help? kind en dieren.
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:37
hoi
ik heb hier een nest van 3 kittens zitten van 6 weken oud.
en ik heb een kindje van 2 jaar oud
maar nu is het probleem hij kan die kittens niet met rust laten.
ze worden in huis groot gebracht dus ik kan ze moeilijk in de schuur gaan zetten he.
maar kan er mij iemand raad geven hoe ik een kind van 2 uitleg dat het geen speelgoed is en dat hij voorzichtig moet zijn
we hebben alles al geprobeert en niets helpt
straffen wat is dat
hij doet het gewoon weer 5 min later
ik heb hier een nest van 3 kittens zitten van 6 weken oud.
en ik heb een kindje van 2 jaar oud
maar nu is het probleem hij kan die kittens niet met rust laten.
ze worden in huis groot gebracht dus ik kan ze moeilijk in de schuur gaan zetten he.
maar kan er mij iemand raad geven hoe ik een kind van 2 uitleg dat het geen speelgoed is en dat hij voorzichtig moet zijn
we hebben alles al geprobeert en niets helpt
straffen wat is dat
hij doet het gewoon weer 5 min later
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:47
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:49
Katten inderdaad in een andere kamer en/of je kind consequent bij ze weghouden. Blijven herhalen en ja, bij een kind van 2, ben je dan de hele dag bezig.
En dan 2 momenten op de dag 10 min met de kittens bezig zijn samen met je kind. Dus kind op schoot, kat op schoot, zijn handje vasthouden en samen aaien.
En dan 2 momenten op de dag 10 min met de kittens bezig zijn samen met je kind. Dus kind op schoot, kat op schoot, zijn handje vasthouden en samen aaien.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:55
quote:vlindervrij12345 schreef op 10 augustus 2012 @ 13:50:
[...]
Rechteroog is gedeeltelijk blind dankzij minoes die uithaalde . Gelukkig valt het niet op en draait het oog nog gewoon mee, ik kan alleen niet scheel kijken met beiden ogen want dan draait mijn rechteroog gewoon weg terwijl mijn linkeroog wel naar het puntje van mijn neus kijkt. Best wel grappig om te zien
[...]
Rechteroog is gedeeltelijk blind dankzij minoes die uithaalde . Gelukkig valt het niet op en draait het oog nog gewoon mee, ik kan alleen niet scheel kijken met beiden ogen want dan draait mijn rechteroog gewoon weg terwijl mijn linkeroog wel naar het puntje van mijn neus kijkt. Best wel grappig om te zien
vrijdag 10 augustus 2012 om 14:47
vrijdag 10 augustus 2012 om 15:11
Ik zat ook al te denken aan de plantenspuit
Een flinke haal kreeg/krijgt dochterlief hier ook regelmatig. Eigen schuld, want ze weet dat ze de 2 katten niet mag pesten.
Nadat ze weer eens een haal heeft gehad, is ze ook weer een hele tijd lief.
Dochter is inmiddels 4,5, wel een stuk liever voor de katten, maar soms nog steeds niet dus.
Een flinke haal kreeg/krijgt dochterlief hier ook regelmatig. Eigen schuld, want ze weet dat ze de 2 katten niet mag pesten.
Nadat ze weer eens een haal heeft gehad, is ze ook weer een hele tijd lief.
Dochter is inmiddels 4,5, wel een stuk liever voor de katten, maar soms nog steeds niet dus.
vrijdag 10 augustus 2012 om 16:34
quote:fru1t3lla schreef op 10 augustus 2012 @ 13:48:
[...]
Zo heb ik het geleerd. Heeft me wel mijn oog gekost dus: zet je kind een veiligheidsbril op en verder gewoon zn gang laten gaan..komt ie er vanzelf achter dat kattennagels scherp zijn.
[...]
Zo heb ik het geleerd. Heeft me wel mijn oog gekost dus: zet je kind een veiligheidsbril op en verder gewoon zn gang laten gaan..komt ie er vanzelf achter dat kattennagels scherp zijn.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen