Good Luck!

vrijdag 27 februari 2009 om 20:21
Hai!
Hoera voor Ceetje!!!
Fijn dat het gelukt is! Zwemles werd ik voor bebeld met legio tijden waaruit ik kon kiezen. Dus wij zwemmen vanaf november 2010 elke zaterdag van 12 tot 13 uur...
Jin: hoe vaak ben je aan de beurt bij Kita? En ontbijt zoon dan altijd daar? Zijn het dan ook voornamelijk gezonde dingen of mag je er echt je eigen draai aan geven? Tosti... Jummie... Met kaas en jam...
Mal: fijn dat je goed geslapen hebt en lekker naar sauna! Ik ga ook binnenkort met vriendinnetje weer, fijn!
Kokos: ben benieuwd naar de voor en na foto's! Leuk hoor!
Hoera voor Ceetje!!!
Fijn dat het gelukt is! Zwemles werd ik voor bebeld met legio tijden waaruit ik kon kiezen. Dus wij zwemmen vanaf november 2010 elke zaterdag van 12 tot 13 uur...
Jin: hoe vaak ben je aan de beurt bij Kita? En ontbijt zoon dan altijd daar? Zijn het dan ook voornamelijk gezonde dingen of mag je er echt je eigen draai aan geven? Tosti... Jummie... Met kaas en jam...
Mal: fijn dat je goed geslapen hebt en lekker naar sauna! Ik ga ook binnenkort met vriendinnetje weer, fijn!
Kokos: ben benieuwd naar de voor en na foto's! Leuk hoor!

vrijdag 27 februari 2009 om 21:25
Ach arme opa van Mamax... Hopelijk komt het goed... Mijn duimen draaien voor vanavond/vannacht...
Star: wisselend per zwembad geloof ik, maar dacht de meesten rond 5 jaar... En omdat wij baby peuter zwemmen doen, heb ik voorsprong van welgeteld 1 (jaja!) maand! Mocht ook in juli 2010 starten maar dan op onhandige tijd. Dus dan maar wat later... Hoef ik in ieder geval niet om kwart voor 4 als hij tot half 4 naar school moet. Dat vind ik zo'n baggertijd...
Star: wisselend per zwembad geloof ik, maar dacht de meesten rond 5 jaar... En omdat wij baby peuter zwemmen doen, heb ik voorsprong van welgeteld 1 (jaja!) maand! Mocht ook in juli 2010 starten maar dan op onhandige tijd. Dus dan maar wat later... Hoef ik in ieder geval niet om kwart voor 4 als hij tot half 4 naar school moet. Dat vind ik zo'n baggertijd...

vrijdag 27 februari 2009 om 21:31

vrijdag 27 februari 2009 om 21:41
Bridges, hoera voor de zwemles! Je hebt ongeveer drie keer per twee maanden kita-dienst, en alleen op de vrijdag maak je het ontbijt (is tweede ontbijt om half elf, eerste keer eet hij wat thuis) voor alle kindjes. Je kunt jezelf inplannen, maar de maandag en dinsdag vallen voor mij dus altijd al af, dus heb ik relatief iets vaker een vrijdag.
Mamax, he ic, niet lollig. Sterkte!
Mamax, he ic, niet lollig. Sterkte!

vrijdag 27 februari 2009 om 22:11
Goedeavond,
Mamax, sterkte met opa! Ik hoop dat het allemaal goed gaat!
Star, fijn dat Ceetje een plekje heeft op de school.
Jinny, leuk zeg dat ontbijt. Echt goed ben jij zeg. Je bent al zo veel alleen en zo druk met je al dan niet zieke jongens en dan dit ook nog allemaal doen. Goed van jou!
Bridges wat goed dat je de zwemles al geregeld hebt! Goed plan, ik ga ook maar eens kijken hoe of wat.
Mamax, sterkte met opa! Ik hoop dat het allemaal goed gaat!
Star, fijn dat Ceetje een plekje heeft op de school.
Jinny, leuk zeg dat ontbijt. Echt goed ben jij zeg. Je bent al zo veel alleen en zo druk met je al dan niet zieke jongens en dan dit ook nog allemaal doen. Goed van jou!
Bridges wat goed dat je de zwemles al geregeld hebt! Goed plan, ik ga ook maar eens kijken hoe of wat.