Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Star is gewoon netjes en wacht tot Starrekieker er klaar voor is

Eow is stoer, ik moet ook vaker naar Eow luisteren.

Pep, !! Leef met je mee en herken het wel. Jij bent lief en leuk en het wordt allemaal weer veel mooier en leuker :smooch:"

Kess, woow, is dat dan Vito's eerste woordje? Of kletst hij je al de oren van de kop en heb ik dat gemist??

Moon,

Heb topic nog niet gezien, want druk, zal zo even proberen te kijken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Star, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen van je waanzinnige kado voor Thomas. Ik ben echt helemaal ontroerd door jouw (en datzelfde geldt voor Vishje) vrijgevigheid . Ongelooflijk, het is echt teveel hoor. Ik voel me nu ook onwijs lullig dat ik voor Ceetje (en Nemo) niets anders in de aanbieding heb dan een lullig verjaardagskaartje. Jullie zijn zo liehief maar jullie moeten ook echt ophouden met spullen sturen stelletje butsmutsen!

(Star heeft een houten Ark van Noah gestuurd)
Butmutsen

Voel je daar nou maar niet lullig over mafkeesje
Was wel laatst weer aan de diarree, misschien is er een zaadje tussendoor geglipt. Bah, dat klinkt gewoon al niet lekker.

Mijn kleine butmuts had net ook een briljante opmerking. We waren even met hond naar buiten,hond had gezwommen, schudt zich af en Ceetje zegt: 'Ziggy is een regenhond'.
Regenhond is geniaal

Ik schrijf butSmuts Star Liefffffffiessssssss zijn jullie!

Wij moeten nu weg naar gastouder. Ik ben zo moe, duf en sloom dat ik vast heel raar overkom nu. Maar kan mij het verrekken, in het ergste geval weigert ze Wup en dan heb ik weer een probleem minder Tot straks!
Ghe ghe, gedraag je wel netjes hè? Succes!
ghehehehee Star whoehahahahahahaha goede reactie hahaha
Ik ben helemaal geen zonnekind. Ik ben een sterrekind

Domme Chica.

Was dat niet die van het november topic die ging dreigen dat 'ooo wee als ze kwaad werd, dan wilde je haar niet kennen'.
ja das die, zo'n tunnelvisualist. Ik krijg jeuk van zulke mensen. Die voelt zich echt boven de rest staan. Als wij allemaal eerst wat anders willen, waarom heeft zij pas op haar 34e een kind?

zielig.
35 is ze zelfs al
Oscar-nominaties zijn bekend. Een van de genomineerde films voor Beste Film heet Juno
Haha Juno Juno

Ik zou echt bijna Chica's forumnick veranderen vanwege die domme doos, maar Chica is qua nick ouder dan zij en ook een stuk volwassener

Ik vind het een de domste forummers ooit, dat mens. Wat een muts!

Lief, die kadootjes voor de Wup

En leuk fotos in NS, Pep!

Hier staat pizza in de oven, geen zin om te koken, want moe, want druk gehad. En, mooie man op werk weer heeeele dag niet gezien en in supermarkt ineens KDENG! Tis dattie al af aan t rekenen was en wij nog moesten beginnen met boodschappen doen anders had ik em gewoon for once and for all een keer aangesproken. Hij zag ons wel, we waren net gek aan het doen met een zak spekjes, zul je altijd zien Hmm, zucccchht

Vanavond HOUSE !!!

*dumpt Burke van Grey's en wil House Houseeee*
Oh Chica (de leuke slimme mooie Chica that is ) wil ook typen:

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbnm,.//on;..,htderghgtffgghgfdfrfffjqaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa by

op

OOOO

Ze zegt gewoon Bye en nu is t op!!! whoehaahahahaha
Gelukkig dat jullie er ook zo over denken. Ben altijd geneigd later er nog eens over na te denken, maar kwam echt niet verder dan.......stom mens.
Ieeuww enge mannen!!!

verder loop ik weer hopeloos achter en vraag ik me af of ik wel een poging wil wagen om het allemaal ooit eens bij te lezen....
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Trouwens Pep, Ark van Noach? Volgens het plaatje was het een piratenboot en dat vonnik wel passen bij piratenobsessie/-fobie
Jemig, hebben jullie dan helemáál geen bijbelkennis?

Iederéén weet dat Noach een piraat was

Noach:

Zie mijn nieuwe topic ------------> met die mening
Piratenobsessie/fobie? Hmmm, was ik dat en weet ik daarvan??

Tis een Ark van Noah die je tot Piratenschip kunt ombouwen Star. Tsss, wel effe inlezen voor je wat koopt hè!

Gastoudertje wordt `m niet en de reden plemp ik nu ff kort maar krachtig in NS
Ik wil wel oppassen
Endje rijden, kom je dan 2 daagjes hier logeren?
Mijn God Star, wat ben jij aan het kwijlen op mijn kind. Ga eens snel zelf een vers exemplaar bakken!
Waar zit ge dan? Logeren is altijd gezellig. PJParty!!!
Even voor de overhemdkwijlerTs: H&M
Moustard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven