Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Crosserdecross......
Loretta is De Mol. Punt.
Wat goed, Kess

Ben benieuwd!!

En, nee je bent dus net niet de 1e

Ah, gelijk dus met balnachtveronderstelling
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Doe mij die linkse maar pliezzz

Haai. Ik zit even niet lekker in m`n velletje. Beetje depri, voelt zelfde als laatst toen het even helemaal niet lekker ging. Zie erg op tegen van alles en dan voorál werken. Pffff. Utkomtgoed. Vanmiddag gesprek bij potentiele gastouder waar ik eigenlijk al geen goed gevoel bij heb (want met Wup erbij straks 7 kinderen onder haar hoede ) maar is enige mogelijkheid want rest zit erg vol. We zien wel....

Later meer, dag skatties!
Ach lieve Pep

Zeven kinderen op 1 dag? Hmmmm dat lijkt me wel erg veel inderdaad.

Pa niet met pensioen trouwens

Spannend Kess, ik ga vast voor je duimen dat je naar de volgende rond mag
Fijn dat je pa alles voor me uitgezocht heeft, Star. Bedank hem maar namens mij. Het is een goedzak!

Pepperdepepperdepeppertje toch. Ik vind 7 kinderen ook erg veel. Vervelend dat er geen andere opties zijn! Misschien advertentie zetten in plaatselijke sufferdje met oppas gevraagd? En als er iemand reageert die je ziet zitten, die dan inschrijven bij gastouderbureau? Ik weet het anders ook niet....
Loretta is De Mol. Punt.
Star, vandaag of morgen forumtante! Hou je ons op de hoogte qua centimeters ontsluiting enzo? Léuk om mee te leven met een bevalling. Denk je dat je vernoemd gaat worden?

Beetje jammer van de openingspost dat er niet voorzien is in een lekkere man voor de bezette theetantes. Een man erbij kan nooit kwaad, toch? Zeker niet als hij lekkerder is dan Don!
Loretta is De Mol. Punt.
Haai

Balnacht.....Check!

Juno heeft volgens mij een regeldag ingelast. Om 22.00, 0.00, 3.00, 6.00, 8.30, 9.30 en 11.30 wilde meneer drinken. Hangt nu in draagdoek op buik te pitten.

Kes, spannend hoor! Ik duim voor je.

Pep . Ik herken het wel een beetje, als je allerlei nieuwe dingen moet gaan doen terwijl je een lastige periode achter de rug hebt kan dat heel verlammend werken. Heb het ook een beetje, en had het na de bevalling van Juna ook. Enige remedie is gewoon doorgaan en erachter komen dat het zich vanzelf allemaal oplost. Bij mij werkt dat het best, anders blijf ik tot in lengste van dagen op mijn luie reet zitten afwachten.
Eow, je slaat de spijker op de kop. Ik zou het liefst diep wegduiken onder een dekentje op de bank maar wéét ook gewoon dat ik me dan alleen maar kutter ga voelen. Dus inderdaad maar gewoon door en dan komt energie/zin in van alles vanzelf wel weer. Maar kunonneh seg, wat háát ik het om me zo te voelen!
Jullie zijn lief trouwens
Jij ook. En ik kan dat nou eenmaal goed, spijkers op hun kop slaan

Maar ik heb echt precies hetzelfde hoor. Bij elke sollicitatie denken 'maarhoemoetdatstraksmetkolvenhuishoudenopvangenmijnkinderen'
En ik ben ook zo bescheiden
Het siert je Eow
quote:Eowynn_ schreef op 22 januari 2008 @ 12:19:

Jij ook. En ik kan dat nou eenmaal goed, spijkers op hun kop slaan

Maar ik heb echt precies hetzelfde hoor. Bij elke sollicitatie denken 'maarhoemoetdatstraksmetkolvenhuishoudenopvangenmijnkinderen' Mwoah. Neuh, maak ik me niet druk om
Haaaj gekkies!!

Vinden jullie Eow, Star en mij stom?

Iemand zin in een sandwich bacon ei?
Ja doe maar. Lekker!

Mag ik even opscheppen?

Nee? Nou, ik doe het toch.

Mijn kind zegt "poef" tegen de poes. De jongste welteverstaan.
Loretta is De Mol. Punt.
hahahaha Kess, en de poes is dan in ene weg!!

Kleine Houdini.
Ja, weet je hoe die verdwijntruc werkt? Naar poes toe kruipen die op de bank ligt te slapen. Gaan staan tegen de bank. Trekken aan staart van poes. En wég is poes, húp door het kattenluik op weg naar veiliger oorden.
Loretta is De Mol. Punt.
hahahahaha ooooooh wat zielig. Poes helemaal getraumatiseerd.
Het stomme is juist dat poes enorm met zich laat sollen. Je kunt aan haar oren trekken, in haar ogen prikken en nog komt ze steeds weer uit zichzelf naar de kinderen toe. Maar stoor haar niet in haar slaap! Dan krijg je een krab en is ze vertrokken.
Loretta is De Mol. Punt.
Das bij die van ons ook, en dan hebben wij er 6. 4 kan je gewoon knuffelen en er mee spelen, en 2 komen vanzelf naar je toe als ze een knuffelbui hebben. Vind het altijd gezellig.
Moon, je raaskalt weer. Wie vindt ons stom? Ik snap er de ballen weer eens van

Kess, mijn pa had het al uitgezocht, niet per se voor jou

Zal hem evenzogoed bedanken

Vernoemd? Naaaa, mijn naam klinkt niet zo voor een jongetje.

Nog niks iig. Vannacht regelmatige weeen, naar het ziekenhuis gegaan maar daar hield het op. Vanmiddag om 15.00 moet ze weer aan CTG. Anders morgen inleiden als het niet vanzelf komt.

kleine knappe Vito!
Star zie "zwanger worden om de verkeerde reden" heb ff van leer getrokken.
eehm ben van leer getrokken.
Dat snaptje ik , Star, dat je pa dat niet speciaal voor mij had gedaan. Maar zo voelde het wel, omdat je meteen met de juiste info kwam. Dus tóch een klapzoen voor je vader.

Is Brabbel dan ook weer naar huis gestuurd en moet ze nu opnieuw komen? Spannend heur!

Wanneer ga je nou zelf weer eens aan de slag? Ik vin echt dat je nogal treuzelt. Heb je je kerel nou nog niet omgepraat? En anders word je toch gewoon "dwarsdoordepilheenzwangert"? Ik vind dat altijd zo'n rare uitdrukking en kan het eigenlijk ook nauwelijks geloven. Ben je dan gewoon niet onvoorzichtig geweest en de pil een keer vergeten. Of overgegeve of aan de schijterij geweest ofzo? Maar echt doordepilheen? Nee, daar kan ik niet bij.
Loretta is De Mol. Punt.
me neither

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven