Good luck!
donderdag 30 december 2010 om 09:24
Haha ja zo kan ik het natuurlijk wel doen...
Goedemorgen trouwens.
Had ik al gezegd dat oudste echt bijzonder in zijn nopjes is met zijn trein? Echt leuk! En hij had ook een radio, die is ook helemaal goed.
Hier nog maar een relaxdagje vandaag. Heerlijk! Ik geniet zo enorm van die vakantie, nog lang geen zin om weer aan het werk te gaan, haha.
Goedemorgen trouwens.
Had ik al gezegd dat oudste echt bijzonder in zijn nopjes is met zijn trein? Echt leuk! En hij had ook een radio, die is ook helemaal goed.
Hier nog maar een relaxdagje vandaag. Heerlijk! Ik geniet zo enorm van die vakantie, nog lang geen zin om weer aan het werk te gaan, haha.
donderdag 30 december 2010 om 10:46
Goedemorgen!
Wij zijn net naar de VK geweest, dus weer gehoord.
Ik heb steeds een naar gevoel in mijn rechterbovenkant, maar de VK zegt dat het de voorkeursplek van de baby is, om daar met het hoofdje te liggen. En dat klopt ook wel want op elke echo ligt het hoofdje daar, in het kussentje van de placenta
Het is hier echt vreselijk koud en mistig! Bij jullie ook?
Bridge, leuk dat T de trein zo leuk vindt! Welke had je nou gekocht?
Jinny, bezoek goed aangekomen?
Mamax, ik had je volgens mij nog niet gefeliciteerd! Dus bij deze wanneer komt de makelaar? Mogen we je huis zien op funda, ik ben wel benieuwd! Heb nog geen mamax-meet gehad bij jullie thuis
Star, ben je weer aan het werk of ben je thuis? Vakantiefoto's zien er mooi uit en wat een leuk jurkje is dat die je voor Eetje had besteld!
Wij zijn net naar de VK geweest, dus weer gehoord.
Ik heb steeds een naar gevoel in mijn rechterbovenkant, maar de VK zegt dat het de voorkeursplek van de baby is, om daar met het hoofdje te liggen. En dat klopt ook wel want op elke echo ligt het hoofdje daar, in het kussentje van de placenta
Het is hier echt vreselijk koud en mistig! Bij jullie ook?
Bridge, leuk dat T de trein zo leuk vindt! Welke had je nou gekocht?
Jinny, bezoek goed aangekomen?
Mamax, ik had je volgens mij nog niet gefeliciteerd! Dus bij deze wanneer komt de makelaar? Mogen we je huis zien op funda, ik ben wel benieuwd! Heb nog geen mamax-meet gehad bij jullie thuis
Star, ben je weer aan het werk of ben je thuis? Vakantiefoto's zien er mooi uit en wat een leuk jurkje is dat die je voor Eetje had besteld!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 30 december 2010 om 11:54
donderdag 30 december 2010 om 12:21
donderdag 30 december 2010 om 12:21
donderdag 30 december 2010 om 15:36
Jin, gezellig dat je familie er is! Hebben ze warme kleren mee ? -20, brrr.
Star, leuke foto's! Ziet er heel gaaf uit!
Amaal, merci voor je mail, je hebt mail terug (met de tekeningen!)
Mal, fijn dat alles zo goed gaat met de kleine! Minder fijn dat z'n voorkeursplekje nou net daar ligt dat het pijn doet, maar wel lief dat hij er eentje heeft!
Hier nog steeds druk aan het opruimen en verkoopklaar maken. Volgende week komt de makelaar foto's maken, ik geef wel een gil als hij op Funda staat.
Gisteren 160.000 euro uitgegeven aan een beetje grond Nu is het echt officieel van ons
Star, leuke foto's! Ziet er heel gaaf uit!
Amaal, merci voor je mail, je hebt mail terug (met de tekeningen!)
Mal, fijn dat alles zo goed gaat met de kleine! Minder fijn dat z'n voorkeursplekje nou net daar ligt dat het pijn doet, maar wel lief dat hij er eentje heeft!
Hier nog steeds druk aan het opruimen en verkoopklaar maken. Volgende week komt de makelaar foto's maken, ik geef wel een gil als hij op Funda staat.
Gisteren 160.000 euro uitgegeven aan een beetje grond Nu is het echt officieel van ons
donderdag 30 december 2010 om 16:05
Goedemiddag. Meisje is voor een nachtje logeren in Brabant (wij gaan morgenmiddag), Tim zit op het potje, man is aan het repeteren en ik kan mooi even achter de laptop
Tim telde vanochtend kerstboomlampjes bij de bakker::"Kijk mama paddestoelkaarsjes: 1, 4, 6, 9, 10..... 20!
Ik had met de herfst waxinekaarsjes gekocht in de vorm van een paddestoel, dat vond hij prachtig. En nu is elke kaars, waxinelichtje, kerstboomlichtje etc. nog steeds een paddestoelkaarsje.
Mamax Super!
Mal, moet je die band de hele dag dragen (behalve als je slaapt dan)?
Jin, gezellige dagen met je familie
Ha, ha, leuke opmerking van je oudste.
Bridges, wat leuk om te lezen hoe blij Ties is met zijn trein.
Jaaaa, Tim heeft een plasje op het potje gedaan! Ik ga weer.
Allemaal een super knallende jaarwisseling!
Tim telde vanochtend kerstboomlampjes bij de bakker::"Kijk mama paddestoelkaarsjes: 1, 4, 6, 9, 10..... 20!
Ik had met de herfst waxinekaarsjes gekocht in de vorm van een paddestoel, dat vond hij prachtig. En nu is elke kaars, waxinelichtje, kerstboomlichtje etc. nog steeds een paddestoelkaarsje.
Mamax Super!
Mal, moet je die band de hele dag dragen (behalve als je slaapt dan)?
Jin, gezellige dagen met je familie
Ha, ha, leuke opmerking van je oudste.
Bridges, wat leuk om te lezen hoe blij Ties is met zijn trein.
Jaaaa, Tim heeft een plasje op het potje gedaan! Ik ga weer.
Allemaal een super knallende jaarwisseling!
donderdag 30 december 2010 om 18:38
Ha, hongerige Harry! Wat gaf je hem ook alweer, kipfilet toch? Nogal wiedes dat 'ie terug is.
Stukje over husky's op Klokhuis, net als die op jouw foto's Star!
Mamax, gefeliciteerd!! Heb je het stuk grond wel gezien? Hoe groot is het eigenlijk?
Mal, hoop dat de bekkenband wat verlichting geeft!
Bridges, wat leuk, zo'n blije kleuterT met z'n trein. Moet je maandag weer?
Jin, wow, -20! Ik kan me er niks bij voorstellen. Moet je morgen ook nog werken?
Stukje over husky's op Klokhuis, net als die op jouw foto's Star!
Mamax, gefeliciteerd!! Heb je het stuk grond wel gezien? Hoe groot is het eigenlijk?
Mal, hoop dat de bekkenband wat verlichting geeft!
Bridges, wat leuk, zo'n blije kleuterT met z'n trein. Moet je maandag weer?
Jin, wow, -20! Ik kan me er niks bij voorstellen. Moet je morgen ook nog werken?
donderdag 30 december 2010 om 19:53
Wat leuk Star, een huisreiger! Misschien moet je hem dit jaar spruitjes voeren, komt hij volgend jaar vast niet meer terug
We zijn al een paar keer bij de grond geweest Hel. Het is 435 m2.
voor Tim! Goed hoor! Mini hier pas sinds een maand zindelijk. Maar wel meteen dag en nacht zonder ongelukjes, dat is me dan ook wel weer wat waard.
Zo leuk, mannen hadden vanmorgen een toneelstukje geoefend en voor ons opgevoerd
We zijn al een paar keer bij de grond geweest Hel. Het is 435 m2.
voor Tim! Goed hoor! Mini hier pas sinds een maand zindelijk. Maar wel meteen dag en nacht zonder ongelukjes, dat is me dan ook wel weer wat waard.
Zo leuk, mannen hadden vanmorgen een toneelstukje geoefend en voor ons opgevoerd
donderdag 30 december 2010 om 20:17
quote:Maleficent schreef op 30 december 2010 @ 20:16:
Oe, dan moet je zo'n mooi korset laten meenemen, die zijn echt gaaf!
Ja zag een hele gave, 680,-. Slik.
http://www.agentprovocate ... /corsets-and-basques.html
De eerste, Harri
Oe, dan moet je zo'n mooi korset laten meenemen, die zijn echt gaaf!
Ja zag een hele gave, 680,-. Slik.
http://www.agentprovocate ... /corsets-and-basques.html
De eerste, Harri