

F5 melding is bekend bij Viva, probleem ligt bij hun, niet aan jouw pc
ja die overflow heb ik ook. Dacht dat het aan mijn pc lag, maar niet dus. Fijn.

Wat een zieke verjaardagskindjes allemaal hè?

Laurens is nog steeds niet opgeroepen voor het CB met de ogentest. Wanneer komt dat?
Ciara moet ook pas eind februari
Er staat ook een filmpje op de site van de NOS:

veiling shirt
Stressed is just desserts spelled backwards
Gaaf Mal!!!
Hoera Ciara is drie jaar!

Van harte gefeliciteerd!

Star, heb de foto´s bekeken. Wat een leuke "reportage" van haar verjaardag! Enne, dank voor je lieve woorden .

Bam, ik ben heel benieuwd hoe het met jou gaat. Voor jou een .
Enka, dank voor je verjaardagskaart, heel attent! Wat grappig van Thijmen, echt van die kinderlogica, heerlijk he? Wanneer ga je met verlof?

Star, succes morgen met de echo, spannend!!!

Amalia, leuke baan, als het zo in je schoor wordt geworpen. Is de leidster met zwangerschapsverlof?

Suze, ben je misselijk? Krijg je al een opgeblazen buik? Wanneer mag jij naar de vk?

Mamax, hoe gaat het nu met je moeder?

Compu, hoe gaat het met cv?

Kokos, nog nieuws mbt je ouders? Of nog steeds struisvogeltactiek?

Bridges, hoe is het met je vader en het hele verhaal? Wat ga je doen met Fieke haar verjaardag? Want dat schiet bu ook op!
Gefeliciteerd met je verjaardag Ciara!!! Zo te zien een leuke dag met geweldige cadeaus!

Wat een moppie is het toch Star! En alvast veel succes/plezier morgen met je echo!

Mal wat een gaaf stukje zeg! Tot wanneer kan er geboden worden? Wanneer horen jullie meer? Spannend!
Rissie, leuke tractatie, al zeg je het zelf hihi. Viel al het speelgoed in goede aarde?

Mal, spannend van het shirt! Dat is echt veel geld als het dat zou opbrengen, ik duim!

CD, hoe gaat het nu met je vriendin? Ik moet er toch vaak aan denken...

Naatie, hoe gaat het met de logopedie bij Tobias? Helpt het goed? Moet hij vaak?

Helenita, heerst er nu rust in jullie huize? Of is het heel roerig?
Nou hier gaat het... en daar hebben we wel alles mee gezegd geloof ik.

Verjaardag was dik klote... Juul ziek.. Wij zitten echt in de verkeerde spiraal.

Maar hoe is het daar bij jou Jinny, Kleine man al weer aan de opknap?
quote:Jinny schreef op 26 januari 2009 @ 19:40:

Kokos, nog nieuws mbt je ouders? Of nog steeds struisvogeltactiek?
He bah Bam, wat klinkt dat bah zeg. Dikke knuf voor jou! Wat heeft Juul dan? En hoe gaat het met jou? Moet je ook weer terug naar artsen? Is Man nog vrij?
Lieve Bam, kom hier:
Duidelijk Kokos....
Ach arm Bammetje... Hè gets dat is naar. Ik had het jullie zo gegund!
Man is ook ziek.

Griep denk ik dat juul heeft, en hij is helemaal into Mama. Erg bang dat ik weer weg ga.

Kokos: Lief !!

Ik heb overigens geen smsjes van je gekregen, heb je wel mijn goedie nummer?
Bam

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik moet morgen over 2 weken terug naar het ziekenhuis, dan wordt de drain er uit gehaald, en als dan alles rustig is wordt er een datum gepland dat de galblaas eruit wordt gehaald.

Vanaf morgen komt de thuiszorg, om de drain in de gaten te houden.

Maar hoe is het daar bij jou Jinny?
Ceetje gefeliciteerd met je 3de verjaardag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven