Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Star: heb je foto's allemaal bekeken, supefr!

(kwam even niet toe aan reageren erop, maar goed... Krijg je alleen maar weer mailtjes dat je een reactie hebt op DSC820145661200255120)
Ha ha ja dat vind ik juist zo leuk dat Star die mailtjes krijgt, dus ik heb ook bijna alle foto´s bekeken daarom bij een aantal een opmerking geplaatst ha ha.

gave foto´s trouwens!!
Haha ja zo kan ik het natuurlijk wel doen...

Goedemorgen trouwens.

Had ik al gezegd dat oudste echt bijzonder in zijn nopjes is met zijn trein? Echt leuk! En hij had ook een radio, die is ook helemaal goed.

Hier nog maar een relaxdagje vandaag. Heerlijk! Ik geniet zo enorm van die vakantie, nog lang geen zin om weer aan het werk te gaan, haha.
Goedemorgen!

Wij zijn net naar de VK geweest, dus weer gehoord.

Ik heb steeds een naar gevoel in mijn rechterbovenkant, maar de VK zegt dat het de voorkeursplek van de baby is, om daar met het hoofdje te liggen. En dat klopt ook wel want op elke echo ligt het hoofdje daar, in het kussentje van de placenta

Het is hier echt vreselijk koud en mistig! Bij jullie ook?

Bridge, leuk dat T de trein zo leuk vindt! Welke had je nou gekocht?

Jinny, bezoek goed aangekomen?

Mamax, ik had je volgens mij nog niet gefeliciteerd! Dus bij deze wanneer komt de makelaar? Mogen we je huis zien op funda, ik ben wel benieuwd! Heb nog geen mamax-meet gehad bij jullie thuis

Star, ben je weer aan het werk of ben je thuis? Vakantiefoto's zien er mooi uit en wat een leuk jurkje is dat die je voor Eetje had besteld!
Stressed is just desserts spelled backwards
rechterbovenkant van de baarmoeder bedoel ik trouwens

O ja, en ik moet een bekkenband gaan dragen van de fysio, dus hopelijk gaat het dan beter!
goedemorgen, kan nog net!
Mal, hopelijk helpt het. Nog even volhouden!

Bridges, wat leuk van de trein! Oudste vertelt aan iedereen dat hij een bordenwisser voor zijn krijtbord heeft gekregen van de kerstman (hij vergeet telkens de trein waar hij overigens wel graag mee speelt ).

Amalia, ga je schamen .
En bezoek goed aangekomen en ze doen nu denk ik leuke dingen zonder mij want ik ben een lange dag aan het werk.
quote:amalia schreef op 29 december 2010 @ 22:20:

Ha ha ja dat vind ik juist zo leuk dat Star die mailtjes krijgt, dus ik heb ook bijna alle foto´s bekeken daarom bij een aantal een opmerking geplaatst ha ha.

gave foto´s trouwens!!Whahahahaa bedankt hè, volle mailbox
quote:amalia schreef op 29 december 2010 @ 20:50:

Krijg allemaal gezellige kaartjes van jullie, dank dank. Ga me nog schamen dat ik dit jaar maar 20 kaarten heb gestuurd naar alleen familie. Ik had er zo geen zin in deze keer.

Volgend jaar maak ik het goed!!!Ik sluit me hier geheel bij aan
Jin, gezellig dat je familie er is! Hebben ze warme kleren mee ? -20, brrr.

Star, leuke foto's! Ziet er heel gaaf uit!

Amaal, merci voor je mail, je hebt mail terug (met de tekeningen!)

Mal, fijn dat alles zo goed gaat met de kleine! Minder fijn dat z'n voorkeursplekje nou net daar ligt dat het pijn doet, maar wel lief dat hij er eentje heeft!

Hier nog steeds druk aan het opruimen en verkoopklaar maken. Volgende week komt de makelaar foto's maken, ik geef wel een gil als hij op Funda staat.

Gisteren 160.000 euro uitgegeven aan een beetje grond Nu is het echt officieel van ons
Goedemiddag. Meisje is voor een nachtje logeren in Brabant (wij gaan morgenmiddag), Tim zit op het potje, man is aan het repeteren en ik kan mooi even achter de laptop

Tim telde vanochtend kerstboomlampjes bij de bakker::"Kijk mama paddestoelkaarsjes: 1, 4, 6, 9, 10..... 20!

Ik had met de herfst waxinekaarsjes gekocht in de vorm van een paddestoel, dat vond hij prachtig. En nu is elke kaars, waxinelichtje, kerstboomlichtje etc. nog steeds een paddestoelkaarsje.

Mamax Super!

Mal, moet je die band de hele dag dragen (behalve als je slaapt dan)?

Jin, gezellige dagen met je familie

Ha, ha, leuke opmerking van je oudste.

Bridges, wat leuk om te lezen hoe blij Ties is met zijn trein.

Jaaaa, Tim heeft een plasje op het potje gedaan! Ik ga weer.

Allemaal een super knallende jaarwisseling!
Gefeliciteerd Mamax!

Hoera voor Tim, da's vlot!

Kennen jullie onze Harry nog? De reiger van vorig jaar? Mormel staat weer op de stoep sinds gister
Haha, hij is je niet vergeten Star
Ha, hongerige Harry! Wat gaf je hem ook alweer, kipfilet toch? Nogal wiedes dat 'ie terug is.

Stukje over husky's op Klokhuis, net als die op jouw foto's Star!

Mamax, gefeliciteerd!! Heb je het stuk grond wel gezien? Hoe groot is het eigenlijk?

Mal, hoop dat de bekkenband wat verlichting geeft!

Bridges, wat leuk, zo'n blije kleuterT met z'n trein. Moet je maandag weer?

Jin, wow, -20! Ik kan me er niks bij voorstellen. Moet je morgen ook nog werken?
Hij heeft nu dus weer kipfilet gehad

Dat stomme beest loopt zo het tuinpad op. En dan zeggen ze iets over olifanten

Wat krijgen de koters voor de verjaardag trouwens?
Wat leuk Star, een huisreiger! Misschien moet je hem dit jaar spruitjes voeren, komt hij volgend jaar vast niet meer terug

We zijn al een paar keer bij de grond geweest Hel. Het is 435 m2.

voor Tim! Goed hoor! Mini hier pas sinds een maand zindelijk. Maar wel meteen dag en nacht zonder ongelukjes, dat is me dan ook wel weer wat waard.

Zo leuk, mannen hadden vanmorgen een toneelstukje geoefend en voor ons opgevoerd
Ik vind spruitjes veel te lekker, die krijgt ie niet

Zo, mijn meneer gaat in januari een weekend naar Manchester en laat daar nou net een Agent Provacateur-winkel zitten. Drie keer raden waar hij heen moet
Oe, dan moet je zo'n mooi korset laten meenemen, die zijn echt gaaf!
quote:Maleficent schreef op 30 december 2010 @ 20:16:

Oe, dan moet je zo'n mooi korset laten meenemen, die zijn echt gaaf!

Ja zag een hele gave, 680,-. Slik.

http://www.agentprovocate ... /corsets-and-basques.html

De eerste, Harri
quote:Star schreef op 30 december 2010 @ 20:17:

[...]

De eerste, Harri

Zie nou wel, het is een teken!

Nu Harry weer in je tuin komt
Ik zie alleen niet zo de functie van die tepelbedekkers.

Whahahahahaha ja die snapte ik ook niet zo heel erg.
Ceetje wilde net in de C1000 een vakkenvullerT mee naar huis nemen. Zijn collega's lagen in een scheur. Arm jong.
Haha, ze is er vroeg bij! Waarom wilde ze hem meenemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven