Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik voel me niet super. Keelpijn, buikkramp bleh. En ik word gek van een voortdurend hongergevoel. Of dat nou bij het virus hoort of dat ik een klein zweertje heb? Even afwachten..

Jij ook sterkte, Mal!

Oja, slaapt J. al in een ander bedje eigenlijk?

Bridges, CV is net weer thuis, was met de tijd in de war, dacht dat het 20.45 uur begon.
Aargh wat balen voor hem!!! Zonde. Vriend zit er wel. Moest vandaag de hele dag weg voor zijn werk en ook nog voetbal, dus ik wacht met smart!

ik heb al gekeken en ben juist daaron enthousiast. Daarvoor had ik er niet zo'n positief beeld van, maar ben helemaal bijgedraaid. Zag er erg leuk uit allemaal!

Nieuwe baan: welkom wat mij betreft, ga alles nu wel actiever in de gaten gehouden gezien de laatste ontwikkelingen. (directeur gaat tijdelijk weg en is niet helemaal gelopen zoals ik het graag zou zien.) Denk dus dat ik misschien ergens anders meer van mezelf kan laten zien, dus wie weet!

Weet je trouwens waarw e gaan kijken voor evt. trouwlocatie? Bij restaurant W, vlakbij station. We gaan volgende week even kletsen maar zien het beiden helemaal zitten! (gaan geen grootst avondfeest geven, maar 's middags een borrel en 's avonds met selecte groep eten)
Morgen meisjes,

Dank voor jullie lieve verjaardagswensen en de mooie kaarten! Kokos, ze vindt hem echt super leuk, dank je wel!

Jinny, wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn. Hoe is de nacht gegaan? Arme jongste, wat een gedoe aan zo'n klein mannetje he? :hug:!!!!
beetje te snel op verzenden....

Bam, wat fijn dat je weer thuis bent. Julian, van harte gefeliciteerd met je verjaardag mannetje, mama is lekker bij je!!!!

Shanna, jij bent ook 3, van harte! Maak er maar een leuke dag van met veel taartje en cadeautjes!
Mijn moppie heeft een hele leuke dag gehad gisteren. Precies genoeg bezoek en ze is hartstikke blij met haar cadeautjes. Ze was toen ze beneden kwam wel onder de indruk van de slingers en wilde de step niet zelf uitpakken maar toen ze eenmaal goed wakker was ging ze steppend de woonkamer door samen met haar vriendjes en vriendinnetjes. Vandaag lekker weer dus straks naar buiten om op straat te racen.

Ik voel me ondertussen wel echt zwanger. Niet echt misselijk maar gewoon een blehhh gevoel. Ook beetje vreemd in hoofd. Ik vind het echt super dus ben eigenlijk alleen maar blij met deze tekenen. Nog 1,5 week tot echo. Ben reuze nieuwsgierig!!!

Gisteren aanmaak limo door laten gaan voor rose en aangezien iedereen aan de prosecco zat ging dat prima

Zo, ga kind in bad doen en dan lekker naar buiten. Tot later!
haha Suze, die is goed. Ik onthoud hem. Fijn dat Juul zo'n leuke dag had.

Maneficent en ik hebben afgesproken maandag eens te gaan rondbellen vast voor informatie over wachtlijsten en dergelijke bij het gebruik van een donor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Julian en Shanna!!!!! Gefeliciteerd!!!!
Jinny wat heerlijk dat Simon weer in zijn eigen bedje ligt! Heel fijn. En nu snel helemaal beter worden, het arme mannetje...
Voor Julian en Shanna!!!

Doen Mal! Zou nog wel eens verschil in kunnen zitten dus zoek het ook wat verder op. Utrecht schijnt geen wachtlijst te hebben.
Ik zag juist bij Freya dat het dichtstbijzijnde zkhs geen wachtlijst had. Maar we moeten toch wachten tot de uitslag huidbiopt (juli) dus we hebben nog even tijd om te oriënteren en na te denken.
Shanna en Julian, van harte op onze verjaardag! Hopelijk hebben jullie een fijne dag.

Bam, viert hij het een beetje of red je dat nog niet? Hoe gaat de behandeling bij jou nu verder?

Suze, wat een top nieuws is het toch, en wat heerlijk :puke: dat je echt van die zwangerschapstekenen hebt.

Compu, is cv weggeweest? Ik loop een beetje achter met alle info hoor.
quote:Maleficent schreef op 25 januari 2009 @ 12:25:

Ik zag juist bij Freya dat het dichtstbijzijnde zkhs geen wachtlijst had. Maar we moeten toch wachten tot de uitslag huidbiopt (juli) dus we hebben nog even tijd om te oriënteren en na te denken.Gos Mal, wat spannend allemaal, en geen wachtlijst .
Jin!!! Ben jij ook jarig? Proficiat!

Bah, sinds de msn weg is heb ik geen overzicht meer....
Jahaha Amalia, ik ben ook jarig vandaag, gekke dag hoor, ik vergeet het eigenlijk ook telkens....

Vertel eens, ik heb wat gemist. Wat voor werk doe je nu, voor hoe lang (tijdelijk), bij jou in de buurt????
Mark, Julian, Shanna (nog) van harte gefeliciteerd!

Bam, hoe is het met jou? Ik heb je verschillende sms'jes gestuurd, hoop dat je nu thuis bent.

Wij hebben een heel druk weekend, vrijdagavond visite gehad, gisteren, vanochtend visite en zometeen gaan we naar mijn moeder: zij viert haar verjaardag.

Kom snel weer bijlezen! Kus.
Jinny, van harte gefeliciteerd!
Ik heb het al gevonden: Welkom thuis Bam!!!
HOERA VOOR JINNY!!!!

Werk Jin? De leidster van Laurens is overspannen en nou belden ze mij of ik haar plek over kon nemen. Het is voor 4 ochtenden maar ik doe het voor 3. Laurens kan gewoon mee en Berend is een aantal dinsdagen bij mijn zus, woensdag bij een vriendin maar ik zoek daar nog een vaste oppas aan huis voor (heb iemand maar het bellen gaat moeizaam... dus moet haar nog even spreken of het doorgaat) en vrijdags past mijn vader hier op.

Ik weet niet voor hoelang het is, maar ik wil het tot maart ofzo. Dan vind ik het wel weer genoeg. Het is leuk hoor, maar ik vind het voor Berend wel onrustig. En ik vind het ook leuk om een ochtendje met Berend alleen te hebben en dat heb ik nu dus niet meer.
Jinster! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis! En gelukkig lekker thuis met je mannen, heerlijk. Krijg je nog visite?
Mal, oh fijn dat zkh dichtbij ook geen wachtlijst heeft, das wel zo handig. Gaan jullie eventueel wel voortraject in voor uitslag in juli? Zodat je dan direct kan beginnen? Of gewoon lekker rustig (nou ja, je bent waarscijnlijk ook wel ongeduldig??) wachten tot dan en dan traject starten?

Sta hier al anderhalf uur draadjesvlees te maken om met rode kool en aardappels te eten, zegt lief: ik vind het niet lekker hoor.

Hij's fijn, sloof ik me ook eens uit in de keuken...

Nou goed, ik vind het wél lekker.

Ik heb iedereen een nwe hyves uitnodiging gestuurd, en een aanmaling (sommige dan ). Leest uw mail!
Een aanmaling, mmm, da's zeker een aanmaning op z'n amalia's?

Even kind naar bed brengen, maar natuurlijk wel even Bam en Jin hoera dat jullie weer thuis zijn. En Mark, Julian en Shanna van je hieperdepiep hoeraaaaaa met jullie derde verjaardag, en Julia vooruit ook nog een keer digitaal van harte meis.
aanmaning, Amaal, aanmaning

Ik zoek het ding weer ff en dan komt het goed. Heb nog meer schulden dus....

Ha, ook suddervlees bij Super in de aanbieding gehaald?! Hier ook de hele middag opgestaan. Morgen met ??? Ik zal eens ff nadenken wat erbij te serveren. Geen rode kool iig want dat vind ik niet echt lekker.

Zo, ik ga zo lekker een kopje thee nemen met een bonbonnetje. Gekregen gisteren, jammie, jammie
ha die Hel. Kind al moe? Hier een middag dutje gedaan want helemaal kapot na drukke dag van gisteren. Ik verwacht dat ik er eerder in lig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven