Het grote speelgoedtopic 2017

dinsdag 9 augustus 2016 om 08:41
De zomervakanties zijn nog in volle gang.
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!

woensdag 8 november 2017 om 08:40
Ik ben er denk wel uit voor sinterklaas
Voor schoenkado’s heb ik een advent kalender van Paw patrol, 3 keer autootjes voor de houten treinbaan en de eerst dag krijgen ze een auto van Paw patrol die jongste erg graag wil. Een beetje groot vind ik eigenlijk maar ik zal hem echt een groot plezier mee doen.
Voor Sinterklaas
Allebei wat kleins van playmobil, lange mouwe shirt van Paw patrol, een blaze autootje.
De een krijgt het vliegtuig van Paw patrol en de andere de vrachtwagen.
Alle speelgoed kado’s voor de zak zijn van marktplaats. Van de schoenkado’s zijn de voertuigen van marktplaats, de auto’s van de lidl en de advent van Kruidvat.
Ik heb ook nog een tiptoi set liggen. Die had ik ook gekocht voor Sinterklaas maar weet nog niet of ik die in de zak stop. Daarnaast heb ik maar een pen en twee kinderen, dus twijfel nog wat ik doe.
De verjaardag van oudste komt ook er aan en die krijgt de elfentuin playmobil set(van ons), een Vtech fototoestel(dezelfde als smartje) (van tante en opa en oma). Voor de rest nog even kijken wat op het lijstje moet.
Voor schoenkado’s heb ik een advent kalender van Paw patrol, 3 keer autootjes voor de houten treinbaan en de eerst dag krijgen ze een auto van Paw patrol die jongste erg graag wil. Een beetje groot vind ik eigenlijk maar ik zal hem echt een groot plezier mee doen.
Voor Sinterklaas
Allebei wat kleins van playmobil, lange mouwe shirt van Paw patrol, een blaze autootje.
De een krijgt het vliegtuig van Paw patrol en de andere de vrachtwagen.
Alle speelgoed kado’s voor de zak zijn van marktplaats. Van de schoenkado’s zijn de voertuigen van marktplaats, de auto’s van de lidl en de advent van Kruidvat.
Ik heb ook nog een tiptoi set liggen. Die had ik ook gekocht voor Sinterklaas maar weet nog niet of ik die in de zak stop. Daarnaast heb ik maar een pen en twee kinderen, dus twijfel nog wat ik doe.
De verjaardag van oudste komt ook er aan en die krijgt de elfentuin playmobil set(van ons), een Vtech fototoestel(dezelfde als smartje) (van tante en opa en oma). Voor de rest nog even kijken wat op het lijstje moet.

woensdag 8 november 2017 om 19:54
Mijn 1,5 jarige krijgt een keukentje. Bij de lidl hebben ze nu houten groenten, fruit vlees en vis. Superleuk! En je kan het blijven aanvullen: pannen, spatels, servies, bestek, koffiezetter, theepot, snijpizza, gebakjes enz enz. Ik hoop dat ze het leuk vindt en er een tijd mee vooruit kan.BahcoBarbie schreef: ↑07-11-2017 09:00Zoonlief van 1 jaar en 2,5 maand heeft een ToetToet brandweer set en daar sloopt hij de baan van.. Hij is eigenlijk voornamelijk bezig met slopen en spullen in bakjes/dozen stoppen.
Hebben jullie tips voor speelgoed voor kerst?
Heeft je zoon al duplo? Megabloks? Loopfiets? Boeken met muziek en flapjes? Little people? Inlegpuzzels? Dikke kleurpotloden? Wordt hier allemaal graag mee gespeeld.
woensdag 8 november 2017 om 21:51
Ik wilde de Playmobil 123 sorteergarage aanraden voor dreumesen die graag dingen in bakjes steken, maar volgens mij wordt die niet meer verkocht.
Verder wilde ik deze nog delen, mijn jongens zijn er gek op:
https://www.amazon.co.uk/Melissa-Doug-N ... B00K2RH7QQ
De kubussen zijn van (stevig) karton, dus niet onverwoestbaar, maar de speelmogelijkheden zijn eindeloos en de autos passen op de houten treinbaan.
Leuk vanaf ca. 1,5 jaar al moest ik op die leeftijd nog wel regelmatig ingrijpen om de kubussen te beschermen (dreumes ging erop staan, of kids zaten er beiden aan te trekken/vechten)
Verder wilde ik deze nog delen, mijn jongens zijn er gek op:
https://www.amazon.co.uk/Melissa-Doug-N ... B00K2RH7QQ
De kubussen zijn van (stevig) karton, dus niet onverwoestbaar, maar de speelmogelijkheden zijn eindeloos en de autos passen op de houten treinbaan.
Leuk vanaf ca. 1,5 jaar al moest ik op die leeftijd nog wel regelmatig ingrijpen om de kubussen te beschermen (dreumes ging erop staan, of kids zaten er beiden aan te trekken/vechten)

woensdag 8 november 2017 om 22:33
Bij het Kruidvat hadden ze leuke dingen, heb voor de oudste een soort Lego-tape gekocht. Dat kan je ook op de muur plakken en dan kan je dus je Lego tegen de muur aan bouwen.
Wilde voor mijn dochter de Disney princess little kingdom poppetjes kopen maar online kan dat niet en in mijn filiaal waren ze niet geleverd. Jammer want ze waren nu 2,50 i.p.v. 8 euro per stuk.
En net via een Facebook groep een goede deal gedaan; 6 poppetjes van sylvanian families voor 6 euro!!!
Wilde voor mijn dochter de Disney princess little kingdom poppetjes kopen maar online kan dat niet en in mijn filiaal waren ze niet geleverd. Jammer want ze waren nu 2,50 i.p.v. 8 euro per stuk.
En net via een Facebook groep een goede deal gedaan; 6 poppetjes van sylvanian families voor 6 euro!!!
woensdag 8 november 2017 om 23:32
ik heb trouwens echt veel te veel Sinterklaascadeaus liggen! Het hele jaar door leuke aanbiedingen enz. verzameld en nu toch besloten ook nog figuren te geven van een tv serie waar ze momenteel helemaal gek van zijn. Ik hou het eigenlijk graag bescheiden maar heb nu meerdere speelgoedcadeaus per kind.
Oudste is ook echt toe aan nieuw speelgoed maar voor jongste hebben we meer dan genoeg liggen en die is deze week ook nog jarig. Ik label dus al dingen voor hem, die eigenlijk voor oudere kinderen/alletwee bedoeld zijn en zit nog ff te denken hoe ik het ga verdelen op een manier dat oudste krijgt wat ie nodig heeft en jongste niet tekort wordt gedaan (in hun ogen, dus vooral qua hoeveelheid/formaat)
Oudste is ook echt toe aan nieuw speelgoed maar voor jongste hebben we meer dan genoeg liggen en die is deze week ook nog jarig. Ik label dus al dingen voor hem, die eigenlijk voor oudere kinderen/alletwee bedoeld zijn en zit nog ff te denken hoe ik het ga verdelen op een manier dat oudste krijgt wat ie nodig heeft en jongste niet tekort wordt gedaan (in hun ogen, dus vooral qua hoeveelheid/formaat)

vrijdag 10 november 2017 om 16:34
vrijdag 10 november 2017 om 21:00
Je kan een stoffen pop kopen, een baby stella en een paar bladzijdes hiervoor stonden geloof ik nog wat voorbeeldenrozegeranium schreef: ↑10-11-2017 16:34Heeft er iemand nog poppentips? Onze tweejarige dochter loop steeds met haar poppenwagen en dekt knuffels toe met dekentjes en geeft ze een flesje enzo. Veel poppen vind ik zooo meisjesachtig en plasticachtig. Wat is een fijn merk waar ze met verloop van tijd ook met kleertjes enzo aan de slag kan?

vrijdag 10 november 2017 om 21:13
Test op de een of andere manier wel even of ze een pop wil. Mijn dochter zorgt met intense mama-liefde voor al haar knuffels (bedje, dekentjes, voorlezen etc), maar poppen kijkt ze niet naar om. En er zijn ook zachte knuffel-poppen, dan heb je misschien een beetje het midden te pakken tussen plastic-pop en knuffelbeest.rozegeranium schreef: ↑10-11-2017 16:34Heeft er iemand nog poppentips? Onze tweejarige dochter loop steeds met haar poppenwagen en dekt knuffels toe met dekentjes en geeft ze een flesje enzo. Veel poppen vind ik zooo meisjesachtig en plasticachtig. Wat is een fijn merk waar ze met verloop van tijd ook met kleertjes enzo aan de slag kan?
vrijdag 10 november 2017 om 21:20
Ja ik zou idd kijken wat kind wil. Jij kunt het wel te plastic vinden, maar misschien vindt je dochter dat juist geweldig. Of misschien wil ze helemaal geen pop.
Ik had als kind ook niets met poppen, verzorgde vooral knuffels maar had 1 pop van Rubens Barn die ik wel enigszins tolereerde.
Mijn zusje was echter een een echt poppenkind en had wel 10 babypoppen, liefst volledig plastic a la baby born, zodat ze ook in bad konden. Zij keek juist niet om naar de stoffen poppen en Rubens Barn.
Oh en mijn zoontjes hebben ook een babypop (erfstuk van hun tante
), daarvoor heb ik gewoon jongenskleertjes gekocht. Dan ziet het er niet meer zo meisjesachtig uit.
Ik had als kind ook niets met poppen, verzorgde vooral knuffels maar had 1 pop van Rubens Barn die ik wel enigszins tolereerde.
Mijn zusje was echter een een echt poppenkind en had wel 10 babypoppen, liefst volledig plastic a la baby born, zodat ze ook in bad konden. Zij keek juist niet om naar de stoffen poppen en Rubens Barn.
Oh en mijn zoontjes hebben ook een babypop (erfstuk van hun tante

vrijdag 10 november 2017 om 22:10
Ik vind vooral al die plastic toebehoren zo verschrikkelijk. Dan hebben we liever een houten bedje en tafeltje enzo staan. Dat geeft een duurzamer en gezonder gevoel. De Rubens barn lijkt inderdaad wel mooi! Ze doet ook erg veel met haar gepimpte ikea-keukentje, daar krijgt ze ook nog wat extra toebehoren van...de Lidl had deze week inderdaad leuke houten speelsets!
vrijdag 10 november 2017 om 23:59
Ik zou je er niet teveel op blindstaren dat alles van 1 merk zou moeten zijn qua accessoires enzo. Je kunt heel veel met elkaar combineren. Wij hebben twee poppen, een 'My first babyborn' en een bijna identieke merkloze pop. Beide zijn van een wat kleiner formaat (fijn voor een dreumes/peuter), hebben een hard hoofd en zacht lijfje, maar zien er wel heel baby-achtig uit (dat vind ik bij stoffen poppen vaak niet het geval, die hebben vaak complete kapsels en dat vond ik niet zo), kunnen niet praten/plassen/etc en je kunt de kleertjes aan en uit doen. We hebben een Bayer poppenwagen, een merkloze rode buggy, kleertjes van mijn oude pop van vroeger en van het Kruidvat, een merkloos setje met badje en po van de Blokker, een houten poppenstoel van Marktplaats en hadden ooit een houten bedje van Marktplaats (inmiddels weer weg want ze deden er niks mee, de poppenstoel gaat denk ik ook weer op Marktplaats want daar doen ze ook niks mee). Dus koop gewoon een pop die jij leuk vindt en waarvan je denkt dat die in de smaak zal vallen en koop er later dingen bij die je leuk vindt, ongeacht dat het van dezelfde serie is. Alleen bij kleertjes moet je even op het formaat van de pop letten, de meeste poppen zijn rond de 35 cm of 44 cm en bij kleertjes moet je dus even kijken of ze dat formaat zijn.rozegeranium schreef: ↑10-11-2017 16:34Heeft er iemand nog poppentips? Onze tweejarige dochter loop steeds met haar poppenwagen en dekt knuffels toe met dekentjes en geeft ze een flesje enzo. Veel poppen vind ik zooo meisjesachtig en plasticachtig. Wat is een fijn merk waar ze met verloop van tijd ook met kleertjes enzo aan de slag kan?

zaterdag 11 november 2017 om 06:08
Nou, we zijn er weer uit geloof ik. Maar jeetje wat is het veel alles bij elkaar...
Thuis krijgt oudste zoon (6 jaar) een cd-speler voor op zijn kamer met een aantal luistercd's, en een playmobil piratenschip (marktplaats koopje). Jongste zoon (1,5) krijgt een zachte pop (Haba 'Fritzi' is het geworden) met IKEA-poppenbedje, en een mooie set houten blokken van Djeco (ook een marktplaats koopje). Dan nog allebei een boek, iets te knutselen en een pyjama.
Voor in de schoen hebben we voor allebei een sinterklaasboekje, en voor oudste zo'n plaklint van (nep)lego en voor jongste wat speel-eten voor zijn keukentje,
Bij ene oma krijgt oudste een experimenteerdoos Kristallen en een mooie lego-set. Jongste een loopfietsje en een bromtol. En oma kennende ook nog wat niet-afgesproken kleinigheidjes...
Bij andere opa en oma krijgt oudste een grote doos Knex, een kinderhorloge en een playmobil-adventskalender. Jongste krijgt houten snij-eten, de boomhut van Unico Maximilian Families (goede kwaliteit nep-Duplo die lijkt op de oude Fabuland
), en een eerste treinset van Hape (is vanaf 1,5 jaar en past op de gewone houten treinbaan van oudste). Van oom en tante zit er dan voor oudste een lego-doos en voor jongste nog een Unico-set in de zak.
En dan zit ik nog te twijfelen of ik voor ze samen een set gekleurde Kapla zal doen (het kistje met 4 kleuren). Qua aantal kado's is het nou niet bepaald nodig
maar ik denk dat ze m zo leuk zouden vinden. Oudste bouwt prachtig met de Kapla en kan eigenlijk wel meer blokjes gebruiken. Jongste rommelt er ook graag mee. En ik vind het leuk om, ondanks het grote leeftijdsverschil, ook een kado voor ze samen te hebben. En hij is nu in de aanbieding. Dus is vrees dat ik eigenlijk al weet welke kant het op gaat...
Op zolder heb ik nog een uitbreiding van de Cuboro-knikkerbaan liggen (wederom een marktplaats-koopje), bedoeld voor Sinterklaas maar die bewaar ik voor volgend jaar. De sets die hij al heeft geven voorlopig genoeg uitdaging; uitbreiding is volgend jaar of nog later ook nog heel leuk.
Thuis krijgt oudste zoon (6 jaar) een cd-speler voor op zijn kamer met een aantal luistercd's, en een playmobil piratenschip (marktplaats koopje). Jongste zoon (1,5) krijgt een zachte pop (Haba 'Fritzi' is het geworden) met IKEA-poppenbedje, en een mooie set houten blokken van Djeco (ook een marktplaats koopje). Dan nog allebei een boek, iets te knutselen en een pyjama.
Voor in de schoen hebben we voor allebei een sinterklaasboekje, en voor oudste zo'n plaklint van (nep)lego en voor jongste wat speel-eten voor zijn keukentje,
Bij ene oma krijgt oudste een experimenteerdoos Kristallen en een mooie lego-set. Jongste een loopfietsje en een bromtol. En oma kennende ook nog wat niet-afgesproken kleinigheidjes...
Bij andere opa en oma krijgt oudste een grote doos Knex, een kinderhorloge en een playmobil-adventskalender. Jongste krijgt houten snij-eten, de boomhut van Unico Maximilian Families (goede kwaliteit nep-Duplo die lijkt op de oude Fabuland

En dan zit ik nog te twijfelen of ik voor ze samen een set gekleurde Kapla zal doen (het kistje met 4 kleuren). Qua aantal kado's is het nou niet bepaald nodig

Op zolder heb ik nog een uitbreiding van de Cuboro-knikkerbaan liggen (wederom een marktplaats-koopje), bedoeld voor Sinterklaas maar die bewaar ik voor volgend jaar. De sets die hij al heeft geven voorlopig genoeg uitdaging; uitbreiding is volgend jaar of nog later ook nog heel leuk.
zaterdag 11 november 2017 om 09:22
Ik ben ook ongeveer klaar.
Zoon (4) schoencadeaus;
Zoekboek
Knutselmais
Nog halen; kaartenhouder (voor tijdens spelletjes)
Dochter (2) schoencadeaus;
Geluidenboek
Haarband
Flesje met geluid voor haar pop
In de zak voor zoon;
Vtech camera
Spel eendjesdans
Politieset
Spiderman-masker
Voor dochter;
Houten poppenwagen
Verzorgingsset voor de pop
Pyjama
Bezem, handveger en blik
Zoon (4) schoencadeaus;
Zoekboek
Knutselmais
Nog halen; kaartenhouder (voor tijdens spelletjes)
Dochter (2) schoencadeaus;
Geluidenboek
Haarband
Flesje met geluid voor haar pop
In de zak voor zoon;
Vtech camera
Spel eendjesdans
Politieset
Spiderman-masker
Voor dochter;
Houten poppenwagen
Verzorgingsset voor de pop
Pyjama
Bezem, handveger en blik

zaterdag 11 november 2017 om 10:56
Hier ben ik ook klaar met cadeaus. Heb zoveel gehaald dat ik niet alles nu ga geven en ook nog bewaar voor de kerst en verjaardagen. Heb ook veel dingen waar ze samen mee moeten doen.
Pakjesavond:
Hele grote garage ( action)
Werkbank ( kruidvat)
Playmobil adventkalender ( kruidvat)
Auto transporter ( kruidvat)
Magic sand ( Lidl)
Klei set ( zeeman)
Maar nu heb ik bij de action ook weer leuke onesies gezien van minions, paw Patrol en cars en daar zijn ze zo gek op dus wrs ga ik die toch nog halen).
En voor in hun schoentjes:
Klein setje playmobil ( trekpleister)
Kleine autootjes ( zeeman)
Douchegel van minions etc ( kruidvat)
Vogelhuisje maken ( geen idee meer)
Beker verven ( trekpleister)
Eet setje van cars ( zeeman)
Boekjes ( action)
kleivormpjes met 2 potjes klei ( zelf grote doos gekocht en zelf verdeeld in 3)
Pakjesavond:
Hele grote garage ( action)
Werkbank ( kruidvat)
Playmobil adventkalender ( kruidvat)
Auto transporter ( kruidvat)
Magic sand ( Lidl)
Klei set ( zeeman)
Maar nu heb ik bij de action ook weer leuke onesies gezien van minions, paw Patrol en cars en daar zijn ze zo gek op dus wrs ga ik die toch nog halen).
En voor in hun schoentjes:
Klein setje playmobil ( trekpleister)
Kleine autootjes ( zeeman)
Douchegel van minions etc ( kruidvat)
Vogelhuisje maken ( geen idee meer)
Beker verven ( trekpleister)
Eet setje van cars ( zeeman)
Boekjes ( action)
kleivormpjes met 2 potjes klei ( zelf grote doos gekocht en zelf verdeeld in 3)

zaterdag 11 november 2017 om 11:33

zaterdag 11 november 2017 om 11:42
Haha ik wil het wel weten, plaatsen dus haha. Ik denk dat ik maar weinig uit heb gegeven, rond de 100 euro denk ik en dat is dan voor ze alle 3 dus dat valt reuze mee. Maar de ellende is dat wanneer ik iets leuks zie het toch weer haal en ik geef vaak cadeautjes tussendoor. Toen ik kanker had kregen ze bijna elke dag wel een klein dingetje en de middelste kreeg een cadeautje omdat hij zindelijk is geworden, geef cadeautjes als ze ziek zijn en cadeautjes als ze heel lief zijn geweest en heel vaak dus haha.my-little-appletree schreef: ↑11-11-2017 11:33Ik durf niet te posten wat ze hier krijgen... Ik heb echt veel te veel..Ik heb een lijstje in mijn telefoon met de prijzen er naastaat en ik durf het zelf niet eens meer op te tellen want ik wil oprecht niet weten hoeveel ik heb uitgegeven
![]()

zaterdag 11 november 2017 om 13:20
Ik ben nu ook erg nieuwsgierig. Bij ons krijgen ze ook wel een wat tussendoor niet zo vaak als piep als ik het zo lees. Ook omdat de oudste zijn verjaardag net na kerst ook echt niet handig. Die krijgt trouwens geen feeen tuin maar de dierentuin van playmobil. Na lang twijfelen wou hij die dus liever. Net een hele set gekocht.my-little-appletree schreef: ↑11-11-2017 11:33Ik durf niet te posten wat ze hier krijgen... Ik heb echt veel te veel..Ik heb een lijstje in mijn telefoon met de prijzen er naastaat en ik durf het zelf niet eens meer op te tellen want ik wil oprecht niet weten hoeveel ik heb uitgegeven
![]()
zaterdag 11 november 2017 om 15:02
Ik ben ook heel nieuwsgierigmy-little-appletree schreef: ↑11-11-2017 11:33Ik durf niet te posten wat ze hier krijgen... Ik heb echt veel te veel..Ik heb een lijstje in mijn telefoon met de prijzen er naastaat en ik durf het zelf niet eens meer op te tellen want ik wil oprecht niet weten hoeveel ik heb uitgegeven
![]()

zaterdag 11 november 2017 om 15:19
Hallo allemaal,
Ik vind dit echt een superleuk forum waar ik veel inspiratie uit heb kunnen halen. Ik zal mijn cadeaus posten wie weet kunnen anderen daar ook weer inspiratie uit halen! Mijn meiden zullen met sinterklaas flink verwend worden.
Dochter 2 jaar en 3 maanden met sinterklaas;
- Interactieve Babyborn
- Vtech praat met mij pop
- Babykleertjes
- Vrolijke vriendjes kasteel
- Loopfiets van angels en bandits
- Bambino loco basisset en 3 boekjes
- electro wonderpen op de boerderij en vormen en kleuren
- Knutseldoos met stickers, een kinderschaar, kleurboeken, potloden e.d
- Memory
- Hamertje tik
- Duplo van Hello kitty (marktplaats)
- Snijfruit
- Puzzel van Bumba en Peppa Pig
- Een vormen spel en spel waarin je de baby dieren bij de volwassen dieren moet zoeken
- Een projectielamp met sterren en de maan
- Een prinssesen klok
- Een knuffel van Minny mouse
- Smartmax first animal train
- Knappe koppen
- Waterdoodle
- Van ene opa en oma gaat toet toet treinset in de zak en de boerderij van playmobile.
- Van mijn tante die mee sinterklaas viert zullen ze ( hoe cliché) een pyjama krijgen.
Ze is gek op van die suprise eieren dus die krijgt ze zeker een keer in haar schoen en verder ga ik kijken welke cadeautjes er in de schoen zullen gaan.
Dochter van bijna 5 maanden met sinterklaas:
- Interactieve knuffel van Vtech
- Beatbo van Fisherprice
- Speelgoed dat je aan de box kan bevestigen
- Een speelspiraal voor aan de maxi-cosi en of box
- Een zingende knuffel
- Een Vtech bal
- Stuurtje van Vtech
- Vormenkever van vtech
- Speelgoed om in bad mee te spelen en later in de zomer ook buiten (is voor allebei eigenlijk)
- Krijgt van opa en oma kleren voor in de zak omdat ik geen cadeau kon bedenken.
Op mijn werk vieren we ook nog sinterklaas dus ze zullen niks tekort komen
.
Bedankt allemaal voor de inspiratie en een fijne sinterklaas gewenst!
Ik vind dit echt een superleuk forum waar ik veel inspiratie uit heb kunnen halen. Ik zal mijn cadeaus posten wie weet kunnen anderen daar ook weer inspiratie uit halen! Mijn meiden zullen met sinterklaas flink verwend worden.
Dochter 2 jaar en 3 maanden met sinterklaas;
- Interactieve Babyborn
- Vtech praat met mij pop
- Babykleertjes
- Vrolijke vriendjes kasteel
- Loopfiets van angels en bandits
- Bambino loco basisset en 3 boekjes
- electro wonderpen op de boerderij en vormen en kleuren
- Knutseldoos met stickers, een kinderschaar, kleurboeken, potloden e.d
- Memory
- Hamertje tik
- Duplo van Hello kitty (marktplaats)
- Snijfruit
- Puzzel van Bumba en Peppa Pig
- Een vormen spel en spel waarin je de baby dieren bij de volwassen dieren moet zoeken
- Een projectielamp met sterren en de maan
- Een prinssesen klok
- Een knuffel van Minny mouse
- Smartmax first animal train
- Knappe koppen
- Waterdoodle
- Van ene opa en oma gaat toet toet treinset in de zak en de boerderij van playmobile.
- Van mijn tante die mee sinterklaas viert zullen ze ( hoe cliché) een pyjama krijgen.
Ze is gek op van die suprise eieren dus die krijgt ze zeker een keer in haar schoen en verder ga ik kijken welke cadeautjes er in de schoen zullen gaan.
Dochter van bijna 5 maanden met sinterklaas:
- Interactieve knuffel van Vtech
- Beatbo van Fisherprice
- Speelgoed dat je aan de box kan bevestigen
- Een speelspiraal voor aan de maxi-cosi en of box
- Een zingende knuffel
- Een Vtech bal
- Stuurtje van Vtech
- Vormenkever van vtech
- Speelgoed om in bad mee te spelen en later in de zomer ook buiten (is voor allebei eigenlijk)
- Krijgt van opa en oma kleren voor in de zak omdat ik geen cadeau kon bedenken.
Op mijn werk vieren we ook nog sinterklaas dus ze zullen niks tekort komen

Bedankt allemaal voor de inspiratie en een fijne sinterklaas gewenst!
zaterdag 11 november 2017 om 16:59
Nicolesayv geweldig zoveel kado's, maar ben je niet bang dat ze na 2 kado's uitpakken de aandacht al kwijt is? Of dat ze gaat uitpakken om het uitpakken, en dus dingen in de hoek smijt en er niet eens meer naar kijkt?

deze ga ik nog kopen voor dochter. Denk voor sint of kerst. Ben er nog niet uit welke van de twee

deze ga ik nog kopen voor dochter. Denk voor sint of kerst. Ben er nog niet uit welke van de twee