Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Mijn kleinste moppie heeft de zesde ziekte, arme ding ziet er niet uit zo gespikkeld
Alle reacties Link kopieren
Druk hier vanavond...

Star: beterschap voor moppie dan maar! Take That! Te leuk!!!
Mogge allemaal!

Star, hoe gaat het met kleinste gespikkelde dame?

Bridges, goedenavond met terugwerkende kracht .

Allemaal een leuk weekend voor de boeg?

Grote vent gaat zo met oudste naar de nl.school en ik ga naar een kinderfeestje met Jongste en twee kinderen van mijn vriendin (die van de poes haha, nog steeds een vriendin). Dan haal ik oudste vanmiddag weer op en ga met hem zwemmen. En dan is de dag haast voorbij!
Boeiende info ook voor julie zeg .
Jengelig en hangerig, heel gezellig dus

Reuze boeiend Jin Veel plezier met Jongste!
Drukke dag Jin. Ik vind dat wel boeiend hoor, leuk juist om te lezen wat je doet en wat je bezig houdt.

Star, wordt lange dag dus... Arm schaapje. Wel goed geslapen?

En jouw schaapje Amalia, al wat opgeknapt?

Buurvrouw/vriendin van verderop loopt op alledag (wat een heerlijk ouderwetse uitdrukking ) en wij staan standby om zoontje (2,5) op te vangen als ze 's nachts naar het ziekenhuis moet (wordt ws ks). Spannend!

Bammie, hoe is 't, loeidruk zeker? Had je de foto's nog gezien die ik had gemaild (van de handdoek)?

Wij zo bij schoonmoeder langs in haar nieuwe ondekomen. Ben zo benieuwd hoe ze het heeft. Ik deed van de week wat bozig over haar, toen was het allemaal even een beetje veel, maar normaal draag ik haar wel een warm hart toe hoor. Daarna bij schoonzus langs, die heeft de 2e week behandeling achter de rug en voelt zich (nog) redelijk. Daarna naar de andere kant van het land om Maatje op te halen bij mijn ouders en lekker met z'n allen wat eten voor mijn moeder 'dr verjaardag nog.

Ik denk, ik doe ook even een Jinny.

Fijn weekend allemaal meisjes!
Reuze boeiend ook Hel

Ik had dat hele bozige over je schoonmoeder niet eens gelezen in je posts, zo kwam het niet echt over. Niet aan schoonmoederT zelf gericht idd. Poes nog bij jullie trouwens?

Zijn jullie gisteren nog uit weggeweest samen?

Mopje en slapen? Pffffff sinds maandag (want toen moest ik haar al ziek van KDV halen met 39 graden koorts) is het Prut.
Gisteren heerlijk bij Italiaan gegeten en daarna heerlijk geslapen.

Poes nog bij ons ja. Het blijft een schrikkerig beestje, ze zou beter af zijn in een huis zonder kinderen. Maar goed, af en toe grappen we nog wel dat we 'dr weer naar oma brenen of naar het asiel. Maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.

Arme jij, villa wallenzicht zeker, of slaap je overdag nog een beetje bij?

Na, gaan er vandoor, doeidoei!
Ik zal jullie de details besparen, maar als ik zeg dat Malman een klysma aan het halen is bij de apotheek, dan weten jullie genoeg

Stressed is just desserts spelled backwards
Whahahahahahahahahaha ik kreeg daar pas op 41 + 4 iets voor van de gyn, dus prijs je gelukkig met je klysma

Poepse
Ja gaat het dan een beetje snel??? Ik ben er echt naar van.
Ik kreeg geen klysma, stomme zakjes die ik moest oplossen in water.

Klysma gaat heel snel hoor.
A heeft ook net 6e ziekte achter de rug :-;

Zit nu in een restaurant te kolven in de Efteling suf zeg
Aatje niet mee? Of drinkt ze niet als je niet thuis met haar bent?
*Breekt even in*

Maleficient, ik zag dit op MP en moest aan jou denken. Zou dit niet iets zijn voor Jonathan, trapt denk ik makkelijker dan een driewieler, hij kan mooi rechtop zitten en de fiets blijft als het goed is ook rechtop.

http://link.marktplaats.nl/393606901

Groetjes van een meelezer

*breekt weer uit*
Bedankt Freya, ik laat het even zien op zijn school denk ik of hij daar op zou kunnen!
Suus help me even met voedingsadvies. Malman wilde graag kaas van de boer, dus ik was bij een streekproducten winkel, en daar stond op de counter een briefje; als onze kazen zijn rauwmelkse kazen. Maar het is gewoon normale kaas, zoals elke andere. Dus ik vroeg of ik het wel mocht eten nu ik zwanger ben, en ze zei dat het veilig was. Maar ja, nu durf ik toch niet meer.

(en ik wil geen apart topic openen )
quote:Star schreef op 06 november 2010 @ 12:25:

Ik kreeg geen klysma, stomme zakjes die ik moest oplossen in water.

Klysma gaat heel snel hoor.

Ja, ik heb het gemerkt

Heb nu roosvicee laxo gehaald en ik moest de HA bellen maandag voor hoe nu verder. Ik eet verder heel vezelrijk en drink genoeg dus daar ligt het niet aan.

Hoe gaat het met Eetje?
Wat lief Freya

Harde rauwmelkse kaas kan wel, daar overleeft de bacterie niet in.

(Al heet ik geen Suus )
Je darmen zijn gewoon lui op het moment, zitten knel

Eetje gaat redelijk, nu lief even aan het spelen.
quote:Star schreef op 06 november 2010 @ 16:47:

Wat lief Freya

Harde rauwmelkse kaas kan wel, daar overleeft de bacterie niet in.

(Al heet ik geen Suus )

Ah, dankjewel. Ga ik zo even de mosterkaas proeven.

Ik heb ook echte volle boerenyoghurt
Aaah Mal, niet fijn zo´n ding! Sterkte!

Star, beterschap voor Eetje, zielig mopje!

Hel, met je ik doe even een Jinny . Ik vond je helemaal niet bozig over schoonmoeder, echt niet. En poes boft maar met jullie dat ze een fijn huisje heeft gevonden.
Amalia, veel plezier in de efteling, leuk zeg!
Eetje heeft nu een woede-aanval. Grappig gezicht wel, zo'n hummel van 13 maanden plat op haar buik op de grond
Hoe was feestje Jin? Vond Jongste het leuk mama eens voor hemzelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven