Het theehuis
zondag 20 januari 2008 om 23:26
Whoeha, zwaaien jaja. Pep u is grappig
En snap je gevoel, druk en niet stil kunnen staan bij..beter. Toch heb je er aan gedacht dus..en dat is ook wel weer goed. En het wordt allemaal alleen maar beter Schattie
Ik voel me echt de eeuwige kaartenkneus nu, ook wel weer grappig.
Pirates of the Carribean huren en spreekbeurt over Johny Depp geven, Luna!
Truste allemaal
En even een extra knuf voor Ceetje en Star!
En snap je gevoel, druk en niet stil kunnen staan bij..beter. Toch heb je er aan gedacht dus..en dat is ook wel weer goed. En het wordt allemaal alleen maar beter Schattie
Ik voel me echt de eeuwige kaartenkneus nu, ook wel weer grappig.
Pirates of the Carribean huren en spreekbeurt over Johny Depp geven, Luna!
Truste allemaal
En even een extra knuf voor Ceetje en Star!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 20 januari 2008 om 23:34
maandag 21 januari 2008 om 12:38
Eow
Leuk experiment uitgevoerd net. Tony op wezen halen van psz met de bugaboo + meerijplankje. Geen duowagen, dus meneer moest na drukke ochtend zélf naar huis lopen of op plankje staan. Is ongeveer 15 minuten lopen. En jawel, hij heeft helemaal zelf gelopen. Wel van plas naar plas, dus weer natte broek en nu al in pyjama, maar toch. Laatste stukje was echt doorbijten. Van de ene hoek van de straat naar de andere praten. Maar gelukkig kwamen we buurmeisje tegen wat grote afleiding bracht.
Ik denk dat de duowagen nu maar op marpktplaats gaat. Ik heb echt geen babies meer!
Leuk experiment uitgevoerd net. Tony op wezen halen van psz met de bugaboo + meerijplankje. Geen duowagen, dus meneer moest na drukke ochtend zélf naar huis lopen of op plankje staan. Is ongeveer 15 minuten lopen. En jawel, hij heeft helemaal zelf gelopen. Wel van plas naar plas, dus weer natte broek en nu al in pyjama, maar toch. Laatste stukje was echt doorbijten. Van de ene hoek van de straat naar de andere praten. Maar gelukkig kwamen we buurmeisje tegen wat grote afleiding bracht.
Ik denk dat de duowagen nu maar op marpktplaats gaat. Ik heb echt geen babies meer!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 21 januari 2008 om 12:45
Knappe Tony! En dat na een hele ochtend PSZ! Is zo'n meerijplankje handig? Hier wel een beetje vervoersprobleem. Als we samen weggaan dan heb ik Juno in de kinderwagen en duwt Eowman Juna in de buggy of ze loopt en we nemen de buggy mee voor het geval dat ze wil zitten.
En als ik alleen wegga dan heb ik Juno in de draagzak en Juna in de buggy. Nu ga ik nog niet zoveel weg, en is het te doen, maar dat wordt wel meer.
Kan ik anders duowagen overnemen? Issie handig?
En als ik alleen wegga dan heb ik Juno in de draagzak en Juna in de buggy. Nu ga ik nog niet zoveel weg, en is het te doen, maar dat wordt wel meer.
Kan ik anders duowagen overnemen? Issie handig?
maandag 21 januari 2008 om 12:59
Ja hoor, overnemen mag. Maar heel eerlijk, als je er veel gebruik van gaat maken, kun je er beter eentje met luchtbanden nemen. Dat loopt zo veel lekkerder! De beroemde teutonia van Mille, bevoorbeeld (hmmm, zou zij ook niet in de verkoopfase zijn beland....?) Ik heb een topmark en het is een prima wagen, maar het duwt wel zwaar. Zal even een plaatje googlen.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 21 januari 2008 om 13:01
Deze is het. Over het voorste zitje kan ook een kap, die zit er los bij. In het achterste zitje -als je die plat legt- past het babynestje, zit er ook bij. En een regenhoes.
Maar nogmaals, als ik toen wist wat ik nu weet, was ik voor een wagen met luchtbanden gegaan.
Buggy en draagzak heb ik in het begin ook gedaan, maar Vito was als snel behoorlijk zwaar en dan vooroverlopend buggyduwend was dat niet echt fijn voor mijn rug.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 21 januari 2008 om 13:27
maandag 21 januari 2008 om 13:52
Heeeeeeeeelllllllloooooooo,
Pep jij funny met je ooglenzen en ontstoken ogen. Is nog niet voorbij dus??? Wup goed verwend, super. Als je energie hebt en scherm het weer doet, zeg ik foto's!
Sjurklock de sjurklock, het lukt mij niet grrr, heb mooncatcher wel gesjurlockt jaja...maar de rest lukt niet
Verder iedereeen hooi, moet echt aan de schoonmaak!
Pep jij funny met je ooglenzen en ontstoken ogen. Is nog niet voorbij dus??? Wup goed verwend, super. Als je energie hebt en scherm het weer doet, zeg ik foto's!
Sjurklock de sjurklock, het lukt mij niet grrr, heb mooncatcher wel gesjurlockt jaja...maar de rest lukt niet
Verder iedereeen hooi, moet echt aan de schoonmaak!
maandag 21 januari 2008 om 13:53
maandag 21 januari 2008 om 14:31
Knuf voor Ceetje!!
Pep, mijn kaart en so weiter is unterwegs Balen van laptopscherm, hoop dat mams snel met leenert op de proppen komt!
Stoer man, ide Tony! lekker zelf lopen. Goehoed!! Meteen goede zindelijkheidsoefening want buitenlopen is dus van te voren plassen. Kun je em mooi meegeven
Denk dat Mille de teut nog niet kwijtwil
Eow, topicontmaagding, hahaha
Luun, hoe ging je Johnny Depp spreekbeurt?
Diri, Harry en jij weer wat opgeknapt? Schoonmaakze!
Ik ga snel verder!
Pep, mijn kaart en so weiter is unterwegs Balen van laptopscherm, hoop dat mams snel met leenert op de proppen komt!
Stoer man, ide Tony! lekker zelf lopen. Goehoed!! Meteen goede zindelijkheidsoefening want buitenlopen is dus van te voren plassen. Kun je em mooi meegeven
Denk dat Mille de teut nog niet kwijtwil
Eow, topicontmaagding, hahaha
Luun, hoe ging je Johnny Depp spreekbeurt?
Diri, Harry en jij weer wat opgeknapt? Schoonmaakze!
Ik ga snel verder!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook