Het theehuis
maandag 21 januari 2008 om 15:30
Ik had niet gereageerd op je laatste sms maar mischien moet ik dat maar gewoon niet vertellen dan Star
Bijlezen viel mee gelukkig.
Grinnik om Eows topicontmaagding
Pakket dus inderdaad nog niet ontvangen Star maar daar hadden we het al over gehad
Nu moet het wel een heeeeeel leuk kaartje zijn hè Inad!
En verder ehm..... zeeffff!
Ik ga nu even proberen foto`s up te loaden hoor. Heb laptop van m`n moeder geleend en wacht met angst en beven op bericht van computerzaak
Bijlezen viel mee gelukkig.
Grinnik om Eows topicontmaagding
Pakket dus inderdaad nog niet ontvangen Star maar daar hadden we het al over gehad
Nu moet het wel een heeeeeel leuk kaartje zijn hè Inad!
En verder ehm..... zeeffff!
Ik ga nu even proberen foto`s up te loaden hoor. Heb laptop van m`n moeder geleend en wacht met angst en beven op bericht van computerzaak
maandag 21 januari 2008 om 16:49
Tijd voor nieuw openingsplaatje dus, Pep? Zoek maar een mooie man voor Vish, jezelf en voor mij
Ben benieuwd naar NSfotos vanavond.
Ik eet heel veel salmiaksnoepjes om stem te hebben.
En ik wil al naar huis en het regent ook nog en zuig zuig. Jaja.
Tralaaalalalalalieeee..
zo, nu snel nog even verder
Ben benieuwd naar NSfotos vanavond.
Ik eet heel veel salmiaksnoepjes om stem te hebben.
En ik wil al naar huis en het regent ook nog en zuig zuig. Jaja.
Tralaaalalalalalieeee..
zo, nu snel nog even verder
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 21 januari 2008 om 17:33
maandag 21 januari 2008 om 17:57
Ja plak maar iets moois wat de rest ook nog naar kan kijke
(Zal wel Johhny Depp worden dus )
Ik las verkeerd, ik las bevroren hamburger
Niet meer gekotst. Ik heb haar vanmorgen wel naar het kdv gebracht maar ze was erg verdrietig daar zeiden ze. Gelukkig werkte Starrekieker een halve dag en die heeft haar dus opgehaald. Het enige wat ze nu wil eten zijn Smacks.
(Zal wel Johhny Depp worden dus )
Ik las verkeerd, ik las bevroren hamburger
Niet meer gekotst. Ik heb haar vanmorgen wel naar het kdv gebracht maar ze was erg verdrietig daar zeiden ze. Gelukkig werkte Starrekieker een halve dag en die heeft haar dus opgehaald. Het enige wat ze nu wil eten zijn Smacks.
maandag 21 januari 2008 om 19:05
Op Chica's kdv loopt een Cheetje rond, zeg maar , en een Cyeetje en ook een Keetje Geen Nemo's Wel een Wup en ook een Vitootje. Tonietjes heb ik gek genoeg nog niet gezien
Oh en nog nooit een Nesta tegengekomen, nergens niet Wel Ben & Jerry's, zij het niet in tweelinghoedanigheid en ook wel eens een raketje
Een Chica ben ik nooit eerder tegengekomen, zelfs niet in Chicoland.
Fijn dat Ceetje wat is opgeknapt, smacks eten goed teken Fijn dat Starman haar op kon halen.
Moet je vanavond nog weken, Vishke? Of lekker vrij?
Oh en nog nooit een Nesta tegengekomen, nergens niet Wel Ben & Jerry's, zij het niet in tweelinghoedanigheid en ook wel eens een raketje
Een Chica ben ik nooit eerder tegengekomen, zelfs niet in Chicoland.
Fijn dat Ceetje wat is opgeknapt, smacks eten goed teken Fijn dat Starman haar op kon halen.
Moet je vanavond nog weken, Vishke? Of lekker vrij?
maandag 21 januari 2008 om 21:01
Pep, oooh, balen zeg, dat nieuw scherm zo duur is! Kun je idd beter voor nieuwe laptop gaan. Of zou je via MP scherm kunnen krijgen?
En idd zonde van je Buzz meevaller!!
Ik eet bonbons en drink port, lekker decadent na spinazie, frietjes, biefstuk eten
Ohhh, ANTM
Oja en NS checken voor fotos en wat al niet meer!
En idd zonde van je Buzz meevaller!!
Ik eet bonbons en drink port, lekker decadent na spinazie, frietjes, biefstuk eten
Ohhh, ANTM
Oja en NS checken voor fotos en wat al niet meer!
maandag 21 januari 2008 om 21:21
Haai.
Vishie, lekker slapen meis!
Star, hoe is het inde lappenmand?
Tony heeft op de psz een beste vriendje dat Raketje heet. Tenminste, dat raketje zegt dat ze beste vriendjes zijn. Volgens mij denkt Tony daar ietsje anders over en ik kan hem daar heel eerlijk ook geen ongelijk in geven. Denk dus dat jouw Raketje veel leuker is, Luna!
Net zoals jouw Nemo natuurlijk veel skattiger is dan die nieuwe Gup.
Ik was vanavond voor het eerst naar bijeenkomst van oudercommissie van psz (ja, ja, ik ben zo'n betrokken moeder die zich daar vrijwillig voor heeft aangemeld ) bleek dat er helemaal niemand was! Morgen maar eens bellen waar de communictaie nou precies misging....
Vishie, lekker slapen meis!
Star, hoe is het inde lappenmand?
Tony heeft op de psz een beste vriendje dat Raketje heet. Tenminste, dat raketje zegt dat ze beste vriendjes zijn. Volgens mij denkt Tony daar ietsje anders over en ik kan hem daar heel eerlijk ook geen ongelijk in geven. Denk dus dat jouw Raketje veel leuker is, Luna!
Net zoals jouw Nemo natuurlijk veel skattiger is dan die nieuwe Gup.
Ik was vanavond voor het eerst naar bijeenkomst van oudercommissie van psz (ja, ja, ik ben zo'n betrokken moeder die zich daar vrijwillig voor heeft aangemeld ) bleek dat er helemaal niemand was! Morgen maar eens bellen waar de communictaie nou precies misging....
Loretta is De Mol. Punt.