Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Haaa ik heb plotseling allerlei theevrienden in m'n Hyves, maar kan jullie niet zo goed uit elkaar houden... Voor de zekerheid nog even vertaling Nick-echtenaam vragen aan Inadje
Peas on earth!
Ben er ook nog steeds niet uit, behalve Inad, dies makkelijk achteraf
Ik begluur jullie morgen allemaal even in m'n Haivs, want ga nu lekker slaaaaapen!

Truste
Peas on earth!
Slaap lekker lieve PopdeE

Moon, dat lekkere ding is waarschijnlijk oerlelijk en ook nog eens zo volslagen dom, dat ik em zelfs als ie eruit zou zien als Brad Pitt of House (nouja, nouja, dan misschien tóch wel ) niet zou moeten
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mooi motto trouwens, PopdeE
Goeiemorgen,

Feestje gisteren was zoals verwacht.

En omdat ik weigerde mee te doen aan een infantiel 'treintjesdansje', bedacht door mijn 'leuke' collega's, zijn er nu 8 mensen minder waar ik 's morgens goeiemorgen tegen moet zeggen op het werk. Ik zie het maar als een voordeel voor mijn ochtendhumeur.

Nu gespuis het bed halen, want zometeen weer richting psz.

Tot later.
Luun, klinkt als een erg geslaagd feestje.

*rent naar NS*
Kan iemand misschien voor mij kijken of zij op http://groups.yahoo.com kan komen? Sinds gisteravond kan ik het niet meer, dus probeer erachter te komen of het hier ligt of ook ergens anders.
Ja doet het gewoon.
gottegot, kutcomputer bleeegh waarom lukt het bij mij niet. De dag begin eens goed,......rukdag.
He... wat is het Vivaforum toch leuk

*is ziek en vermaakt zich uitstekend met een lekkerding-alias-leeghoofdige-37-jarige-jongen-uit-de-kop-van-noord-holland*
Peas on earth!
ja IQ van een gebraden kip en das nog teveel credit.
Ik vind Jan leukkkkk

Erg fijn, zo vreselijk van je stoel rollen van het lachen zo op de vroege morgen

Chica was trouwens al om 7.30 wakker...grrr. Heb op de bank half verder geslapen. Nu verantwoordelijk doen en kind een echt ontbijt voorzetten, had haar afgescheept met een halve liga

Luun, whahaha. Dat zijn de betere feestjes
Dag meisjes!

Het zonnetje schijnt, wat een prachtige dag gaat dit worden! Het weekend staat voor de deur (weekend? wat is weekend? Oh ja, die twee dagen dat Vish heul even tijd heeft voor viva......Ik mis je Vish! Vind het oom zo sneu voor je hoe druk je het ineens hebt ) en de theedames vinden elkaar nog steeds lief!

Speciaal voor degradatie collegiale sfeer, rukdagen, zieke peulvruchten en pc's die niet werken maar eventjes heel positief beginnen dan.
Loretta is De Mol. Punt.
Mijn dag is lachend begonnen met die achterlijke lekkerding

Voel me verder best heel beroerd en nog laaaang niet fit, maar ga ook vooral NIETSdoen vandaag

Ik kan Yahoo ook zien trouwens, Mooncatcher. Misschien iets met cookies (Erwt heeft ook klok horen luiden, maar die klepel... geen idee...?! )

Inad scheept Chica af met Liga door lekkerding...?!
Peas on earth!
Zo. En hoeveel moet ik bijlezen?
Ik moet even al bijlezend reageren hoor want anders weet ik het straks niet meer

Ik moet erg om je hartjes gniffelen Inad, ga zo gelijk even bijlezen in NS

Kess, het was ook niet serieus hoor, dat laatste smsje. Ik reed toen Big E al binnen namelijk Wat goehoed dat je helemaal geen gaatjes hebt!! Had je verteld dat je heel bang was? Ik vraag bij enge dingen (lees: kroon plaatsen ) altijd of de tandarts bij álles wat ie doet erbij verteld wat ie doet of gaat doen, dat scheelt echt een stuk.
Vooral de posts van Inad lezen, Pep. Die heeft het leukste nieuws. Verder gewoon scannen!
Loretta is De Mol. Punt.
Verder negeren

Inad maakt iedereen aan het lachen zo volgens mij.
Aaah, jullie zijn lief

Nu snel vliegen, kom vanmiddag terug, maar ga nu met Chica met zwangere zus mee naar de Vlos, je horen
Nou, verder hoef ik inderdaad nergens inhoudelijk op te reageren volgens mij . Ik zag alleen een typfout van Eow want die schreef "ruige seks tussen de komkommers" terwijl dat natuurlijk "ruige seks met komkommers moet zijn"

Nu snel snel naar NS voor Inadnieuws en Junofoto`s
Kind wordt volgens mij wakker en moet m`n haar nog even snel drogen dus lees later Inadverhalen
Bijgelezen en nu heb ik vette grijns op m`n gezicht geplakt Ben blij voor je Inad!!:hug:

Luun, waar is je feestverhaal?
Wij gaan naar m`n moeder, tot straks!
Tjuus maisje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven