hellup ben ik zwanger?
woensdag 29 juni 2011 om 11:41
Iemand met een glazen bol aanwezig?
Gister zou het eigenlijk mijn red devil day zijn
maar het was een NOD.
Ik weet niet meer precies waarneer ik geklust heb met me hubbie.
We zouden komende maand weer beginnen met IUI , maar dat hebben we effe uitgesteld omdat ik geen zin had om zwanger te worden in de zomer.
zou ik dan toch zwanger kunnen zijn ?
hellup ik durf niet te testen
Gister zou het eigenlijk mijn red devil day zijn
maar het was een NOD.
Ik weet niet meer precies waarneer ik geklust heb met me hubbie.
We zouden komende maand weer beginnen met IUI , maar dat hebben we effe uitgesteld omdat ik geen zin had om zwanger te worden in de zomer.
zou ik dan toch zwanger kunnen zijn ?
hellup ik durf niet te testen
donderdag 30 juni 2011 om 20:16
Jemig Yam, ik je helemaal loepen om achter je "ben ik zwanger topic"te komen (voor ik bij een of andere muts terrecht kom die serieus van mij wil weten of je van pijpen zwanger kan worden) lees ik hier dat je nog niet gepiest heb....dan maar koffiedik....
Wordt theedik, koffie vind ik vies.....moment.........ja........zooo.......echt?......
GEFELICITHEERD
Ik hoor het wel Yam, weet nog een leuke meisjesnaam hoor! Mocht je hem nodig hebben. Heb ook nog een piesstok voor je, heb ik hier ook niet meer nodig .....
Wordt theedik, koffie vind ik vies.....moment.........ja........zooo.......echt?......
GEFELICITHEERD
Ik hoor het wel Yam, weet nog een leuke meisjesnaam hoor! Mocht je hem nodig hebben. Heb ook nog een piesstok voor je, heb ik hier ook niet meer nodig .....
Slapen is goud