Het theehuis
maandag 21 januari 2008 om 22:41
maandag 21 januari 2008 om 22:41
maandag 21 januari 2008 om 22:43
maandag 21 januari 2008 om 22:45
quote:Inad schreef op 21 januari 2008 @ 22:41:
Kess, ooo. Waarschijnlijk waren al die ouders bij hun kooters thuis?
Morgen bellen idd, ben benieuwd, wel lullig voor jou, sta je daar.
Er zouden ook leidsters zijn..... Maar nee, niemand.
Pep, hoe bevalt nieuwe huisje? Beetje geacclimatiseerd al?
Ik ga te bedde!
Kess, ooo. Waarschijnlijk waren al die ouders bij hun kooters thuis?
Morgen bellen idd, ben benieuwd, wel lullig voor jou, sta je daar.
Er zouden ook leidsters zijn..... Maar nee, niemand.
Pep, hoe bevalt nieuwe huisje? Beetje geacclimatiseerd al?
Ik ga te bedde!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 21 januari 2008 om 22:48
O. Nog even. Ik moet binnen nu en snel mijn mobiele abonnement verlengen of opzeggen. Aanbod is 8,95 per maand met 300 vrije belminuten naar vast en mobiel. Alles daarbuiten (maar komt bijna nooit voor) 0,25 per minuut. Smsjes 0,22 cent per bericht, maar ik sms niet veel.
Heeft iemand van jullie een beter abonnement? Heb echt geen f)ck zin om dat uit te zoeken. Dus als jullie niets beters weten verleng ik gewoon en dan is het jullie schuld als dat achteraf niet de juiste keuze was. Zo. Nu ga ik slapen.
Heeft iemand van jullie een beter abonnement? Heb echt geen f)ck zin om dat uit te zoeken. Dus als jullie niets beters weten verleng ik gewoon en dan is het jullie schuld als dat achteraf niet de juiste keuze was. Zo. Nu ga ik slapen.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 22 januari 2008 om 11:08
* kijkt nog maar eens op haar horloge *
Ben ik echt de eerste vanmorgen?
Gesprek ging goed. Heb me wel kunnen profileren, geloof ik. Moeilijk in te schatten of het ook echt goed wás. Na mij komen er vandaag nog 4 kandidaten. Als ik door ben naar de tweede ronde, volgt er een 'praktijkopdracht' als je begrijpt wat ik bedoel. Spannend. Eind deze week, begin volgende week hoor ik meer. Maar ik kan er echt geen inschatting van maken. Wat wel absoluut in mijn nadeel was, waren de drie uurtjes slaap van vannacht. Dat vonden de heren voldoende.
Ben ik echt de eerste vanmorgen?
Gesprek ging goed. Heb me wel kunnen profileren, geloof ik. Moeilijk in te schatten of het ook echt goed wás. Na mij komen er vandaag nog 4 kandidaten. Als ik door ben naar de tweede ronde, volgt er een 'praktijkopdracht' als je begrijpt wat ik bedoel. Spannend. Eind deze week, begin volgende week hoor ik meer. Maar ik kan er echt geen inschatting van maken. Wat wel absoluut in mijn nadeel was, waren de drie uurtjes slaap van vannacht. Dat vonden de heren voldoende.
Loretta is De Mol. Punt.