Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 februari 2009 @ 22:27:

Naatie, heeft hij al wel zicht op ander werk?Nou hij mag voorlopig wel in hetzelfde bedrijf blijven maar dan werk echt onder zijn niveau. En daar baalt hij gewoon heel erg van. En hij vindt het 'eng' om nu te solliciteren omdat ze nergens gelijk meer een vast contract geven, en tja we hebben wel een koophuis en 2 kindjes. Dus moeilijk allemaal.
Opa ligt inmiddels op IC. Operatie was hoognodig, blindedarm was behoorlijk ontstoken en er zat nog wat andere rommel in z'n buik. Hij moet in ieder geval 5/6 dagen aan de antibiotica via infuus en vannacht en misschien morgen nog op de IC blijven. Maar goed, de operatie heeft hij overleefd en ze hebben de tube zonder schade weer uit z'n longen gekregen, dus de eerste horde is genomen!

Ga nu bed opmaken en lekker slapen. Welterusten!
Spannend Mamax, het is allemaal niet niks op die leeftijd om zulke operaties te doorstaan.

Zwaai Amalia, hier was het 6:15 en ik heb ochtenddienst
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou zeker spannend Mamax! Hoop dat hij de dagen goed door komt.

Ah Mal, 6.15 is wel erg vroeg ja. Bah. 'Mag' je morgen wel uitslapen?

Hier kwam vent om 4 uur thuis, hij had het gelukkig wel leuk gehad.
Morning!

Heb je al weer nieuws gehoord, Mamax? Ik hoop dat hij goed herstelt!

Kokos, romantisch!! En gelijk passen natuurlijk.

Mal, slaapt J. nog in de middag? En gaat het goed met het bedje?

Naatie, stinkt het daar?

Ik heb het even gemist, is hij ontslagen? Dat is klote zeg..

Huis is in onze woonplaats idd Star. Zo mogelijk blijven we hier wonen.

Het gesprek van gisteren was voor ons zoals verwacht. Iedereen vindt haar alleen tussen verschillende scholen in vallen, dus de tijd en onze kijk op de zaak zullen beslissen waar ze heen gaat.

De begeleidster heeft gisteren thuis gefilmd, spelende CG met vriend, met mij en met de begeleidster zelf. Over een paar maanden gaan we het bekijken en bespreken. Was gisteren wel moe van al die gesprekken. Dus nu lekker weekend vieren
Haha Compu, stinkt het daar? Ehh ja behoorlijk, naar alcoholwalm en naar rook. ( of bedoelde je dat niet ) Hij komt nl precies in een kroeg waar er nog wel gerookt wordt!

Lekker relaxen in het weekend Compu, ik kan me voorstellen dat het best zwaar is!

Ik ga even de uitlaten. Vent en Robin liggen op bed en Tobias gaat mee, want die heeft nu al teveel energie. Pff..
quote:compu schreef op 28 februari 2009 @ 08:58:

Kokos, romantisch!! En gelijk passen natuurlijk.

Ik heb het 's avonds gepast, (toen de kinderen op bed lagen want de gevolgen weet je nooit ) Compu. Het zit niet goed, dus dat wordt ruilen en kom dan maar op met die romantische nacht
Goedemorgen allemaal,

Allereerst: Mamax, gelukkig dat opa door de operatie is gekomen. Gaan ze uit van de eerste 24 of 48 uur? (kritieke fase).

Jin, tosti's geslaagd bij de kinderen?

Compu, voorlopig is er dus nog niks beslist over de school van CG. Kan me voorstellen dat de gesprekken energie kosten. Lekker chillen dit weekend.

Naat, moeilijke keuze om nu te switchen van baan inderdaad. Nu hij onder 'zijn niveau' gaat werken werkt dat niet echt stimulerend (zo ervaarde ik het)

Oh, Lianne huilt......
Mamax, goed nieuws dus gisteravond! Hoe is opa de nacht doorgekomen?
Mamax, jeetje wat ellendig voor je opa. Goed door de nacht gekomen? Beterschap!!!

Compu, nieuw huis op oog begrijp ik? Altijd leuk. Link op H?

Zo, ik ga boodschappen doen maar ben vanavond alleen dus wellicht dan meer. Doehoei!
Voel je je kotstechnisch een beetje beter Suus? Ik zie je weer wat meer verschijnen?
Compu, spannend van het huis! Lijkt me heel gek om thuis gefilmd te worden en het dan later te bekijken. Ga je dan niet heel erg je best doen op die opnames? Zo dat het net niet echt natuurlijk is (en je dus echt een supermamma bent??)?

Suze, geen wilde plannen in je eentje vanavond? Wat is man doen?

Naatie, wat akelig voor naatieman. Wat een akelige situatie. Heeft man het wel leuk gehad in de kroeg? Moet hij maandag dan voor het eerst beginnen? Knuf voor jullie.

Kokos, ontbijt is vrijdag a.s. Wat een leuke actie van Kokosman van het ondergoed. Hij heeft er zin in haha.

Mamax, hoe is het gegaan vannacht met opa?
Mal, kwart voor 7 hier, dus ik zwaai niet terug

Mamax, jee wat schrikken! Sterkte daar!

Naat, hoi! Balen, werk onder het niveau. Ik snap dat hij voor zeker gaat, maar het is niet leuk op deze manier.

Jinny, heb je al wat gekozen voor het ontbijt? Hier nog een tip: pannenkoekjes bakken en stapelen met honing ertussen. In stukjes snijden (als een taartpuntje ofzo), prikkertje erin. Lekker. Kan goed koud of lauw. Maar warm ook natuurlijk (en om niet op de ochtend zelf te bakken : magnetron!).

Zo, lekker met vent in Amersfoort geshopt. Kinderen waren bij mijn schoonouders (ja ja... lief heeft ze gebracht hoor en gehaald). Leuk kort spijkerrokje gekocht, All Stars eronder, helemaal hip Zie denk ik voorlopig maar van de Minnetonka's af Mal :-)

Man heeft ook ingeslagen en we hebben ook nog gezellig geluncht. Leuk middagje dus.

Morgen schijnt het onwijs lekker weer te worden! Wat een feestje. Lekker fietsen met de kinderen ofzo. Of in de tuin rommelen, heb er zin in!

Kom maar op met die lente!!!!
Ik ben ook zo enorm toe aan lente Amaal! Had een date met Duitse vriendin en kinderen in de speeltuin buiten, begon het te regenen. Dag date. Ik baalde echt! Had helemaal zin om achter de hippe Buggaboo Bee te flaneren....

Ooooh, leuk middagje, ik ben jaloers!!!!
Hai!

Mamax: fijn dat het goed is gegaan! Nu hopen dat hij goed opknapt!!! Hoe is iedereen eronder? Erg geschrokken?

Jin: ik zat me tijdje terug nog af te vragen hoe de Bee beviel? Blij mee?

Amalia: dat klinkt goed. Leuk hoor! En ik ook bergen zin in mooi weer!

Suus: haai! Vent te stappen vanaaf?

Compu: jij ook weer alleen natuurlijk! Gek hoor filmen inderdaad. Wat ik begrijp is het altijd wel confronterend maar ook erg positief! Waar staat het te bekijken huis? Spannend! Huis buurman staat ook nog steeds te koop hoor! Ik kan wel nieuwe buren gebruiken! En andere buurman is ook "opeens" weer weg, ben bang dat hij weer is opgenomen helaas...

Hier gisteren bij schoonouders gegeten, die gingen vandaag op wintersport. Vandaag bakkie bij mijn moeder. Die gaat morgen naar Marokko, dus breng ik met Ties naar Schiphol. Hoop dus inderdaad op mooi weer, even vliegtuigen kijken. (Moet helaas ook langs gecrashte vliegtuig ben ik bang... Geen fijn aanzicht lijkt me...)

Verder tafel weer wat geschilderd. Kan hopelijk volgend weekend weer in elkaar. Man wat mis ik een grote tafel waar mijn mannetje lekker ongestoord aan kan kleuren. Hij wordt echt oervervelend van het niets zelf kunnen doen zonder dat zijn zusje hem dwars ligt...

Haha vanmorgen waren we aan het praten (vriend en ik) zegt hij opeens: "Even goed luisteren nu mama!" Moest ik even van hem in de krant kijken naar de biba boerderij artikelen... :puke:
Wat zijn ze grappig he, die kindjes! De kinderwagen bevalt voor ons nu echt heel goed. Heel licht en makkelijk in te klappen ding (staat wel foto op onze site als je wilt weten hoe ie er uit ziet). Het is eigenlijk een kruising tussen een kinderwagen en een buggy. En heel handig de trap af te tillen als ik oudste haal of breng (hoeft jongste niet uit de wagen).
Bridges, het vliegtuig is niet meer te zien, er staan allemaal tenten omheen. Dus hopelijk valt het mee.

Jin, de Buggaboo Bee al in huis dus! Kreeg je hem via iemand in NL of werd ie netjes bij jullie afgeleverd?

Balen van die regen! Flut.

Straks komt Louis Theroux op NL3, kijken jullie dat wel eens? Vind ik altijd erg interessant. Nouja, een tip voor als je je verveelt. Begint 20.10 al hoor, dus opschieten

Suus, al minder misselijk? Wanneer is ook alweer die echo? Sorry dat ik het niet meer weer....
Hé Jin, volgens mij mag je geen reclame maken hier

Open er een topic over, ha ha!!
Aah, goeie een topic: bzzzzzzzz noem ik het dan, krijg ik vast veel lezers haha. Kreeg hem via de koerier afgeleverd hier, wat een bak he?
Gaaf is hij Jin! En leuke andere foto's weer! Had al tijdje niet bij je gespiekt. Oudste wordt groot zeg! Ik vind hem een ander koppie krijgen! En de foto's van het ziekenhuis... Krijg er de bibbers van...

Amalia: oké niet zichtbaar dus. Gelukkig. Mijn stiefvader is best zenuwachtig. Is "bang" om het te zien of eroverheen te vliegen of zo...
Heb even 3 foto's op hyves gezet van de laatste zelfmaakprojecten...
Mamax, wow wat een schrik, die operatie van je opa. Gaat het goed nu?

Kokos, kijk, dat zijn de betere verrassingen! Leuk hoor, dat doet 'ie goed, je man!

Amalia, heb net het laatste stuk van Theroux meegekregen, kijk er ook vaak naar. Vorige keer werd ik er een beetje naar van, met die fascisten, maar deze vond ik wel weer leuk.

Jin, kinderwagen per koerier? Chique hoor!

Naatie, ik vroeg me laatst nog af hoe het met man z'n werk was. Balen hoor. En het is ook echt een rottijd om in zo'n situatie te zitten. Is de sfeer thuis wel weer opgeklaard?

Star, geweldig zeg , plek op de school van jullie keuze! Maf dat jullie zo laat bericht kregen.

Bridges, goed geregeld, de zwemles! Mag ik ook wel eens gaan checken... Bakstenenstof, klinkt leuk!

Compu, spannend, bezichtiging! Jullie hebben zelf niets te verkopen toch? Niet maf, om zelf gefilmd te worden? Kan me voorstellen dat je wel even klaar bent met praten. Gelukkig weekend!

Mal, wel heftig ja, amandelen eruit. Maar hoe jonger, hoe minder zwaar de ingreep, heb ik altijd begrepen.

Bam, is meis al over? Zal ook wel even gek zijn, na al die tijd...
Vanmiddag bij opa geweest, het gaat erg goed. Hij was zelf ook optimistischer dan hij in tijden is geweest. Hij mocht om 12 uur van de ic af. Ga leker naar bed nu. Welterusten!
Oh wat fijn Mamax. Hij is een taaie zeg!

En goedemorgen! Op deze mooie voorjaarsdag. Ik ben alleen beneden want mijn wederhelft en dochter liggen nog te ronken.

Bridges, ze waren blij thuis he. Het feest komt al meer in zicht, ben benieuwd.

Het zal nog wel een tijdje duren dat je buren krijgt, het is echt een slechte tijd.. Maarja, geen buren betekent nog geen geluidsoverlast he.

Vriend wil niet in B.dorp helaas, ik zou het wel zien zitten. Maarja, met de scholen die hier in de buurt zijn, is het ook wel handiger om hier te blijven.

Ik zal de link plaatsen, huis is niet spectaculair hoor!

HOERA, gefeliciteerd Mal!! Je bent forummer van de maand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven