Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Haii

Hahaha bridges,
Star,Wat een geweldig gedicht! En Ceetje nog steeds niet aan het slapen en niet chagrijnig 's morgens?

Bridges, wat een leuke opmerking, ja alle leuke dingen aan onze kinderen komen van de mama's

Net even tranen met tuiten gehuild... De man van "zeg maar mijn tweede moeder" was bij man bijt hond met het kunstwerk wat hij voor haar heeft gemaakt op Terschelling. Was zo mooi om te zien, was 12 januari alweer een jaar geleden

Als iemand het wil zien de uitzending en dan bij 6.05min

Ga nu even lekker slapen, tot morgen X
Ceetje heeft een ontzettend ochtendhumeur
Enka,
Die hoogleraar. WHOEHAHAHAHHAHAHAHAHA uit Groningen zeker.

Star in "Wie geeft toe te hebben gerookt in haar ..."

Rokers zijn gemiddeld 7,5 punten dommer

Stam + d, OMFG.
Hmmm... dochter wil geen luier meer om. En dat is fijn want het wordt ook wel eens wat, bijna 3. Dus we gaan er natuurlijk in mee. Ben dus al 3 broeken verder, en een luier met poep want dat durft ze niet in de wc.

Hoe lang duurt dit ook alweer? Week of 3 toch?

Enka: voor jou. Raakt je natuurlijk enorm!

Star: kreeg gisteren een observatie van de BSO mee. Om te huilen. T. geeft ons een mooie glimlag. Hij speelt graag met zijn eige vriendjes. Zucht.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echt?!?!?!? O wat erg, om te janken zeg.

Bij C. was het 2.5 week inderdaad Bridge dat zindelijke gedoe. Kan je niet een potje voor haar neerzetten? Misschien wat toegankelijker?
Potje wil ze niet. Alleen op wc met verkleiner. Ach prima hoor. Even doorbijten. Tot voor kort had ze absoluut geen interesse dus prima zo. Hebben we het maar gehad!

Ja die fouten. Ik kan daar zo slecht tegen. Is het nou een lastige d/t, vooruit. Maar glimlag. Aargh! Ga in ieder geval gesprek met ze aan na observatie. Observatie was prima. Hoor wel laatste tijd dat hij met vriendjes erg druk kan doen en ze dan niet luisteren. (Vervolgens laat ze ze spelen in een afgesloten kamertje met zo'n schuimrubberen vloerdambord en lego. tsja... Wat verwacht je dan. En hier lees ik dus niets van terug. Dus... We gaan het gesprek maar aan.

Denk dat het handiger is om maar niet op de spelfouten te wijzen...
Nu is mijn Nederlandse taal ronduit beroerd te noemen, maar zelfs ik weet dat Glimlag niet zo mooi staat op deze manier

Maar waarom observeren ze Bridges?

Goeddd van die kleine meid, hier duurde het overigens niet zo heel lang toen hij eenmaal begon... maar Juul was erg laat..

Vandaag een vriendje te spelen gehad, wat een verademing een kindje wat rustig is.. yeahh
Observeren doen ze hier standaard op de BSO. Ieder jaar rond verjaardag.

Fijn is dat hè, rustige vriendjes!

Ik heb vandaag gewoon 15 jaar verkering!

Heb ons getrakteerd op een grote bos tulpen, een afhaalmaaltijd van lokaal restaurant en mezelf voor vanavond op negerzoenen, ondanks dieten. Man is nu naar voetbal, dus ik heb de doos het rijk alleen!
Wauw, 15 jaar verkering, gefeliciteerd Bridges! Doos al leeg? Whahaha, nee, laat die spellingtips maar zitten. Een d of t kan er tussendoor glippen, maar dit is wel heel erg zeg.

Maar die hoogleraar is ook apart Star. Vaag tiep, geloof er niks van.

Dus rustig vriendje mag nog eens komen Bam?!
Enka, heb uitzending gekeken. Wat prachtig en bijzonder. Een jaar alweer...
Eehhh Bridges, mevrouw U bent getrouwd, dan tellen die verkeringsjaren niet meer natuurlijk

Wel hoor, gefeliciteerd.

Lekker verslag

Om te janken natuurlijk

Bam, hoe heet dat boek wat Juul heeft met hoe je er van binnen uit ziet?

Zo die playmobildoos kwam hier vanmiddag, pastte bijna niet door de deur Heb jij nog daar besteld?

Ik zag trouwens een goeie site met brandweerhelmen voor 1,80 per stuk, ga ze daar bestellen. Ze krijgen nl geen helmen blijkt bij navraag.

Enka, een jaar alweer, pas. Gaat snel, jouw berichtje van toen voelt nog niet als een jaar geleden. Heftig nog steeds.
Dat vindt mijn man ook Amalia! Dus vanaf nu vieren we onze trouwdag dan maar. Maar 15 jaar kan ik niet zomaar voorbij laten gaan hoor, emo als ik ben!
Enka

Bridges, 15 jaar al weer!

O, wat een tenenkrommende fout. Ik had er ook een keer 1, op een moederdagkado; Een bloemetje van mij, een bloemetje voor jou, dat verteld hoeveel ik van je hou

AIaiai, maar goed, het was op het KDV, dus daar doen ze nog niet zoveel aan taal denk ik dan maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Voor Star, zodat ze haar nekharen weer even kan kammen:

Hoeveel verteld je elkaar?
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank voor alle knuffels. Ik had het gisteren toen ik het zag echt even te kwaad. Het is ook zo mooi gefilmd, gewoon echt zoals hij is en zoals ze samen waren. Hij mocht van haar ook een nieuwe vriendin en met de kerst had hij een kaart gestuurd dat hij er een had gevonden met donker warrig haar, een Nederlandse schapendoes

Vandaag lekker een weekendje Gent geboekt met mijn vriendin van Terschelling. Dus over een paar weken gaan we even lekker samen weg.

L slaapt net pfff om half acht hebben we hem op bed gelegd maar hij had er duidelijk geen zin in. in slaap vallen en zodra je zijn kamer uitloopt weer brullen.

Bridges, dat vind ik echt niet normaal zo'n fout binnen een organisatie. Hoe gaat het trouwens met de studie? En gefeliciteerd!

Hier probeer ik T al te leren hoe het werkt, de Rotterdamse t komT hierT vaak voorbijT. En ik heb op de lagere school 2 jaar Nl bijles gehad, aangezien we in Friesland wat achter liepen met Nederlands. Dus heb ik uit den treuren alle werkwoorden in alle denkbare vervoegingen moeten opschrijven.

Amalia, leuk zeg die helmen, ben nu al benieuwd naar de foto's. Wanneer vindt het feest plaats?

Bam, heerlijk dus zo'n rustig jochie.
Leest niemand EIGE vriendjes??

Doen jullie de bnn iq test??
Ga m morgen op mn gemakkie eens doen. Kijken of ik na 3 jaar thuiszitten dommer ben geworden

Ik kan wel beter multitasken, dat weet ik wel ha ha
29 januari Enka
Amalia, doe maar niet. ik deed hem net online, zitten gewoon fouten in! Ik zie nu dus hele andere, kloppende dingen op tv qua antwoorden
Ik zie nu wel dat er andere vragen bijzitten, maar de beeldvragen klopten echt niet. Ik ben dus dit jaar gestopt. Ben in 2011 IQ-loos
Nu weet ik wat het was, de hele site klapte eruit.
Amaal, die site wil ik wel even weten? en de verzendkosten? want als die voor 6 helmpjes 6,75 zijn, dan verdien je er zo goed als niets op.

Ik moet overigens altijd wel grinniken om jullie commentaar op de spelfouten. Mijn teksten staan er bol van, maar ik hoor jullie nooit

Bridges, Getrouwd of niet, het jaar dat jullie elkaar leerden kennen, blijft bijzonder en wat mij betreft een feestdag!

Die van mij wel in elk geval.

Gefeliciteerd!!

Volgens mij heet het ,'Mijn lichaam.' Paul heline of zoiets dergelijks. Ik zal morgenvroeg even voor je kijken.

Erg leuk boek!
quote:Maleficent schreef op 19 januari 2011 @ 21:26:

Voor Star, zodat ze haar nekharen weer even kan kammen:

Hoeveel verteld je elkaar?Whahahahahahahahaha jezus zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven