Het grote speelgoedtopic

27-10-2021 14:14 1202 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is een algemeen topic over speelgoed.
Stel hier al je vragen:
"Wat zal ik kopen voor mijn neefje van 4?"
"Welke loopfiets is het fijnste?"
"Is Lego Mario meer een hype of doen kinderen er echt veel mee?"
"Wie heeft suggesties voor een meisje van 8 dat van knutselen houdt?"
Etc etc.

Alles kan hier besproken worden, als het maar met speelgoed te maken heeft!

Voor wie nog iets terug wil zoeken, hier de link naar het vorige topic: kinderen/het-grote-speelgoedtopic-2019/ ... ges/448796
nicole123 wijzigde dit bericht op 08-10-2023 13:16
13.43% gewijzigd
En misschien iets voor haar sport of hobby?

Ik ben zelf nog op zoek naar verjaardagscadeautjes voor twee jongens (10 en 13) die zelf inspiratieloos zijn voor een lijstje. De jongste houdt nog wel van buitenspelen en voetballen, maar de oudste wil alleen maar bankhangen en gamen zo'n beetje @( Iemand een leuk idee?
S0LEIL schreef:
24-11-2025 17:14
Hier ook een goede dure step, die in principe mee kan tot hij volwassen is. Maar bij een skateboard twijfel ik, of het de investering waard zal zijn. Ik ben er niet van overtuigd dat hij het echt leuk gaat vinden nl. Het is een beetje een angstig kind als het om vallen enzo gaat en iets oefenen of leren vindt hij vervelend, hij wil iets direct kunnen. Wat natuurlijk met skaten helemaal niet gaat lukken. Dus ik dacht aan een niet al te slechte, geen speelgoedding, maar ook niet een die me een kapitaal kost. Zodat hij eerst maar eens kan kijken of hij het echt leuk vindt. Bij Decathlon zag ik dat ze wel boards hebben voor deze leeftijd, zo'n 30 euro. Is dat wat, of toch maar beter investeren?
Wij zijn zelf best wel van de wieltjes. Alles met wielen moet gewoon goed geregeld zijn en mag ook duurder zijn. Onze zoon kon eerst ook niet blijven staan op dat ding, maar gebruikt hem door de tijd ook steeds op andere manieren: Erop zitten, babyneefje erop en duwen maar, een eenvoudig truukje, vuilniszak erop vervoeren omdat hij het vuilnis moest wegbrengen, kerstbomen rausen gaat ook beter als je ze niet hoeft te slepen etc. Hij skate ook nog gewoon, maar echt als een vervoermiddel, durft echt niet in zo'n skatebaan ermee :) maar hij heeft hem al 7 jaar. Het skaten gaat ook met golven, als er maanden niet geskate wordt, is dat wat ons betreft ook prima. En een fijn skateboard is gewoon leuker en heb je meer plezier van.
Van die van Decathlon weet ik niks, zoon heeft voor deze step twee of drie jaar een tweedehands decathlon step gehad waar hij ook blij mee was...(op een gegeven moment ging hij kapot geloof ik, of werd te klein)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven