Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ze dacht dat het Noerie/Noery uit Topchef was
om Ceetje! Dat wordt nog oppassen over een jaar of 10

En om de tepelplakkers van Mal, ik wilde dezelfde plakker

Iemand nog RTL Boulevard gezien? Zag een stukje van Xander dat hij nog graag een tweede kindje wil. Echt ik vind het zo'n druif, dat zég je toch niet!
Hij heeft er toch al twee?!?!??! Wat een domme sukkel.
Precies mijn punt. Volgens mij is hij met Sophie opnieuw begonnen met tellen, sneu voor Sem.
Mag je niet zeggen dat je nog een kindje wil? Sylvie van der Vaart roept dat toch ook de hele tijd en Yolanthe ook?

Gave tekeningen van Mamaxhuis gezien, heel cool!

Ik ben jaloers hoor, hoewel ik uiteraard superblij ben hier. Ik heb je weer gemaild trouwens.

Getsie!!! Een reigerT.

Gisteren dinobehang op de muur geplakt. Nog best geinig. En bij de Hema voor 9 euro een dinodekbed erbij gekocht, koopje! Kind weer blij. En voor B een piratendekbed, hij ook helemaal happy.

Kokos, knap van Tim! Idd vlot hoor. (oudste zat hier met 19 mdn ook te piesen op het potje maar was uiteindelijk met 3 jaar en 9 mnd zindelijk ha ha)
Wat een dropl*l zeg, echt....

Ow, dat is een aardig lapje Mamax (jullie grond bedoel ik, niet die tepelplakkers van Star )! Met welke makelaar gaan jullie in zee (zet maar even op de groep anders)?

Star, wat een hupse niemandalletjes! Weet zeker dat je meneer daar met liefde voor omrijdt.

Zo, van zorgverzekeraar geswitcht, da's weer 250 euri in de pocket. Nu vriend nog zo ver krijgen dat 'ie ook zijn zaken eens gaat regelen.
O ja zeg, helemaal vergeten, maar voor Tim op het potje!
Hadden jullie date Amalia en Mamax? Gezellig! Konden de mannen het een beetje vinden?
Hij mag wel zeggen dat hij er nog een wil Amaal, maar dat van die 2e das natuurlijk niet aardig.

Zo, ik zit op iPad. Cadeau van meneer. Maar vooral voor zichzelf volgens mij...

Jeetje krijgt roze fototoestel. Fuij nog wat ding dat ook onder water kan.
quote:Helenita2 schreef op 30 december 2010 @ 21:59:

Hadden jullie date Amalia en Mamax? Gezellig! Konden de mannen het een beetje vinden?

Ik had ze gemaild Hel. Interesse? Volgens mij zijn allebei onze mannen niet zo van het meeten

Amaal, hij mag wel nog een kindje willen, het ging mij erom dat hij een 2e kindje wil. Hij heeft er nu eentje met z'n huidige vrouw, en eentje met Wendy van Dijk. Dat zou voor hem dus nummer 3 worden, maar hij had het over een tweede kindje.
Suus, gaaf een iPad!

Hel, wie is Tom ?
Oops! De i zit wel erg vlak bij de o.

Ah zo Mamax. Ik bedoelde de kleine mannen he. Of jij ook? Ben ook wel heel benieuwd naar de tekeningen ja, en ook om weer eens te daten!

Suus, een iPad, gaaf!

O ja, verjaardagskado's wilde Star weten. Ook een camera, en ik denk een step (een "echte", met grote luchtbanden en een zitje), maar ik moet even polsen of ze dat nog steeds wat vindt want dat is al een tijd geleden dat ze het daar over had.
Welkom bij de Ipadclub Suus! Hoewel ik dat ding spontaan terug gaf aan man, heb ik er toch wel veel lol van.

Mamax, mss is Sem toch niet van hem... nee, onaardig. Oooh okee, het ging om het 2e kindje, niet zo zeer om het kindje. Zal wel knullig plak en knipwerk zijn geweest van meneer RTL boulevard ofzo.

Zei hij niet WE willen graag een 2e kindje? Want samen hebben ze er 1 natuurlijk.

Hmm, wat loop ik het hier voor Xanderrrr op te nemen eigenlijk.

Zo, alles in huis voor morgen? hier in het dorp lijkt het wel als of wel een week maand in de schuilkelder gaan, wat een drukte! Jemig. Gewoon een file op de plaatselijke hoofdweg richting dorpskern, tss. Maargoed dat ik een sluiproute nam.

Mamax en ik hadden geen date, jammer. Maar dat moeten we wel echt eens gaan doen hoor! Ze mogen nog een een dagdeel van school blijven he, nu ze (bijna) 5 zijn. Mss een meet en greet in Sprookjeswonderland?

We hadden wel een maildate.

Hel ik kreeg jouw kerstkaart en zei tegen L, kijk van Maatje. Jaa, riep hij, daar wil ik weer eens heen!

Irritant dat die kinderen naar school moeten, zo lastig afspreken! Maar lijkt me wel weer eens leuk!
Hel, nee ik bedoelde de grote mannen. Kleine mannen vinden het altijd erg leuk. Oudste kleine man in ieder geval, jongste kleine man keek de laatste keer ietwat wantrouwend naar B Die had de keer ervoor wat moeite met het delen van z'n speelgoed

Maken we er een dubbeldate van Hel en Amaal. Misschien willen er nog meer aanhaken?

Ga nog even wijntje doen met vent, leuningen zijn geschilderd.
Star, ik ben helemaal klaar voor mijn rol als bruidsmeisje! Zie topic Jim met de moeilijke achternaam. Past hastikke mooi bij jou Maggie!
quote:amalia schreef op 30 december 2010 @ 21:55:

Mag je niet zeggen dat je nog een kindje wil? Sylvie van der Vaart roept dat toch ook de hele tijd en Yolanthe ook?

Een TWEEDE kindje schrijft Mamax.
quote:Suze2hier schreef op 30 december 2010 @ 23:34:

Star, ik ben helemaal klaar voor mijn rol als bruidsmeisje! Zie topic Jim met de moeilijke achternaam. Past hastikke mooi bij jou Maggie!Oeeeeee dat zijn mooie jurrekies inderdaad. Ik zal het meenemen in mijn budget
Wat wij nou hebben.... Mr J is al vanaf kwart voor 4 wakker en helemaal fit! Ik snap er niks van.
Stressed is just desserts spelled backwards
voor iPad.
quote:Maleficent schreef op 31 december 2010 @ 09:31:

Wat wij nou hebben.... Mr J is al vanaf kwart voor 4 wakker en helemaal fit! Ik snap er niks van.Dat wordt een lange dag voor je
Ja leuke Oud&nieuw wordt dat!

Suze, dat zijn nog eens leuke kadootjes!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, sterkte met de dag dan!

Hier straks feestje met vrienden. Veeeel voorbereiden.

Alvast een fijne jaarwisseling!
Oja Hel en Mamax, was van de week op visite in H. Gaaf huisje, aan de haven. Met uitzicht op eigen boot. Superstek!
Oeps sorry! Mamax, van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat zal dat goed voelen.
Oooooooh, nu vergeet ik 5-jarige T. weer! Bridges, van harte met je grote zoon. Altijd leuk dat je de bevalling weer even van stal haalt. Heb je dat ook met F.'s verjaardag of niet?

Jinny, CG ontwikkelt zich zeker. Ze is nu echt in een nieuwe fase door school beland. Heeft ineens interesse voor prinsessen en K3, leuk om te zien!

Sterkte vannacht met de kou!! Hier 8 graden, valt mee dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven