Good Luck
zaterdag 6 november 2010 om 08:59
Mogge allemaal!
Star, hoe gaat het met kleinste gespikkelde dame?
Bridges, goedenavond met terugwerkende kracht .
Allemaal een leuk weekend voor de boeg?
Grote vent gaat zo met oudste naar de nl.school en ik ga naar een kinderfeestje met Jongste en twee kinderen van mijn vriendin (die van de poes haha, nog steeds een vriendin). Dan haal ik oudste vanmiddag weer op en ga met hem zwemmen. En dan is de dag haast voorbij!
Star, hoe gaat het met kleinste gespikkelde dame?
Bridges, goedenavond met terugwerkende kracht .
Allemaal een leuk weekend voor de boeg?
Grote vent gaat zo met oudste naar de nl.school en ik ga naar een kinderfeestje met Jongste en twee kinderen van mijn vriendin (die van de poes haha, nog steeds een vriendin). Dan haal ik oudste vanmiddag weer op en ga met hem zwemmen. En dan is de dag haast voorbij!
zaterdag 6 november 2010 om 10:48
Drukke dag Jin. Ik vind dat wel boeiend hoor, leuk juist om te lezen wat je doet en wat je bezig houdt.
Star, wordt lange dag dus... Arm schaapje. Wel goed geslapen?
En jouw schaapje Amalia, al wat opgeknapt?
Buurvrouw/vriendin van verderop loopt op alledag (wat een heerlijk ouderwetse uitdrukking ) en wij staan standby om zoontje (2,5) op te vangen als ze 's nachts naar het ziekenhuis moet (wordt ws ks). Spannend!
Bammie, hoe is 't, loeidruk zeker? Had je de foto's nog gezien die ik had gemaild (van de handdoek)?
Wij zo bij schoonmoeder langs in haar nieuwe ondekomen. Ben zo benieuwd hoe ze het heeft. Ik deed van de week wat bozig over haar, toen was het allemaal even een beetje veel, maar normaal draag ik haar wel een warm hart toe hoor. Daarna bij schoonzus langs, die heeft de 2e week behandeling achter de rug en voelt zich (nog) redelijk. Daarna naar de andere kant van het land om Maatje op te halen bij mijn ouders en lekker met z'n allen wat eten voor mijn moeder 'dr verjaardag nog.
Ik denk, ik doe ook even een Jinny.
Fijn weekend allemaal meisjes!
Star, wordt lange dag dus... Arm schaapje. Wel goed geslapen?
En jouw schaapje Amalia, al wat opgeknapt?
Buurvrouw/vriendin van verderop loopt op alledag (wat een heerlijk ouderwetse uitdrukking ) en wij staan standby om zoontje (2,5) op te vangen als ze 's nachts naar het ziekenhuis moet (wordt ws ks). Spannend!
Bammie, hoe is 't, loeidruk zeker? Had je de foto's nog gezien die ik had gemaild (van de handdoek)?
Wij zo bij schoonmoeder langs in haar nieuwe ondekomen. Ben zo benieuwd hoe ze het heeft. Ik deed van de week wat bozig over haar, toen was het allemaal even een beetje veel, maar normaal draag ik haar wel een warm hart toe hoor. Daarna bij schoonzus langs, die heeft de 2e week behandeling achter de rug en voelt zich (nog) redelijk. Daarna naar de andere kant van het land om Maatje op te halen bij mijn ouders en lekker met z'n allen wat eten voor mijn moeder 'dr verjaardag nog.
Ik denk, ik doe ook even een Jinny.
Fijn weekend allemaal meisjes!
zaterdag 6 november 2010 om 10:51
Reuze boeiend ook Hel
Ik had dat hele bozige over je schoonmoeder niet eens gelezen in je posts, zo kwam het niet echt over. Niet aan schoonmoederT zelf gericht idd. Poes nog bij jullie trouwens?
Zijn jullie gisteren nog uit weggeweest samen?
Mopje en slapen? Pffffff sinds maandag (want toen moest ik haar al ziek van KDV halen met 39 graden koorts) is het Prut.
Ik had dat hele bozige over je schoonmoeder niet eens gelezen in je posts, zo kwam het niet echt over. Niet aan schoonmoederT zelf gericht idd. Poes nog bij jullie trouwens?
Zijn jullie gisteren nog uit weggeweest samen?
Mopje en slapen? Pffffff sinds maandag (want toen moest ik haar al ziek van KDV halen met 39 graden koorts) is het Prut.
zaterdag 6 november 2010 om 11:38
Gisteren heerlijk bij Italiaan gegeten en daarna heerlijk geslapen.
Poes nog bij ons ja. Het blijft een schrikkerig beestje, ze zou beter af zijn in een huis zonder kinderen. Maar goed, af en toe grappen we nog wel dat we 'dr weer naar oma brenen of naar het asiel. Maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.
Arme jij, villa wallenzicht zeker, of slaap je overdag nog een beetje bij?
Na, gaan er vandoor, doeidoei!
Poes nog bij ons ja. Het blijft een schrikkerig beestje, ze zou beter af zijn in een huis zonder kinderen. Maar goed, af en toe grappen we nog wel dat we 'dr weer naar oma brenen of naar het asiel. Maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.
Arme jij, villa wallenzicht zeker, of slaap je overdag nog een beetje bij?
Na, gaan er vandoor, doeidoei!
zaterdag 6 november 2010 om 16:24
*Breekt even in*
Maleficient, ik zag dit op MP en moest aan jou denken. Zou dit niet iets zijn voor Jonathan, trapt denk ik makkelijker dan een driewieler, hij kan mooi rechtop zitten en de fiets blijft als het goed is ook rechtop.
http://link.marktplaats.nl/393606901
Groetjes van een meelezer
*breekt weer uit*
Maleficient, ik zag dit op MP en moest aan jou denken. Zou dit niet iets zijn voor Jonathan, trapt denk ik makkelijker dan een driewieler, hij kan mooi rechtop zitten en de fiets blijft als het goed is ook rechtop.
http://link.marktplaats.nl/393606901
Groetjes van een meelezer
*breekt weer uit*
zaterdag 6 november 2010 om 16:42
Suus help me even met voedingsadvies. Malman wilde graag kaas van de boer, dus ik was bij een streekproducten winkel, en daar stond op de counter een briefje; als onze kazen zijn rauwmelkse kazen. Maar het is gewoon normale kaas, zoals elke andere. Dus ik vroeg of ik het wel mocht eten nu ik zwanger ben, en ze zei dat het veilig was. Maar ja, nu durf ik toch niet meer.
(en ik wil geen apart topic openen )
(en ik wil geen apart topic openen )
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 november 2010 om 16:43
quote:Star schreef op 06 november 2010 @ 12:25:
Ik kreeg geen klysma, stomme zakjes die ik moest oplossen in water.
Klysma gaat heel snel hoor.
Ja, ik heb het gemerkt
Heb nu roosvicee laxo gehaald en ik moest de HA bellen maandag voor hoe nu verder. Ik eet verder heel vezelrijk en drink genoeg dus daar ligt het niet aan.
Hoe gaat het met Eetje?
Ik kreeg geen klysma, stomme zakjes die ik moest oplossen in water.
Klysma gaat heel snel hoor.
Ja, ik heb het gemerkt
Heb nu roosvicee laxo gehaald en ik moest de HA bellen maandag voor hoe nu verder. Ik eet verder heel vezelrijk en drink genoeg dus daar ligt het niet aan.
Hoe gaat het met Eetje?
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 november 2010 om 16:52
zaterdag 6 november 2010 om 16:55