Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfffffff, oudste vraagt echt zo verschrikkelijk veel aandacht, het is niet lollig meer en jongste heeft echt weer pseudo krupp. Nog steeds tegen de 39 graden en die typische pseudo krupp hoest. Nu maar met een paracetamol op bed gelegd, arm mannetje. Hopelijk gaat het snel wat beter, anders moet vent morgen maar naar de Kinderarzt met hem...
Oooh Jin, wat een ellende!!! Sowieso morgen even naar de ka?

Bam, Muiderslot is heel stom. Alleen maar trappen beklimmen die heel eng zijn en koud. En er is niets te zien. De rondleiding die is wel leuk maar die raden ze af met kleintjes. Wij waren er laatst en het was zo ontzettend suf.

Ik zet de plaatjes die ik nog moet op Hyves okee? Echt erg... Maarja, nu wil ik het boek volhebben he..

Oooh heerlijk, net onder de zonnebank geweest! Wat een luxe! Helemaal alleen voor 12 minuten. Zalig
Hier gaat het nog steeds niet lekker. Sam is inmiddels sinds vrijdag koortsvrij, maar heeft vannacht van 1 tot 6.30 met een tussenpauze van 2 uur gehuild. Om 6.30 ben ik er maar uit gegaan en heb ik de HA post gebeld. Ze heeft hem helemaal nagekeken, maar ze kon niks raars vinden op z'n diarree na. Morgen moet ik wat op kweek laten zetten. Vanmiddag heeft hij weer maar een half uur geslapen en verder gehuild. Ik was met Max naar het Zandkasteel, dus dat heb ik gelukkig niet aan hoeven horen.

Jin, bah! Max heeft 2 keer een pseudokrupp aanval gehad, ik weet hoe naar het is. En ik sluit me bij de rest aan, ik vind dat je het super doet, zo in het buitenland met een man die veel weg is. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.

Suus, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over de groei, zou ik ook doen. Ik hoop dat de komende 1.5 week voorbij vliegen (maar dat zal wel niet...)
Arme Max, wat ellendig Mamax! Aan de ene kant fijn dat ze niets konden vinden maar je wilt toch weten wat het is. Sterkte daar!!!!

Hoe was het Zandkasteel? Is dat een voorstelling ofzo?
Jinny het valt allemaal niet mee. Ik hoop dat het allemaal niet doorzet bij Simon. Kleintje heeft nu wel genoeg gehad.

Mamax, wat naar dat Sam zo ziek is...! Gelukkig geen koorts meer.

wij zijn vanmiddag even naar de schaapskooi geweest lammetjes kijken. Erg schattig!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal waren er al lammetjes bij jullie??? Ik was ook bij de schaapskooi maar daar stonden ze nog verveeld hooi te happen, niks geen lammetjes

Leuk hoor! Echt schattig. Wat vond Jonathan ervan?
Jonathan vond het wel leuk, die moest erg lachen om het geblaat van de schapen en de kleintjes. Maar we mochten helaas niet naar binnen (toen ik klein was mocht dat wel, kan ik me herinneren) maar we konden ze wel goed zien door de staldeur die open was. Er waren al 150 lammetjes geboren. Buiten stonden ook een boel schapen (zonder lammetjes), die erg graag geaaid wilden worden. Was erg leuk!

Raar dat er bij jullie nog geen lammetjes zijn. Dat begint toch meestal in februari? Of verschilt dat per ras? Dit waren heideschapen. Er waren echt hele kleintjes bij die net geboren waren. Cute.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai

Jin: oh wat naar weer! Is het een idee om straks een weekje naar je moeder te gaan met de jongens, als jongste zich wat beter voelt? (snel snel snel hopelijk...) Even lekker bijkomen en jezelf laten verwennen/vertroetelen? En hier lekker komen "klagen" hoor!

Msamax: hè bij jullie ook nog niet veel duidelijkheid dus. Balen. Aan de ene kant idd fijn dat ze niks vbinden, maar ja... Het zou fijn zijn als hij lekker opknapt... Zandkasteel, leuk!?

Mal: ah wat leuk lammetjes! Fijn dat J het zo leuk vond! Gaat het afbouwen nog goed?

Bam: hmmm spullen al gedeeltelijk heen dus. Tsja, grote stap zo natuurlijk! Keramieken, leuk!

Hier lijkt meisje gelukkig weer wat op te knappen. Fijn. Tafel staat in grond, dus dat is ook fijn! En Ties heeft gisteren over me heen gelast. Dat is niet fijn... Hij zat te spelen op de wc(scheef zitten en zo) en plaste zo over mijn hele broekspijp heen. En zelf was hij droog! Niet fijn! Nou ja voor hem wel, maar voor mij niet!
Gatsie Bridges! Laurens plaste laatst op mijn schoot!! Ook zo lekker
Haha, leuk he jongetjes.

Mogge iedereen!!!

Bridges, eind maart heeft man een weekje vrij, lekker! Als ik weer langer alleen ben ga ik de oppas volgende keer een dagdeel inhuren heb ik besloten, voor één van de jongetjes en dan neem ik het andere jongetje mee voor wat quality time. Dat lijkt me beter! Fijn dat meisje weer lijkt op te knappen!
Goedemorgen!

Bridges: Fijn dat het beter gaat met Fieke. Lekker is dat, hier ook weleens geplast op mijn schoot.

Zijn eigenlijks alle vivakinderen inmiddels zindelijk? ( op Juul na dan)
Jin en Mamax, wat een narigheid met de zieke jongetjes. Ben jij nou nog naar de ha geweest Mamax?

Jin, dat klinkt als een goed plan, oppas inhuren voor quality time met een van de jongens. Maar mss ook eens een middagje voor even quality time voor jezelf? Ben je aan het werk vandaag (is ook soort van bijkomen toch... )?

Bam, we zijn hier al een tijdje uit de luiers. Je klinkt alweer aardig op de been gelukkig!

Bridges, fijn dat Fieke opknapt! Ha ha, lekker dan, plas over je broek. Mmmm, geen verstand van piemeltjes hier. Maar herken wel dat ze op het kdv minder aandacht voor afvegen hebben dan thuis.

Mal, aaaah, lammetjes! Leuk! Hier wel heel veel schapen, maar nog gene lammetjes gezien (wel pasgeboren geitjes op de kinderboerderij, maar ik dacht dat dat het hele jaar door gaat, mmm, weet eigenlijk niet..).

Wij gisteren een zeer duffe dag. Mare is niet naar buiten te branden (als je eenmaal met 'r op pad bent vindt ze het geweldig hoor, maar voordat je eenmaal de deur uit bent... ) en vriend was ook niet in beweging te krijgen. Uiteindelijk om 4 uur nog even een stukje gereden met de auto. Groots en meeslepend leven, maar-niet-heus. Ik ben er NOG chagrijnig van. Enfin, wel een hoop huishouden gedaan, moet ook gebeuren.
Hel, klinkt gezellig, not...

Bam, nee hoor, bij Laurens wil het niet lukken! maar ik weiger nog een luier om te doen. Poepen doet ie gewoon nog in zijn broek en heeft er ook geen last van grrrr. Plassen doet ie op de wc maar zegt het bijna nooit zelf. Ik stuur hem er steeds heen. Echt balen. Heb er zo;n hard hoofd in dat het nog goed gaat komen. Dit is al de 3e poging. Nu wil ik doorzetten. Ben al vanaf zijn verjaardag bezig deze keer.

zo, werk afgezegd. Ik belde net, blijkt die vrouw die ik vervang nog minstens 3 mnd weg te blijven! Nou, dat ga ik niet al die tijd vervangen dus ik zei dat ik nog 2 weken zou blijven. Klonk ie nog een beetje beledigd ook. Nouja zeg! Mag blij zijn dat ik er al een maand sta. Tsss. Je doet je kind toch op een speelzaaltje om zelf wat ochtendjes vrij te hebben?

Nouja goed, ik heb het gezegd en nu is het klaar hoor. Nog 2 weken dus en ik vind het leuk hoor. Maar deze week met Berend was ook heel gezellig.Dat mis ik
Jin en Mamax, hoe is het gegaan met de jongens vannacht?
Sjonge jonge Amaal, wat is drie maanden nou?

Pfffff Hel, die dagen ken ik ook. Uit pure ellende maar een stukje gaan rijden. Te erg.
Heel bizar gedroomd vannacht. Eerst werkte ik in Hell's Kitchen en had ik onwijze ruzie met Ramsay en toen was ik op een soort van speurtocht naar Suus, want die had een nieuwe baan en ik moest komen kijken. Suus had een baan als dame van lichte zeden, het pand was heel gezellig. Maar het wordt nog bizarder, haar werkkleding was verkleed zijn als Johnny Cash
Bam, keramieken wel leuk voor eentje van drie denk je?
Goedemorgen,

Jin en Mamax: voor S. en S. en voor jullie.

Bam, je kan zien wie er online is "wie hier", daar zag ik een nick met Bambino3.

Pfoe, moeilijk om wat te bedenken vanwege dat leeftijdsverschil. Misschien weet Cin wat?

Lianne is overdag zindelijk. Maar ik moet zo naar het zh met Tim en dan krijgt ze wel een luier om. 's Nachts is ze nog niet zindelijk. Ik ga nu wel met haar naar de winkel zonder luier, dat gaat prima. Ze heeft dan wel eerste een plasje gedaan.

Star, hoe gaat het?

Bridges, lekker, zo'n warm plasje. Fijn dat het beter gaat met Fieke.

Hel, ik herken het helemaal! Ik krijg de kriebels als ik een dag binnen zit, omdat het bijvoorbeeld de hele dag regent. Gelukkig wil Lianne altijd wel naar buiten. Vent wilde ook niet dit weekend.

Ris, hoe gaat het met jou, Mark en Anne?

Ga een tas inpakken, om 10.30u in zh.
Star
Goeiemorgen! Vanaacht geslapen van 20.30 tot 7.30. Ik voel me helemaal uitgerust! Max kwam om 1.30 bij ons liggen en om 6.30 werd Sam wakker. Man heeft hem gehaald en daarna kroop hij dicht tegen me aan en heeft nog een uurtje geslapen. Hij is nog wel erg mopperig, maar niet meer zoals de laatste paar dagen. Thank God!

Hel, ik ben gisteren om 8.15 naar de HA post geweest. Ze kon niks raars vinden, behalve de diarree. Ik moet vandaag eigenlijk wat op kweek laten zetten, maar nu gaat het wel weer iets beter. Aan de andere kant is Sam al een hele tijd steeds aan de diarree, ook zonder ziek te zijn. Misschien wel goed als ze er een keer naar kijken.

Bam, fijn dat je er weer bent! Was ik gisteren helemaal vergeten te zeggen . Max is overdag zindelijk, 's nachts heeft hij nog een luier om.

Bridge en Amalia, Zandkasteel was erg leuk! Max heeft genoten. Het was een voorstelling in het theater. Echt een aanrader!

Jin, lekker dat man eind maart vakantie heeft! Hoe is het nu met S? Ik had ooit eens hier een recept voor zandkoekjes overgetikt. Heb jij dat nog? Ben hem zelf namelijk kwijt en het recept van gisteren was niet echt een succes...

Inmiddels de huisarts toch maar gebeld en ze laten wat ontlasting op kweek zetten. Zo maar even een potje halen bij de apotheek.

Ik had zaterdag bosbessen gehaald op de markt, we hebben nog wat over, dus ik ga maar eens kijken naar een recept voor bosbessen muffins.
Wow, jij maakt het 's nachts dan wel weer goed, zo'n saaie dag, Star. Ha ha, meestal kan ik mijn dromen nog wel linken aan de realiteit (hoe twisted ook), benieuwd of dat in dit geval bij jou ook opgaat... Wel knap dat je 'm zo gedetailleerd hebt onthouden trouwens!

Kokos, wat ga je doen in het zh met Tom, gewoon controle? Hoe lang moet hij die nog? Ik "zag" Ris net nog op Hyves (ze was online, heb haar verder niet gesproken).

Groot gelijk Amalia, moet wel een beetje leuk blijven dat werken.
Kokos, heb ik wat gemist? Wat ga je in het ziekenhuis doen?
quote:Star schreef op 23 februari 2009 @ 09:30:

Bam, keramieken wel leuk voor eentje van drie denk je?

Juul vind verven leuk, dit is niet anders.

Het is een inloopstudio, en daar hebben ze ook kinderdingen ( dieren enzo) om te schilderen. Dus ik denk dat Juul dat wel erg leuk vind.

Voor hoelang is de vraag, maar dat is met alles

Ben je niet aan het werk?
Oja, dat is waar Mamax, niks bijzonders maar wel even kweekje. Maar zo'n nacht, dat gaat vast de goede kant op, gelukkig. Klinkt leuk, zandkasteel. Schouwburg in H? Jammer dat ik het gemist heb. Was betere besteding van de zondag geweest dan dat gehang van gisteren. Moet nodig weer connecten met de rest van de wereld (qua uitgaansagenda's enzo)... Bosbessenmuffins, dat doe je toch zeker uit een pakje?
Leuke droom Star! En Suus, kom jij eens wat uitleggen! Wel 's nachts als dame van lichte zeden verkleed als Johnny Cash werken, maar je te beroerd voelen om te forummen? Tsss.

PsstHel, hij heet Tim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven