Het theehuis
dinsdag 22 januari 2008 om 14:32
Star is gewoon netjes en wacht tot Starrekieker er klaar voor is
Eow is stoer, ik moet ook vaker naar Eow luisteren.
Pep, !! Leef met je mee en herken het wel. Jij bent lief en leuk en het wordt allemaal weer veel mooier en leuker
"
Kess, woow, is dat dan Vito's eerste woordje? Of kletst hij je al de oren van de kop en heb ik dat gemist??
Moon,
Heb topic nog niet gezien, want druk, zal zo even proberen te kijken.
Eow is stoer, ik moet ook vaker naar Eow luisteren.
Pep, !! Leef met je mee en herken het wel. Jij bent lief en leuk en het wordt allemaal weer veel mooier en leuker
Kess, woow, is dat dan Vito's eerste woordje? Of kletst hij je al de oren van de kop en heb ik dat gemist??
Moon,
Heb topic nog niet gezien, want druk, zal zo even proberen te kijken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 22 januari 2008 om 14:47
Star, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen van je waanzinnige kado voor Thomas. Ik ben echt helemaal ontroerd door jouw (en datzelfde geldt voor Vishje) vrijgevigheid . Ongelooflijk, het is echt teveel hoor. Ik voel me nu ook onwijs lullig dat ik voor Ceetje (en Nemo) niets anders in de aanbieding heb dan een lullig verjaardagskaartje. Jullie zijn zo liehief maar jullie moeten ook echt ophouden met spullen sturen stelletje butsmutsen!
(Star heeft een houten Ark van Noah gestuurd)
(Star heeft een houten Ark van Noah gestuurd)
dinsdag 22 januari 2008 om 15:26
dinsdag 22 januari 2008 om 15:34
dinsdag 22 januari 2008 om 18:52
Haha Juno Juno
Ik zou echt bijna Chica's forumnick veranderen vanwege die domme doos, maar Chica is qua nick ouder dan zij en ook een stuk volwassener
Ik vind het een de domste forummers ooit, dat mens. Wat een muts!
Lief, die kadootjes voor de Wup
En leuk fotos in NS, Pep!
Hier staat pizza in de oven, geen zin om te koken, want moe, want druk gehad. En, mooie man op werk weer heeeele dag niet gezien en in supermarkt ineens KDENG! Tis dattie al af aan t rekenen was en wij nog moesten beginnen met boodschappen doen anders had ik em gewoon for once and for all een keer aangesproken. Hij zag ons wel, we waren net gek aan het doen met een zak spekjes, zul je altijd zien Hmm, zucccchht
Vanavond HOUSE !!!
*dumpt Burke van Grey's en wil House Houseeee*
Ik zou echt bijna Chica's forumnick veranderen vanwege die domme doos, maar Chica is qua nick ouder dan zij en ook een stuk volwassener
Ik vind het een de domste forummers ooit, dat mens. Wat een muts!
Lief, die kadootjes voor de Wup
En leuk fotos in NS, Pep!
Hier staat pizza in de oven, geen zin om te koken, want moe, want druk gehad. En, mooie man op werk weer heeeele dag niet gezien en in supermarkt ineens KDENG! Tis dattie al af aan t rekenen was en wij nog moesten beginnen met boodschappen doen anders had ik em gewoon for once and for all een keer aangesproken. Hij zag ons wel, we waren net gek aan het doen met een zak spekjes, zul je altijd zien Hmm, zucccchht
Vanavond HOUSE !!!
*dumpt Burke van Grey's en wil House Houseeee*
dinsdag 22 januari 2008 om 18:55
Oh Chica (de leuke slimme mooie Chica that is ) wil ook typen:
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbnm,.//on;..,htderghgtffgghgfdfrfffjqaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa by
op
OOOO
Ze zegt gewoon Bye en nu is t op!!! whoehaahahahaha
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbnm,.//on;..,htderghgtffgghgfdfrfffjqaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa by
op
OOOO
Ze zegt gewoon Bye en nu is t op!!! whoehaahahahaha
dinsdag 22 januari 2008 om 19:23