Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je komt toch altijd op kaas uit volgens mij, al at mijn niet kaas lustende oom ze met pate
Zoete tosti 2 broodjes beleggen met een mengsel van de abrikozen, zure room, suiker en kaneel.

Tosti met banaan (evt chocola)

Tosti met appelstroop

Tosti van vegan suikerbrood
Hai!

Hoera voor Ceetje!!!

Fijn dat het gelukt is! Zwemles werd ik voor bebeld met legio tijden waaruit ik kon kiezen. Dus wij zwemmen vanaf november 2010 elke zaterdag van 12 tot 13 uur...

Jin: hoe vaak ben je aan de beurt bij Kita? En ontbijt zoon dan altijd daar? Zijn het dan ook voornamelijk gezonde dingen of mag je er echt je eigen draai aan geven? Tosti... Jummie... Met kaas en jam...

Mal: fijn dat je goed geslapen hebt en lekker naar sauna! Ik ga ook binnenkort met vriendinnetje weer, fijn!

Kokos: ben benieuwd naar de voor en na foto's! Leuk hoor!
2010? Ze beginnen toch met vier?
Opa gaat niet zo goed. Hij wordt nu aan z'n blindedarm geopereerd en moet de hele nacht op IC blijven. Anesthesist denkt dat hij hem heel moeilijk wakker krijgt.
Toch blindedarm dus

Hopelijk valt het mee, succes vanavond/vannacht iig!
Ach arme opa van Mamax... Hopelijk komt het goed... Mijn duimen draaien voor vanavond/vannacht...

Star: wisselend per zwembad geloof ik, maar dacht de meesten rond 5 jaar... En omdat wij baby peuter zwemmen doen, heb ik voorsprong van welgeteld 1 (jaja!) maand! Mocht ook in juli 2010 starten maar dan op onhandige tijd. Dus dan maar wat later... Hoef ik in ieder geval niet om kwart voor 4 als hij tot half 4 naar school moet. Dat vind ik zo'n baggertijd...
1 maand voorsprong

Weekend lijkt me ook handig inderdaad, dan hoef je niet zo te sjeesen.
Dan zou ik maar bellen. Hier zijn er wachtlijsten echt, en die zijn ook niet overal grappig...

(Kon ook elke woensdag van 5 tot 6... blgh... of tussendemiddag op andere dagen. Die arme kindertjes die in hun pauze van alles en nog wat moeten...)
Ik zie dat er op zaterdag alleen al op 6 tijden zwemles wordt gegeven en door de week twee keer per dag, dus vast wel ergens een gaatje vrij. En vanaf vier jaar.
Bridges, hoera voor de zwemles! Je hebt ongeveer drie keer per twee maanden kita-dienst, en alleen op de vrijdag maak je het ontbijt (is tweede ontbijt om half elf, eerste keer eet hij wat thuis) voor alle kindjes. Je kunt jezelf inplannen, maar de maandag en dinsdag vallen voor mij dus altijd al af, dus heb ik relatief iets vaker een vrijdag.

Mamax, he ic, niet lollig. Sterkte!
Ah dan is het mooi toch? Leuk hoor!
Zeker niet, hij heeft COPD, dus vandaar dat de anesthesist zich zorgen maakt. Hij is 85 en z'n hart is ook wat minder.

Hier ook zwemles vanaf 4 Bridge. Ik zal binnenkort eens informeren of ze hier nog wachtlijsten hebben.
Vader belt net, opa ligt nu net op ok. Hij krijgt normaal gesproken bloedverdunners, dus hij moest nu eerst bloedverdikkers. Volgens anesthesist is de operatie redelijk riskant
quote:bridges6 schreef op 27 februari 2009 @ 21:41:

Ah dan is het mooi toch? Leuk hoor!Ik hoop het, want ik vond het een drama schijnt, A diploma. Moest spugen van de zenuwen elke keer voor ik moest zwemmen.
Oei, dat is inderdaad wel heftig gezien zijn leeftijd Mamax!
Sterkte Mamax, ik duim voor opa.
O lees net meer. Operatie kennelijk wel erg noodzakelijk anders zouden ze dat vast niet doen. Ik ga duimen voor opa!
Sterkte voor Opa, Mamax!
Stressed is just desserts spelled backwards
Spannend Mamax!!! Mijn duimen draaien!
Goedeavond,

Mamax, sterkte met opa! Ik hoop dat het allemaal goed gaat!

Star, fijn dat Ceetje een plekje heeft op de school.

Jinny, leuk zeg dat ontbijt. Echt goed ben jij zeg. Je bent al zo veel alleen en zo druk met je al dan niet zieke jongens en dan dit ook nog allemaal doen. Goed van jou!

Bridges wat goed dat je de zwemles al geregeld hebt! Goed plan, ik ga ook maar eens kijken hoe of wat.
Die Jan Smit is toch echt wel.. ehhh.. leuk
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 27-02-2009 22:15
Reden: gelijk helemaal van slag...
% gewijzigd
Zo ben de hele avond al alleen. Vent is zich klem zuipen met zn collega's. Vandaag was zn laatste dag, en dan moet hij weg. Hij zegt zelf dat hij het niet zo erg vindt, maar ik merk het echt wel aan hem. Vindt het echt heel erg voor hem!
Sterkte met je Opa, Mamax
Naatie, heeft hij al wel zicht op ander werk?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven