Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 19 februari 2009 @ 13:36:

[...]

Je had genoeg te lezen in het ziekenhuis begrijp ik Aan lezen geen gebrek, hahaha. Werd overladen met bladen door iedereen. Echt heel lief.
Mal, heb je mijn tip met de sjorband gelezen? Echt handig en kost slecht 2 euro

Ik vind het ook niet handig iedere x de buggy mee te sjouwen.
maar wat is een sjorband dan? (ik had het wel gelezen)

Ik kan trouwens nu de buggy niet meer meenemen op de fiets nu ik een achterzitje heb.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo;n band waarmee je je koffer dichtsjort bijvoorbeeld. Gewoon een lange band van ongeveer 4 cm breed en 2 meter lang. Er zit een klem aan.

Of:

Die 2e is zoiets wat ik had.
doe je dat dan aan zijn hand of broekriem?
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2009 @ 13:38:

[...]

Dat zegt M dus ook, maar wij hebben de Quinny zap en daar past hij dus al zowat niet meer in .Goedkoopie ergens op de kop tikken?
Om zijn nekkie natuurlijk Mal.
Jaaa Mal, ik heb het allemaal al uitgelegd! Nou, nog een keer dan, je zal wel helemaal van de kaart zijn door het sporten

Je doet hem bij hem als riem om, en bij jou door een lusje van je broek. Of ook als riem.

Grrr, opent iemand een topic over of ze wel of niet vreemd zal gaan. Heeft een man en een zoontje van 2. Ze wil geen kritiek. Kan er zo boos over worden! Waar slaat dit op? Achterlijk wijf, is haar kind niet waardig.

Sorry hoor.
Oooooooo DAT topic ga ik eens bekijken.
O heerlijk, geweldige reactie Amalia
waar waar waar is de rel????
Wat een MUTS!

Zo.... uhm hebben jullie misschien ergens mijn inspiratie gezien??? Ben hem even kwijt en ik schiet dus niet op.

Kokos, leuke foto! En schiet het op met de vloer?

Bam, jij bent dus helemaal up to date met al je leesvoer. Hoe voel je je nu verder, nog steeds zo'n jeuk?

Mal, wil je die kortingscode nog?
Je hebt 'm al gevonden

Popcorn?
In je mand Star Moppie weer goedgekeurd, mooi. Wat voor prikken moet ze volgende maand? Ik dacht dat we pas met 4 jaar weer gingen prikken?

Mal, ha, wat grappig dat je engeltje wil worden (nou ja, erover denkt dan). Hoeveel uur ben je daar mee kwijt? Lijkt me leuk om een tijdje te doen. En idd leuk om een engel in ons midden te hebben (maar je bent natuurlijk al lang onze engel he )

Mamax, ja, die kan eten, die kleine man van jou (maar nu was mijn sticky tofee cake natuurlijk ook wel onweerstaanbaar ). Da's niks zo ziek. Ga je met hem naar de dokter of kijk je het nog even aan?

Bam! Daar ben je weer. Mooi. En de operatie zit eraan te komen dus. En dan is het klaar ook hoor, heeft nu wel lang genoeg geduurd, die gekkigheid. Juul blij dat je er weer bent zeker?

Amalia, waren de theedoeken op of konden die niet meer in je mandje?

Mare zit beneden te knutselen met oma. Oortje doet niet meer zeer, zegt ze. Drie boterhammen op en het hoogste woord. Ik vermoed dat ik de komende jaren nog heel wat briefjes moet schrijven voor de juf. Nee hoor, ik houd het wel goed in de gaten (dat jullie niet denken dat ik m'n kind ziek laat rondlopen ofzo).

Goed, ik ga weer even wat doen.
Nou vooruit, even bij de rel spieken dan
Hel, ik heb gewoon nooit meer aan die theedoeken gedacht ha ha!

Rokje en vest kunnen trouwens weer terug, die staan stom

Mal, Star, ik lig in een deuk!!!! GE-WEL-DIG!!!
quote:enka schreef op 19 februari 2009 @ 14:38:

Wat een MUTS!

Mal, wil je die kortingscode nog?

is dat die met shop en 20 erin, want die doet het niet bij mij

anders mag je hem wel mailen
Schreef ik volgende maand Hel? Ik bedoelde oktober

Ik sta al sinds begin van mijn forumcarriere ingeschreven om engel te worden, maar er is een giga wachtlijst.

Briefjes voor de juf
Enka, inspiratie kun je vinden in de la, onder het dossier: niet forummen onder werktijd (ik weet er alles van)
Ik kom niet meer bij.

Zo wordt het niets met mijn boodschappenlijstje.

Heb wel met haar te doen trouwens...
Omdat je zo gemeen bent bedoel je?
Star, ik weet eiegnlijk niet meer wat je schreef, volgende maand of oktober. Maar dat zijn dan de prikken van 4 jaar al? O joh, wachtlijst voor angel? Betaalt het goed ofzo?

Ha, zoiets vermoede ik al Amalia (van die theedoeken). Helemaal carried away in de Hema. Pasvorm van hun kleding valt bij mij ook vaak niet goed. Wel jammer, want ze hebben vaak leuk spul.

Ah, Mare komt me even gedag zeggen en knuffelen. Lief!

Jah, wat een doos zeg, die van dat vreemdgaan topic, haha!
quote:Star schreef op 19 februari 2009 @ 14:55:

Omdat je zo gemeen bent bedoel je? Ik?? Of bedoel je dat meisje van NET zwanger is-topic.
Betaalt helemaal niet

Het NET zwanger topic ook briljant. Zwanger worden van een cyclus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven