Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Nekharen gekamd Star ?
Die zijn statisch van het kammen inmiddels
quote:amalia schreef op 19 januari 2011 @ 21:48:

Ga m morgen op mn gemakkie eens doen. Kijken of ik na 3 jaar thuiszitten dommer ben geworden

Ik kan wel beter multitasken, dat weet ik wel ha haHet schijnt dat je er wel wat punten bij krijgt als je zwanger bent, dus voor jou is dat 3 keer, dommer kun je er niet op geworden zijn, gheghe
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, we hebben vanmorgen voor het eerst zijn nieuwe medicijn kunnen gebruiken. Om 6 uur een hele hevige aanval, en het is wel heel handig dat we hem niet van onderen uit moeten kleden (én hij draagt nog een slaapzak 's nachts), dat scheelt een boel tijd. Omdat hij nog zo jong is mag hij slechts 1 pufje in 1 neusgat. En als de aanval niet na 5 minuten stopt, dan een tweede. Maar dat durfden we niet zo goed, het duurde toch wel wat langer. Je weet niet hoe hij reageert op iets nieuws, dus ik wilde niet meteen de volle dosering geven. Toch was na 5 minuten het ergste er wel af en viel hij ook vrij snel in slaap.

Hij had alleen in zijn slaap nog veel kleine epi-schokjes. Akelig vind ik dat altijd. Maar goed, we hebben het nu wel kunnen testen voor het eerst en ik heb het idee dat het wel sneller de scherpe kanten eraf haalt dan dat de stesolid het doet.

Stesolid werkt pas optimaal als er geen ontlasting voor zit, en als je goed blijft liggen. En dat zijn beiden dingen die gewoon niet altijd werken bij Mr J. Vooral het liggen is iets wat niet lukt, hij raakt erg in paniek en wil graag vastgehouden worden, maar dan wel als hij op schoot zit bij je.

Nou, ik ben niet ontevreden. Vond hem wel iets wankelig op de beentjes, maar hij was erg vrolijk en Malman brengt hem nu naar school.
quote:Star schreef op 20 januari 2011 @ 08:58:

[...]

Whahahahahahahahaha jezus zeg.Ja, dit is toch wel heel erg
En neusspray pikte hij wel?
Fijn dat het lijkt te werken Mal.
GOeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgennnnnnnnn
Shut up Gaston
quote:Star schreef op 20 januari 2011 @ 09:08:

En neusspray pikte hij wel?

Ja, dat ging goed! Het zat er al in voor hij het door had.

Hij had alleen niet zo'n trek in zijn ontbijt dus misschien dat het wel wat vies smaakt in de keel.
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
quote:enka schreef op 20 januari 2011 @ 09:15:

Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach... Nou ik heb een soort van buikgriep denk ik, dus of dat nou zo'n goed plan is
quote:Maleficent schreef op 20 januari 2011 @ 09:14:

[...]

Ja, dat ging goed! Het zat er al in voor hij het door had.

Hij had alleen niet zo'n trek in zijn ontbijt dus misschien dat het wel wat vies smaakt in de keel.Mooi!
Hé Mal goed dat het waarschijnlijk beter werkt. Wel zielig dat hij weer zo'n zware aanval had. Wanneer krijgen jullie de uitslagen van het verblijf? Of heb ik dat gemist?

Bam, vergeet het steeds te zeggen maar de site ziet er leuk uit zo!
dat is overigens echt wel lekker een keer een relatief rustig kindje.

Ik vind wildebrassen ook erg leuk, maar die zijn wel enigzinsvermoeiend. Deze had wel een sloper in spe bij als zijnde broertje
Star, misschien schud je het een beetje los :puke: Nee, doe toch maar niet. Beterschap.
quote:Star schreef op 20 januari 2011 @ 09:17:

[...]

Nou ik heb een soort van buikgriep denk ik, dus of dat nou zo'n goed plan is Zoalng je het thuis doet, merken wij er niets van!
thx Enka. we izjn er nog steeds druk mee beizg, maar het begint ergens op te lijken.
quote:enka schreef op 20 januari 2011 @ 09:18:

Hé Mal goed dat het waarschijnlijk beter werkt. Wel zielig dat hij weer zo'n zware aanval had. Wanneer krijgen jullie de uitslagen van het verblijf? Of heb ik dat gemist?10 februari. Ik vind het best spannend, omdat de diagnose daardoor op de schop kan komen, of niet.
quote:Star schreef op 20 januari 2011 @ 09:17:

[...]

Nou ik heb een soort van buikgriep denk ik, dus of dat nou zo'n goed plan is Oh bah, beterschap.
quote:Maleficent schreef op 20 januari 2011 @ 09:03:

[...]

Het schijnt dat je er wel wat punten bij krijgt als je zwanger bent, dus voor jou is dat 3 keer, dommer kun je er niet op geworden zijn, gheghe

Aaaah... Je bent vast echt heel intelligent hoor Amalia!

Wilde 'm ook gisteravond doen maar kwam niet op de site. Maar kan nu ook nog online? Wel geinig.
Ieuw, nee, doe maar geen dansje dan even Star. Beterschap!

Mal, fijn dat het lijkt te werken! Neusspray lijkt me sowieso voor hem en voor jullie veel fijner dan zetpil.

Enka, ik vond het ook een heel mooie repartage - lijken me heel bijzondere mensen. Heerlijk, even weekendje weg met vriendin! De Rotterdamse T, haha! Ik hoorde Maatje laatst "hij heb" zeggen. Horror!
10 feb, oh best lang wachten nog Mal! Spannend ja!

Star, buikgrieperig? STerkte.

Hel, volgens mij staat die test nog een aantal weken op de site. Kan je er een keer rustig voor gaan zitten

Nou, hier een ziek (????) mannetje thuis. B is al dagen niet fit. Afgelopen weekend koorts, wel weer beter maar hij slaapt zoveel. Nou staat hij normaal het liefst om 6 uur naast je bed Maar nu vraagt hij om naar bed te gaan en wil er s ochtends niet uitkomen. Ideaal op zich, ware het niet dat dit neit bij hem past. En als ik hem pak is zijn standaard zin : mama je doet me pijn!

Ook zo zielig en je staat ook voor gek bij de slager hoor als je kind dat zegt ha ha.

De hele dag hangt hij letterlijk aan me. Wil bij me zitten, en wil nergens spelen enzo. Maar verder is hij wel vrolijk en niet ziek zeg maar.

Dus dokteren jullie eens voor me uit na dit uitgebreide verslag wat hij heeft

Desteny even uit bed plukken. Mijn kleine doorslaperT !!!
quote:bambino schreef op 19 januari 2011 @ 23:16:

Amaal, die site wil ik wel even weten? en de verzendkosten? want als die voor 6 helmpjes 6,75 zijn, dan verdien je er zo goed als niets op.

Ik moet overigens altijd wel grinniken om jullie commentaar op de spelfouten. Mijn teksten staan er bol van, maar ik hoor jullie nooit

Volgens mij heet het ,'Mijn lichaam.' Paul heline of zoiets dergelijks. Ik zal morgenvroeg even voor je kijken.

Erg leuk boek!Verzendkosten 2,95. Deze site:

http://www.tuf-tuf.nl/index.php?subject=2

Tja, als we jouw teksten moeten verbeteren zijn we zo lang bezig en dat is zo saai he...

Oh dat boek zal ik eens opzoeken.

Mal!! Wat zou het fijn zijn als die neusspray werkt!
Euhn B. heeft last van een winterdepressie denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven